نوشته شده توسط : مهدی

دانلود آهنگ نیمه من حامد همایون با بهترین کیفیت و لینک مستقیم , پخش آنلاین

حامد همایون آهنگ دانلود آهنگ نیمه من

دانلود آهنگ جدید و زیبای نیمه من از حامد همایون با کیفیت عالی

دانلود آهنگ نیمه من حامد همایون با لینک مستقیم به همراه متن و پخش آنلاین

دانلود آهنگ نیمه من حامد همایون

خیلی از کاربران گرامی سایت عروس سیتی دنبال دانلود اهنگ شاد خفن عروسی هستند . قصد داریم تا در بخش دانلود آهنگ وب سایت راهنمای عروسی ؛ عروس سیتی آهنگ های تمامی خوانندگان معروف پاپ ایران را معرفی کنیم . بهترین کیفیت را انتخاب کرده ایم و به صوت مستقیم برای شما قرار دادیم . همی می توانید متن آهنگ ها را بخوانید و هم به صورت انلاین پخش کنید . امید واریم از وب سایت عروس ستی لذت ببرید. در زیر متن کامل اهنگ نیمه من حامد همایون را برای شما قرار دادیم.

برای دانلود بهترین آهنگ های عروسی و رقص عروس و داماد  : دانلود آهنگ عروسی

در انتها می توانید اقدام به دانلود موزیک زیبای نیمه من و دانلود فول آلبوم حامد همایون عزیز اقدام کنید.

متن آهنگ نیمه من از حامد همایون

همیشه یادم هست لبخندت چه کرده با قلبم
میباری به جان من نم نم
میخواهی مرا ولی کم کم

ببر مرا گاهی آنجایی که دلبری کردی
عشقت را به قلبم آوردی
دل دارد هوای شبگردی

یارم همه کس و کارم هوای تو دارم دوباره امشب
باید از آسمان بی وقفه بی امان باران ببارد امشب
یارم همه کس و کارم هوای تو دارم دوباره امشب
باید از آسمان بی وقفه بی امان باران ببارد امشب

خوش به دلم گر تو عذابم کنی
شعر بخوان شعر که خوابم کنی
وای به روزی که دهی دل به من
از می احساس خرابم کنی

مطالعه کنید :   دانلود آهنگ دمم گرم علی ابراهیمی

اینکه تو نیمه ی منی لاف نیست
رشته نکن پنبه که انصاف نیست
هردو شبیهیم مگر موی تو
مثل دل ساده ی من صاف نیست

یارم همه کس و کارم هوای تو دارم دوباره امشب
باید از آسمان بی وقفه بی امان باران ببارد امشب
یارم همه کس و کارم هوای تو دارم دوباره امشب
باید از آسمان بی وقفه بی امان باران ببارد امشب

.:: دانلود آهنگ نیمه من از حامد همایون با لینک مستقیم ::.

.::*::.  دانلود فول آلبوم حامد همایون  .::*::.



:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

معیار های انتخاب لباس عروس , لباس عروسی خود را با چه معیار هایی و چگونه انتخاب کنیم؟ : از ان جایی که یک مراسم عروسی دارای جزئیات فراوان وبسیار ریز وخاصی میباشد و عروس وداماد به دلیل کمبود وقت وبرای جلوگیری از خستگی زیاد در مراسم جشن خود سعی میکنند این وظایف را به مراکز خدمات عروسی محول کنند چون این مراکز تجربه ی زیادی در این زمینه دارند وسعی خواهند کرد مراسم ما را به بهترین صورت ممکن برگزار کنند.

معیار انتخاب لباس عروس

ما در اینجا تلاش خواهیم کرد که تمام نکته های کلیدی وجزئیات یک مراسم عروسی بسیار زیبا وعالی را برای شما باز گو کنیم.این نکات شامل همه مسائل یک عروسی با شکوه از جمله همه ی خرید های مربوط به عروسی مراقبت پوست قبل از مراسم چگونگی ارایش صورت وموها وانتخاب لباس عروس و…میشود .همه ی این ها دارای نکات بسیار ریزی هستند که ما امید واریم بتوانیم انها را در این نوشته به شما یاد بدهیم.ما برای همه ی این مسائل از جمله مراقبت های قبل از عروسی ونکات ارایشگری وانتخاب لباس وتور وتاج سعی کرده ایم از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیریم.

برترین مزون های لباس عروس : مزون لباس عروس در تهران

ایا لباس خود را دنباله دار انتخاب کنیم یا نه؟

چنان چه شما قصد دارید برای عروسی خود از لباس دنباله دار استفاده کنید پس باید به نکاتی در مورد لباس دنباله دار توجه کنید. این نکات شامل مسائلی مانند محل برگزاری مراسم وقد عروس خانم میباشند.لباس های دنباله دار با دنباله بلند معمولا برای عروس خانم های قد بلند مناسب میباشند.وچنان چه یک عروس با قد کوتاه بخواهد لباس دنباله دار بپوشد نه تنها جالب به نظر نخواهد رسید بلکه عروس خانم به اصطلاح خودمانی در میان ان لباس گم میشود.پس این نوع لباس را به خانم های قد کوتاه توصیه نمیکنیم.ونباید ان را بپوشند.

مطالعه کنید :   لباس های مناسب برای مراسم عروسی و میهمانی

از نظر بسیاری از ما ها لباس عروس دنباله دار با دنباله بلند جلوه ی بسیار قشنگ وزیبایی دارد ولی چنان چه بخواهیم نظر یک فرد با تجربه را در این زمینه جویا شویم انها بیشتر لباس های با دنباله ی کوتاه را به ما توصیه خواهند کرد .از نظر انان این لباس ها دارای ویزگی های بهتر وبیشتر نسبت به لباس های با دنباله ی بلند هستند.این نوع لباس ها که دنباله ی کوتاهی دارند بسیار سبک و راخت هستند وعروس خانم ما راحتر میتواند با ان راه برود.و حرکت بکند.این دنباله ها معمولا در حدود ۵۰-۶۰ سانتیمتر میباشند.

اگر شما به لباس های دنباله دار علاقه دارید برای اجتناب از سختی های ان میتوانید به جای ان که لباس خود را دنباله دار انتخاب کنید از توری های بلند که بر روی زمین کشیده میشوند وجلوه ی بهتری دارند برای این منظور استفاده کنید.وهمان حالت دنباله دار بودن را درلباس خود ایجاد کنید.چون این لباس راحتر است و به اسانی میتوانید با ان راه بروید.ولی در صورتی که نه شما حتما دوست دارید لباس دنباله دار بلند بپوشید برای این منظور حتما باید یک سری از حرکت ها را یاد بگیرید.به عنوان مثال در صورتی که عروس بخواهد کمی سریع حرکت کرده وتغییر چهت زیادی بدهد ممکن است لباس مانع راه رفتن او شده وزیر پاهای او رفته وعروس را بر زمین بزند.

چند نکته ی مهم وطلایی در انتخاب لباس عروس خانم

قبل از هر اقدامی برای خرید لباس عروس خود سعی کنید که یک هزینه یی را که در توانتان است برای ان در نظر بگیرید.وهرگز قبل از این کار به سمت لباس های گران قیمت نروید چون ممکن است در این صورت مجبور شوید یک هزینه ی گزافی را برای خرید لباس خود بپردازید.ویا ممکن است از انتخاب وخرید خود راضی نباشید.بنابراین سعی کنید در انتخاب وخرید لباس خود زیاد دقت کنید تا هم باب میلتان باشد وهم هزینه ی زیادی را برای ان پرداخت نکنید چون این لباس فقط برای شب عروسی شما است ودیگر هیچ کار بردی نخواهد داشت.ودر ضمن اگر بخواهید هزینه ی زیادی را برای ان پرداخت کنید ممکن است در پرداخت دیگر هزینه های مراسم دچار مشکل شوید.

مطالعه کنید :   خرید لباس عروس , قیمت لباس عروس شیک و زیبا

شما برای این کار میتوانید همه ی سایت های مربوط به عروسی وهمه ی مجلات مربوط به لباس عروس وهمین طور مزون های لباس عروس و… را بررسی کنید وتا بتوانید مدل وطرح مربوط به لباسی را که مد نظرتان است را گیر بیاورید.عروس خانم باید در گام اول با خود تصمیم بگیرد که چه نوع لباسی را میخواهد آیا میخواهد لباسش آستین دار باشد یا بدون آستین؟کلاسیک باشد ویا مدرن و…وهمچنین باید خصوصیات اتاق عقد خود را نیز مد نظر اورد وهمین طور فصل وزمان برگزاری مراسم نیز در انتخاب طرح ومدل لباس عروس شما میتواند مهم وتاثیرگزار باشد.وهمین طور بهتر است که شما برای انتخاب مدل وطرح لباس عروس خود با یک طراح لباس ماهر مشورت کنید واز او بخواهید که ان را متناسب با قد واندام وچهره ی شما طراحی کند.

مزون لباس عروس

شما باید هنگامی که برای سفارش دوخت لباس خود به خیاط مراجعه میکنید یک فرد مورد اعتماد مانند خواهر ویا مادر ویا دوست خود را به همراه داشته باشید تا انها نیز مدل لباس های موجود در خیاطی را بتوانند ببینند ونظر بدهند تا به شما در انتخاب لباستان کمکی کرده باشند.سعی کنید در تمام مراحل انتخاب مدل وطرح ودوخت وپرو لباس خود حتمااز فرد مورد اعتمادتان مانند مادر و… کمک بگیرید تا یک لباس عالی وزیبا داشته باشید تا حس اعتماد به نفس شما را بالا برد وزیبایتان را دو چندان کند. ویک مراسم رویایی داشته باشید.

در انتخاب طرح و مدل لباس سعی کنید مدل های بیشتری را پرو کنید .چون ممکن است شما در ظاهر امر فکر کنید که این مدل لباس برای شما خوب نخواهد بود ولی موقعی که ان را امتحان کردید ببینید بسیار برازنده ی شماست وشما را بسیار زیبا جلوه میدهد.

مطالعه کنید :   هفت ویژگی که در اتاق پرو عروس لازم است

تلاش کنید برای تصمیم گیری در این مورد به خود فرصت بدهید وزیاد شتاب زده عمل نکنید حتی در صورتی هم که از یک لباس زیاد خوشتان امد باز سعی کنید بلافاصله ان را خریداری نکنید ومدتی در ان مورد فکر کنید وسپس برای خرید لباس اقدام کنید.

چنان چه لباسی را پرو کردید ودیدید خیلی به شما می اید وخوشتان امد دیگر سعی کنید لباس دیگری را امتحان وپرو نکنید زیرا این کار باعث شک ودو دلی در شما خواهد شدوشما دیگر نمی توانید از انتخاب خود مطمئن شوید.در صورتی که لباس خود را انتخاب کردید در مراحل بعدی به سراغ کفش وکیف … خواهید رفت.

بیشتر بدانید : انتخاب بهترین مزون لباس عروس



:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

چه لباس عروسی به شما میاید و شما را زیباتر میکند؟ : در صورتی که شما دارای اندامی بزرگ هستید وچهار شانه هستید وبازوهای کلفتی دارید پس تلاش کنید بیشتر از لباس های پوشیده استفاده کنیدوسعی نکنید که از لباس های دکلته ومدل باز استفاده کنید به جای انها میتوانید از لباس های عروس آستین کوتاه ویا آستین حلقه ای استفاده کنید.

چه لباس عروسی به شما میاید

چنان چه بخواهید آراسته وزیبا دیده شوید میتوانید از لباس های مدل ماهی در عروسی خود بپوشید.

در صورتی که شما بالا تنه ی درشتی دارید ودوست دارید بالا تنه ی شما کوچک وظریف به نظر برسد وبا پایین تنه تان هم خوانی داشته باشد در اینجا شما باید لباسی را برای عروسیتان برگزینید که نیم تنه ی ان گن شکل ودامن ان پف دار باشد.در این صورت اندام تان متناسب دیده خواهد شد.

چنان چه سلیقه ی شما با هیچ کدام از مدل های ذکر شده جور نیست ومی خواهید یک عروس خانم زیبا وبا ظرافت به نظر بیایین لباسی ساده وکشیده را برای خود انتخاب کنید.چون این نوع لباس به بیشتر اندامها میاید وان را زیبا نشان میدهد.در انتخاب لباس عروس شما باید به فرم شکم وباسن وقدتان که بلند است ویا کوتاه وهمین طور به شانه ها وبازوهایتان واین که چاق هستید ویا لاغر توجه لازم را بکنید.

در برخی موارد عروس خانم دوست دارد که لباس عروس خود را به جای خریداری کردن سفارش بدهد تا برایش بدوزند در این صورت شما باید حدودا از شش ماه قبل از مراسم جشن خود برای این کار اقدام کنید ولباس خود را مطابق علاقه وسلیقه ی خود به خیاط سفارش دهید تا حد اقل او بتواند دوهفته قبل از مراسم ان را حاضر بکند در این صورت شما این امکان را دارید که ان را به حد کافی در خانه امتحان کرده ودر صورت داشتن عیب وایرادی در لباس از او در خواست کنید که ان را برطرف بکندوهمچنین میتوانید مدت ها با ان در خانه راه بروید وبا ان برقصید تا در روز مراسم به ان عادت کرده باشید وبا ان احساس راحتی بکنید .وکسانی هم که دوست دارند لباس حاضری بخرند باید حدود دو ماه قبل این کار را انجام دهند.

مطالعه کنید :   لباس های مناسب برای مراسم عروسی و میهمانی

مزون لباس عروس

مزیتی که خرید لباس حاضری دارد این است که ما دیگر نگران این مسئله نیستیم که ایا لباس ما خوب خواهد شد ویا بد.ودر یک لحظه تصمیم میگیرند وکار را تمام میکنند.بعضی ازعروس ها یکی دو هفته مانده به عروسی تازه تصمیم میکیرند لباس عروس بخرند این کار کار درستی نیست چون در این صورت انها وقت کافی برای یک انتخاب درست را نخواهند داشت وچون با عجله این کار را انجام میدهند ممکن است نتوانند یک انتخاب درست انجام دهند.بعضی از خانم ها دوست دارند که در جشن عروسی خود لباس رنگی بپوشند این خانم ها باید در انتخاب خود زیاد دقت کنند ولباس خود را به رنگی انتخاب کنند که اگر چند سال دیگر به عکس عروسی خود نگاه کردند خسرت نخورند وبا خود نگویند چرا این رنگ را انتخاب کردم.

معرفی تشریفات عروسی در تهرن : تشریفات عروسی

استفاده از لباس های اکریل دار

اگر در مراسم عروسی خود شما از لباس عروس اکریل دار استفاده کنید علاوه بر ان که بسیار زیبا دیده خواهید شد بلکه در هنگام رقص و موقعی که نور پردازی سالن تغییر میکند لباس شما بسیار قشنگ شبیه ستاره های آسمان دیده خواهد شد و توجه همگان را به خود جلب خواهد کرد.

رسیدگی به پوست خود و برنزه کردن ان

برنزه کردن از دو هفته پیش : در صورتی که دوست دارید پوستتان در مراسم عروسی تان برنزه باشد سعی نکنید به هیچ عنوان این کار را زودتر انجام دهید چون در ان صورت در ان روز رنگ صورت و پوست شما غیر طبیعی ونارنجی به نظر خواهد رسید.برای این کار باید از دو هفته قبل از عروسی اقدام کنید.

برترین مزونهای لباس عروس در تهران : مزون لباس عروس

از یک هفته مانده به عروسی چه کارهایی را انجام دهیم:

پیش از جشن عروسی به تغذیه ی خود برسید ووسعی کنید که از غذاهای پر چرب وادویه داروهمچنین از تنقلاتی مانند چیپس وپفک استفاده نکنیدوبیشتر تلاش کنید که میوه وسبزیجات بخورید تا پوست شما به جای کدر وجوش دار شدن صاف وروشن شودو خسته وتیره به نظر نیاید .زیرا در شب مراسم باید پوست شما طراوت وشادابی خاصی داشته باشد.ودر صورتی هم که دلتان میخواهد موهای درخشانی داشته باشید باید برای شستن موهای خود نه زیاد از اب گرم ونه زیاد از اب سرد استفاده کنید بلکه باید اب ان ولرم باشد.چون استفاده از اب داغ موجب از بین رفتن چربی ضروری موها میشود در در صورتی که این چربی برای حفظ لطافت ودرخشندگی موها لازم وضروری است.

مطالعه کنید :   انتخاب لباس عروس مناسب

برای داشتن پوستی درخشان ولطیف قبل از مراسم جشن حتما مواد زیر رادر سبد غذایی خود قرار دهید :موادی مانند گوجه فرنگی-هندوانه-توت فرنگی –توت قرمز –توت سفید-تمشک –کلم بروکلی- گریپ فروت –انار – اسفناج-لبنیات –مرغ –هویج-گردو حبوبات- پرتقال-برنج قهوه ای وچای سبز.

ودر صورتی هم که دلتان میخواهد پوستتان بسیار شفاف وبشاش به نظر برسد از مدت ها قبل از عروسی برای پوست خود نرم کننده استفاده کنید وآب فراوانی را میل کنید.

از ۳-۷ روز قبل از مراسم چه کار هایی را باید بکنیم

چنان چه قصد پاک سازی پوست خود را داریدودر این مدت سعی نکنید که پاک سازی عمیق انجام دهید.بلکه سعی کنید یک پاک سازی سطحی را انجام دهید تا جوش های سر سیاه را از بین ببرد وکدری پوستتان را پایین اورد.

در روز قبل از مراسم چه باید بکنیم

در روز قبل از جشن ما بهتر است در خانه مانده وسعی کنیم استراحت بکنیم.وبه اهنگ هایی که دوست داریم وبه ما ارامش میدهند گوش دهیم تا استرس خود را کاهش دهیم.وشب هم سعی کنیم زودتر بخوابیم تا به حد کافی استرتحت کرده باشیم وفردای ان روز خسته وکسل به نظر نیاییم.

در شب قبل از عروسی چه کارهایی را باید انجام دهیم

در صورتی که عروس خانم به مواد ولوازم آرایشی حساسیت دارد باید حتما این را با پزشک خود در میان بگزارد تا پزشک برایش داروی ضد حساسیت تجویز کند چون امکان دارد در اثر اشتباه آرایشگر مقداری از مواد ارایشی مانند ریمل ویا سایه ویا مدادو… در چشم عروس خانم رفته وموجب اب ریزش وسرخی چشم ها شود وهمین طور چشم ها ممکن است به دلیل خستگی ناشی از طولانی بودن مراسم قرمز شوند.



:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

آرایش مخصوص فصل بهار : بهار یعنی تازگی و نو شدن پس در بهار وقت آن است که از رنگ های سرد زمستانی خداحافظی کنید و سراغ رنگ های گرم تر و جذاب تر بروید. در بهار پوست صورت در ایده ال ترین صورت ممکن است چون که نه زیاد خشک است و نه زیاد چرب به این ترتیب ماندگاری آرایش تان روی صورتتان هم بیشتر می شود. رژ لب‌هایی با رنگ‌ها و سایه‌های خیلی طبیعی را انتخاب کنید خط چشم خیلی سبکی بکشید و اگر شما جزو آن دسته از کسانی هستید که زیاد آرایش نمی کنند تنها کافیست که یک فونداسیون مناسب استفاده کنید تا هرگونه نقص پوستتان از بین برود و سپس می توانید با زدن رژلب و سایه ای با رنگ طبیعی، خیلی طبیعی باشید.

آرایش مخصوص فصل بهار

معرفی برترین سالن هایز زیبایی عروس در تهران : آرایشگاه عروس

رنگ پوست در فصل بهار

با رسیدن فصل بهار، به دلیل افزایش دما، حساسیت به نور آفتاب و انواع آلرژی ها یا محرک هایی مثل گرده گل و گیاهان پوست احتیاج به مراقبت های ویژه ای پیدا می کند؛ و باید با انواع لوسیون ها و کرم های مرطوب کننده از پوست خود مراقبت به عمل آورید. پوست برنزه بهترین نوع پوست در این فصل می باشد البته پوست نباید به طور کامل برنزه باشد و فقط هاله ای از برنزه بودن روی پوست هم باشد این کافی است.

آرایش چشم در فصل بهار

از آن جایی که چشم‌ها مهم‌ترین بخش صورت شما هستند و زیبایی و جذابیت آن‌ها شما را جذاب‌تر خواهد کرد معمولا این آرایش مخصوص خانم هایی است که می خواهند در زیباترین فصل سال، زیبا تر از هر فصل و هر لحظه ای بدرخشند؛ بنابراین برای زیبایی چشم هایتان بهتر است از سایه هایی با رنگ های بهاری و زیبا استفاده شود سایه قهوه ای در فصل بهار به هر رنگ چشم و پوستی می آید، ولی اگر شما از طرفداران رنگ تیره نیستید می توانید از انواع سایه‌های مخصوص بهار که رنگ هایی مثل بنفش، نارنجی براق، قرمز و صورتی استفاده کنید.

مطالعه کنید :   آرایش صورت مخصوص مهمانی ها

سایه های تیره برای کسانی که چشم های درشت دارند بهتر است و کسانی که چشم های ریزی دارند بهتر است از سایه چشم کمرنگ استفاده کنند خط چشم پهن و زاویه دار هم سبک خوبی برای آرایش چشم در فصل بهار است. معمولا آرایش چشم با تناژ مختلف رنگ سبز صورت شما را با طراوت تر نشان می دهد، ترکیب سبز تیره و روشن این ترکیب برگ های بهاری را نشان می دهد. بلندی مژه هایتان را با آرایش چشم هایتان نمایان تر کنید مژه ها را به سمت بالا ریمل بزنید تا چشم هایتان شاد و جذاب تر به نظر آید با آرایش های رنگی می توانید بلندی مژه هایتان را به رخ بکشید.

آرایش لب و گونه در فصل بهار

پس از زدن کرم پودر مناسب پوستتان بهتر است که صورتتان را بیشتر جلا دهید. زیبا تر کردن صورت و جلوه دادن به آن که با یک رژ گونه این کار با کمی رژگونه ملایم به سادگی انجام خواهد شد. برای این کار ابتدا یک رژگونه با رنگ مناسب انتخاب کنید. در بین رنگ های مخصوص فصل بهار بیشتر رنگ هایی صورتی و هلویی برای رژ گونه مناسب است. استفاده از رنگ صورتی و هلویی بستگی به رنگ پوست تان دارد اگر شما پوست سردی دارید از تن صورتی و اگر پوست گرمی دارید از تن هلویی برای صورتتان استفاده کنید. از آن جایی که رنگ‌های خیلی روشن یا خیلی تیره جلوه خوبی نخواهند داشت پس سعی کنید که رنگ رژگونه را نزدیک به رنگ طبیعی پوست تان انتخاب کنید. بهتر است که از رژ گونه روی قسمت های گوشتی گونه بزنید و بمالید تا تنها سایه‌ای از آن باقی بماند.

مطالعه کنید :   آموزش کاشت ناخن گریم

آرایشگاه عروس

بهتر است که لب هایتان را قبل از رژ لب زدن لایه برداری کنید ساده ترین راه لایه برداری این است که شما با یک مسواک معمولی زمانی که لب ‌های شما کاملا مرطوب است سطح رویی لب‌ها را بمالید تا پوسته‌ های اضافی جدا شود. سپس بلافاصله به لب هایتان روغن بزنید. بهترین رنگ برای آرایش لب‌ها در بهار استفاده از هر رنگی می‌تواند باشد اما توصیه ما رنگی یک درجه تیره‌تر از رنگ طبیعی لب است. بیشتر خانم‌ها تصور می‌کنند رنگ رژ لب مناسب بهار باید براق و صورتی باشد اما برای آرایش ملایم بهاری نوع مات بیشتر توصیه می‌شود توجه داشته باشید که هر چقدر که ارایش شما در بهار براق تر باشد چهره شما جلوه زیبا تری به خود می گیرد، شما اینکار را می توانید با زدن رژلب های قرمز و نارنجی براق استفاده کنید، یا با زدن برق لب، لب های زیبا داشته باشید.

آرایش ابرو در فصل بهار

آرایش ابرو در فصل بهار : چشم های جذاب همیشه باید ابرو های مرتب و زیبایی را داشته باشد به همین خاطر شکل ابروها در به نمایش گذاشتن چشم‌ها و به طور کلی چهره‌تان بسیار اهمیت دارد. ممکن است قسمتی از ابروی شما ریخته باشد یادتان باشد که با مداد مخصوص ابرو یا اگر مداد ابرو در اختیار نداشتید شما می‌توانید از مقدار کمی سایه چشم برای پر رنگ کردن ابروهای تان استفاده کنید. بهتر است که از همان رنگ سایه‌ای برای ابرو هایتان استفاده کنید که می‌خواهید برای چشمانتان نیز استفاده کنید. از آن جایی که داشتن ابروهایی ضخیم و پرحجم خیلی در ظاهر اهمیت دارد بیشتر افراد هم دوست دارند ابروی طبیعی داشته باشند در این صورت بهتر است که به ابروهایتان دست نزنید و دنباله یا هر چیزی را به ان نزنید.



:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

خرید لباس عروس , قیمت لباس عروس شیک و زیبا

خرید لباس عروس , قیمت لباس عروس شیک و زیبا : همان طور که می دانید رویایی ترین و خاطره انگیزترین لباسی که هر خانم در زندگی خودش آرزوی پوشیدنش را دارد بی شک پوشیدن لباس سپید عروسی است. با توجه به حساسیت موضوع شما باید در انتخاب لباسی که می خواهید بپوشید نهایت دقت را داشته باشید. اگر قصد خرید لباس عروسی تان را دارید شما باید حتما با دانش کافی و اطلاعات لازم اقدام به این کار بکنید. پس باید در انتخاب لباس عروس کاملا نکات را عایت کنید یکی از مهمترین انتخاب های شما قبل از مراسم عروسی تان انتخاب و خرید لباس عروس ایده آل است. هر مقدار لباس عروس شما مناسب تر و با کیفیت و دقت بیشتری انتخاب شود جلوه و شکوه شما در شب عروسی بیشتر است. نکاتی که در ادامه می آید می تواند به شما در خرید بهتر لباس عروس تان کمک کند.

مزون لباس عروس

مزون های لباس عروس در تهران : مزون لباس عروس

جست و جوی خود را از نه ماه تا یک سال قبل آغاز کنید

اگر شما بودجه لازم برای خرید لباس عروس خود را دارید بهتر است که این کار را برای لحطه آخر نگذارید چون شما برای این کار نیاز به زمان زیادی هستید و در واقع این زمان برای اطمینان از درست اجرا شدن طرح سفارش شما خواهد بود تا طرح سفارش داده شما به طور عالی و بی ایراد انجام و اجرا شود. کانلا مشخص است که ممکن است شما در طول پروسه خرید لباس عروس با مدلهای مختلفی مواجه شوید؛ اما درصورتی که زمان شما کم باشد نمی تواند مورد مناسب را انتخاب کنید ولی در صورتی که زمان کافی داشته باشید با بررسی همه موارد، بهترین مدل را انتخاب خواهید کرد. هر لباسی بسته به نوع قیمت و طراحی که دارد در مزون ها برای بازدید عروس خانم ها قرار داده شده است بسیاری از عروس خانم ها لباس های ساده دوست دارند و بیشتر در مورد اینکه آیا خدمات جانبی مثل کم و زیاد کردن جزئیات خاص روی لباس عروس در قیمت تمام شده لباس عروس محاسبه شده است بعضا مشاهده شده این هزینه تا هشتاد درصد قیمت اصلی را شامل می شود. پس بهتر است در هنگام انتخاب تمام موارد را از فروشنده سوال نمایید.

برای خرید لباس عروس با بودجه ای که دارید کنار بیایید

مهم ترین مسئله در انتخاب و خرید یا اجاره لباس عروس میزان بودجه لازم و کنار گذاشته شده برای تهیه لباس عروس است. شما باید در گام اول انتخاب هایتان را براساس مقدار پولی که برای این کار کنار گذاشته اید محدود و مشخص کنید؛ مثلا اگر شما برای خرید یا اجاره این لباس مقداری پول در نظر گرفته باشید حتما این به این معنا نیست که باید همه آن پولی که کنار گذاشته اید را صرف خرید آن کنید.

مطالعه کنید :   چه لباس عروسی به شما میاید

خرید لباس عروس

حتما قبل از انجام هر تصمیمی راجب بودجه و پس اندازتان برای این کار با فروشنده مشاوره کنید چون بسیاری از مراکز طراحی و مزون های لباس عروس بخشی از مبلغ کل را را به عنوان بیعانه می گیرند؛ و لازم نیست شما کل مبلغ را ابتدا پرداخت کنید و از طرف دیگر شما حتما باید یک طرحی را سفارش یا انتخاب کنید که مطمئن هستید می توانید هزینه دوخت یا اجاره ان لباس را بدون هیچ مشکلی پرداخت کنید. درست است که چشم تمام میهمانان آن شب به لباس شما دوخته می شود ولی نباید بخاطر این مسئله خودتان را دچار بحران کنید و از نظر اقتصادی به مشکل بخورید.

قبل از خرید حضوری از سایت های لباس عروس دیدن کنید

بعد از مسئله بودجه در انتخاب نوع لباس عروس شکل و ظاهر لباس از اهمیت خاصی برخوردار است پس در انتخاب مدل لباس عروس خودتان دقت کنید. پیشنهاد ما برای شما این است که حتما بهتر است که قبل از مراجعه حضوری برای خرید لباس حتما از یک سایت لباس عروس دیدن کنید و چیزی را که در تصورتان دارید را در خودتان تصور کنید به طور کل مدل هایی مثل دنباله دار، دکلته، کلاسیک و … وجود دارد .

شما با دیدن تصاویر این نوع لباس ها و با در نظر گرفتن ویژگی هریک از ان لباس ها و مدل ها به راحتی می توانید طرح مناسب فرم بدنتان را انتخاب کنید. این تصویری که در ذهنتان دارید کمک می کند تعداد زیادی از انتخاب ها کنار گذاشته شوند و شما در انتخاب نوع اصلی وقت بیشتری داشته باشید یشنهاد دیگر ما برای شما این است که بهتر است که مدل لباس عروس را خود و یا با همکاری یک طراح لباس انتخاب کنید. چون هر لباسی را که در مدل می بینید شاید برای شما مناسب نباشد و حتما مدلی را که در نظر دارید بپوشید. نسبت به دوخت لباس و خوابیدن آن به تن شما مطمن شوید. از انتخاب لباسهایی که در ظاهر چشمتان را گرفته ولی هیچ تناسبی با اندام شما ندارد، به طور حتم خوددرای کنید چون اگر لباس تن شما راحت نباشد حتما از این انتخاب بعدها پشیمان خواهید شد.

مطالعه کنید :   نکاتی در انتخاب لباس عروس صورتی یا نامزدی با رنگ صورتی

به دنبال شباهت ها باشید

اگر تصمیم خودتان را مبنی بر دوخت لباس عروسیتان گرفته باشید شما باید ابتدا با مراجعه به سایت های دوخت و طراحی لباس عروس تمامی مدل های مد نظر خود را مشاهده کنید و اطلاعات آن لباس ها را یادداشت کنید و در نهایت برای انتخاب راحت تر و با مشورت با یکی از دوستان نزدیکتان مدلی را که از نظر جنس پارچه و نوع دوخت انتخاب کرده اید را به طراح و خیاط لباس عروسیتان واگذار کنید اگر دنبال شباهت میان لباسی که دیده اید و لباسی که می خواهید به تن کنید بسیار زیاد باشد حتما جزئیات را به طور دقیق به خیاط خودتان توضیح دهید. تا بعد از اتمام کار همان چیزی باشد که انتظارش را داشته اید.

ارتباط خود را با فروشنده یا طراح لباس حفظ کنید

معمولا در انتخاب لباس عروس همیشه استرس هایی وجود دارد کمبود وقت و رفتن سراغ دیگر کار های مراسم می تواند این نگرانی را بیشتر کند اما شما حتی اگر خیلی مشغله دارید و یا شاغل هستید یا بسیار سرگرم خرید جهیزیه یا تدارکات دیگر برای عروسی هستید با وجود تمام این مشکلات ومسائل نمی توانید بیشتر از یک روز در هفته به طور کامل به خود اختصاص دهید، باز هم سعی کنید یک روز از هفته را انتخاب کنید و به طراح لباس خود سر بزنید و از روند کار دوخت اطلاع داشته باشید مشخص است که این گونه می توانید بدانید دقت و توجه لازم نسبت به طرح مورد نظر شما صورت می گیرد یا خیر و وقتی ایرادی یا مشکلی در نوع دوخت صورت گرفته باشد قبل از اتمام کار و تحویل سفارش شما رفع شود.

قیمت لباس عروس

دقیقا بیان کنید که لباس عروس شما چه حسی را به مهمان ها انتقال دهد؟

کاملا واضح و مشخص است که انتخاب مدل لباس عروس یک نظر کاملا شخصی و سلیقه ای است اما از آنجایی که این لباس از مهمترین و قشنگ ترین لباس های زندگی هر شخصی است دقت در نوع و انتخاب ان بسیار مهم است. بسیاری از عروس خانم ها لباس های کار شده و تزئینی و مجلسی دوست دارند و تعدادی هم لباس های ساده و آستین دار و …

مطالعه کنید :   انتخاب لباس عروس مناسب

بسیاری از افراد با توجه به عقاید خود لباس عروسی شان را انتخاب می کنند. اینجا هم باز نظرها و سلیقه کاملا با هم متفاوت است زیرا عده ای از عروس خانم ها به دنبال لباسهای دکلته و برخی لباس های پوشیده را پسند می کنند.

بازخورد خود را به فروشنده نشان دهید

شما باید بازخورد خود را به فروشنده نشان دهید و تمام چیز های که از لباس مورد نظرتان انتظار دارید را به طور کامل بیان کنید بعضی از عروس خانم ها خجالت می کشند این تفکر غلط که بیان دیدگاه ها در مقابل فروشنده خوب نیست شما را از انتخاب در حالت نامناسب باز میدارد شما نباید فراموش کنید که این لباس فقط یک بار بر تن شما خواهد رفت پس در انتخاب ان نهایت دقت را داشته باشید و حتما با فروشنده مشورت کنید و مطمئن باشید با این کار شما تجربه یک خرید به یاد ماندنی از انتخاب لباس عروسی تان را خواهید داشت.

از راحت بودن لباس اطمینان کسب کنید

روز عروسی شما بی شک مهم ترین روز زندگی شما است و در آن روز بیشتر از زمان های دیگری باید سر پا و اکتیو باشید داشتن لباس عروس مناسب و راحت این روز را برایتان صد چندان زیبا می کند چون وقتی احساس راحتی داشته باشید روزتان را هم خوب سپری خواهید کرد و از مراسم لذت خواهید برد. شما باید وقتی که لباس تان را از خیاط یا مزون تحویل گرفتید بهتر است که برای مدتی آن را تن کنید، کمی راه بروید، غذا بخورید حتی برقصید و هر فعالیت روزمره ای انجام دهید تا مطمئن شوید در روز مراسم علاوه بر زیبایی شما احساس راحتی در لباس را خواهید داشت. لباسی را که تهیه می کنید باید سایز شما باشد. اگر قصد اضافه وزن یا کاهش آن را دارید، لباسی تهیه کنید که امکان گشاد یا تنگ کردن آن وجود داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

سوال از طراح لباس عروس , پنج سوالی که می توانید از طراح لباس عروس بپرسید : بی شک پوشیدن لباس عروس برای یک خانم از مهم ترین و خاص ترین لباس هایی است که او در طول عمر خود بر تن میکند. اگر شما قرار است که به زودی ازدواج کنید و عروس شوید. پس بهتر است که شما با مطالعه این مقاله کمی بیشتر درباره انتخاب لباس عروستان اطلاعات کسب کنید همانطور که گفتیم دقت داشتن در انتخاب مدل آن بسیار مهم است.

از آن جایی که امروزه و با به روز شدن طراحی ها و دوخت های لباس عروس مدل های متنوعی وجود دارد. دانستید که مهم ترین مسئله پیش از برگزاری مراسم انتخاب لباس عروس می باشد؛ اما ممکن است که هنگام اماده سازی لباستان برای شما سوالاتی پیش بیایید که ما اینجا برایتان مهم ترین نکاتی را که باید بدانید را می گوییم.

لباس عروس شیک

برندهای برتر طراحی لباس عروس در تهران : مزون لباس عروس تهران

چقدر طول می کشد تا لباس آماده شود؟

قطعا سوالی که اکثر عروس خانم ها در مراجعه به خیاط یا مدیر مزون از آن ها می پرسند این سوال است که لباس آن ها چه موقعی حاضر می شود؟ کاملا مشخص است که زمان آماده شدن لباس چقدر برایتان اهمیت دارد اولین توصیه ما به شما قبل از هر سوالی یا هر فکری این است که همیشه سعی کنید که خودتان را گرفتار مد نکنید و به جای آن بهتر است که روی استایل خودتان و آن چیزی که برای شما از همه چیز مناسب‌‌تر است تمرکز کنید و بهترین انتخاب را انجام دهید.

همان طور که گفتیم مهم ترین اطلاعاتی که در اولین ملاقات با طراح لباس عروسی تان می توانید به دست آورید، تاریخ دقیق آماده شدن لباس تان است. شما باید تاریخ دقیق را برای آماده شدن لباستان به طراح خودتان بدهید سعی کنید یک هفته زودتر از مراسمتان لباس تان را تحویل گرفته باشید و اگر هنوز تاریخی تعیین نکرده اید، نزدیک ترین زمان به روز عروسی تان را برای آن مشخص کنید. فراموش نکنید که زمانی را که برای دوخت لباستان به طراح تان می دهید بسته به نوع لباستان است .

مطالعه کنید :   انتخاب تاج عروس زیبا

سوال از طراح لباس عروس

هر چقدر که لباستان پر کار تر باشد مشخص است که نیاز به زمان بیشتری هم هست و از آن جایی که شما یک طراح ممتاز و معروف را برای دوخت لباستان انتخاب کنید و طراح لباس شما هرچه حرفه ای تر باشد، تعداد سفارشاتی که می گیرد بیشتر خواهد بود، پس شما باید وقت را هدر ندهید و در اولین فرصت به سراغش بروید. بعد از اتمام کار شما باید چند جلسه برای اندازه گیری دقیق و رفع ایرادات نهایی به مزون مراجعه کنید و از آن جایی که معمولا جلسات اندازه گیری و بررسی طرح ها دست کم سه جلسه زمان خواهد برد پس شما باید در انتخاب زمان دقت کافی داشته باشید.

با توجه به فرم بدن من چه اشکالی را مناسب می دانید؟

از دشوارترین و اساسی ترین تصمیم های که عروس قبل از روز عروسی می گیرد انتخاب یک لباس عروس در میان انبوه مدل لباس عروس که به تن شما بیاید و شما را زیباتر و هیکل شما را بهتر از هر موقع دیگری نشان دهد. این انتخاب و جستجو اصلا ساده نیست و نیاز به گشت و گزار بسیار و امتحان کردن تعداد زیادی از این مدل‌ها دارد. کاملا مشخص است که هر لباسی به هر عروسی نمی‌آید و همان گونه که قبلا برایتان نوشتیم هر لباسی از هر نوعی که باشد باید بر اساس فرم اندامش انتخاب شود عروس خانم ها همیشه دنبال لباس هایی هستند تا اندام آن ها را زیباتر و خوش‌فرم‌تر نشان دهد.

بسیاری از عروس خانم ها همیشه برای خودشان در رویاهیشان یک لباس عروس مثل پرنسس ها یا شخصیت کارتونی معروف مثل سیندرلا را انتخاب می کنند درست است که انتخاب مدل و طرح لباس یک سلیقه شخصی است و به خودتان مربوط است اما توجه داشته باشید که هر نوع مدلی که انتخاب می کنید با توجه به فرم و استایل بدنتان مناسب باشد بنابراین شاید شما مجبور شوید که لباس عروسی متفاوت تر از ان چه که در رویاهایتان بر تن می کنید را انتخاب کنید. اطمینان و اعتماد داشتن به طراح لباس می تواند کمک بزرگی را در انتخاب نوع و شکل لباستان به شما بکند پس شما حتما به طراح لباس عروس خود اطمینان کنید، چون کاملا مشخص است که آن ها در این زمینه تجربه و اطلاعات کامل تری نسبت به شما دارند. با ان ها راجب تمام مسائل مشورت کنید و از نظرات ان ها استفاده کنید.

مطالعه کنید :   هفت ویژگی که در اتاق پرو عروس لازم است

بهترین رنگ برای لباس من چه خواهد بود؟

بی شک ما هر وقت که اسم لباس عروس به گوشمان رسیده است یک لباس سفید پر زرق و برق با دامن پفی بزرگ را تصور می کنیم. درست است که طرح و مدل لباس ها بر اساس وجود فرهنگ های متفاوت مختلف است اما بیشتر لباس های عروس رنگ سفید دارند و از آن جایی که رنگ سفید به معنی پاکی و روشنی است اکثرا هم فکر می کنیم که انتخاب رنگ سفید برای مراسم عروسی به علت مفهموم نمادین این رنگ است.

مزون لباس عروس

اما از ان جایی که امروزه دنیای مد و طراحی دچار تغییرات متفاوتی شده است طراحان مد و زیبایی رنگ های مختلفی را به جای رنگ سفید که سالها مورد توجه بوده است را برای عروس خانم ها پیشنهاد می کنند. معمولا بعضی عروس ها هم دنبال لباس عروس به شکل های فانتزی و رنگ های متنوع دیگر هستند و اگر بتوانند که رنگ مناسبی انتخاب و پارچه های زیبایی را تهیه کنند یک ایده جالب می شود که در این باره طراح لباس تان می تواند کمک بزرگی به شما بکند قرار نیست که شما فقط مدل های پیشنهادی طراحتان را تایید کنید شما تمام پیشنهادتان را به طراح خودتان ارائه دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین پوشش برای زیر لباس عروس چه خواهد بود؟

شما با خواندن این مقاله پی می ببرید که مساله ی لباس زیر مناسب چقدر اهمیت دارد و این مسئله حتی مهم تر از انتخاب لباس می باشد چون شما اگر لباس زیر نامناسبی را انتخاب کرده باشید حتی اگر شما یک لباس فوق العاده را به تن داشته باشید اما باز هم لباس شما در بدن شما بد و نا فرم جلوه می کند. از آن جایی که لباس عروس ها به خودی خود دوخت پیچیده و مشکلی دارند معمولا بعضی ها در انتخاب لباس زیر برای پوشیدن لباس زیر مشکل دارند.

مطالعه کنید :   نکاتی در انتخاب لباس عروس صورتی یا نامزدی با رنگ صورتی

توجه داشته باشید لباسی که انتخاب می کنید باید راحت و مناسب باشد شما باید لباسی را که روز عروسی می خواهید تن کنید را چند بار امتحان کنید تا مطمئن شوید روز مراسم و آن تایم طولانی که لباس تن تان خواهد بود اذیت نخواهید شد و کاملا احساس راحتی داشته باشید معمولا لباس زیر هایی با جنس دانتل، یا لباس زیر های که دارای خاصیت انعطاف پذیری هستند بهترین جنس و بافت برای لباس زیر هستند پس در انتخاب این نوع از لباس ها دقت لازم را داشته باشید.

آیا می توان بعد از انتخاب لباس به فکر کاهش وزن بود؟

حتماً همان طور که می دانید داشتن اندام مناسب برای عروسی مهم ترین مسئله ای است که نمی توان از آن غافل شد علی الخصوص وقتی که به روز پرو کردن لباس عروسی تان نزدیک می شوید. هرچند که روز عروسی روز جشن و شادمانی است ولی استرسی که با خود به همراه دارد را نمی توان نادیده گرفت. بسیاری از عروس ها بعد از تحویل گرفتن لباس عروسشان احساس می کنند که می توانند در اندک فرصت مانده به مراسم شان می توانند وزن کم کنندو این سوال بارها و بارها پرسیده شده است پس به جواب آن دقت کنید.

کاهش وزن در فاصله نزدیک با روز مراسم اصلا کار مناسبی نیست؛ و بسیار ممکن است که مشکلات جزئی را برایتان پیش بیاورد. پس بهتر است که صرف نظر کنید در ضمن باید به شما یاد اور این هم باشیم که همسر شما به همین شکلی که هستید وارد رابطه عاطفی با شما شده است پس بخاطر چند کیلو خوتان را دچار دردسر نکنید.



:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

۵ سوال مهم قبل از انتخاب آرایشگر : همان طورکه شاهد هستیم امروزه تعداد مراکز زیبایی در شهرهای مختلف روز به روز در حال افزایش است. شما با یک جستجو در سایت ، خیلی راحت متوجه می شوید که این مراکز زیبایی چه خدماتی را برای مشتریان خودشان ارائه می دهند معمولا بسیاری از مشتریان این سالن های زیبایی خانم های جوانی هستند که می خواهند در فاصله زمانی باقی مانده تا عروسی شان مو، ناخن، پوست شان را اصلاح و خود را برای مراسم ازدواج شان آماده کنند و با توجه به این نیازها است که بازار خدمات این مراکز و سالن ها بسیار داغ شده است.

5 سوال مهم قبل از انتخاب آرایشگر

شما باید در انتخاب سالن مناسب و دقت کنید وشما تحقیقات جامع و کاملی راجب ارایشگری که شما را ارایش می می کند کسب کنید قطعا شما آن روز باید زیباتر و جذاب تر از همیشه باشید پس شما قبل از هر کاری، باید از دو نکته مهم راجب آرایشگرتان مطمئن شوید. مشخص است که شما در روز مراسمتان تا شب باید مرتب و با آرایش باشید گریه کردن شما در مراسم طبیعی است پس باید جوری آرایش شوید که چیزی در صورتتتان به هم نخورد ممکن است در ابتدا انتخاب یک مدل آرایش به دلیل زیاد بودن گزینه ها سخت باشد ما به شما در این مقاله سوالاتی که بهتر است از آریشگر خود بپرسید و یک انتخاب عالی داشته باشید را بیان می کنیم…

برترین آرایشگاه های عروس در تهران : سالن آرایش عروس

آیا می توانم نمونه کارتان را ببینم؟

امروزه آرایش ها و سبک های متفاوت و بروزی در بین آرایشگر ها رایج شده است و این نوع آرایش ها و سبک ها باعث ایجاد رقابت بین آرایشگر ها و مراکز زیبایی شده است. ههان طور که گفتیم هر آرایشگر سبک آرایش به خصوص خودش را دارد اما آرایشگر خوب باید با تمامی سبک ها آشنایی داشته باشد شما برای آنکه در شب عروسیتان بدرخشید باید یک آرایشگر حرفه ای را انتخاب کنید؛ و بهترین روش شناخت آریشگر خوب در دیدن نمونه عروس های که او میکاپ کرده است شما با مشاهده نمونه آرایش ها میتوانید با سبک کاری وی آشنا شوید و انتخاب مناسبی را انجام دهید. در مورد نوع آرایش خودتان و چیزی که دوست دارید با آرایشگر خود به طور کامل صحبت کنید و تمام خواسته هایتان از نوع اریش صورت و موی خودتان را به او بگوید.

مطالعه کنید :   روش های مخفی کردن غبغب با گریم صورت

آیا امکان دارد که به محل جشن هم بیایید؟

در بیشتر کشورهای اروپایی معمولا در روز عروسی آرایشگر هم همراه عروس در مراسم حضور دارد البته این موضوع در کشور ما رواج ندارد و خیلی بعید است که آرایشگر در مراسم باشد و در صورت حاضر شدن هزینه های را باید برایشان پرداخت کرد حضور داشتن ارایشگر در مراسم معمولا استرس را هم کم می کند. پس اگر نگرانی بابت هزینه ها ندارید و آرامش را میخواهید حتما از آرایشگر خود دعوت کنید که در طول روز و تا انتهای شب همراهتان باشد. بیشتر عروس ها معمولا هنگام عکس برداری دوست دارند که مدل های متفاوتی داشته باشند. پس اگر هزینه کافی داشته باشید و ارایشگرتان قبول کند خیلی بهتر می شود که آن روز را کنارتان باشد.

آرایشگاه عروس

آیا خدمات آرایشی دیگر هم شامل کارهای شما خواهد بود؟

از ان جایی که پوست خانم ها حساس است معمولا آرایشگر از عروس می خواهد که یک یا دو روز قبل از عروسی را برای انجام وکس و اصلاح انتخاب میکنند. معمولا اگر این تغییرات را روز عروسی انجام دهند ممکن است که باعث التهاب های پوستی و سرخ شدن صورتشان شود که این اتفاق قطعا خوش آیند و رضایت بخش نیست. بنا به صلاح دید آرایشگر بعضی از کارهای روی مژه نیز میتواند در روز های قبل از عروسی انجام شود. پس در مراجعه به سالن زیبایی خود از آرایشگر راجب سایر خدماتی که سالن آن ها به مشتری ها ارائه می دهد سوال کنید و در صورت لزوم نمونه کارهای مرکز زیبایی را ببیند.

مطالعه کنید :   انواع لایت مو

از چه برند هایی استفاده می کنید؟

امروزه با مطرح شدن انواع برند ها در میان آرایشگر ها سبک جدیدی از آرایش به وجود امده است هر نوع لوازم ارایشی از یک برند خاص و معروف است که طرفداران زیادی دارد. معمولا بیشتر آرایشگر ها با تعداد محدودی برند آرایشی که دارنمعمولا ارایشگر ها از هر برند خاص برای میکاپ استفاده می کنند مثلا برای پوست از یک مارک استفاده می کنند در حالی که شاید پیشنهاد کنند که برای آرایش چشم شما محصول برند دیگری بهتر باشد. اگر شما دوست داشته باشید با صلاح دید ارایشگر از بعضی لوازم خودتان در میکاپ شما استفاده شود با ارایشگر خود در میان بگذارید.

میکاپ آرتیست ها معمولا مارک های مورد علاقه خود را دارند و با آن ها کار می کنند. ممکن است پوست شما نسبت به بعضی کرم پودر ها یا لوازم ارایشی دیگر حساسیت داشته باشد شما حتما در هنگام مراجعه برند مورد استفاده آرایشگر را هم سوال کنید تا در روز مراسم دچار مشکل خاصی نشوید پس قبل از روز عروسی با آرایشگر راجب تمام مسائل خود هماهنگی کنید.

آیا اجازه می دهید با روش کار شما از نزدیک آشنا شوم؟

از آن جایی که شب عروسی و عروس شدن بهترین اتفاق زندگی فرد هست بنابراین حساسیت و استرس داشتن برای آن روز هم بی دلیل نیست. بعضی از عروس خانم ها در انتخاب آرایشگر خود حساسیت های زیادی دارند و برایشان خیلی مهم ایت که ان شب تفاوت تر تز سایر روزها و عروس های که دیده اند باشند همان طور که در این مقاله گفتیم انتخاب یک ارایشگر و سوالاتی که می خواهید از ان ها بپرسید را برایتان نوشتیم…

مطالعه کنید :   نکات مهم در انتخاب آرایشگاه عروس

بعضی از عروس خانم ها بخاطر حساسیت زیاد این موضوع و نداشتن مشکل مالی قبل از مراسم و برای آشنایی با سبک کار ارایشگر چند بار مدل های متنوعی را روی خودشان تست می کنند این کار هزینه بر است و نیاز به زمان کافی هم هست با این کار شما با سبک های مختلف آرایشگر آشنا می شوید و راحت تر می توانید بهترین سبک آرایشی متناسب با تیپ چهره خود را پیدا کنید و آن را برگزینید تا در روز عروسی به معنای هرچه تمام تر بدرخشید. همان طور که گفتیم این کار هزینه بر است و شاید هر کسی نتواند از عهده هزینه آن بیاید پیشنهاد دیگر ما این است که شما اگر تصمیم خود را برای انتخاب یک طراح آرایشی گرفته اید، پس به مرکز زیبایی و سالن مراجعه کنید و بدون پرداخت هیچ هزینه ای نمونه آرایش های آرایشگر را مشاهده کنید



:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

دانلود آهنگ حس عاشقی حامد همایون با لینک مستقیم , کیفیت عالی

حامد همایون آهنگ حس عاشقی

دانلود آهنگ جدید و زیبای حس عاشقی از حامد همایون با کیفیت عالی

دانلود آهنگ حس عاشقی حامد همایون با لینک مستقیم به همراه متن و پخش آنلاین

دانلود آهنگ حس عاشقی حامد همایون

خیلی از کاربران گرامی سایت عروس سیتی دنبال دانلود اهنگ شاد خفن عروسی هستند . قصد داریم تا در بخش دانلود آهنگ وب سایت راهنمای عروسی ؛ عروس سیتی آهنگ های تمامی خوانندگان معروف پاپ ایران را معرفی کنیم . بهترین کیفیت را انتخاب کرده ایم و به صوت مستقیم برای شما قرار دادیم . همی می توانید متن آهنگ ها را بخوانید و هم به صورت انلاین پخش کنید . امید واریم از وب سایت عروس ستی لذت ببرید. در زیر متن کامل اهنگ حس عاشقی حامد همایون را برای شما قرار دادیم.

برای دانلود بهترین آهنگ های عروسی و رقص عروس و داماد  : دانلود آهنگ عروسی

در انتها می توانید اقدام به دانلود موزیک زیبای حس عاشقی و دانلود فول آلبوم حامد همایون عزیز اقدام کنید.

متن آهنگ حس عاشقی از حامد همایون

بوی عطرت منو دیوونه کرده
حس عاشقی تو قلبم لونه کرده
شونه به شونه توی خیابون
باز مرور میشه همه خاطره هامون

چشمای نازت صورت ماهت
دلمو برده اون طرز نگاهت
خنده هات خواب یه شهرُ بهم زد
با تو میشه کل دنیا رو قدم زد

حسی که داشتی تو قلب من کاشتی
از تو ممنونم که اینجوری دوسم داشتی
تو شدی جونم ای مهربونم
من جهانم رو به لبخند تو مدیونم

حسی که داشتی تو قلب من کاشتی
از تو ممنونم که اینجوری دوسم داشتی
تو شدی جونم ای مهربونم
من جهانم رو به لبخند تو مدیونم

مطالعه کنید :   دانلود آهنگ دمم گرم علی ابراهیمی

با تو هر لحظه آرامش محضه
زندگی بی تو واسم پوچه نمی ارزه
تو فقط بگو بخند دور تو میگردم
آخ کنار تو چقدر دیوونگی کردم

حسی که بین من و تو اتفاق افتاد
زندگیم بی تو فلج بود با تو راه افتاد
من هوامو از نفس های تو میگیرم
دستمو عشقم بگیر من بی تو میمیرم

حسی که داشتی تو قلب من کاشتی
از تو ممنونم که اینجوری دوسم داشتی
تو شدی جونم ای مهربونم
من جهانم رو به لبخند تو مدیونم

حسی که داشتی تو قلب من کاشتی
از تو ممنونم که اینجوری دوسم داشتی
تو شدی جونم ای مهربونم
من جهانم رو به لبخند تو مدیونم

.:: دانلود آهنگ حس عاشقی از حامد همایون با لینک مستقیم ::.

.::*::.  دانلود فول آلبوم حامد همایون  .::*::.



:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

دانلود فول آلبوم حامد همایون(دوباره عشق)

دانلود تمامی آهنگ های حامد همایون با لینک مستقیم

دانلود موزیک و آهنگهای شاد حامد همایون با کیفیت عالی (۳۲۰)

حامدهمایون عشق ناب

پخش آنلاین و دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام عشق ناب

دیوانه ی توام دردانه منی تو

عشق نابمو و جانانه ی منی

ویرانه بودمو تو جان من شدی

آخر به حکم عشق خواهان من شدی

ساقیا امشب مست و دیوانم

هی بچرخان و هی برقصانم

چتر دستاتو رو سرم وا کن

حس کنم با تو زیر بارانم

هی بچرخان و بچرخان و بچرخانم

هی هی برقصان و برقصان و برقصانم

دیوانه ی توام دردانه منی

تو عشق نابمو و جانانه ی منی

ویرانه بودمو تو جان من شدی

آخر به حکم عشق خواهان من شدی

ساقیا امشب مست و دیوانم

هی بچرخان و هی برقصانم

چتر دستاتو رو سرم وا کن

حس کنم با تو زیر بارانم

هی بچرخان و بچرخان و بچرخانم

هی هی برقصان و برقصان و برقصانم


بیوگرافی حامد همایون

سید حامد محمود زاده از سال ۱۳۹۴ تبدیل به یکیاز محبوبترین خواننده های پاپ ایرانی شد . حامد محمودزاده ( حامد همایون ) اولین کنسرت خود را با قویترین آهنگ شروع کرد . آهنگهای حامد همایون در سال ۱۳۹۴ با استقبال بی نظیری مواجه شد . یکی از اولین آهنگ های حامد همایون به نام فرمول یک است که برای برنامه صبحگاهی شبکه اول اجرا کرده است . حامد برای اولین بار توسد موسسه ترانه شرقی معرفی شد . اولین حظور حامد همایون در برنامه تلویزیونی مربوط به ویژه برنامه شب یلدای سال ۱۳۹۵ بود که در برج میلاد برگزار می شد. در نهایت حامد همایون اولین آلبوم خود به نام دوباره عشق در ۲۳ ام دی ماه ۱۳۹۵ را منتشر کرد.

حامد همایون

***بیشتر ترانه های سروده شده در کشورم حس غم و اندوه دارد . ما تصمیم گرفتیم سردمدار ترانه های شاد و مثبت باشیم

 

***

آلبوم معروف دوباره عشق حامد همایون

آلبوم دوباره عشق حامد همایون خواننده برتر پاپ کشورمون دارای ۱۸ آهنگ می باشد که در سال ۱۳۹۵ و در دی ماه منتشر شد.

 



:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

ارسال بار به استرالیا , فریت بار به استرالیا , هزینه فریت بار به استرالیا و شهرهای آن , ارسال بار هوایی به استرالیا | aus : یکی از کوچکترین قاره جهان استرالیا می باشد با وجود این تعریف برای استرالیا که کوچکترین قاره جهان است اما یکی از پیشرفتع ترین کشورهای توسعه یافته در دنیا می باشد . در سال ۱۹۰۱ استرالیا به یک کشور مستقل تبدیل شد که استقلال خود را از کشور بریتانیا گرفت . ششمین کشور پهناور جهان را استرالیا به خود اختصاص داده است که به دلیل دارا بودن به صحراهای بزرگ و پهناور و به علاوه در این کشور له دلیل آب و هوای آن کانگروهای زیادی زندگی می کنند که به سرزمین کانگوروها مشهور است .

فریت بار به استرالیا

به دلیل پیشرفت استرالیا از هر لحاظ این کشور به یک کشور مهاجر پذیر تبدیل شده است و دولت استرالیا نیز برای مهاجران به این کشور تسهیلات و امکانات زیادی را فراهم آورده است . از نمونه از این امکانات می توان به موارد ذیل اشاره کرد : موقیعت های شغلی فراوان همانند مراکز صنعتی و پزشکی , امکان تجارت بین المللی , امکان همکاری های رفاهی و تحصیلاتی و …. می توان نام برد .

کشور استرالیا با تمام امکاناتی که برای مهاجرت دارد برای افراد تحصیل کرده مکان مناسبی به برای ادامه ی تحصیل می باشده که از طریق کشور استرالیا از دانشگاه های بزرگ و معتبرانگلیس مدرک تحصیلی دریافت کنند و ادامه تحصیل بدهند . بسیاری از افراد تحصیل کرده کشورمان برای ادامه ی تحصیل به کشور استرالیا مهاجرت می کنند .

برای مسافرت یا ادامه ی تحصیل به استرالیا هر مسافر می تواند در اندازه و مقدار مشخص شده با قانون هوایی بار با خود ببرد . در بین این مسافران یا مهاجرت کنندگان برا ادامه ی تحصیل یا برای زندگی افردی هستند که دوست دارند لوازم شخصی خود را نیز با خود ببرند که در این صورت شرکت هوایی فریت بار بار مسافران را برای ارسال به استرالیا این خدمات مهم را انجام می دهند .

فریت بار به استرالیا با بهترین خدمات

فریت بار به استرالیا برای برای مسافرین محترم در شرکت فریت بار پادمیرا راه برای ارسال بهترین خدمات را برای مشتریان انجام خواهد داد . کسلنی که قصد سفر به استرالیا را دارند باید به این نکته مهم توجه داشته باشند که برای فریت بار ( ارسال بار به استرالیا ) باید حدود ده روز قبل از پرواز خودشان به استرالیا بار های خود را برای ارسال به شرکت فریت بار پادمیرا راه تحویل دهند تا در استرالیا نیز به موقع بار خود را تحویل بگیرند . در قسمت پایین خدماتی که شرکت پادمیرا راه برای ارسال بار به استرالیا انجام می دهند را توضیح می دهیم :

خدمات ارسال بار , فریت بار به استرالیا

  • بسته بندی لوازم شخصی و یا اثاثیه منزل ( مبلمان , گیتار , پیانو , کیف , چینی , اثاثیه و لوازم شکستنی و …. ) با قوانین و استاندارد های هوایی
  • بار گیری بسته های آماده برای انتقال به فرودگاه
  • انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در مواردی برخی از مسافران می خواهند که امور گمرکی خودشان را انجام دهند که در این صورت کارشناس فریت بار پادمیرا راه را همراهی می کنند .
  • پالت بندی بار متخصان بسته بندی فریت بار پادمیرا راه در صورت صلاح دید و شکننده بودن بار برای اینکه به بار آسیبی نرسد آن را پالت بندی می کنند تا هیچ گونه آسیب به بار مسافران محترم نرسد .
  • دریافت بار نامه برای ارسال بار به استرالیا ( فریت بار به استرالیا )

هزینه ارسال بار به استرالیا , گمرک استرالیا

بیشترین شهرهایی که از کشورمون ایران برای آنجا بار ارسال می شود , ارسال به سیدنی , ارسال به ملبورن , ارسال بار به آدلاید , بریزبین و پرت می باشد . برای ارسال بار به هر یک از شهر های ذکر شده هزینه ی ارسال ( هزینه فریت بار ) متفاوت می باشد که مسافران عزیز باید به این نکته نیز توجه کنند برای اطلاع بیشتر در این باره می توانید با مشاورین پادمیرا راه تماس بگیرید . از این جهت هزینه ارسال برای شهرهای استرالیا متفاوت است که دور و نزدیکی و مسافت هر شهر را در نظر می گیرند . در میان این شهرها دو شهر سیدنی و ملبورن تقریبا هزینه ای یکسان دارند .

فریت بار به استرالیا و نظارت گمرک استرالیا به بار مسافری

برای ارسال بار به استرالیا و یا هر کشوری دیگر باید به این نکته مهم توجه داشته باشیم که بار نباید هیچ گونه آلودگی داشته باشد . مواردی مانند :

باری که با بسته دبندی چرمی است باید سم زدایی بشود . گمرک استرالیا برای در امان بودن از ورود هرگونه آلودیگی تدابیری اندیشیده است که برای این کار مکانی به عنوان قرنطینه در نظر گرفته است که در صورت مشاهده هر نوع بار مشکوک به آلودگی آنها را در آنجا برای بررسی می فرستند .

باید به این نکته نیز توجه کنیم که گمرک استرالیا بسته بندی های که با کارتن مخصوص فریت بار ( ارسال بار ) انجام شده است را به هیچ وجه هیچ گونه ایرادی نمی گیرند بنابرین مسافران محترم برای ارسال بار به استرالیا در ارسال بار و روش بسته بندی آن باید دقت زیادی شود .

در ارسال بار هوایی ( فریت بار ) بارهایی که مربوط به لوازم شخصی و لوازم منزل باشند مانند : ظروف شکستنی , البسه , ظروف و لوازم آشپزخانه , کیف و کفش , و …. نیاز به پرداخت مالیات نمی باشند و از مالیات معاف هستند و فقط هزینه حمل بار داخل فرودگاه دریافت میشود .



:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

زیبا سازی پوست برای روز عروسی

زیبا سازی پوست برای روز عروسی , پرشکوه : می توان با بهره گیری از تکنیک هایی زیبا سازی پوست برای روز عروسی یک عروس رویایی و بینظیر جلوه کنید و منحصربفردترین مراسم عروسی را داشته باشید.اگر قرار است مراسم عروسی شما در ماه های آینده برگزار شود از همین امروز برای رسیدگی کردن به پوستتان وقت بگذارید،بدون شک تمام عروس خانم ها دوست دارند در روز عروسی شان عروسی باشند بینظیرکه روی پوستشان هیچ رد و اثری از جوش و التهاب دیده نشود.

زیبا سازی پوست برای روز عروسی

زیبا سازی پوست برای روز عروسی

اگرعروسیتان نزدیک است ومی خواهید بیشتر از همیشه به پوستتان برسید و پوستی زیبا و روشن داشته باشید چند پیشنهاد برایتان داریم که خوب و کارساز است:اگر صورتتان جوش و آکنه دارد بهتر است یک ماه مانده به تاریخ عروسی یک دوره برای پوستتان پاکسازی پوست داشته باشید چون با این کار جوش هایی که در سطح صورتان است از بین می روند.برای نگه داری کردن از پوستتان و همچنین حفظ طراوت و شادابی پوستتان تا روز عروسی تان نکاتی را باید رعایت کنید:در طول این یک ماه سعی کنید پوستتان را پاکیزه نگه دارید و برای پاک کردن آرایش از روی صورتتان از لوسیون ها و یا ژل های تمیز و پاک کننده آرایش صورت استفاده کنید.

پوست های خشک:اگر دارای پوستی خشک هستید توصیه می کنیم در این فاصله یک ماه تا روز عروسی،هر روز به طور مرتب و مداوم پوست خود را با کرم های مرطوب کننده پوست مرطوب نگه دارید.

پوست های چرب،اگر دارای پوستی چرب هستید توصیه می کنیم از کرم هایی که فاقد چربی باشند برای پوست خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید :  تاریخ انقضای لوازم آرایشی را جدی بگیرید

پوست های خیلی چرب:برای آرایش صورتتان توصیه میکنیم از کرم های ضد آفتاب بدون چربی و کرم های پودر دار استفاده کنید برای اطمینان بیشتر بهتر است کرم ضد آفتاب را دکتر برایتان تجویز کند.

با انجام لایه برداری و پاکسازی پوست،شما می توانید از داشتن پوستی صاف بهره مند بشوید بهتر است این کار چند هقته قبل از مراسم عروسی و ضمن مراجعه به سالن زیبایی و آرایشگاه عروس انجام شود.چون پوست برخی از افراد به دلیل دریافت مواد شیمیایی در اثر عمل پاکسازی و لایه برداری پوست،پوسته پوسته میشود،و این پوست های جدا شده و مرده روی پوست هنگام آرایش روی صورت به صورت برجستگی هایی دیده میشود و در برخی از افراد بعد از عمل لایه برداری و پاکسازی پوست صورتشان ملتهب و به مقدار زیادی قرمز می شود و شما نیز با آرایش کردن این التهاب و قرمزی را تشدید می کنید.

بنابراین در برنامه زمانی خود وقت که برای پاک سازی یا لایه برداری یا هر درمان پوستی دیگر نظیر بوتاکس را به حداقل دو هفته قبل از مراسم عروسی خود انتقال دهید چون ممکن است این درمان ها با عوارضی همراه شود در صورت داشتن وقت کافی فرصت برای از بین رفتن این عوارض وجود خواهد داشت و هیچ التهاب و قرمزی روی پوست شما باقی نخواهد ماند.

اگر زمان باقی مانده برای روز عروسیتان کمتر از دو هفته می باشد بهتر است محصولات مراقبت از پوست خود را عوض نکنید اگر قصد دارید عوض کنید باید چند ماه قبل از تاریخ عروسی این کار رابکنید چون تعویض کردن این محصولات و جایگزین کردن یک محصول دیگر ممکن است باعث بروز واکنش های آلرزی زا همچون،خشکی پوست،چرب شدن پوست شما،و یا بعضی مشکلات پوستی دیگر که از بین رفتن آنها زمان زیادی نیاز است.

بیشتر بخوانید :  تکنیک های آرایشی برای جوانتر شدن صورت عروس

اطمینان حاصل کنید که پزشک پوست خود را چند ماه قبل از تاریخ عروسی تان می توانید ملاقات کنید،چون دکتر شما تنها کسی است که می تواند برای شما یک محصول برای مراقبت از پوست مخصوص قبل از روز عروسی برای شما تجویز کند.و شما دیگر نگران پوست خود نخواهید شد و آسوده خاطر خواهید بود که برای روز عروسیتان پوستی درخشنده و عالی خواهید داشت.

ماسک هایی برای درخشش و زیبایی پوست

اگر تا روز عروسی به مدت یک ماه یا ۴هفته وقت دارید توصیه میکنیم هرهفته یک بار و هربار به مدت ۱۰تا۲۰ دقیقه از این ماسک ها استفاده کنید.

۱-به مقدار کمی انگور را در داخل روغن زیتون بجوشانید و آن را از صافی بگذرانید و بعد از سرد شدن روی پوست خود بمالید.با این روش پوستی شفاف و لطیف خواهید داشت.

۲-اگر به هلو آلرزی نداشته باشید ،میتوانید به مقدار کمی هلو را رنده کرده و روی پوست خود بمالید.

ماسک هایی برای مسدود کردن منافذ ریز پوست

۱-برای این کار میتوانید یک زردآلوی رسیده را قطعه قطعه و دوباره له کنید:و چند قطره روغن بادام را روی ترکیب بچکانید و روی صورت خود بمالید و اجازه دهید ترکیب به مدت ۲۰دقیقه روی پوست تان بماند و بعد از ۲۰دقیقه با آب ولرم صورتتان را شستشو دهید.

۲-راه دیگر ماساژ دادن صورت با گلاب است که روش موثری می باشد.

برای رفع خستگی پوست

۱-یک موز سالم و کامل رسیده را خوب له کنید و به این ترکیب نصف یک قاشق مرباخوری عسل اضافه کنید و خوب آنهارا باهم ترکیب کنید و روی صورت خود بمالید.

بیشتر بخوانید :  راهنمای خرید لوازم آرایش عروس

۲-یک قاشق آبلیمو را با دوقاشق عسل مخلوط کنید و به مدت یک ربع یا ۱۵دقیقه مخلوط را روی صورت خود بمالید و بعد با آب نیمه گرم آن را بشویید.

با پرشکوه روز عروسی خود بدرخشید و پرشکوه باشید .



:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

کراتین کردن در صاف کردن مو

کراتین کردن در صاف کردن مو , پرشکوه : در حال حاضر با وجود مواد و دستگاه هایی که در سالن های آرایش و زیبایی وجود دارد صاف و لخت بودن موهادیگر آرزوی دست نیافتنی نیست،شما با کسب اطلاعاتی در مورد تاثیر کراتینه کردن در صاف کردن موها به شما کمک میکند در مورد صاف کردن موهای وز و فردار خود و نحوه ی استفاده از کراتینه کردن موها کمک می کند.

کراتین کردن در صاف کردن مو

کراتین کردن در صاف کردن مو

در سالهای اخیر که در سالن های آرایشی تراکینه کردن موها بازار آنها را حسابی گرم کرده است و مخصوصا قبل از عید نوروز بازار کراتینه کردن موها گرم تر میشود چون بیشتر خانم ها دوست دارند در عید نوروز چهره متفاوت تر و زیباتری داشته باشند.و تبلیغات و تعریفات و بازارگرمی هایی که آرایشگران از اثرات کراتینه کردن مو مثل ترمیم مو و نرم کردن و صاف کردم موها،آنقدر تاثیرگذارو دلپذیر است که توجه هرفردی را جلب میکندو در آنها وسوسه ایجاد میکند اما به دلیل هزینه ی بالایی که دارد ممکن است از علاقه و وسوسه فرد به کراتینه کردن موها کم کند،در اینجا چند سوال پیش می آید که به انها می پردازیم،

تاثیر کراتین کردن در صاف کردن مو , پرشکوه:

آیا واقعا کراتینه کردن موها را مثل روز اول سالم و ابریشمی می سازد؟در کراتینه کردن موها،محلولی استعمال می شود که کراتینه با موها ترکیب شده و در نتیجه کراتینه موجب براق شدن و کاهش وز مو می شود اما به طور مستقیم موجب صاف شدن موها نمی شود.
کراتینه کردن موها ممکن است دارای عوارضی می باشد که موجب اسیب رساندن به ساقه مو و همچنین موجب شکنندگی و ریزش مو از ریشه میشود این عوامل باعث میشود که کراتینه کردن مورد تایید نباشد و هیچ کدام از متخصصان پوست خودشان این کار را نمی کنند و به هیچ وجه نمی توان به سالن هایی که این کار را انجام می دهند اعتماد کرد.
شما اگر مشتری کراتینه کردن مو هستید باید بدانید که هرنوع کراتینه کردن مو دارای خطراتی می باشد،و شما حق دارید از این خطرات آگاه شوید.و با داشتن آگاهی کامل اقدام به کراتینه کردن برای صاف کردن و براق کردن موها برگزینید،کراتین یک پروتئین اساسی است که در بدن پستان داران که اغلب در مو،پشم،شاخ ها،و ناخن ها یافت می شود.
کراتینه کردن مو برای چه کسانی مناسب است؟

بیشتر بخوانید :  لباس عروس و داماد و خدمات آرایشگاهی

کراتینه کردن مو به طور کلی به دو صورت انجام می شود،از یک نوع کراتینه کردن برای موهای آسیب دیده که براثر دکلره شدن موها و یا سایر مواد شیمیایی را احیائ میکند.از این نوع کراتینه مو بسته به میزان آسیب دیدگی موها ممکن است در چندین جلسه انجام شود تا عمل احیائ کردن موهای آسیب دیده به خوبی انجام شود.این نوع کراتینه کردن مو اثراتی مشابه ویتامینه کردن مو دارد با این تفاوت که اثرات کراتینه کردن مقداری از ویتامینه کردن محسوس تر است.نوع دیگر کراتینه کردن مو وجود دارد که علاوه بر احیا کردن موهایی که بر اثر دکلره کردن یا رنگ کردن متععدد سوخته و آسیب دیده اند به موهایتان خاصیت صاف کنندگی نیز می دهند که در اصطلاح به این نوع کراتینه برزیلی و گاها نانو کراتین نیز نامیده میشود.

اگر قصد دارید تنها آسیب دیدگی موهای خود را برطرف کنید و قصد صاف کردن موهای خود را ندارید برایتان کراتین نوع اول که فقط خاصیت احیائ کنندگی مو را دارد پیشنهاد می کنیم.ولی اگر میخواهید علاوه بر احیائ کردن موهایتان به صاف کردن موها و نرم شدن آنها نیز فکر میکنید کراتین برزیلی برای شما انتخاب مناسبی خواهد بود.برای این منظور به یک سالن زیبایی مطمئن مراجعه فرمایید .
آیا کراتینه موهای آسیب دیده در اثر حرارت را می توان احیائ کرد؟
اگر موهایتان دارای آسیب جزئی در حد خشک و شکننده شدن مو یا سوختگی موها به وسیله ی دکلره یا مواد شیمیایی باشد کراتینه کردن مو می تواند باعث بهبود موها شود ولی در صورتی که موها دچار سوختگی شدید در اثر حرارت باشد با کراتین نمیشود این نوع آسیب دیدگی را بهبود بخشید.

بیشتر بخوانید :  کرم ضد آفتاب مناسب پوست عروس

افرادی که از کراتینه کردن برای درمان موهای خود استفاده میکنند ممکن است نتیجه های درمان دربین این افراد متفاوت باشد به این صورت که در بعضی از افراد همانگونه که انتظار داشتن جواب داده است و در برخی افراد ممکن است بعد از چند هفته موها به حالت اولیه بازکردنن و افراد رضایت کمتری داشته باشند.فرمالید ماده ای سرطان زا بوده که در ترکیب و فراورده های کراتینه کردن موها وجود دارد و بسیاری از افراد نگران کاربرد فرمالدئید در مواد کراتینه کردن موها هستند و به این منظور تصمیم میگیرند در مراتب بعد از مواد کراتینه فاقد فرمالدئید استفاده کنند.درست است که در حال حاضر کراتینه کردن مو در سالن های آرایشی بازار گرمی دارد اما افراد باید از خطرات آن آگاهی داشته باشند.

پرشکوه موهای زیبا و پرشکوه را برای شما آرزو دارد .



:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

رژ لب و آرایش زیبا

رژ لب و آرایش زیبا , پرشکوه : آرایش لبها می تواند به جذابیت و زیبایی صورت بیافزاید،با رژ لب می توان فرم لبها را زیباتر و اصلاح نمود .تاثیر رژ لب در زیبایی چهره انکار ناپذیر است و بین رژ لب و زیبایی  لب رابطه مستقیمی وجود دارد.روزانه انواع مختلفی از رژ لب های روانه بازار میشود و به تنوع آنها اضافه میشود .رژ لب یکی از پرمصرف ترین محصولات آرایشی خانم هاست ،در انتخاب رژ لب علاوه بر سلیقه شخصی است ،به روز بودن و درست انتخاب کردن رنگ و بافت رژ نقش بسزایی دارد.

رژ لب و آرایش زیبا

رژ لب و آرایش زیبا

برای خوش فرم کردن و زیبا نشان دادن لبهایتان قبل از زدن رژ خط لبهایتان را با یک مدادخط لب خنثی یا کم رنگ بکشید.دقت کنید که برای کشیدن خط لب روی خط خود لبتان بکشید نه خط خارج از لب را. در مرحله بعدی خط لب مورد نظرتان را ترسیم کنید قدم بعدی پرکردن سطح لبهایتان با رژ لب مورد علاقه تان استبعد از زدن رژ نوبت پخش کردن و ترکیب رنگ رز با خط لبتان بوسیله برس برس مخصوصتان می باشد ترکیب و پخش کردن رژ لب و خط لب برای از بین بردن خط تفکیک آنها می باشد.

یکی از مشکلاتی که خانم ها با آن روبه رو هستند در آرایش لب ها انتخاب رنگ رژ مناسب با لب و رنگ پوست آنهاست.انتخاب رنگ و نوع رژ لب مناسب لب های شما تاثیر بسزایی در آرایش لب ها و زیبایی آرایش صورت شما دارد  .

استفاده از رژ لب و آرایش زیبا :

یکی از مهمترین مسائلی که در مورد آرایش صورتو مخصوصا آرایش لبها وجود دارد مسِله رنگ پوست به خصوص صورت است چون قرار است با آرایشزیبایی های خود را نمایان کنید وعیوب خود را کم رنگتر رنگ رژ لبتان ارتباط مستقیمی با ررنگ پوست صورت شما دارد.بنابراین اگررنگ پوست صورت خود را در انتخاب رنگ رژتان نادیده بگیرید با ناهماهنگی و منظره بد در چهره خود مواجه می شوید  برای انتخاب رنگ رژ هماهنگ با رنگ صورتتان  رژ لب را کنار لب قرار دهید تا به میزان هماهنگی رنگ رژ با رنگ صورت پی ببرید. برای زدن رژ لبهایتان را در حالت لبخند نگه می داریم و در آرامش کامل رژ را میزنیم.

بیشتر بخوانید :  فرکردن موهای عروس

با آرایش درست لبها می توانید صورتتان را جذابتر یا برعکس از جذابیت صورتتان کم کنید، رژ نزدن  بهتر از این است که رژ لبتان را به صورت پخش شده و نامرتب و با رنگهای نامناسب بزنید. استفاده از ژلب تنها آرایش ساده ای می باشد که احتیاج به مراجعه به سالن زیبایی و یا آرایشگاه عروس ندارد .

از مداد های مخصوص خط لب در مرحله اول لب بالایی رابه ای صورت که ابتدا لب بالایی را از گوشه لب به سمت وسط لب می کشیم و ادامه می دهیم حالا نوبت لب پایینتان است  مثل لب بالا از گوشه لب به سمت وسط لب میکشیم .بهتر است رنگ مدادلبتان را یک درجه تیره تر از رنگ رژتان انتخاب کنید.بعداز کشیدن خط لبتان نوبت انتخاب و تعیین کردن رنگ رژ مناسب است ،رژ  لب را نخست به لب بالایتان و در مرحله دوم به لب پایینتان بزنید. شما می توانید فرم لبهایتان را با آرایش ترمیمی به صورت دلخواه خود دربیارید.

درست مانند کرم که در تن رنگ های مختلف است رژ لب نیز همین حالت را دارد پیدا کردن تن رنگی مناسب برای زیبا دیده شدن شما ضروری است.اگر رنگ پوست تیره ای دارید دستتان در انتخاب رنگ رژ بازتر است ولی از رژهای زیاد روشن یا کمرنگ خودداری کنید رنگ گوجه ای،شکلاتی،و رنگ های قرمز مناسب است.

برای افراد دارای رنگ پوست متوسط یا متعادل  می توانند از رژ لب نارنجی رنگ استفاده کنند  و تمام طیف قرمز برای رنگ پوست شما مناسبتر است.

اگر رنگ پوست روشنی دارید از طیف رنگ های روشن همچون صدفی و صورتی و بژ برای رنگ رژتان استفاده کنید.

بیشتر بخوانید :  آرایش و خط چشم عروس

با پرشکوه رژ لب مناسب برای خود را بیابید تا همواره پرشکوه باشید .



:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

جوانسازی و زیبایی و پاکسازی پوست عروس

جوانسازی و زیبایی و پاکسازی پوست عروس , پرشکوه : Peelingبه معنای برداشتن یک لایه سطحی از روی پوست است،این عمل در اصطلاح پیلینگ ،سایش یا لایه برداری سطحی گفته می شود،که با این کار یک لایه سطحی از سلولهای مرده پوست که شامل جوش،جای جوش ولکه های قهوه ای روی پوست برداشته می شود.

جوانسازی و زیبایی و پاکسازی پوست عروس

جوانسازی و زیبایی و پاکسازی پوست عروس

پلینگ عملی است که در دوران خردسالی و جوانی به صورت خودکار وخود به خود به صورت کامل و کافی انجام می شود،ولی با گذشت زمان سلولهای پوست نیز مانند سایر اعضای بدن فرسوده می شو و قدرت این عمل را مانند بسیاری از بقیه اعمال فیزیولوژیک بدن تا مقداری از دست می دهند.

تاثیر جوانسازی و زیبایی و پاکسازی پوست عروس :

در واقع با گذشت زمان و با بالا رفتن و افزایش سن،پوست قدرت خود را در دفع این سلولهای مرده پوست از دست می دهد و با شستشوی عادی نمیتوانیم آنها را از روی پوست پاکسازی کنیم.و قدرت پوست در ساختن الیاف کلاژن و الاستیک و ماده سیمانی زمینه ای پوست که باعث سفتی و حالت ارتجاعی پوست هست با گذشت زمان کم می شود،در این موقع است که اصطلاح رنگ رخسار خبر می دهد از ضمیر صادق میشود و پوست با زبان بی زبانی و با ظاهری ناخوشایند در صورتی که سطح پوست صاف نیست و دچار زبری و تیرگی و کدرشده است از ما کمک می خواهد.در این موقعیت دست بع عمل پیلینگ یا لایه برداری سطحی پوست می زنیم که می تواند بهترین روش برای جوانسازی و زیبایی و پاکسازی پوست عروس باشد و در زیبایی و آرایش صورت تاثیر زیادی میتواند داشته باشد.

بنابراین باید با اندیشه و راهکارهایی از جمله پیلینگ کردن که با این روش باعث پاکسازی و نوسازی پوست می شود میتوان به یاری پوست شتافت و این نعمت خدا و عضو زیبا و محبوب برای استفاده مهیا کرد،پوست بدن مثال کارخانه ای می باشد که دائما به تولید سلول های تازه مشغول می باشد.سلول های فرسوده و مرده به طور مرتب در طول یک صف به بیرون پوست در حرکت هستند و سلولهای تلازه و جدید دائما در لایه تحتانی جایگزین سلولهای مرده و فرسوده می شود.همانند مو که برای مشاهده رشد غیر قابل دیدن آن میتوان از رنگ مویی که روی موها است پی برد،با عمل پیلینگ و با برداشتن لایه خارجی به این فرایند کمک کرده و فرایند تولید کلاژن را افزایش می دهد.خاصیت کلاژن استحکام بخشیدن و جوان سازی پوست می باشد و از افتادن و شل شدن پوست ممانعت می کند.

بیشتر بخوانید :  فرکردن موهای عروس

پیلینگ شیمیایی پوست :در این نوع از روش پاکسازی و جوان سازی پوست پزشک متخصص بنابر تشخیص خود و نوع مشکل پوستی مراجعه کننده از اسیدهای خاصی نظیر اسیدهای میوه(آلفا هیدروکسی اسیدها)یا تری کلرواستیک اسید برای لایه برداری پوست بهره می جوید.فرآیند لایه برداری پوست بر طبق نوع و غلظت و مدت زمانی که به کار برده می شود قادر است تاثیر سطحی،متوسط و یا عمیق بر روی لایه های پوست اعمال کند که هریک دارای مراقبت و ویژهگی های مخصوص خود هستند.

در پیلینگ پوست با گلیکولیک اسید ۵درصد،فرد قادر است بعداز روز انجام درمان و با دوری از نور آفتاب به سر کار خود مراجعه کند و فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرد.اما اوضاع در پیلینگ پوست با غلظت تری کلرواستیک اسید ۳۳تا۵۰درصد،شخص مراجعه کننده برای درمان تا زمانی که پوسته ها می ریزند باید در منزل باشد و از نور خورشید دور بماند و از پوست خود مراقبت کامل را داشته باشد.اگر روش درمانی پیلینگ به وسیله متخصص پوست و مو و در فرد بیمار مناسب انجام شود بدون شک نتیجه خوبی را به دنبال دارد،

از این شیوه درمانی برای از بین بردن جای جوش صورت و جای ازبین بردن لک های گوناگون صورت همچون لک هایی که در اثر بارداری ،و همچنین در از بین بردن جوشگاه های پوست صورت مثل آکنه های مزمن و در آخر برای مبارزه با علائم پیری پوست و از بین بردن چین و چروک سطحی پوست بهره برد.

روش لایه برداری مکانیکی پوست عروس : از رایج ترین و متداول ترین روش های لایه برداری مکانیکی،میتوان به روش میکرودرم ابریژن اشاره کرد،در این روش با کمک دستگاهی،پودرهای اکسید آلومینیوم که در واقع نوعی کریستال سخت می باشد،آن را با فشار روی سطح پوست می پاشند و بعد از این مرحله یک بار دیگر با یک فشار منفی به داخل یک مخزن دیگر در دستگاه بازگشت داده می شود.با این روش که پوست به وسیله کریستال ها خراش داده میشود و سپس مکش و ایجاد فشار منفی روی پوست تاثیر خوبی در بالا بردن کیفیت پوست دارد و فرد مراجعه کننده با احساس رضایت تمام در پی اتمام کار معالجه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید :  انتخاب رنگ مو در فصل زمستان برای عروس

بعد از عمل لایه برداری مکانیکی تاثیر داروهای پوست،چندین برابر افزایش پیدا می کند و در حقیقت کمک مناسبی برای درمان دارویی نظیر از بین بردن لک های صورت می باشد.ایجاد فشار منفی روی پوست باعث رها سازی موادی موادی در پوست می شود که کار ساخت کلاژن را تحریک می کند.ودر دراز مدت باعث بالا رفتن ساخت کلاژن در پوست و کم کردن چین و چروک پوست و جلوگیری از نشانه های پیری پوست می شود.

روش لایه برداری با لیزر : از روش های رایج و متداول در کلینیک های زیبایی و در مطب متخصصان پوست و مومی توان به لیزر درمانی اشاره کرد،و کاربردی ترین روش در درمان اغلب بیماری های پوستی نظیر ضایعات عروقی(همانژیم)،ماه گرفتگی،درمان و بهبود زخم های برجسته و کلوئید،ازبین بردن جوشگاه هایب که در اثر آکنه های نئوکولتیک،از بین بردن برخی از لک ها نظیر کک و مک،لنتیگو(به لکه های قهوه ای رنگی اطلاق می شود که اغلب در سنین میانسالی در ناحیه هایی مانند صورت و پشت دست ها که اغلب در معرض تابش آفتاب می باشند ایجاد می شود) و باعث جوان سازی پوست می شود.این روش در برخی از سالن های زیبایی عروس انجام میگیرد .

مراقبت های بعد از پیلینگ : بعد از اتمام کار لایه برداری یا پیلینگ باید به مدت ۲هفته از پوستتان محافظت کنید.مراقبت از پوست بعد از عمل لایه برداری برحسب عمق لایه برداری انجام شده که با تری کلرواستیک انجام می شود متنوع است.اغلب بعد از انجام عمل پیلینگ،اگر این عمل در مطب دکتر یا در مراکز بهداشتی و زیبایی روی شما انجام شده باشد،دکترتان به شما دستوراتی درباره شیوه ها و طرز مراقبت از پوست در اختیارتان می گذارند.و شاید ممکن است دبروشورهایی در اختیار شما گذاشته شود که در آنها دستورات مورد نیاز در مورد محافظت بهداشتی پس از عمل پیلینگ داده شده است.

بیشتر بخوانید :  تکنیک های آرایشی برای جوانتر شدن صورت عروس

مراقبت در برابر آفتاب: در مراحل اولیه درمان بعد از انجام عمل لایه برداری شیمیایی در روزهای انجام لایه برداری پوست نباید در معرض آتاب قرار بگیرید.و بعد از تمام شدن مرحله اولیه،باید به طور مرتب از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و تا جایی که ممکن است جلوی آفتاب نباشید.چون پوستی که تازه لایه برداری شده است در برابر آفتاب آسیب پذیر است.در برخی از افراد عمل لایه برداری با عوارضی همچون عوض شدن رنگ پوست،ایجاد حساسیت و سوختگی های سطحی پوست همراه باشد در این صورت باید به پزشک متخصص رجوع کرد.

استفاده از مواد آرایشی روی پوست بعد از عمل پیلینگ کلا ممنوع است چون پوست حالت شاخی خود را از دست داده است و آن ناحیه حساس شده است،بهتر است به مدت چند ماه از کرم های آرایشی استفاده نشود مخصوصا اگر پوستتان دچار حالت سوزش بعد از استفاده از کرم ها میشود.

با پرشکوه پوستی زیبا و جذاب و پرشکوه خواهید داشت .



:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

آرایش عروس متناسب با رنگ پوست

آرایش عروس متناسب با رنگ پوست , پرشکوه: هر عروس خانمی آرزو دارد در بهترین شب زنگی اش بهترین و زیبا ترین آرایش را داشته شود . اگر آرایش صورت عروس هماهنگ و متناسب با چهره ی عروس انجام شود چهره ی عروس خانم زیبا و جذاب و بی نظیر میشود پس بهتر است آرایش عروس با رنگ پوستش هماهنگ و متناسب باشد.

آرایش عروس متناسب با رنگ پوست

اگر بتوانید رنگ پوستتان را تشخیص بدهید این امر کمک شایانی به انتخاب نوع آرایشتان میکند،شاید برایتان تشخیص رنگ و حالتی که پوست دارد مشکل باشد و شما نتوانید از عهده ی تشخیص آن برآیید.برای تشخیص به دنبال چه چیزهایی باید باشید؟

برای مثال اگر در کل صورت رنگ پریده ای دارید که نواحی از صورتتان قرمز یا بدون رنگ باشد .چطور؟یک نکته ی جالب و قابل توجه این است تشخیص دادن رنگ پوست به آن اندازه که فکر میکنید کار سختی نیست.یک راه ساده برای تشخیص رنگ و تون پست این است که موقع قرار گرفتن در معرض آفتاب مشاهده کنید که پوست صورتتان میسوزد یا به رنگ برنزه درمی آید.

کسانی که پوست شان به راحتی میسوزد و به حالت برنزه درمی آید نشانه ی این است این افراد میزان ملانین طیعی پوستشان(رنگ دانه های طبیعی پوست که به پوست به طور طبیعی رنگ می دهند) بیشتر است و ممکن است به احتمال زیاد رنگ پوست این افراد چیزی در حدود رنگ زرد مایل به زیتونی باشد.

و برعکس افرادی که پوستشان در مقابل آفتاب سریع نمی سوزد و یا نسبت به بقیه ی افراد کمتر میسوزد،پوستشان دارای ملانین کمتری است و این امر باعث میشود که این افراد پوستشان ته رنگی به رنگ هایی مانند بنفش،آبی،قرمز،وگلی متمایز باشد.این نوع پوست علائم آشکار دیگری دارد،از جمله اینکه پوست های گلی ،نشانه های آشکارشان این است که پوستشان سریع قرمز میشود و قرمزی روی پوستشان خود را بیشتر نشان می دهد. آرایش عروس متناسب با رنگ پوست را باذکر مثال در ادامه مطلب مطالعه فرمایید .

بیشتر بخوانید :  جدیدترین مدل موی عروس

افرادی که تون رنگ پوستشان زرد می باشد(اکثرا به عنوان زرد-خاکستری)مشهور هستند ،در این صورت مشاهده میکنید کرم پودر یا پنکیک هایی که رنگ زرد در ساختار آنها استفاده شده است صورت شما را زیباتر نمیکند وبرعکس باعث میشود چهره ی شما حالت بیمار گونه داشته باشد.

انتخاب رنگ موی مناسب:شاید به نظرتان عجیب بیاید اما با انتخاب رنگ مویی که با چهره ی شما هماهنگ باشد چهره ی شما رابسیار تغییر می دهد.انتخاب رنگ مویی که مناسب پوست شما نباشد وهماهنگی نداشته باشد  چهره ی شما را کسل و خسته و گرفته جلوه می دهد ما به شما توصیه ها و راهنمایی هایی داریم که براساس آنها رنگ موی مناسب و هماهنگ با پوست خودتان را پیدا کنید. البته در این مورد میتوانید با مراجعه به آرایشگاه عروس و مشاوره با با آرایشگر و گریمور عروس که کار میکاپ عروس انجام میدهد مشورت نمایید .

انتخاب آرایش عروس متناسب با رنگ پوست

گام نخست پیدا کردن رنگ پوستتان است.برای پیدا کردن رنگ پوستتان یک لباس سفید بپوشید و بروید جلوی آینه ای بایستید و با دقت به پوستتان نگاه کنید دقت کنید چه رنگی روی پوستتان میبینید،ممکن این پوست خود را یکی از این رنگ ها ببینید رنگها عبارتند از زرد،قرمز،صورتی و حتی ممکن است آبی،اگر پوستی با پس زمینه ی زرد یا قرمز دارید جزو افرادی هستید که در گروه دارای پوست گرم جا دارید.یا اگر رنگ هایی همچون صورتی،سفید یا ابی دارید در گروه دارای پوست های سرد گنجانده میشوید.

پوست گرم با پس زمینه ی زرد: اگر فردی هستید که پوستتان روشن و همراه با کک ومک می باشد یا اگر پوستی گندمی یا تیره تر از سبز دارید و به طور طبیعی رنگ موهایتان قهوه ای یا طلایی رنگ و یا قرمز مایل به قهوه ای می باشد پیشنهاد ما به شما این است که موهایتان را شاه بلوطی یا قهوه ای تیره رنگ کنید. اگر قصد های لایت کردن موهایتان را دارید از رنگ های دارچینی و  و یا مسی برای رنگ کردن موهایتان استفاده کنید ازاز رنگ های طلایی استفاده نکنید چون رنگ طلایی با رنگ پوست شما ترکیب خوب و هماهنگی به وجود نمی آورد.

بیشتر بخوانید :  راهنمای خرید لوازم آرایش عروس

پوست گرم با پس زمینه ی قرمز:افراد دارای این تون پوست موهایشان را با رنگ هایی در طیف قرمز روشن خودداری کنند،برای این افراد رنگ موهایی در طیف رنگ های عسلی،قهوه ای مایل به عسلی،و تمامی رنگ هایی که زمینه ی طلایی دارند مناسب است چون از قرمزی پوستتان می کاهد.اگر خیلی دوست دارید رنگ موی روشنی داشته باشید سعی کنید که قسمتی از آن را به صورت روشن دربیاورید نه کل موهایتان را.سعی کنید از رنگ موهای خیلی تیره برای موهایتان استفاده نکنید .رنگ های طلایی و یا رنگ قهوه ای طلایی برای شما بهترین و مناسبترین انتخاب میباشد.

پوست سرد با پس زمینه ی صورتی،آبی: رنگ های با طیف خاکستری میتوانند پس زمینه ی پوستتان را در حد خوبی پوشش دهند برای بهتر دیده شدن میتوانید چند تکه از مویتان را طلایی رنگ کنید که به صورتتان گرمی می بخشد. رنگ های که در طیف رنگ های گندمی،عسلی،وخاکستری مایل به قهوه ای برای این تون رنگ پوست پیشنهاد های خوبی هستند. نکاتی که در بالا به آن اشاره شد میتواند به بهترین انتخاب برای آرایش و میکاپ عروس متناسب با رنگ پوست عروس کمک کند .

با پرشکوه همرا باشید تا عروس پرشکوهی باشید .



:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

آرایش مخصوص فصل زمستان

 آرایش مخصوص فصل زمستان , پرشکوه :شما در هر فصلی که باشید می توانید با الهام از آن فصل آرایش مخصوص داشته باشید شما با داشتن آرایش زمستانه که مخصوص فصل زمستان است چهره جذاب تر و زیباتری داشته باشید،و اگر قصد رفتن به یک مجلس مهمانی یا عروسی دارید،به شما پیشنهاد میکنیم که این نوع آرایش را برگزینید،زیرا این سبک آرایش مناسب روزهای سرد زمستان می باشد و هم شما را با شکوه و فوق العاده جلوه می دهد،زیرا برگرفته از روزهای برفی و سرد زمستان است.

آرایش مخصوص فصل زمستان

آرایش مخصوص فصل زمستان

این نوع آرایش خیلی ساده است ولی برای اطمینان بیشتر و تند و سریع بودن در کارتان وقتی می خواهید به مهمانی بروید این نوع آرایش را یک بار تمرین کنید،با این آرایش جذابیتی بینظیر به شما می دهدو نگاه شما را به اوج می رساند.از این سبک آرایش بیشتر آرایش گران معروف استفاده می کنند و بیشتر مورد پسند آنها می باشد:در این سبک آرایش با یک سایه چشم نقره ای پشت چشم شما را پوشش می دهدو به صورت شما جذابیت و در عین حال معصومیت اعطا می کند،توصیه ما به شما این است، برای ایام سرد و برفی فصل زمستان،این سبک آرایش زیبا را که خیلی مجلل و محصور کننده است را برگزینید و حتما برای آرایش در این فصل به بهترین سالن زیبایی و آرایشگاه عروس مراجعه کنید .

رژهای زمستانی

رژ لب از مهم ترین و ضروری ترین اجزای لوازم آرایش می باشد که اثر زیادی در زیبایی و جذابیت چهره تان دارد،هنگامی که شما رنگ رژ لب خود هماهنگ با فصلی که در آن هستید و طبق مد روز برگزینید اطمینان داشته باشید زیبایی و جذابیت چهره تان چندینن برابر افزایش پیدا می کند.
فصل زمستان تداعی گر و جلوه کننده رنگ های سرد و بی روح است اما هنگامی که از این رنگ های سرد به صورت براق به صورت رژ لب روی لب هایتان استفاده می کنید شما را متعجب می کند در این صورت بسیار جذاب جلوه خواهند کرد از وقتی که به صورت مات از آنها استفاده می کنیم،اگر به رنگ صورتی براق مقدار کمی قهوه ای بیافزایید رنگ دلچسبی ایجاد خواهد شد،از رنگ های فوق العاده و مناسب برای فصل زمستان میتوان رنگ هایی با زمینه و تم بنفش تیره و مایل به رنگ بژ می باشند.

بیشتر بخوانید :  آموزش آرایش با رژ گونه

نکات آرایش مخصوص فصل زمستان

از نکات مهم در این نوع آرایش سایه چشم می باشد،برای زدن سایه چشم میتوانید از نوع پودری و هم از نوع مات استفاده کنید،نخست با یک برس سایه سایه را با حالت ضربه ای به پلکتان بزنید،اگر فرد دارای پلک چروک شده باشد این کار بهترین روش برای زدن سایه است،برای اتمام کار سایه زدن می توانید سایه را تا تا استخوان پلک ادامه بدهید و برای زیبایی بیشتر مقداری از سایه را به پایین چشم بزنید.و در نهایت برای زیبایی و جلوه بیشتر چشم هایتان،با استفاده از یک فرمژه،مژه هایتان را حالت فر دهید و با حرکات چرخشی ریمل مژه هایتان را فردار کنید.

برای پایان بخشیدن به کار آرایش چشم هایتان مزه هایتان را با یک ریمل سیاه آغشته کنید تا سایه هایی که از روی پلکتان روی مژه هایتان ریخته شده از بین برود و چهره تان طبیعی دیده شود،برای انتخاب رنگ سایه باید دقت کنید که با رنگ پوستتان هماهنگ باشد یکی از رنگ هایی که با هر نوع رنگ پوستی هماهنگ است نقره ای مرواریدی است،اگر رنگ این سایه ها زیاد تیره باشند صورت را مصنوعی و زشت جلوه می دهد،از رنگ سایه هایی که می توانید طبق علاقه در این سبک آرایش بکار ببرید رنگ های صورتی سرد و آبی یخی و بنفش ملایم و کم رنگ می باشد که هرکدام از این رنگ ها به یک مقدار جذاب و زیبا هستند.

با پرشکوه , پرشکوه بمانید .



:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

آمادگی عروس خانم برای شب عروسی

آمادگی عروس خانم برای شب عروسی , پرشکوه : اگر میخواهید روز عروسی تان یک عروس ایده آل و زیبا باشید با تکنیک های آمادگی برای عروس شدن که از مهمترین نکته های قبل از برپایی مراسم عروسی است آگاهی داشته باشید.شروع هرکار تازه ای با مقداری سختی و دشواری همراه است اما در پس این سختی و دشواری آرامشی نهفته است و ما بعد از تحمل سختی به آرامشی توصیف نشدنی دست پیدا خواهیم کرد.

آمادگی عروس خانم برای شب عروسی

آمادگی عروس خانم برای شب عروسی

یکی از شیرین ترین و لذت بخش ترین این شروع ها،شروع زندگی مشترک و عروس شدن است که این امر در شروع با سختی و مشکلاتی توام می باشد که شما میتوانید با صبوری به خرج دادن،و مدیریت صحیح و همکاری و مشارکت همسرتان به خوبی از عهده این مشکلات برآیید.در ادامه این مقاله شما را با مسائل و مشکلاتی که بر سر راه عروس شدن و آغاز زندگی تازه آشنا خواهیم کرد تا بتوانید به راحتی این مرحله را پشت سر بگذارید و به مرحله ی زیبای زندگی پا بگذارید.

نکات مهم در آمادگی عروس خانم برای شب عروسی :

-گذاشتن تمام وقتتان و تعطیل کردن کار حداقل یک ماه قبل از روز عروسی برای خرید جهیزیه

-جواب دادن به تلفن ها و پرسش های فامیل واطرافیان در مورد تاریخ روز عروسی و نحوه آن

-جست و جو کردن و گشتن کل  شهر برای پیدا کردن آرایشگاه و مزون لباس عروسی که نسبت به بقیه آؤایشگاه ها و مزون ها قیمت داشته باشند

-آماده کردن خانه برای چیدن حهازیه و حرص و جوش خوردن ها

بیشتر بخوانید :  رژ لب و آرایش زیبا

-مهمترین عامل تحمل کردن خونسردی های آقای داماد است

-تحمل کردن سرزنش های والدین و در بعضی مواقع خواهر یا برادر چون در هر صورت اختلاف سلیقه در خریدها و تدارکات عروسی وجود خواهد داشت.

-مجبور هستید چند شب قبل از عروسی شلوغی و سرو صدا را تحمل کنید و در این شلوغی بخوابید.

-روز عروسیتان مجبور هستید زودتر از هرروز از خواب بیداربشوید و زیر دست آرایشگر در سالن زیبایی چرت بزنید.

-اگر روز عروسیتان در یکی از روزهای گرم فصل تابستان است شما مجبور هستید زیر نور آفتاب و در دمای چهل درجه مقابل دوربین بایستید و لبخند بزنید این درحالی است که از شدت گرما فشارتان افتاده است وآرایشی که کلی برای آن هزینه کرده بودید در حال ذوب شدن است.

-اگر شب عروسی شما در یکی از روزهای سرد زمستان با دمای زیر صفر درجه باشد و شما برای ژست گرفتن و لبخند زدن در این دما  در صورتی که تلاش میکنید به هم خوردن و تکان خوردن دندانهایتان را از دید دوربین مخفی کنید که همزمان احساس سرما خوردگی و سوز استخوان میکنید.

-مجبور هستید در طول روز عروسی لبخند به لب داشته باشید شاید دارید از سردرد رنج ببرید و یا کلی حرص خورده باشید اگر لبخند به لب نداشته باشید ممکن است حرفهایی نظیر (عروس پشیمان شده است) پشت سرتان زده شود.

-شما مجبور هستید بازهم روز پاتختی صبح زود از خواب بیداربشویید در صورتی که این خواب شیرین را حاضر نیستید با هیچ چیز دیگری عوض کنید.

-شنیدن حرف و حدیث هایی در مورد عروسی بعداز مراسم عروسی از کسانی که که احتمالش را هم نمی دهید،حرف هایی از قبیل(شام عروسی کم بود و یا سرد بود ،عروس خانم از داماد بزرگتربود یا عروس حیف شده بود و ….)

بیشتر بخوانید :  جدیدترین مدل موی عروس

– تحمل و حوصله پرسش و پاسخ فامیل و آشناها را در مورد تحویل گرفتن فیلم عروسی و عکس ها

ممکن است برای آمادگی عروس خانم برای شب عروسی با خوردن قهوه  با اتکا برکافئین شب ها بیدار بمانید و به کارهایتان برسید؟سخت در اشتباه هستید بهتر است به بدنتان سوخت و تغذیه کافی برسانید و غذایی که مناسب و کافی است مصرف کنید.کافئین باعث تحریک سیستم عصبی می شود،و شما با مصرف کافئین فقط به عصبانیت و استرس خود می افزایید در حالی که نیاز نیست به عصبانیت و استرس شما افزوده شود،و از مهمترین آسیبی که کافئین می تواند به شما بزند این است که در روز عروسی شما را زشت جلوه می دهد به این صورت که کافئین با جذب کردن آب بدن باعث میشود زیر چشم ها کبود شود،پس برای حفظ زیبایی خود بهتر است کافئین مصرف نکنید.

بهتر است برای آمادگی عروس خانم برای شب عروسی تدارکات و کارهایی که در مورد آنها در طول شب بیدار می مانید و فکر میکنید یک دوست وفادار و وظیفه شناس پیداکنید و کارهایتان را به او بدهید و خودتان به مقدار کافی بخوابید.زیرا وقتی خود را از داشتن خواب کافی محروم می کنید در بدن شما هورمونی تولید میشود که بدن شما نیاز به دریافت غذای زیادی احساس میکند.بنابراین تعادل رژیم غذایی شما بهم میخورد خصوصا اگر در رژیم غذایی شما مواد خوراکی با ارزش پایین غذایی وجود داشته باشد ،احساس کسلی و تنبلی خواهید کرد ،با بی خوابی بدن بیشتر تحت تاثیر ویروس ها قرار خواهد گرفت و سیستم ایمنی بدن ضعیف خواهد شد.با خواب کافی می توانید چشمانی براق و زیبا خواهید داشت با خواب کافی در روز عروسی شاداب و پرانرژی خواهید بود.

بیشتر بخوانید :  مهمترین اشتباهات در آرایش عروس

با مطالعه کردن این نوشته شما با دشواری هایی که پیش رویتان خواهد بود آشنا شدید و این را بدانید این مسائل و مشکلات فقط به شما اختصاص ندارد و برای هر شخصی اتفاق خواهد افتاد،تلاش کنید همسرتان را بیشتر درک کنید و از ساعات کاری خود کم کنید تا خواب کافی و مناسبی داشته باشید .از حرف و حدیث هایی که پشت سرتان زده می شود بی توجه باشید چون تنها شما نیستید و برای همه گفته می شود،سعی کنید به اختلاف سلیقه بین خود و همسرتان احترام بگذارید و نگذارید که حرف های دیگران رابطه شما را کمرنگ کند چون از این پس قرار باقی عمرتان را با او زندگی کنید نه افراد دیگر،سعی کنید بی خود و بی جهت استرس نکشید،برای اینکه دچار استرس نشوید برای هر کدام از کارهایتان وقت کافی در نظر بگیریر و زمانی را برای بدقولی های احتمالی در نظر بگیرید تا حرص و جوش کمتری بخورید.مراقب خود و همسرتان باشید تا زندگی خود را با زیبایی بیشتری شروع کنید.

با پرشکوه جشن عروسی خود را پرشکوه و بدون استرس برگزار کنید .



:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

آموزش آرایش با رژ گونه

آموزش آرایش با رژ گونه , پرشکوه : در میان لوازم آرایشتان هیچ کدام بدتر از استفاده نادرست از رژ گونه نیست،شما اگربهترین و زیباترین آرایش صورت را داشته باشید اما با زدن اشتباهی یا انتخاب نادرست رژگونه تان آرایشتان را به طور کلی بهم می زنید،نگذارید رژ گونه اشتباه چهره شما را زشت جلوه دهد،برای داشتن آرایش چهره زیبا و منحصر بفرد باید طرز استفاده درست از رژ گونه را بلد باشید،از بکار بردن تضاد در آرایش صورتتان بپرهیزید.آرایشگران ماهر تکنیک های جالبی برای ایجاد آرایش های منحصر بفردی به کار می برند.

آموزش آرایش با رژ گونه

آموزش آرایش با رژ گونه

اگر در مجله ای روی صورتی که شفاف و سفید است رژ گونه شاد و نارنجی میبینید این بدان معنی نیست که شماهم برای آرایش هرروزتان می توانید چنین تکنیک هایی به کار ببرید زیرا استفاده از این تضاد شدید می تواند نتیجه برعکسی داشته باشد و امکان دارد چهره شما را خسته و شلخته و لکه های روی گونه هایتان را بیشتر جلوه دهد.اگر دارای پوستی به رنگ روشن هستید از رژ گونه های صورتی روشن یا هلویی استفاده کنید.اگر پوستی به رنگ گندمی هستید رژ گونه هایی که با تن گرم و برنزه هستند بیشتر مناسب این چهره ها هستند،و اگر دارای پوستی تیره هستید رژ گونه هایی به رنگ های ارغوانی و تند مناسب این تن پوست می باشد.

نکات آموزش آرایش با رژ گونه :

در آرایش چهره تان بعد از اتمام کردن کار زدن کرم هایی که در آرایش خود به کار میبرید و همچنین از ضد آفتاب گرفته تا کرم پودرهایی که برای صاف کردن و یکدست سازی پوستتان و همچنین زیبا کردن پوستتان به کار میبرید و بعد از اتمام آن مرحله زدن رژ گونه می باشد برای رژ گونه می توانید از دو رنگ نزدیک به هم استفاده کنید،نخست رژ گونه کم رنگ را از کنار بینی تان با یک برس گرد و نرم شروع به زدن نمایید وتا کنار گوش هایتان ادامه دهید

بیشتر بخوانید :  با این روش ها زیباتر شوید

  این عمل را بصورت قرینه و در هردو طرف صورتتان انجام دهید،در مرحله نخست از رژ گونه که تیره تر است را بردارید و با یک برس و از کنار بینی با کمی تفاوت از حالت قبلی و به شکل هفت گرد وبه صورت گونه،و روی گونه ها پیشروی نکنید و با حرکت رفت و برگشتی رژ گونه تان را به خوبی شکل دهید.در آخرین مرحله سعی کنید رژ گونه هایتان را محو کنید .

اگر از رژ گونه روی برجستگی های گونه تان استفاده کرده اید و آن را محو نکرده اید مثل دلقکی که روی دو طرف صورتش دایره ای قرمز رنگ کشیده است به نظر خواهید رسید.

سعی کنید به خوبی رژ گونه تان را بزنید،رژ گونه ای که روی صورتتان می زنید باید به خوبی از روی برجستگی استخوان گونه شما به صورت حرکتی به طرف بالا در سمت استخوان گونه تان پخش شود سعی کنید با آرامی برس را روی آن بکشید تا صاف و یکدست شود نه اینکه به صورت خطوطی اغراق آمیز دیده شود.

سعی کنید از براق کننده زیاد استفاده نکنید،از زدن رژ گونه هایی که زیاد براق هستند پرهیز کنید،زیرا کل صورت شما را براق نشان می دهد. برای نتیجه بهتر ضمن مراجعه به آرایشگاه و انتخاب میکاپ آرتیست عروس خوب جهت جشن عروسی خود با آرایشگاه عروس مشاوره فرمایید .

روش آموزش آرایش با رژ گونه:

بروید جلوی یک آینه بایستید و بخندید تا روی صورتتان یک سیب ایجاد شود.اگر فرم صورتتان گرد است برای کشیده نشان دادن آن می توانید روی برجستگی سیب صورتتان رژ گونه بزنید ودر مرحله بعد از روی برجستگی استخوان گونه تان به طرف شقیقه ها رژ را محو کنید،اگر صورتتان لاغر است،رژ گونه تان را به صورت حرکت های دورانی روی گونه هایتان بزنید و در مرحله بعد به سمت استخوان گونه محو کنید و مستقیم به طرف گوش ها بروید.

بیشتر بخوانید :  لباس عروس و داماد و خدمات آرایشگاهی

اگر دارای صورتی خیلی کشیده ای باشید باید برس رژ گونه را از خط سیب به طرف شقیقه ها بکشید و در مرحله بعد مقدارکمی رژ گونه روی پلک ها و چانه بزنید،و اگر دارای صورتی با فرم چهارگوش هستید کافی است رژ گونه ای به رنگ ملایم انتخاب کنید و برروی سیب صورت و روی گودی گونه بزنید و دوباره برای برجسته نشان دادن گونه ها با رژ گونه ای که ۲درجه تیره تر از پوستتان است،اطراف استخوان گونه تان را تیره کنید تا استخوان گونه تان برجسته دیده شود.

برای آموزش آرایش با رژ گونه و آرایش چهره تان از رژ گونه ای استفاده کنید که دارای درخشندگی ملایم و لطیفی هستند استفاده کنید چون این رژ گونه ها تاثیری نرم و جلوه طبیعی به چهره شما باقی می گذارند.به حددی از رژ گونه براق استفاده کنید که تنها گونه شما را از حالت مات بودن خارج کند نه اینکه صورتتان تبدیل به یک یک توپ براق و درخشان بشود.یک تکنیک خوب که می تواند باعث درخشش پوست شود به کار بردن رژ گونه کرمی و مایع در آرایش صورت است که شما می توانید با نوک انگشتتان آن را روی گونه خود بمالید.

اگر بعد از آرایشی که روی صورتتان انجام دادید و خوشتان نیامد یا به هر دلیلی راضی نبودید آرامش خود را حفظ کنید و نگران نباشید سعی کنید خط های مختلف و همچنین نواحی صورتتان و رنگ پوست خود را به خوبی بشناسید و آرایش کردن با این خصوصیات صورتتان را تمرین کنید،و همه افراد در ابتدا برای رسیدن به مهارت نیاز به تمرین دارند و افرادی زیادی مثل شما وجود دارند.

بیشتر بخوانید :  مهمترین اشتباهات در آرایش عروس

با پرشکوه آرایش پرشکوه داشته باشید .



:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

انواع مدل موی عروس

انواع مدل موی عروس , پرشکوه : علاوه بر آرایش صورت عروس مدل موی عروس نیز تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت چهره عروس  دارد. انتخاب مدل موی عروس از بین مدل های متنوع و زیبا کار سختی است.مدل مویی را انتخاب کنید که مطابق با مد روز باشد و با ظاهر شما همخوانی اشته باشد و علاوه برآن آرایشگرتان از پس انجام مدل موی انتخابی شما برآید.

هر مدل مویی که دیدید زود شیفته آن نشوید چون شما با مدلی که دیدید از نظر فرم صورت،بدن و لباس فرق دارید خودتان را با آن مدل تجسم کنید وببینید که واقعا مدلی که انتخاب کردید به شما می آید یا خیر.

انواع مدل موی عروس

انواع مدل موی عروس

به فصل و شرایط آب و هوایی که عروسی در آن برگزارمیشود توجه کنید و مدل مویی را انتخاب کنید که مناسب فصل باشد در فصل تابستان و در گرمی هوا مدلی انتخاب نکنید که شما را به خاطر ایجاد گرما کلافه کند.
با آرایشگرتان در ایجاد مدل موی سر خلاقیت داشته باشید و فقط به انتخاب مدل های رایج بسنده نکنید . شما می توانید با تغییر در یک مدل مو یا ترکیب دو مدل یک مدل موی جدید خلق کنید که مختص خودتان باشد.
در انتخاب مدل مویتان به طرح لباس عروستان توجه کنید و سعی کنید مدل مویتان با مدل لباستان هماهنگی داشته باشد . مثلا اگر لباس عروستان دارای طرح شلوغی است بهتر است مدل موهایتان ساده باشد تا هماهنگی بین لباس و مدل مو برقرار باشد.

انتخاب انواع مدل موی عروس

اگر در طول عروسی میخواهید روی موهایتان را بپوشانید بهتر است از مدل موی جمع و محکم استفاده کنید از مدل موی باز استفاده نکنید چون با پوشاندن مدل موی باز هم از پف موهایتان کاسته میشود و موهایتان حالت وز پیدا میکند و موهایتان حالت اولیه و زیبای خود را از دست می دهند.
برای نشان دادن زیبایی وتمامیت لباس عروس مخصوصا در قسمت ناحیه گردن از مدل موی ساده جمع شده یا حلقه شده در پشت گردن استفاده کنید، این مدل مو از زیباترین سبک های آرایش موی عروس می باشد که در آرایشگاه عروس استفاده میشود در این روش با جمع کردن موهااز روی شانه ها و اطراف صورت زیبایی یقه لباس و پشت لباس نمایان میشود. این مدل مو با یک کت بولرو شما را بسیار شیک نشان خواهد داد.

بیشتر بخوانید :  جدیدترین مدل موی عروس

رابطه مدل موی عروس با مدل یقه لباس عروس

بهتر است که با مدل یقه یک طرفه مدل موی یک طرفه یا حلقه شده در یک طرف انتخاب بشود این مدل مو در ظاهر عروس توازن ایجاد میکند،برای این مدل انتخاب های زیادی وجود دارد . یکی از این مدل ها حلقه کردن مو در یک طرف می باشد که ظاهر شما را بینظیرجلوه میدهد , برای حلقه کردن مو در یک طرف به موی بلند و متوسط نیاز است طبیعتا با موهای بلند و زیاد حلقه بزرگتری درست میشود برای درست کردن این مدل لازم نیست از تزئینات زیادی استفاده بشود و این مدل مو شل بسته میشود و عروس خانم هایی که دوست دارند  در آخرب شب موهایشان باز باشد این مدل برایشان پیشنهاد داده می شود.

حلقه موی بالرین:این مدل مو یک مدل کلاسیک و شیک و جمع و جور است که اخیرا هنرپیشگان و خوانندگان مشهور برروی فرش قرمزبسیار دیده شده.آدری هپبورن برای اولین بار در دهه۶۰از مدل موی بالرین استفاده کرد که توجه عموم را به خود جلب کرد. این مدل مو برای عروس خانم ها با ایجاد پیچش و ارتفاع زیاد محبوب شد.برای این مدل نیازی نیست موهای ضخیم و بلندی داشته باشید .از دونات مو برای حجیم نشان دادن موهایتان به عنوان پایه استفاده کنید و موهارا دور آن بپیچید.این سبک و مدل موی عروس برای عروسی های خانواده های سلطنتی وشاهزاده ها می باشد.

با پرشکوه , پرشگوه ترین ها را تجربه کنید .



:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

تکنیک های آرایشی ساده برای عروس

در /

 تکنیک های آرایشی ساده برای عروس : با آگاهی و دانستن تکنیک های آرایشی و بهداشتی و بکار بردن آنها برای ایجاد تغییر چهره تاثیر زیادی در آرایش صورت و زیبایی چهره دارد.شما هم جزء افرادی هستید که دائما یک مدل آرایش می کنید؟ یا دائما از یک مدل مو و یا رنگ لوازم آرایش را به کار میبرید؟اکنون دیگر وقت ایجاد تغییر فرا رسیده است،چهره تان را متحول کنید….

تکنیک های آرایشی ساده برای عروس

تهیه  یک لیست بلند از راه کارها قسمت ساده داستان است،تصمیم گیری در مورد نحوه و شیوه اعمال این تغییرات کار ساده ای نیست،چون احتمال دارد که به سازمان دهی و مرتب کردن دوباره زندگیتان از بالا تا پایین قسمتی از کار باشد،ولی ما در اینجا با تغییر در چهره چند مرحله ساده به شما کمک می کنیم،ممکن است موهایتان دارای آرایش ثابت و همیشگی باشند،اگر می خواهید تغییراتی به وجود بیاورید،برای شروع اتوی مویتان را با یک بیگودی تعویض کنید،در حینی که به فرکردن موهایتان مشغول هستید ،به فکر ایجاد تغییر در قسمت های دیگر هستید؟بهتر است راههای جدید را امتحان کنید.

جدیدترین تکنیک های آرایشی ساده برای عروس :

یکی از شیوه های اساسی برای ایجاد تغییر در صورت و چهره،علاوه بر اینکه مرتب کردن و اصلاح ابروها است،رنگ کردن ابروها نیز خیلی موثراست مخصوصا اگر ابروها را با پودر دکلره مخصوص روشن کنید صورتتان خیلی تغییر می کند،با روشن کردن رنگ ابروها اثرات آن را روی کل صورت  میتوانید ببینید،ابروهایی که رنگشان روشن شده است نرم جلوه می کنند،برعکس ابروهایی که با رنگ های تیره رنگ شده اند ضخیم تر و کلفت تر جلوه داده می شوند،برای روشن کردن ابروها به جای پودر دکلره از روشن کننده هایی که دربین سری رنگ های مو موجود هستن نیز می توان به کار برد.اگر در صورتتان مدل ابروهایتان نزدیک به چشمهایتان است رنگ ابروهایتان را روشن کنید تا فاصله بین چشم ها و ابرویتان زیاد شود و چهره تان بازتر دیده شود.

همانطور که می دانید روشن کردن رنگ ابروها کار راحت و ساده ای است و شما باید آن را تمرین کنید.استفاده پی در پی از رنگ ها و پودرهای مخصوص روشن کننده رنگ ابرو باعث تغعیف موهای ابرو میشود و ممکن است باعث شکنندگی موهای ابرو شود.پس بهتر از برای جلوگیری از این آسیب ها هرچند ماه یک بار این کار را تکرار کنید.پس از اینکه موهای ابروها را از مواد روشن کننده پاک کردید،صورتتان را خوب با آب و صابون شستشو دهید،برای ایجاد نرمی در ابروها می توانید مقداری روغن بادام یا روغن زیتون به موهای ابروهایتان بزنید  این کار باعث تقویت آنها نیز می شود.و اگر دوست دارید موهای ابروهایتان را پرپشت نشان بدهید برای این کار تنها از یک سایه چشم پودری که با رنگ ابرویتان هماهنگی دارد را به وسیله یک برس روی ابروهایتان بزنید.

در دنیای شگفت انگیزآرایش و زیبایی برای انتخاب محدودیتی وجود ندارد،در میان انواع ژل ها،مایع ها،کرم پودرها،انتخابهای فراوان و بی شماری وجود دارند و در واقع معتقد هستیم که همه ی آنها را امتحان کنید.وسایل و بساطی که همیشه با آنها آرایش میکنید را کنار بگذارید،و محصولات نو و یا نمونه های تازه را امتحان کنید.با این شیوه شما می توانید به انتخاب های جدید دست پیدا کنید،بدون صرف هزینه اضافی. البته در آرایشگاه عروس و سالن زیبایی باید بابت این تکنیک های آرایشی ساده برای عروس هزینه پرداخت نمایید .

از انواع ماسک ها می توان از ماسک جوانه گندم که علاوه بر پیلینگ،باعث شادابی و طراوت پوست صورت می شود.جوانه گندم را در ظرفی بریزید و به صورت آسیاب شده و یا چرخ شده در شیر یا ماست خورده خورده اضافه کنید و بعد از بخور دادن پوست صورت،ماسکی را که تهیه کرده اید را به صورت حرکات دورانی و از پایین صورت به طرف بالا به روی پوست می مالیم و به صورت حرکات چرخشی روی صورت ماساژ می دهیم و پس از گذشت ده دقیقه مواد و قطعه هایی که روی پوست خشک شده اند را از روی صورت برمی داریم و در آخرین مرحله صورت را با آب ولرم شستشو می دهیم.

روش دوم برای درست کردن ماسک ورت به این طریق است که مقداری عسل را در حرارت ملایم به حالت روان دربیاورید . مقداری از شیر و آرد (از هرکدام سه قاشق غذا خوری)به عسل بیافزایید و به صورت ترکیبی یکدست درست کنید و بعد ترکیب را روی پوست بمالید . بعد از اینکه ۲۰دقیقه به این حالت دراز کشیدید و با آرامش با یک پنبه که آغشته به شیر است ترکیب ماسک را با ملایمت از پایین صورت به طرف بالا از روی پوست بردارید و در انتها پوست صورتتان را با آب ولرم شستشو دهید.

با پرشکوه , پرشکوه ترین تکنیک های آرایشی را بیاموزید .

بیشتر بخوانید :  کرم ضد آفتاب مناسب پوست عروس


:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

تقویت ابروهای کم پشت :وجود ابروهای پرپشت و زیبا، جلوه خاصی به صورت می بخشد و ریزش موی ابرو، همیشه باعث احساس ناراحتی در فرد مخصوصا برای زنان می شود چون همان طور که می دانیم زیبایی چشم ها بستگی زیادی به ابرو ها دارد ابرو ها مثل قاب های چشم هستند و از آن جا که زیبایی چشم و ابرو در ترکیب کلی صورت تاثیر دارد تمیز و مرتب بودن ابرو می تواند نقش زیادی در زیبایی و اعتماد به نفس ایجاد کند.

درست است که برای زیبایی هرچه بیشتر باید مرتب ابرو ها را تمیز کرد ولی از آن جایی که شاید خیلی از افراد اطلاعی ندارند زیاد برداشتن ابرو و نازک کردن ان باعث آسیب به ابرو می شود و با گذشت زمان رشد موی ابرو ضعیف و ابرو کم پشت می شود. حتی گاهی پیش می‌آید که قسمت‌ هایی از ابروها خالی می‌شود و این اتفاق باعث می‌شود تا ابروها حالت طبیعی خود را از دست بدهند.

تقویت ابروهای کم پشت

البته در ریزش ابرو و کم پشت شدن آن عواملی بسیاری هم دخیل هستند مثل کم خونی، کم کاری تیروئید، بالا رفتن سن، بارداری و زایمان، رژیم های اشتباه، انواع بیماری، رنگ کردن مداوم ابرو و استفاده از مواد آرایشی بی کیفیت که این مواد بی کیفیت باعث ریزش و کم پشتی ابرو می شود. بیشتر خانم ها برای رفع این مشکل و پر کردن قسمت خالی ابرو از مداد یا ماژیک ابرو استفاده می کنند درست است که بااین کار ابرو های شما پر پشت و زیبا نشان داده می شود که کاملا موقتی است استفاده مداوم از مداد ابرو باعث ریزش ابرو می شود. ما در این مقاله راه های مراقبت از ابرو و تقویت آن را برایتان به صورت مفید شرح می دهیم. شما اگر ریزش ابروی شدید دارید بهتر است که در اولین فرصت به پزشک مراجعه کنید تا علت را جویا شوید بعد از رفع مشکل ریزش می توانید سراغ تقویت ابرو بروید.

مطالعه کنید :   رنگ مو , انواع رنگ مو

آرایشگاه عروس

معرفی بهترین آرایشگاه های تهران : سالن زیبایی عروس

راه های پیشگیری از ریزش موی ابرو

همان طور که گفتیم ریزش ابروها ممکن است که نگران کننده باشد یکی از عمده دلایل ریزش ابرو استرس زیاد در طول روز است مصرف کپسول ها و قرص های ویتامین هم می تواند از بروز این مشکل پیشگیری کند. استفاده از لوازم آرایشی بهداشتی خوب و با استاندارد، رنگ نکردن زیاد ابرو و استفاده نکردن از مواد آرایشی های متفرقه می تواند در پیشگیری از ریزش جلوگیری کند. وازلین هم می تواند در سلامت ابرو ها کمک کند. وازلین در مرطوب نگه داشتن ابرو هم مناسب است.

راه دیگری برای مرطوب نگه داشتن موی ابرو استفاده از روغن نارگیل، این روغن با تحریک فولیکول های ابرو باعث قدرتمند شدن و ضخیم شدن موهای نازک ابرو می شود پس شما اگر دوست دارید که رشد موی ابرو هایتان را بیشتر کنید. اگر می خواهید موهای ابرو را بیشتر و سالم تر کنید؛ و اگر از ریزش مداوم موی ابرو رنج می برید باروغن نارگیل، رفع تمام این مشکل ها امکان پذیر است. برای این کار شما ابتدا پوست ناحیه ابرو را به آرامی تمیز کنید و یک پنبه را با کمی روغن به پوست بزنید و به ارامی با نوک انگشتان خودتان ماساژ دهید. ماساژ دادن باعث جذب روغن در پوست شما می شود.

راه های رشد موی ابرو

استفاده از روغن زیتون بخاطر داشتن مواد مغذی لازم برای رشد موها و طراوت پوست و مو مفید است. شما چند قطره از این روغن جادویی را می توانید به ابروهای خود بمالید و شروع به ماساژ دادن آن نقطه از پوست خود کنید که رشد مو در آن نقطه کم است و از آن جایی که ماساژ دادن پوست سبب بهبود و تسریع در رسیدن مواد مغذی به پوست می شود. شما حداقل صبح و شب هر دفعه به مدت ۳۰ الی ۶۰ ثانیه این کار را انجام دهید.

مطالعه کنید :   انواع رنگ ابرو , هزینه و قیمت رنگ ابرو

روش دیگری که از قدیم برای رشد ابرو توصیه شده است ماساژ ابرو با آب پیاز است که برای تقویت رشد ابرو به خاطر خواص گوگردی که دارد مفید است. یک قاشق چای خوری از مخلوط زرده و سفیده تخم مرغ را روی ابرو هایتان بمالید و بعد از چند دقیقه با آب ولرم بشوید.



:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

کاندیشنر : در تعریف کاندیشنر باید این گونه نوشت که یکی از مهم ترین موادی که از سلامت مو مراقبت می کند، بله کاندیشنر یکی از مهمترین اعمالی است که می توان برای مراقبت از مو و حفظ سلامت و زیبایی آن از آن استفاده کرد. در واقع همان نرم کننده مو است که بیشتر خانم های که موهایشان را رنگ می کنند بعد از شستشو برای حفظ حالت مو و وز نبودن مو باید از کاندیشنز استفاده کنند. بدلیل فرمولاسیون شامپو و اصطکاک آن با تارهای مو، الکتریسیته ساکن در موها ایجاد میشود که برای خنثی کردن آن از کاندیشنر استفاده میکنند تا از گره خوردن و وز شدن موها جلوگیری شود.

کاندیشنر

معمولا بیشتر کسانی که موهای وز و زبری دارند هم بعد از شستن موها در حمام جهت نرم کردن موها یشان از این ماده استفاده می کنند. استفاده از کاندیشنر یک روش آسان و بی درد سر برای داشتن موهای صاف می باشد. در مصرف کاندیشنر باید توجه کنید که کاندیشنر برعکس شامپو است یعنی کاندیشنر را نباید به هیچ وجه روی پوست سرتان و به ریشه مو ماساژ دهید بلکه فقط نوک و ساقه مو را به این مواد باید آغشته کنید و سپس موهایتان را آبکشی نماید.

معرفی برترین آرایشگاه های تهران : آرایشگاه عروس تهران

شامپو

در تعریف شامپو هم باید گفت که قبل از پیدایش این ماده شوینده مو بیشتر افراد برای شستشوی موهایشان از موادی بنام سدر یا کتیرا و یا مواد معدنی مثل خاک های سیلیسی که در آن موقع برای موها بود استفاده می کردند. ولی با گذشت زمان و پیدایش شامپو استفاده از این متده در سرتاسر دنیا رواج پیدا کرد در باره شامپو می توان اینگونه نوشت که مهمترین عملکرد شامپو، تمیزکردن مو و پوست سر و برطرف نمودن چرک و آلودگی از روی سطح آن است.

مطالعه کنید :   تقویت ابروهای کم پشت

ترکیباتی که در انواع شامپو ها وجود دارد شامل بار الکترونیکی منفی می باشد که بعد از مصرف شامپو این ترکیبات مستقیم بر روی موهایتان اثر قوی می گذارند و این امر باعث باز شدن کوتیکول مو و از بین رفتن رطوبت مو و نیز زبری مو می شود که به مو حالت کدر و مات شدن می دهد. شامپوهای مختلفی در سراسر دنیا وجود دارد که تنها کاربرد مشترک این شامپو ها پاک کنندگی مو است که تنها این ویژگی مشترک همه شامپوها به شمار می آید.

فرق شامپو با کاندیشنر

حال که ما برایتان تعریفی از ساختار کاندیشنر و شامپو را به طور مختصر و دقیق شرح دادیم در اینجا به تفاوت این دو ماده با هم می پردازیم. پس همان طور که گفتیم مواد تشکیل دهنده شامپو بار منفی را پس از شستشو و آبکشی مو روی مو ها می گذارد؛ که این بار منفی باعث باز شدن کوتیکول مو می شود؛ که رطوبت مو از دست می رود و در این حالت مو شکل مات و کدری به خودش می گیرد. ولی کاندیشنر از موادی تشکیل شده که ساختار مولکولی آن مثبت است که استفاده کردن از آن نتیجه بسیار خوبی بر روی موها می گذارد. مهم ترین ان ها درخشندگی مو، صاف شدن، حالت گرفتن و راحت شانه زدن موهای خشک و یا تر می باشد.

انواع کاندیشنر

امروزه با بالارفتن رقابت میان تولیدکنندگان مواد شوینده مو و تولید انواع شامپوها و ماسک موها و نرم کننده های مو دیگر شستن مو و مراقبت از آن فقط محدود به شامپو کردن معمولی آن نیست و با این مواد داشتن موهایی زیبا و براق برای همه ممکن شده است. در توضیح کاندیشنر ها باید گفت که در واقع ۲ نوع کاندیشنر وجود دارد.

مطالعه کنید :   مدل دم اسبی و آبشاری بستن مو با کش

نوع اول : در توضیح کاندیشنر نوع اول باید گفت که استفاده از این نوع کاندیشنر به جنس موی شما بستگی دارد معمولا هرچقدر که جنس موی شما زبر وخشک باشد نیاز به استفاده بیشتری از کاندیشنر دارید. چون در این حالت کوتیکول مو اسیب دیده و به حالت دهنده بیشتری نیاز دارد پس حتما بعد از شامپو کردن مو و بعد از آبکشی مقداری از این حالت دهنده را روی موها بزنید و سپس موها را آبکشی نماید و طوری آبکشی کنید که بعد از شستشو مقدار کمی از آن روی مو باقی بماند پس در هنگام آبکشی موهایتان زیاده روی نکنید. بیشتر آرایشگران از این نوع حالت دهنده برای موهای مراجعه کنندگان شان استفاده میکنند.

نوع دوم : در توضیح نوع دوم هم باید گفت که این حالت دهنده مو برعکس نوع اول نباید به هیچ وجه آبکشی شود و بعد از استفاده نیازی به شستشو ندارند و باید بطور کامل تا سری بعدی شامپو زدنتان بر روی مو بماند که این نوع کاندیشنر برای ترمیم بافت موی آسیب دیده استفاده می شود.

روش استفاده از کاندیشنر

درباره کاندیشنر و انواع آن در این مقاله برای شما توضیحاتی را ارئه دادیم در این بخش برای شما نحوه استفاده از این کاندیشنر ها را به طور واضح و کامل بیان می کنیم. بیشتر افراد همیشه بعد از شستشوی موهایشان همیشه از حالت وز (فرهای نامطلوب) موهایشان شاکی هستند چون در این حالت موها اغلب حالت وز و زبری به خودش می گیرد پس از این وضع خرسند نیستند و دوست دارند پس از حمام کردن موهایی نرم، صاف و درخشنده داشته باشند. برای رهایی از این حالت مو بعد از هر استحمام استفاده از یک کاندیشنر آسان ترین و بی دردسرترین راه حل برای موهای شما باشد. نحوه ی استفاده این حالت دهنده های مو به این شکل است که پس از اینکه با شامچوی مناسب موی سرتان کاما موهایتان را شستشو دادید و آبکشی کردید توجه داشته باشید اگر دمای آب بالا نباشد تا مواد کاندیشنر بر روی موهای شما بماند پس از دمای کم برای آبکشی استفاده کنید. بعد از آبکشی مو از کاندیشنر

مطالعه کنید :   همه چیز درباره اکستنشن مو , هزینه و قیمت اکستنش مو

روی کف دست خود بریزید و روی همه تارهای مو پخش می کنید توجه کنید که منظور از همه مو ریشه مو نمی باشد و فقط روی ساقه مو و نوک مو ارام ماساژ دهید معمولا این مواد موجب ریزش دایم مو نمی شوند ولی ریزش موقت دارد که طبیعی می باشد. بعد از ۳ دقیقه موها را آبکشی ملایمی انجام دهید. باید در مرحله کاندیشنر زدن به این نکته هم توجه داشت که برخلاف مرحله آبکشی شامپو که باید بیشتر و بهتر انجام شود در این مرحله شما برای آب کشی حالت دهنده زیاد افراط نکنید! چون همان طور که گفته شد باید مقدار کمی از حالت دهنده روی سطح موی شما بماند بسیار کم در حدی که هنوز احساس کنید سطح موی شما کمی لیز است. پس مراقب باشید که باقی ماندن مقدار زیاد از حالت دهنده موجب احساس سنگینی و کدر شدن مو شده و آن را به طور حتم بدحالت می کندبهتر است که کاندیشنر را هنگامی که قصد دارید ازحمام خارج شوید استفاده کنید و آبکشی ملایمی روی مو انجام دهید.



:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

فیلم عروسی جذاب و دیدنی , برای هرچه جذاب و دیدنی تر کردن فیلم عروسی خود چه کارهایی را می توانیم انجام دهیم؟ : برای هر چه دیدنی کردن و افزایش جذابیت فیلم عروسی در دومرحله باید کار شود مرحله نخست همان مرحله فیلم برداری است ومواردی مانند نور پردازی وتزئینات داخلی سالن وآرایش ولباس عروس و داماد وموسیقی وودیگر جلوه های ویزه را شامل می شود.ومرحله ی دوم که مربوط به بعد از فیلم برداری است ومواردی مانند ویرایش ومیکس بر روی فیلم را شامل می شود.

فیلم عروسی جذاب و دیدنی

چگونگی فیلم برداری در سالن عروسی:

در هنگام فیلم برداری در سالن عروسی باید به چند نکته ی مهم توجه کرد که ما چند مورد را در زیر برای شما عزیزان ذکر می کنیم:

طریقه ی نور پردازی درباغ تالار عروسی برای گرفتن وضبط فیلم :

همان طوری که همه ی ما این را می دانیم برای فیلم برداری طریقه ی نور پردازی از اهمیت زیادی برخوردار است چنان چه اگر فیلم بردار عروسی ما زیاد تجربه نداشته باشد وزیاد حرفه ای نباشد این امکان وجود دارد که دوربین فیلم برداری را در مقا بل نور قرار دهد به طوری که سوزه ویا افراد مد نظر در پشت نور قرار داشته باشندوفیلم شفافیت لازم را نداشته باشد.پس در این جا تجربه ومهارت فیلم بردار از اهمیت زیادی برخوردار است تا ما یک فیلم عروسی قشنگ داشته باشیم. برای هر چه بهتر و زیباتر شدن فیلم های عروسی می توان از نور های رنگی خفیف در هنگام فیلم برداری استفاده کرد.

 

بهترین آتلیه های عکاسی و فیلمبرداری تهران : آتلیه عکاسی عروس

چگونگی تزئینات داخلی سالن عروسی:

برای داشتن یک فیلم عروسی قشنگ وزیبا وجذاب باید مکانی که عروسی در ان برگزار میشود بسیار زیبا ومنحصر به فرد باشد .ومواردی مانند گل آرایی –شمع ارایی-تزینات داخلی-رنگ امیزی سالن-چیدمان میز ها واینه کاری و… می توانند زیبایی ان مکان را چند برابر کنند واگر در چنین مکانی فیلم برداری انجام شود بطبع دیدنی وجذاب خواهد بود.

مطالعه کنید :   فیلمبرداری با دوربین دیجیتال عکاسی

گشت و گزار عروس و داماد

از ان جایی که سالن عروسی به دلیل خیل کثیر میهمانان کمی شلوغ وخسته کننده است واین امکان وجود دارد که این شلوغی موجب خرابی فیلم برداری شود ودر ان خدشه وارد کندوبنابراین بهترین کار این است که عروس وداماد به یک فضای دنج وبی سر وصدا رفته ودر انجا وبا خیالی اسوده وبدون هر گونه مزاحمی فیلم عروسی خود را بگیرند.و بدون هیچ گونه معذوریتی زست های مختلف وفیلم های گوناگون بگیرند ووبرای این کار میتوانید از ایده هایی مانند سوار شدن به کالسکه ویا قدم زدن باهم در پارک ومشغول صحبت کردن باهم بودن و… استفاده کنید وبر جذابیت فیلم عروسی خود بیافزایید.وصحنه های بسیار زیبایی خلق کنند که قشنگی فیلم عروسی شان را افزایش دهد.

در باغ تالار عروسی چگونه موسیقی مناسب را انتخاب کنیم؟

انتخاب موسیقی مناسب تاثیر زیادی بر روی فیلم عروسی دارد ولی موسیقی را باید متناسب با مکان وفضایی که در ان فیلم گرفته میشود و همین طور موضوع انتخاب کرد وبرای هر بخش از عروسی باید موسیقی متناسب با ان بخش انتخاب شود مثلا برای ورود عروس و داماد به سالن باید یک موسیقی آرام وقشنگ وبا یک مضمون زیبا به اجرا در بیاید ولی برای رقص میهمانان بهتر است از اهنگ های شاد و مفرح استفاده شود. و همین طور برای قسمت رقص عروس ویا برای قدم زدن عروس وداماد ویا برای رقص مادران عروس ودامادودیگر بخش ها عروس وداماد بایداز قبل موسیقی های جداگانه پیدا کرده وان را ذخیره کنند واز اجرا کننده بخواهند که هر کدام را در جای مناسب ان پخش کند تا هم عروسی قشنگی داشته باشند وهم فیلم عروسی انها بسیار دیدنی شود.

معرفی بهترین تالارهای عروسی در تهران : قیمت تالار عروسی

چگونگی ویرایش و میکس فیلم عروسی

پس از پایان فیلم برداری باید ان را اصلاح وویرایش کرد ویک چیز هایی به ان اضافه یا از ان کم کرد ومسئولیت این کار همیشه به عهده ی افراد با مهارت وحرفه ای می باشد که ان را با استفاده از نرم افزارهای خاص ان کار انجام می دهند.وبیشتر فیلم بردار ها با این گونه نرم افزارها کار کرده وآشنایی دارند .در هنگام ویرایش ومیکس فیلم باید یک سری نکات را رعایت کرد که ما چند مورد را یاد اور می شویم.

مطالعه کنید :   به چه روشی هایی می توان خوش عکس بود؟

نکته ی اول : انتخاب یک موسیقی مناسب و صداگذاری

این امکان وجود دارد که دربعضی از قسمت های فیلم عروسی موسیقی به خوبی ضبط نشود ویا احساس شود که نیاز است ان موسیقی را عوض کنند و ان موسیقی مناسب ان قسمت از فیلم نیست.در این موارد کسی که کار میکس فیلم را انجام می دهد یک موسیقی دیگر مناسب را بر روی فیلم ضبط میکند.نکته ی دیگر در این مورد گذاشتن صدا بر روی فیلم است که جذابیت خاصی را به فیلم میدهد وفیلم را بسیار قشنگ می کند. ولی این صدا گذاری حتما باید با صدای عروس وداماد انجام شود وصدای ان دونفر باشد.تا طبیعی تر شود.

نکته ی دوم : افکت گذاری های گوناگون

مواقعی که سکانس های فیلم تغییر میکند ویک سکانس تازه شروع میشود باید برای حفظ زیبایی وافزایش جذابیت فیلم عروسی باید بر روی فیلم افکت های مختلف ایجاد کرد به عنوان مثال فیلم بردار می تواند لحظه ورود عروس و داماد به سالن را این گونه افکت گذاری کند که انگار ابتدا یک نور در سالن طنین انداز می شود وسپس عروس وداماد از زیر ان نور پدیدار می شوند.از دیگر افکت ها وراه های جذاب کردن فیلم سیاه وسفید کردن بخش هایی از فیلم عروسی است.

نکته ی سوم : افزایش شفافیت فیلم

این امکان وجود دارد که برخی از قسمت های فیلم بعد از اتمام فیلم برداری از شفافیت لازم برخور دار نباشد ومقداری تاریک وغیر شفاف فیلم برداری شده باشد در این موارد فرد میکس کننده می تواند از یک سری نرم افزارهای خاص این کار بهره جسته وشفافیت فیلم را در حد لزوم بالا ببرد.وهمین طور این امکان وجود دارد که در هنگام فیلم برداری ودر یک قسمت هایی از ان دست دست فیلم بردار لرزیده باشد ودر فیلم لرزه افتاده باشد در این جا نیز می شود با یک نرم افزارهایی این ایراد را برطرف کرد ویک فیلم عروسی جذاب ودیدنی را به عروس وداماد عزیز تحویل داد.

مطالعه کنید :   نحوه ژست گرفتن در عکاسی حرفه ای

سخن پایانی

تجربه ثابت کرده که علاوه بر موارد ذکر شده در بالا یک مورد دیگر که به نظر ما مهمترین مورد نیز میباشد در کیفیت وجذابیت فیلم عروسی بسیار اهمیت دارد وان مهارت وتجربه وکار بلدی فیلم بردار است تا با مدیریت درست وبا یک فیلم برداری عالی برای ما یک فیلم زیبا درست کند.که همیشه از تماشای ان لذت ببریم.



:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

نکات داشتن لب های برجسته : معمولا لب های برجسته و خوش رنگ از بارزترین اجزای صورت می باشد امروزه راه های مختلفی برای این کار وجود دارد و جراحی ها و تزریق های بسیاری انجام می شود اما به جز این روش ها که معمولا پر هزینه و همراه با دردسرهایی است می توان با روش های درمانی خانگی لب هایی برجسته و قلوه ای داشت.

نکات داشتن لب های برجسته

برترین آرایشگاه های عروس در تهران : سالن زیبایی عروس تهران

مراحلی که برای انجام این درمان ها موثر است:

لایه برداری پوست لب :

لایه بردار لب باعث نرمی لب می شود و این کار معمولا هر سه روز یک بار و با تهیه اسکراب لب صورت می گیرد؛ که مواد تهیه کننده این اسکراب شامل عسل و شکر و وازلین است که با این اسکراب لایه برداری از لب انجام می شود و در نهایت با از بین رفتن سلول های مرده لب باعث نرمی و صاف شدن لب های شما می شود. داشتن لب های صاف و نرم و خوش رنگ، همان طور که متوجه شدید نیاز به لایه برداری دارد و این امر بسیار مهم می باشد. یک لایه بردار قوی و طبیعی ترکیب روغن زیتون و شکر به مقدار مساوی با هم و مخلوط ان ها باهم سپس به آرامی و به حالت ضربه ای این ترکیب را روی لب بگذارید.

سپس به کمک یک مسواک، خیلی آرام لب هایتان را لایه برداری نمایید. برای داشتن لب های برجسته روش دیگر اینکه بهتر است قبل از اینکه رژ لب تان را بزنید با یک مسواک مرطوب یا لیف خیس لب هایتان را آرام برس کنید و خیلی مراقب باشید که به شدت این کار را انجام ندهید زیرا پوست لب بسیار حساس است و ممکن است که لب شما زخمی شود مسواک خیس برس کردن روی لب باعث تحریک لب تان می شود و لب هایتان نسبت به قبل کمی متورم و برجسته می شود.

مطالعه کنید :   زیبایی ناخن با پدیکور و مانیکور

نرم کننده لب :

بیشتر افراد نسبت به فصول سال حساسیت هایی دارند و شایع ترین آن هم پوست پوسته شدن لب و خشک شدن آن است برای مراقبت از پوست لب تان حتما قبل از اینکه فراموش کنید و بخوابید قبل از خواب و صبح بعد از بیدار شدن اولین کاری که انجام می دهید برای نرم شدن لب هایتان باید از یک نرم کننده مناسب استفاده کنید.

معجزه چای کیسه ای :

بیشتر افراد برای نرم شدن لب هایشان از چای کیسه ای استفاده می کنند و بسیار هم احساس رضایت دارند پس شما هم برای اینکه لب هایتان نرم شود، یک چای کیسه ای را بعد از استفاده کردن هنگامی که کمی خنک شد به مدت چند دقیقه حدودا ۳ دقیقه روی لب تان قرار دهید این کار در نرم کردن لب هایتان معجزه خواهد کرد.

استفاده از سایه سفید :

این روش هم روش مناسبی است تا شما لب های خودتان را برجسته تر نمایان کنید پس برای این کار و برجسته کردن لب ها و برای بزرگ و یا حجیم تر بنظر رسیدن شان بهتر است که به قسمت بالاتر از کمان لبتان مقدار کمی از سایه ی سفید بزنید و سپس خط لب تان را کمی بالاتر از روی خط طبیعی لب تان بزنید شاید در انتخاب خط لب مناسب تان دچار تردید شوید ولی در انتخاب رنگ خط لب باید رنگی یکسان با رنگ لبتان و یا کمی پررنگ تر از لب تان را استفاده کنید هنگام زدن خط لب حتما حواستان باشد که بیش از حد، خط از خط طبیعی لبتان بالا نرود، زیرا در این صورت لبتان فرم و شکل خوبی پیدا نخواهد کرد.

مطالعه کنید :   همه چیز درباره اکستنشن مو , هزینه و قیمت اکستنش مو

رژ لب قرمز:

رنگ قرمز جلوه و نمای خاصی به صورت شما می دهد معمولا بیشتر خانم ها از این رنگ رژ محبوب استفاده می کنند شما هم برای افزایش جذابیت و جلب توجه بیشتر لب هایتان در مهمانی ها، قبل از زدن رژ لب از برق لب استفاده کنید و سپس از یک رژ حجم دهنده قرمز رنگ استفاده کنید و بهتر است که بصورت منظم رژتان را تجدید کنید. پس استفاده از رژ قرمز برای داشتن لب های که جلب توجه کنند و جذاب باشند خیلی مناسب است.

نوشیدن آب :

آب یکی از بهترین مواد طبیعی و نقش بسیار تاثیر گذاری بر روی سلامت و زیبایی فرد دارد. آب حتی برای حجیم شدن لب ها هم مفید است و توصیه می کنند که اگر برای حجیم شدن لب هایتان دنبال یک نوشیدین خاص هستید بهترین و سالم ترین آن این است که آب بنوشید، آب بتعث تازگی و زراوت پوست تان می شود و اگر شما از ان دسته افرادی هستید که جنس پوست تان خشک است و عمدتا لب های ترک خرده دارید این علامت کم آبی بدنتان است، بدنتان می گوید که شما احتیاج به نوشیدن آب بیشتری دارید شما باید آب بیشتری را روزانه مصرف کنید تا با این کار به پوستتان آب کافی برسد. هیدراته کردن پوست باعث نرم تر شدن پوست و در نهایت لب های شما هم نرم و برجسته تر می شود. پس نوشیدن آب را فراموش نکنید.

معرفی بهترین آرایشگاه و سالن زیبایی عروس در تهران : آرایشگاه عروس

رژ لب ارزان :

استفاده از لوازم آرایشی ارزان و بی کیفیت جدی ترین اسیب را به پوست و سلامت می زند پس محصولاتی را تهیه کنید که از کیفیت خوبی برخوردار باشند. درباره رژ لب های ارزان باید گفت که استفاده این رژ ها می توانند لب های شما را خشک کنند و با داشتن سرب خطراتی را برای شما به وجود می آورند از رژلب های با کیفیت که کمی گران تر هستند تهیه کنید و با خیال راحت استفاده کنید. برق لب هم یکی از مواردی است که برای لب مفید است اگر برق لب در خانه نداشتید می توان با خیال راحت گفت که وازلین همان کار را برایتان خواهد کرد. بعلاوه نقش مرطوب کننده ای عالی وازلین را نمی توان دست کم گرفت. پس بهتر است که وازلین را جایگزین انواع برق لب ها کنید.

مطالعه کنید :   ترفند کاهش زمان در آرایش کردن

نکات مهم و کلیدی :

  • استفاده مرتب و منظم از نرم کننده لب برای جلوگیری از ترک و خشکی پوست لب
  • خیس نکردن لب ها با زبان چون باعث خشکی و ترک خوردن لب ها می شود
  • هنگام ترک خوردن لب ها نخندید تا دچار شکاف لب نشوید بهتر است همیشه از نرم کننده لب استفاده کنید.
  • برای نرم و خوش رنگ کردن لب هایتان می توانید از کره طبیعی نیز استفاده نمایید و لب هایتان را در روز چند مرتبه ماساژ دهید.
  • مصرف محصولات لبنی، میوه ها و آب میوه ها را به مقدار کافی مصرف کنید تا دچار کمبود هیچ ویتامینی در بدنتان نباشید و پوست زیبا و سالمی را داشته باشید.


:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

انتخاب دسته گل عروس : همیشه دیده شده و خود ما نیز تجربه کرده ایم وه در مواقعی که یک فرد از ما دلگیر و ناراحت است بهترین راه عذرخواهی هدیه دادن یک دسته گل زیبا است تا کدورت برطرف شود.ولی دسته گل عروسی مقداری متفاوت است.چون در اینجا دیگر مسئله ی دلخوری مطرح نیست وهمه چی خوب و خوش است پس ما در اینجا باید موارد دیگری را رعایت کنیم.ما در این مقاله تلاش میکنیم تا شما را با طرز انتخاب دسته گل عروسیتان آشنا کنیم.شما عزیزان میتوانید این موارد را با برگزار کننده ی عروسیتان مطرح کنید تا یاریگر شما باشد.و یک دسته گل شیک وزیبا برای خود انتخاب کنید.

انتخاب دسته گل عروس

تجربه نشان داده که گل هایی همچون نیلوفر و رز میتوانند بهترین گلها برای دسته گل عروس باشندولی شمابه غیر از این گل ها میتوانید از گلهای دیگری نیز برای دسته گل عروسی خود استفاده کنید.

در رابطه با تزیین دسته گل عروس بیشتر  بدانید : انواع دسته گل عروس

گل رز قرمز نماد عشق ومحبت

در مواردی که پای عشق و محبت در میان باشد بهترین گل ورنگی که به ذهن انسان میرسد گل رز قرمز است.ولی این عبارت به این معنی نیست که گل های دیگر مناسب نیستند نه بلکه اگر گل فروش ویا کسی که این دسته گل را درست میکند بتواند گل رز قرمز را به طرز جالبی در میان گل های دیگر قرار بدهد که باهم هم خوانی داشته باشند.این گل بیشتر خود نمایی کرده و خیلی زیبا دیده خواهد شد.

به عنوان نمونه اگر گل رز در میان گل هایی با رنگ زرد قرار بگیرد این زردی درخشندگی بسیار قشنگی به دسته گل میبخشد وموجب میشود که گل رز بیشتر خود نمایی کرده وخیلی زیباتر دیده شودو یا میتوانیم از رنگ نارنجی همراه رز قرمز استفاده کنیم زیرا رنگ نارنجی نشانه ی میل وعلاقه ی ما است شاید بیشتر انسان ها از این نماد ها بی خبر باشند و اطلاعاتی در این مورد نداشته باشند ولی ما با دادن اطلاعاتی در این مورد به شما شاید بتوانییم به شما کمک کنیم تا بتوانید دسته کل بهتری انتخاب کنید.

 

در همه ی نقاط جهان گل ها نیز برای خود زبان خاصی دارن و با بیننده ی خود حرف میزنند .ویک نشانه هستنند به عنوان مثال گل اربیوتس نشانه ی عشق تک همسری است.ویا گل های پامچال نشانه ی عشق های جوان است.همان طور که گفتیم در همه ی نقاط دنیا این نماد ها وجود دارند بطبع در کشور تا نیز از این نمادها استفاده میشود و هر مناسبتی گل خاص خود را دارد .به طور نمونه گل های گلایول را بیشتر در مراسم های سوگواری استفاده میکنیم ویا گل مریم را بیشتر به عنوان یاد بود به کار میبریم و گل رز نیز نماد عشق و احساس است بنابر این بهتر است برای گل ها یک زبان بین المللی انتخاب کنیم.

دسته گل عروس

برخی از عروس خانم های ما برای خاص بودن دسته گل عروسیشان سعی میکنند از گل های دیگر در ان استفاده کنند ولی این عزیزان باید این نکته را به خاطر داشته باشند که از رنگ های روشن و شاداب در ان استفاده کنند چون اگر گل قشنگی را هم نتوانند انتخاب کنند این رنگ ها دسته گل انها را زیبا نشان خواهد داد.ممکن است این سوال برای شما مطرح باشد که آیا گل تیره نیز وجود دارد آری گل هایی مانند گل میمون با کلاله سیاه هستند که رنگشان تیره است و این گل ها به هیچ عنوان توصیه نمیشوند.

دسته گل عروسی به چه فرمی درست شود:

تعیین اندازه و شکل دسته گل عروس از اهمییت زیادی برخوردار است.بنابراین ما باید در این مورد از تجربه ی افرادی که در این مورد زیاد مهارت دارن استفاده کنیم.و اجازه ندهیم که یک انتخاب نادرست در شکل و اندازه ی دسته گل عروسی و بزرگی و کوچکی بیش از اندازه ی ان عکس های ما را نا جور نشان بدهد بهترین راه در این مورد این است که از کسانی که این دسته گل را طراحی وتزیین میکنند درخواست کنیم که نمونه عکس هایی در این مورد به ما نشان دهند تا ما به راحتی وبا تمرکز بیشتری بتوانیم انچه مد نظر داریم را انتخاب کنیم واز افرادی که در این زمینه تجربه دارند درخواست کنیم که ببینند آیا انتخاب ما درست است.وسپس نسبت به سفارش ان اقدام کنیم.تا از انتخاب خود لذت ببریم.



:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

نکات کلیدی در انتخاب تالار عروسی مناسب : از دوران مجردی وقتی یکی از نزدیکانمان راجب انتخاب تالار مراسمش حرفی می‌زد با خودمان همه ما فکرمی کردیم که انتخاب تالار پذیرایی اصلاً کار سخت و پیچیده‌ای نیست. ولی حالا که موقع ازدواج خودمان رسید و خودمان وارد گود شدیم تازه فهمیدیم که انقدر هم کار راحتی نیست بلکه واقعا دشوار است و نیاز به صرف زمان زیادی دارد.

نکات کلیدی در انتخاب تالار عروسی

ممکن است عروس و داماد هر کدام سلیقه متفاوتی داشته باشند و در انتخاب های خودشان تفاهم ندشته باشند و مورد بعدی و مهم ترین مورد قیمت تالار ها و بودجه ای که برای رزرو تالار کنار گذاشته اند باشد. همان طور که گفتیم از مهمترین و اصلی ترین بخش های برنامه ریزی برای یک جشن عروسی مناسب، انتخاب محل برگزاری مراسم است که آن محل مورد نظر می تواند باغ عروسی یا تالار باشد.

بهترین تالارهای عروسی تهران را در اینجا بیابید : باغ تالار عروسی

شما باید طبق برنامه ریزی که برای جشن داشته اید حداقل ۵ ماه قبل از تاریخ برگزاری جشن عروسی خود باید نسبت به انتخاب نوع تالار عروسی اقدام کنید. دقت کنید که برای انتخاب تالار یا باغ عروسی، حتما باید نکات ریز و درشتی را در نظر بگیرید و معیارهای مختلفی را درذهن داشته باشید. شما صاحب هر شغلی که باشید و از هر صنفی که باشید برای انتخاب تالار عروسی مورد نظر نیاز به راهنمایی و مشورت دارید باید از هر نظر با همسرتان به مشترکاتی برسید و گام های بعدی برای انتخاب تالار و بازدید از تالار ها را شروع کنید.

از گذشته تا به حال برگزاری مراسم عروسی یکی از شادترین و بهترین مراسم های جذاب در دنیا به حساب می اید. درست است که برگزاری این مراسم ها لذت بسیاری دارد اما باید به سختی کار هم فکر کرد.

صدرصد برگزاری یک مراسم باشکوه و بزرگ کار ساده ای به نظر نمی رسد. در ابتدا انتخاب یک سالن درخور میهمانان و شیک، انتخاب مکانی مناسب برای گل آرایی جایگاه ویژه و راهرو ورودی عروس و داماد و دیزاین سفره عقد، انتخاب یک تیم قوی فیلم برداری و نورپردازی سالن و همه و همه لازمه برگزاری یک جشن رویایی است؛ که باید راجبشان با همسرتان به نقطه نظرات مشترکی برسید.

مطالعه کنید :   ورود عروس و داماد و ایده های جالب برای آن

توافق با تالار

بعد از عقد شاید اولین تصمیم مشترکی که بین شما و همسرتان گرفته می شود تعیین مکان برگزاری مراس عروسیتان است و توجه داشته باشید که شما هر چقدر به نظر همسرتان توجه کنید و تفاهم داشته باشید شناختتان به همسرتان نیز بیشتر و بیشتر میشود. در اولین گام رسیدن به یک نقطه نظر مشترک تصور کنید که برای مثال میخواهید با همسرتان یک پروژه ی کاری را استارت خواهید زد هدف خودتان را از اجرای این پروژه کنار همسرتان بیابید.

شما برای اینکه از خدمات تالاری که در نظر دارید برای مراسم خود قرار داد ببندید، معمولا متداول است که بعد از انتخاب تالار یا باغ محل عروسی، همیشه باید قبل از عقد قرارداد کیفیت غذا و پذیرایی توسط مشتری تست می شود. شما هم به اتفاق همسرتان معمولا به عنوان مشتری یک شب به صورت سرزده به تالار یا باغ بروید و بعد از ملاقات با مدیر تالار تقاضای تست غذا را داشته باشید و در این حین می توانید شاهد برخورد پرسنل تالار با سایر مشتریان باشید می توانید نسبت به تغییر رنگ رو میزی ها هم نظر دهید این بازدید از نزدیک، به شماو همسرتان کمک خواهد کرد که تصمیم نهایی خود را راحت تر بگیرید؛ و بهتر است در این باره هم با همسرتان به نقطه نظرات مشترک برسید و اگر نیاز بود برنامه ای را تغییر دهید بهتر است با هم هماهنگ باشید شما برای شناخت همسرتان زمان زیادی دارید ولی می توانید با مشورت کردن و دخالت دادن همسرتان در امور کاری خودتان بیشتر با اخلاق و رو حیات او اشنا شوید.

مطالعه کنید :   نکاتی در مورد انتخاب تالار عروسی

مدت تعهد تالار یا باغ تالار عروسی

تعهد داشتن در زندگی بعد از ازدواج و تاهل، بله متاهل بودن یعنی متعهد شدن؛ یعنی تعهد نسبت به پذیرفتن تمام مسئولیت‌ها و وفا دار بودن به عهد و پیمانی که در ابتدای راه زندگی با همسر خود می‌بندید. همانطور که می دانید در زندگی مشترک تعهداتی هست که هرچه نسبت به آن ها پایبند تر باشیم زندگی مان ثبات و دوام بیشتری خواهد داشت.

داشتن تعهد چه در امور زندگی و چه در امور کاری یک امر مهم است مثلا وقتی با مدیر یک باغ تالار یا باغ عروسی برای مراسم توافق می کنیم مدیریت تعهد می دهد که تمام برنامه های شما طبق روال و با بزنامه ریزی به نحو احسن انجام شود و مدیریت و پرنسل هیچ کوتاهی و کم کاری در پیوستن این امر نخواهند کرد تعهد داشتن در هر کاری لازمه کار زمان انجام ان کار است. نوع تعهدات هر کس نسبت به نوع رابطه یا نوع کارش باهم متفاوت است، بسیاری از افرادی که دارای منافع مشترک با شما هستند، میزان تعهد خود را بر اساس مدت زمان رابطه شان در نظر می گیرند. نوع قرارداد شما وقتی از کسی میخواهید شیشه های محل کار شما را نصب کند، طبیعتا نسبت به زمانی که قصد دارین طراح دکوراسیونی را استخدام کنید متفاوت خواهد بود. پس تعهد داشتن در تمام کارها رمز موفقیت است.

تالار عروسی که انتخاب می کنید به شما این تعهد را می دهد که شما باخیال راحت می توانید امور را به آن ها بسپارید و نگران چیزی نباشید تعهد یعنی امضای انجام تمام وطایفی که باید انجام دهند.

صداقت

شما برای اینکه از انتخاب خود مطمئن شوید می توانید پی ببرید به اینکه چقدر در آن موضوع صداقت بکار برده شده است. طبق گفته بزرگان دینی اگر بنای تمام فعالیت ها و اقدامات انسان بر پایه صداقت و راستی چیده شود و از هرگونه ناراستی دور باشد، زمینه های خوشبختی برای او فراهم می شود. برای هر کاری و قبل از هر اقدامی شما باید راجب آن کار تحقیقات لازم را انجام دهید تا حقیقت امور برایتان روشن شود.

مطالعه کنید :   ویژگی های باغ عروسی

معمولا در گفت گو با مدیر تالار اون به همه موارد اشاره می کند اما برای شما سوالاتی پیش میزاید که می خواهید مطمئن شوید که آیا آن تالار میزبان خوبی برای مهمانی شما خواهد بود. بهتر است برای اطمیناان بیشتر از کسانی که قبلا از این تالار به عنوان تالار روز مراسم ازدواجشان استفاده کرده اند و چقدر از امکانات و خدمات تالار و پرسنل انجا رضایت دارند بی شک این مورد کمک بزرگی در انتخاب و اطمینان شما به تالار می کند.

انتخاب شما و همسرتان درباره تالار احتمالا اولین کار مشترک شما خواهد بود. ممکن است همسرتان از را تنها برای تایید بخواهید اما هرچه جلوتر می روید او بیشتر از قبل شما را خواهد شناخت. تصور کنید به همراه شریک زندگی تان پروژه ای را آغاز می کنید، باید بررسی کنید موضوع پروژه چیست، قرار است به چه چیزی برسید و لازمه های آن چیست.

قدم اول در یک ملاقات با صاحبان خدمات پذیرایی این است که از نوع محصولات آنان آگاه شوید. این مهم جز با مشاهده برنامه های آنان و بررسی رستوران های زیرمجموعه شان مقدور نخواهد بود. شما می توانید این خدمات را در سطح گسترده تر آنالیز کنید. این موضوع را خیلی آشکار بیان کنید تا زمانی که به طور کامل از کیفیت و اهداف پروژه مطلع نشوید قراردادی را ثبت نخواهید کرد. همان طور که صاحبان تالار های پذیرایی تمایل دارند از کار و تعهدات بلند مدت شما آگاه شوند، طبیعی است شما نیز در این شراکت از تعهدات طرف مقابل آگاه شوید.



:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

در صورت کم بودن میهمانان در تالار عروسی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ : در برخی موارد به دلیل صرفه جویی در هزینه ویا دلایل دیگر مانند قهرهای خانوادگی ویا دیگر دلایل ممکن است لیست میهمان های عروسی ما کم باشد.واین کمبود میهمان مقداری ممکن است برای شما نگران کننده واسترس اور باشد.ما در این جا نکته هایی را برای شما باز گو میکنیم تا در صورتی که با کمبود میهمان در عروسی خود روبه رو شدید از این نکات استفاده کنید.

کم بودن میهمانان در تالار عروسی

بهترین تالار و باغ تالار عروسی را در اینجا پیدا کنید : تالار عروسی تهران

استفاده ی بیشتر از گل ارایی

گل ارایی معمولا به همه ی انسان ها حس بسیار خوبی میدهد بنابراین سعی کنید از گل ها بهره ی کافی را ببرید وبیشتر گل ارایی انجام بدهید و سعی کنید بر روی میز ها گل های طبیعی قرار دهید وحتی درب ورودی وپله ها وراهرو ها را نیز گل ارایی کنید.این کار هم تالار شما را شلوغتر نشان خواهد داد وهم شکوه وعظمت جشن شما را بالا خواهد برد.

میز های تالار خود را به طرز ویژه تزیین کنید

در صورت کم بودن میهمان گل ارایی به تنهایی نمیتواند کافی باشد پس باید به چگونگی پذیرایی وسرو غذا ومخلفات ان نیز دقت کرد.

گروه موسیقی

معمولا در یک مراسم عروسی مهمترین بخش ان گروه موزیک ان است.ولی چنان چه تعداد میهمانان شما کم است نیازی نیست که شما از یک گروه موسیقی مشهور که هزینه ی زیادی را از شما دریافت خواهد کرد دعوت کنید که در مراسم شما اجرا داشته باشند. و اگر یک دی جی بیاورید برای شاد کردن مراسم شما کافی خواهد بود.ویک گروه موسیقی خوب هم که هزینه ی زیادی را در یافت نکند میتواند برای انجا کافی باشد و شما با این کار میتوانید هزینه های خود را بسیار کاهش دهید وان را صرف ایده های دیگر خود کنید.

مطالعه کنید :   انتخاب یک تالار مناسب برای عروسی

افزایش روشنایی سالن عروسی

اگر از چراغ های رنگارنگ متعددی استفاده کنید میتوانید یک محیط زیبا وبسیار تاثیر گزار را به وجود بیاوریدوهزینه ی زیادی نیز برای شما در بر نداشته باشد ودر عوض بسیار جذاب و زیبا باشد.ومیتوانید این هزینه ها را نگه داشته وصرف تدارکات واجب عروسی خود کنید.



:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

تاثیرات نور پردازی در تالار عروسی : از مهمترین تدارکات عروسی که اهمیت خاصی هم دارد ومعمولا نادیده گرفته میشود استفاده از یک نور پردازی حرفه ایی میباشد.تاثیرات این کار در فضای سالن واحساساتی که در عروس ودامادومیهمانان به وجود میاید بسیار زیاد وزیبا میباشد.ودر عین حال که به عروسی شما حال وهوای خوبی میبخشد هزینه ی زیادی را نیز برای شما در بر نخواهد داشت.وشما میتوانید ان را با یک هزینه ی کم به برنامه های خود بیفزایید.

تاثیرات نور پردازی در تالار عروسی

استفاده کردن از نور پردازی در تالار عروسی علاوه بر ان که فضای محل برگزاری مراسم را بسیار زیبا و قشنگ میکند میتواند در زیبایی وقشنگی محل هایی از تالار که به منظور خاصی تزیین شده اند مانند سن رقص ویا محل نشستن عروس ودامادو…بسیار تاثیر گزار باشد وزیبایی ان ها را دو چندان کند.

نور پردازی خوب وحرفه ای برای فیلم برداران وعکاسان در سالن عروسی از اهمییت خاصی برخوردار است چرا که انان میتوانند با استفاده از یک نور پردازی خوب صحنه های بسیار قشنگی را برای گرفتن عکس های زیبا ورویای به وجود بیاورند تا بعدا تبدیل به خاطره ای شیرین برای عروس وداماد محترم بشود.

سعی کنید در مراسم عروسی خود از رنگ های مختلف استفاده کنید.از نکات بسیار مهمی که در زیبایی تالار عروسی بسیار مهم است به کار بردن یک نور پردازی عالی میباشد.اهمیت نور پردازیی خیلی بیشتر از یک روش کاری ویک برنامه در تشریفات عروسی میتواند باشدوهست.همان طوری که یک موزیک قشنگ ودل نشین نیروی بسیار زیادی را به میهمانان وعروس داماد میدهد ونشاط ان ها را بالا میبرد.و حس زیبایی را در ان ها به وجود می اورد .وجود نور پردازی خوب نیز نیروی انها را چند برابر خواهد کرد.وجود نور پردازی خوب وعالی ووتزیینات ودکوراسیون سالن باهم رابطه ی مستقیم دارند ونبود یکی بدون دیگری بی فایده خواهد بود.زیرا نورپردازی دکور وتزیینات وگل وگیاه سالن عروسی را زنده کرده وموجب به چشم امدن ان ها میشود واین ها باهم ایجاد یک فضای بسیار زیبا وحس خوش میکنند.

معرفی بهترین تالارهای عروسی در تهران : باغ تالار عروسی

در مجالس عروسی برنامه ی نور پردازی را به سه قسمت مختلف میتوان تقسیم بندی کرد.

۱-استفاده از نورپردازی در مراسم اصلی جشن

در این قسمت سالن برگزاری مراسم وراهروها و…سعی میشود به دلیل اهمیتی که دارند به طرز ویزه ای نور پردازی شوند.

مطالعه کنید :   وظایف ساقدوش در مراسم عروسی

۲-قسمت شام ونوشیدنی ها

در این بخش همیشه طرحی مناسب با جشن برنامه ریزی میشود.در این قسمت نورپردازی باید بتواند طرح دکوراسیون ان جا را به نمایش بگزارد.یک نور پردازی خوب میتواند کار طراح دکور سالن را بسیار زیبا جلوه دهد.

۳-محل رقص

یک نور پردازی عالی باید بتواند حال وهوای خوب وحس قشنگی را در محل رقص وبه کسانی که در حال رقص هستند بدهد تا میهمانان شما از ان جشن لذت برده ویک خاطره ی شیرین برای شما وانها فراهم شود وخستگی زحمت هایی را که برای عروسی کشیده اید از تن تان بیرون رود.

زیاد نگران نورپردازی ورقص نور واین که ایا میهمانان را سرگرم خواهد کرد یا نه نباشید.این کار میتواند به شکل های مختلف انجام شود .مثلا نورپردازی میتواند به شکل های گوناگون هندسی ومرتب در کف سالن ویا بر روی دیوارها ویا بر روی سقف سالن تابانده شود.ودر طول جشن به حالت های مختلفی در اید.تا حس وحال خوب را به سالن عروسی شما ببخشد.

زوج های جوان عزیز باید این نکته را به خاطر داشته باشند که در تشریفات عروسی خود به هیچ عنوان خدمات نور پردازی را فراموش نکنند وهنگامی که برای اجاره ی تالار خود مراجعه میکنند حتما از وجود یک برنامه ی نور پردازی خوب برای تغییر حال وهوای عروسی وسالن مطمئن شوند. چنان چه میدانیم نور پردازی یک ارمان فنی به حساب میاید اما میتواند تا حدودی عنصری از طراحی نیز به حساب اید.بنابرایین فراهم کردن ابزار الات نورپردازی به تنهایی نمیتواند به معنی نور پردازی باشد.

به زبانی ساده تنظیم کردن چراغ ها ولامپ ها به تنهایی نمیتواند نور پردازی به حساب اید بلکه ما برای این کار نیاز به یک طراح ماهر داریم تا درلخظات لازم بتواند این نور پردازی را تنظیم کرده وتغییر بدهد ودر ضمن یک طراح ماهر باید بتواند ابزار الات خود را از دید همگان مخفی نگه دارد.



:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

ویژگی های تالار عروسی مجلل : چگونگی وخصوصیات تالار عروسی از اهمیت زیادی بر خوردار است وعروس دامادهای عزیز ما باید در انتخاب ان دقت فراوانی به خرج دهند تا مراسم در خوری رادر انجا برگزار کنند.ما در این مقاله تلاش میکنیم تا این ویزگی هارا به شما یاداور شویم تا تالار عروسی خود را بتوانید بهتر انتخاب کنید.و انچه را که مد نظرتان است را بتوانید اجرا کنید.

ویژگی های تالار عروسی مجلل

ویژگی ها  تالار عروسی شیک و مجلل

در زیر برخی از ویژگی های یک تالار عروسی با شکوه را  بیان می کنیم :

۱-استفاده از پارچه برای تزیین کردن سقف تالار

استفاده کردن از پارچه برای تزیین سقف تالار عروسی زیبایی ان مکان را افزایش میدهد.در اغلب موارد برای این کار از پارچه های به رنگ سفید استفاده میشود. ولی شما عروس وداماد های عزیز میتوانید از پارچه های به رنگ های روشن مانند رنگ لیمویی نیز استفاده کنید تا مراسم شما شیک و زیبا دیده شود .و همین طور میتوانید برای افزایش دادن زیبایی تالار رنگ ان پارچه را که برای تزیین سقف به کار میبرید بارنگ صندلی ها یا رو میزی ها ست کنید.

۲-از صندلی های راحت وشیک استفاده کنید

در صورت امکان وبزرگ بودن فضای تالار میتوانیم از صندلی های بزرگ و راحت وبسیار زیبا وشیک برای عروس و داماد که دارای کوسن های قشنگ نیز باشند استفاده کنیم.رنگ و طرح کوسن ها نیز از اهمیت خاصی برخوردار است وبهتر است که از پارچه های ی به رنگ روشن وگران قیمت تهیه شوند تا مجلس ما را مجللتر نشان دهند.

۳-گذاشتن یک تابلو برای کارت عروسی

میتوانیم از یک تابلو در ورودی تالار برای قرار دادن کارت عروسی استفاده کنیم زیرا این کار موجب خواهد شد که مدعووین به راحتی بتوانند تالار را پیدا کنند وبه موقع حضور بیابند.قبلا برای این کار از یک میز در جلوی در تالار استفاده میشد.و میهمانان را راهنمایی میکرد.ولی این روش دیگر تکراری شده واز مد افتاده است.

مطالعه کنید :   وظایف ساقدوش در مراسم عروسی

۴-از گل های اویزان بر روی سقف تالار استفاده کنیم.

ما میتوانیم بر خلاف معمول که برای زیباتر شدن سالن گل ها را روی میز ها قرار میدهند برای این که یک فضای رمانتیک ورویایی درست کنیم گل ها را به طرز بسیار قشنگی از سقف تالار بر روی میز ها اویزان کنیم.تا تالار عروسی ما خاص و قشنگ دیده شود.

۵-قرار دادن لامپ های رنگارنگ بر روی میز های میهمانان

قرار دادن لامپ هایی بر روی میزهای پذیرایی میهمانان هم به بهبود نور پردازی سالن عروسی کمک کرده وهم موجب خواهد شد که ظروف پذیرایی موجود در روی میز بسیار زیباتر دیده شوند همچنین ما برای این کار میتوانیم لامپ ها البته نوع ریز تر لامپ ها را در اطراف گل ها ی موجود بر روی میز به طرز جالبی قرار بدهیم.و برای تنوع بیشتر می توانیم از رنگ های مختلف این لامپها استفاده کنیم.تا فضایی بسیار جالب به وجود اوریم.

۶-برای پذیرایی از ظروف شیک وزیبا استفاده کنید

سعی کنید بیشتر از ظروف براق وزیبا بر روی میز های پذیرایی استفاده کنید زیرا براقیت ودرخشندگی قاشق وچنگال ها بر روی میز ها بر جذابیت و زیبایی سالن ما خواهد افزود وهمچنین میتوانیم به جای استفاده کردن از لیوان های یک دست وسفید از لیوان های رنگا رنگ استفاده کنیم.وبهتر است که جنس لیوان ها نیز کاغذی باشد تا میهمانان با خیالی اسوده از ان ها استفاده کنند.

۷-استفاده کردن از شمع وگل بر روی میز ها برای رویایی کردن فضای سالن

ما میتوانیم برای این که بر روی میزهای میهمانان فضای کافی برای وسایل پذیرایی مانند بشقاب ولیوان و…داشته باشیم به جای دسته گل های بزرگ ا ز گل های در سایز های کوچکتر به همراه شمع هایی به فرم بلند و زیبا استفاده کنیم واین کار نیز هم مجلس ما را متفاوتر خواهد کرد وهم هنگام ورود عروس داماد عزیز ما به سالن عروسی چون چراغ های سالن خاموش میشوند این شمع ها یک فضای بسیار رومانتیکی را به وجود خواهند اورد.وتوجه همه ی میهمانان را به خود جلب خواهد کرد.و هرگز مراسم عروسی شما را فراموش نخواهند کردو ان را به خاطر خواهند سپرد.وبه دیگر عروس و داماد هایی هم که قصد برگزاری عروسی دارند توصیه خواهند کرد.که از این متد استفاده کنند.

مطالعه کنید :   ویژگی های باغ تالار لوکس

تالار عروسی مجلل

۸-ایجاد مکان های مناسبی در سالن وباغ تالار برای گرفتن عکس عروس و داماد وهم چنین میهمانان

اگر ما بتوانیم فضاهای مناسبی را در داخل سالن ویا در موحوطه باغ برای گرفتن عکس های تکی ویا دسته جمعی به وجود بیاوریم و طراحی کنیم به طوری که هر کدام از این مکان ها گویای یک چیز ویک صحنه ی خاصی باشند.هم برای میهمانان وعروس داماد خاطره ساز خواهند شد وهم موجبات سر گرمی میهمانان محترم را فراهم خواهد کرد.

۹-میزهای میهمانان را شماره گزاری کنیم وان را بر روی کارت عروسی درج کنیم.

برای این که یک مراسم عروسی بسیار مرتب ومنظم وهمچنین خاصی داشته باشیم میتوانیم میز های میهمانان را شماره گزاری کنیم وهر کدام از شماره ها را طوری بر روی میز ها قرار بدهیم که میهمانان بتوانند ان را به راحتی ببینند وپیدا کنند و هر کدام از میهمانان در میزخاص خود مرتب ومنظم مستقر شوند.و این نکته را نیز فراموش نکنیم که باید این شمار ه ها را بر روی کارت های عروسی نیز درج کنیم.

۱۰-در نظر گرفتن مکانی خاص در ساختمان تالار برای بچه ها

مدیران وصاحبان محترم ما می توانند برای رونق بیشتر تالار خود و جلب رضایت بیشتر عروس و دامادهای عزیز یک مکان خاص به همراه وسایل سرگرم کننده برای کودکان میهمان هایی در نظر بگیرند که والدین ان ها مجبورند ان کودکان را به همراه خود به میهمانی بیاورند.چون این کار علاوه بر ان که رضایت میهمانان را جلب خواهد کرد موجب خواهد شد که مراسم عروسی ما از نظم بسیار خوبی برخوردار باشد.وبسیار مرتب برگزار شود.

مطالعه کنید :   تکنیک انتخاب تالار عروسی

۱۱-استفاده از مواد پذیرایی متناسب با فصل عروسی

ما باید در انتخاب مواد خوراکی پذیرایی خود و همچنین نوشیدنی های ان دقت کافی را داشته باشیم وانها را متناسب فصل عروسی خود انتخاب کنیم.به عنوان مثال اگر مراسم عروسی ما در فصل های سرد سال مانند پاییز و زمستان است بیشتر سعی کنیم که از نوشیدنی های گرم استفاده کنیم واگر در فصل های گرم است بیشتر سعی کنیم از نوشیدنی های خنک استفاده کنیم , و در انتخاب غذا ودسر نیز همین طور.



:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

انتخاب باغ تالار عروسی شخصی برای مراسم عروسی

انتخاب باغ تالار عروسی شخصی برای مراسم عروسی , ۶ نکته برای برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار شخصی :  همانطور که می دانیم همه ما در هر مسئله ای به اطلاعات و تجربه ی بالایی نیاز است جشن عروسی ، جز مراسم هایی هست که تقریبا همه مردم برای یکبار هم که شده، آن را در زندگی خود، تجربه می کنند. با این تجربه، هر وقت اسم عروسی و جشن می آید نسبت به تجربیاتی که به دست آوردیم با خودمان می گوییم که انجام مراسم عروسی کار بسیار ساده ای است.

انتخاب باغ تالار شخصی

انجام مراسم عروسی برای همه زوج های جوان از اهمیت زیادی برخوردار است، به نحوی که استرس برگزاری این مراسم، خانواده ها را فرا می گیرد؛ و سعی می کنند در برگزاری مراسم عروسی سنگ تمام بگذارند. با تمام این شناخت ها و تجربیاتی که به دست آورده باشیم هم یک مراسم خوب نیاز به برنامه ریزی دقیق و وزمان بندی خاص است تا یک مراسم آبرومند و در شأن هر دو خانواده باشد…

بهترینباغ تالارهای عروسی تهران : باغ عروسی

در گذشته، هنگامی که خانواده ای در آستانه ی برگزاری مراسم عروسی قرار می گرفت، آنقدر افراد با تجربه در کنار زوج جوان حضور داشتند که استرس کمتری برای آنها به وجود می آمد؛ اما امروز بعضی مسائل وجود دارد که بعضی خانواده ها بخاطر چشم در چشمی که این روزها در بین خانواده ها خیلی زیاد شده است و رواج پیدا کرده است مراسم های عروسی پر از استرس و فشار روحی برای هر خانواده است چنین خانواده هایی فکر می کنند که هر چه مراسمشان بریز و بپاش زیاد داشته باشد خوشبختی اشان تامین می شود ولی این ها برای خوشبختی کافی نیس.

برگزاری جشن در باغ تالار های شخصی کمی متفاوت می شود و نیاز به هزینه برای دیزاین باغ و چیدمان داخلی باغ و …

اما ممکن است گاهی در حین اجرای مراسم اتفاقات غیرمنتظره رخ ‌دهد که در حالت عادی شاید برای آن آماده نباشیم و آن اتفاق جشن را خراب نکند و باعث استرس بین میهمانان و میزبان نشود. برای مثال می‌توان تهویه نامطبوع، از کار افتادن سیستم‌های صوتی یا روشنایی و … را نام برد.

اجاره باغ شخصی با تجهیزات

همانطور که می دانید اولین و مهمترین موضوعی که در تایین مکان عروسی حتما باید مورد توجه قرار دهید، این موضوع است که چقدر پول دارید و چه تالاری با چه هزینه ای می خواهید که مراسمتان را برگزار کنید. اگر شما به فکر این هستید که مراسمتان را در یک باغ برگزار کنید باید تمام امکانات و شرایط باغی که مراسم انجام خواهد شد را در نظر بگیرید و درباره تجهیزات آنجا تحقیق و بررسی کنید.

خب این کاملا مشخص است که باغ های شخصی که مراسم در آن انجام میشود نسبت به باغ تالار های که در مراکز شهر وجود دارد از امکانات و تجهیزات کمتری برخوردار است باید راجب تمام تجهیزات و امکانات باغ تالار مورد نظر با دقت و اطمینان تمام مسائل را بررسی کرد باغی که میخواهیم مراسممان را انجا برگزار کنیم باید دارای فضا و سالن مناسب برای مراسم شما باشد.

انتخاب باغ تالار عروسی شخصی

نکته اصلی در انتخاب تالار اینجاست که اگر مهمانان شما زیاد باشند، شما حتما باید تالار بزرگی را انتخاب کنید و اگر تعداد مهمانان شما کم هستند، بهتر است که تالار کوچکتر را انتخاب کنید. چون که اگر تعداد مهمانان شما زیاد باشد و تالار کوچک باشد مشخص است که در این صورت همگی مهمان ها در فضای تنگ در کنار یکدیگر، اذیت می شوند؛ و اگر برعکس تعداد افراد کم باشد و تالار بزرگ باشد، در این صورت همه فضای تالار پر نمی شود و جلوه ی زشتی به مجلس شما می دهد.

مطالعه کنید :   ورود عروس و داماد و ایده های جالب برای آن

انجام مراسم در باغ شخصی مسئولیت بیشتری را برای برگزار کننده به همراه دارد چون کلیه تجهیزات عروسی مثل میز و صندلی و دیگر ملزومات عروسی را باید خود میزبان تهیه کند و نیاز به فعالیت بیشتر و صرف وقت و هزینه است.

باید توجه کنید که اگر باغ تالار شما در مرکز شهر قرار دارد، برای اینکه سر وقت و بدون معطلی در تالار حاضر شوید شما باید تمامی نیازهای خود را در یک محدوده در نظر بگیرید. مثل آرایشگاه یا آتلیه یا … را نیز نزدیک آن بگیرید. همان گونه که می بینیم باغ‌های عروسی معمولاً در خارج شهر هستند و سالن‌ها در داخل شهر هستند گاهی وقت ها طی کردن مسافت طولانی برای رسیدن به محل عروسی برای مهمانان دشوار و پیچیده است.

باغ های خارج شهر از حیث اینکه ترافیک ندارند بهتر هستند ولی بعضی وقت ها پیدا کردن مکان برای مهمانان گاهی با سردرگمی همراه است که با دادن آدرس دقیق همراه با کروکی به آنها این مشکل رفع می‌شود. عمده مشکل تالارهای داخل شهر نیز ترافیک خیابان‌ها است که در انتخاب تالار باید به این نکات دقت کرد. در صورت امکان رعایت و توجه به این نکته هم خوب است که بدانید همیشه انتخاب باغ عروسی برای فصل‌های بهار و تابستان لذت بخش‌تر خواهد بود فضای سر سبز و پوشیده از گل در این فصول زیبایی دو چندانی به مراسم می بخشد. نباید نگران گرم بودن هوا در این فصل ها هم باشید چون همانطور که می دانید امروزه، تمامی تالارها با داشتن سیستم گرمایش و سرمایش مناسب شرایط میزبانی در هر چهار فصل را دارند.

سرویس بهداشتی باغ تالار عروسی

در انتخاب باغ تالار، چک کردن سرویس های بهداشتی را فراموش نکنید.

می دانید که استفاده مهمانان از سرویس بهداشتی در صورت لزوم ضروری است؛ اما در صورتی که سرویس بهداشتی های تالار تمیز نباشد، نمی توان دیگر این سالن عروسی را در ردیف بهترین ها سالن ها قرار داد. توجه به این نکته که اگر عروسی شما در فصل های سرد برگزار می شود حتما باید برخی مسئله ها را بررسی کنید باید ببینید که تمامی سرویس های بهداشتی خیلی مناسب باشند و به اندازه کافی سرویس بهداشتی وجود داشته باشد. علاوه بر این که محل قرار داشتن سرویس های بهداشتی و مسافت آنها تا محل جشن هم خیلی مهم است. امکانات دیگری مثل اتاق بازی برای بچه ها، رختکن های زنانه و … نیز از نکاتی هستند که حتما باید در انتخاب مکان برای برگزاری جشن عروسی به آنها توجه کنید.

اصلا فکر نکنید که پیگیری سرویس بهداشتی و بازدید آن هنگام رزرو باغ تالار یک قضیه پیش پا افتاده می باشد و حتما از مسئول تالار بخواهید که سرویس های بهداشتی را به شما نشان دهند و شما هم ببینید. حتما مطمئن شوید که تمامی سرویس های بهداشتی تهویه مناسب داشته باشد. اگر مراسم شما در فصل سرد است و برای زمستان رزرو می کنید، مطمئن شوید که سرویس ها همگی آب گرم داشته باشند؛ و در تمامی سرویس ها مایع دستشویی و دستمال های خشک کن هم وجود داشته باشد.

روشنایی و برق اضطراری در باغ تالار عروسی

یک تالار خوب باید همیشه برای هر شرایط پیش بینی نشده ای آمادگی لازم را داشته باشد. احیانا اگر در حین مراسم برق منطقه قطع شود تالار سیستم روشنایی و برق اضطراری برای تامین نور تالار را دارد؟

مطالعه کنید :   در صورت کم بودن میهمانان در تالار عروسی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در صورتی که مراسم عروسی در باغ است و با توجه به بزرگ بودن فضا و باز بودن فضای باغ دارا بودن نور کافی برای روشن کردن کل فضای باغ خیلی مهم است برای اینکه نور باغ را تست کنید و از میزان روشنایی باغ مطمئن شوید شما باید حتماً هنگام شب از باغ تالاری که میخواهید مراسم را آنجا برگزار کنید دیدن کنید و در صورتی که آن محوطه از نور مناسبی برخوردار نبود تجهیزات لازم را فراهم آورید.

باغ تالار عروسی تهران

تمام نکات را در نظر داشته باشید بعضی وقت ها ممکن است به دلیل فشار زیاد به برق یا دلایل دیگر برق در شب مراسم شما ضعیف یا یک دفعه قطع شود که در صورت وقوع این اتفاق ممکن است که بهترین شب زندگی شما یعنی شب ازدواج شما و کل مراسمی که مدت‌ها برای آن برنامه ریزی کرده اید و کلی برایش زحمت کشیده‌اید با مشکل روبرو شود، بهتر است با پیش بینی تمام موارد یک ژنراتور برق اضطراری تهیه کنید و آماده داشته باشد امروزه دیزل ژنراتور های مخصوص روشنایی تالار با ولتاژ قوی وجود دارد و اجاره داده میشود و شما با خیال راحت با اجاره کردن این دیزل ژنراتور ها از استرس قطع برق و کمبود روشنایی تالار راحت شوید.

تالار هایی هستند که از این سیستم برقی دارند و شما توجه داشته باشید این ژنراتور باید توانایی داشته باشد روشنایی و سیستم‌های صوتی و هم چنین بعضی از لوازم آشپزی را روشن نگه دارد تا یک مراسم باشکوه و بدون استرس داشته باشید.

وضعیت هوا و وجود فضای سرپوشیده در باغ عروسی

همان طور که می بینیم بسیاری از افراد هستند که خیلی دوست دارند تا مراسم شان را در فضای باز و داخل محیط زیبای باغ برگزار کنند اما شرایطی هست که این علاقه را محدود می کند مثل شرایط آب و هوایی بد که اجازه این کار را از ما سلب می‌کند و ما مجبور می کند تا سراغ گزینه‌های دیگر برویم. هرچند بعضیاز مدیران باغ ها برای رفع این مشکل تدارک سالن سرپوشیده را برای برگزاری مراسم در هر چهار فصل را دیده‌اند اما به خاطر داشته باشید استفاده از این امکان برای شما هزینه های بیشتری را هم موجب می شود.

باید به این نکته توجه کنید که اولین و مهمترین نکته ای که قبل از رزرو باغ شما باید در نظر داشته باشید و به آن توجه کنید، توجه به این قضیه و آن وضعیت آب و هوایی است. بسیاری از باغ های که مراسم در آن اجرا میشود سرپوشیده نیست، وجود بارش های جوی حتما باعث بهم ریختن جشن عروسی شما می شود و این امر تمام برنامه ریزی های چند وقته ما را که برای مراسم داشتیم به هم می زند.

همچنین باید به درجه حرارت هوا نیز توجه کرد و درجه هوا نباید آزار دهنده باشد. در صورتی که در یک منطقه گرم زندگی می کنید و مراسم را در باغ شخصی تان برگزار می کنید که فاقد سالن سرپوشیده است برای شما بهتر است که از چادر استفاده کرده و در زیر آن از سیستم های سرمایشی و گرمایشی استفاده کنید. چون در واقع با وجود این شرایط هم می توانید حتی با وجود بارش، هوای سرد یا گرم، مراسم عروسی خود را به بهترین شکل ممکن در محوطه باغی که دوست دارید برگزار کنید.

خطرات پنهان

در مجهز کردن باغ برای برگزاری مراسم عروسی باید مکانی که آماده سازی می کنید از هر گونه خطر احتمالی امن باشد باید جاهایی که نیازمند تعمیر است را حتما تعمیر کنید که دچار سانحه یا حادثه احتمالی نشود هم چنین از بیمه‌های آتش سوزی و حوادث غیر مترقبه سؤال کنید و اگر لازم بود، خودتان اقدام لازم را انجام دهید

مطالعه کنید :   تاثیرات نور پردازی در تالار عروسی

موقعیت مکانی باغ تالار عروسی

حتما باید محلی که مراسم در آن برگزار شود سر راست باشد طوری که مهمان ها به راحتی تالار را پیدا کنند. مطمئن باشید که با انتخاب مکان های پرت و دور افتاده، پرترافیک و شلوغ، با دسترسی های سخت و صعب العبور باعث ایجاد استرس و سردرگمی برای مهمان ها خواهد شد؛ مخصوصا خانواده هایی که بچه ی خردسال و یا افراد سالمند دارند بیشتر در این موارد اذیت میشوند.

باغ تالار

مطمئن شوید مهمانان برای پیدا کردن آدرس دچار مشکل نمی‌شوند و از محل پارکینگ ماشین‌ها تا مکان مراسم نیاز به پیاده روی بیش از حد نخواهند داشت. حتما به این مورد هم توجه کنید که اگر زمین گلی یا غیر مسطح ورودی باغ باشد، شما با استفاده از پوشش‌های مناسب و ایده های خاص آنجا را آماده عبور کنید. تا مهمان ها بدون مشکل رفت و آمد کنند. اگر باغ شما در شهری دورتر از محل زندگی خودتان هست و انجا را به عنوان محل برگزاری مراسم انتخاب کردید توجه داشته باشید که مراسم خود را شب تعطیلی بگیرید تا مهمانان شما که از شهرهای دیگر میخواهند در مراسم شرکت کنند، برای حضورشان در مراسم مشکلی نداشته باشند. پس روز تعطیل را انتخاب کنید تا جایی که امکان دارد، تاریخ مراسم خود را آخر هفته در نظر بگیرید.

پذیرایی و  سرو غذا تالار عروسی

شما با انتخاب یک تالار خوب بنا بر تحقیق و پرسش هایی که از برنامه غذایی تالار مورد نظر به دست آورده اید پس نباید در انتخاب ایده آل ترین و مناسب ترین شام تالار عروسی شک داشته باشید تنوع غذایی و دسرها، کیفیت و کیمیت و نوع سرو غذا و دسر شاخصترین آیتم در بین تمامی موارد و خدمات ارائه شده در برگزاری مراسم عروسی خواهد بود که شما بنا بر بودجه ای که برای شام مهمان ها کنار گذاشته اید از بین این آیتم ها منوی انتخابی خودتان را انتخاب کنید و از آنجایی که این قسمت از اهمیت بیشتری برخوردار است، نخست لازم میدانم نکاتی را درباره روشهای سرو غذا و دسر و چگونگی نظارت بر آن را بیان نمایم.

امیدوارم با دقت لازم مطالب زیر را مطالعه فرمایید. شما ابتدا باید تعداد مهمانان‌ های آن روز مراسمتان را قبل از سفارش غذا، میز و صندلی و… تعیین کنید. فراموش نکنید، همیشه تعدادی سفارش اضافه هم داشته باشید. ممکن است تعداد مهمان ها کم یا زیاد شود پس همیشه روی تعداد ثابت مهمان ها حساب نکنید؛ و همیشه این احتمال را باید بدهید که تعدادی از مهمان های دعوت شده به دلایل مختلفی نتوانند در مراسم عروسی شما شرکت کنند.

زود و به موقع حاضر بودن غذا برای مهمان ها مهم است و بی کیفیت بودن غذاها و سرد شدن آن خیلی مهم است که غذا ها تازه باشند شما اول باید از مدیریت باغ سوال کنید و حتما بررسی کنید هنگام سرو شام غذای شما از چه طریق به باغ ارسال می شود. تا اگر رستورانی که غذای خود را به آن سفارش داده اید تا تالار شما فاصله زیادی دارد در نظر داشته باشید که غذای مهمانان شما تا هنگام آماده شدن و پذیرایی سرد نشود و کیفیت خود را از دست ندهد.

پس دقت در این مورد هم از موارد ضروری برای انتخاب باغ تالار عروسی است.



:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

رعایت برخی نکات در عروسی توسط عروس خانم

رعایت برخی نکات در عروسی توسط عروس خانم , چه نکاتی را در مراسم عروسی باید رعایت کنیم؟ : اگر از هر فردی که ازدواج کرده وبرای خود جشن عروسی گرفته بپرسید به شما خواهد گفت که این روز برای او مانند برق و باد بود و در چشم به هم زدنی گذشت.و یک ان سرم را بالا اوردم ودیدم که در حال بریدن کیک عروسی خود هستم و سرم چنان شلوغ بود که اصلا به زمان توجه نداشتم ومتوجه گذشت زمان نشدم ولی لحظات بسیار شاد ومفرحی داشتم که تا اخر عمر محال است انها را فراموش کنم. و حس بسیار زیبایی داشتم که تا به ان لحظه اصلا ان را تجربه نکرده بودم .و دیگر هم شاید نتوانم ان را تجربه کنم.

تشریفات عروسی

معمولا پر استرس ترین بخش از عروسی چند دقیقه قبل از شروع مراسم است :

معمولا عروس ودامادها حدود ده یا پانزده دقیقه قبل از ان که مراسم عروسی آغاز شود. دچار استرس واضطراب بیشتری می شوند و این اضطراب واسترس نیز عادی است.چون شما در ان مراسم ودر مقابل دیدگان همه ی کسانی که به انها اهمیت می دهید وبه انها عشق می ورزید ودوستشان دارید باید برای زندگی اینده ی خود وبرای همیشه تصمیم بگیرید واز ان لحظه به بعد مسئولیت های بزرگی مانند همسر ویا شوهر بودن را قبول کنید وبه ان برای همیشه پایبند باشید.واز طرف دیگر زوج های جوان عزیز نگران چگونگی برگزاری مراسم جشن وزیبا وقشنگ شدن ان هستند.وبیشتر نگران این مسئله هستند که ایا همه ی برنامه های انها به درستی انجام خواهد شد یا نه؟

همه چیز در رابطه با برگزاری مراسم عروسی : راهنمای کامل عروسی

جذاب ترین بخش از عروسی یعنی بله گفتن عروس

بطبع جذابترین وشیرین ترین قسمت از عروسی تان که هرگز ان را فراموش نخواهید کرد بله گفتن عروس خانم است چون در این بخش از عروسی همه ی دوستان وفامیل وخانواده عمیقا احساساتی شده وکار هایی را خواهند کرد که این لحظات برای شما بسیار شیرین ولذت بخش شود وشما هرگز ان لحظه را فراموش نکنید.و بهترین خاطره ی زندگیتان را خواهند ساخت که همیشه از به یاد اوردن ان مسرور شوید.

معمولا در مراسم عروسی برخی از عروس خانم ها وقتی چشم شان به پدر ومادر و خانواده ی خود می افتد وبه این مسئله فکر می کنند که دارن انها را ترک می کنند به خصوص اگر قرار است در یک جای دور از انها ودر شهر دیگری زندگی کنند احساساتی شده ونمی توانند جلوی گریه ی خود را بگیرند وگریه میکنند. واین کاری اجتناب نا پذیر است . شما عروس خانم محترم نیز ممکن است به چنین حالتی در قسمت های آخر عروسی دچار شوید و وگریه کنید.

مطالعه کنید :   6 اتفاق هزینه ساز در مراسم عروسی

بنابراین بهتر است با پیش بینی این مسئله از قبل برای ان اماده شده واز آرایشگر خود بخواهید برای شما لوازم ارایشی ضد اب استفاده کند وهمین طور خودتان نیز دستمال کاغذی ورز لب وریمل و…به همراه داشته باشید تا در صورت لزوم بتوانید به انها دست رسی داشته وارایش خود را باز سازی کنید وقسمت های از بین رفته را دوباره بکشید ودرست کنید.

معرفی بهترین آرایشگاه های تهران : آرایشگاه عروس تهران

درد گرفتن عضلات صورت در اثر لبخند زدن زیاد

عروس خانم خوشگل باید در روز عروسی ودر تمام طول مراسم سعی کند که لبخند به لب داشته باشد.چون این روز بهترین روز زندگی او و نامزداش هست وباید خوشحالی خود را با لبخندشان ابراز کرده ونشان دهند.وهم در زست عکس هایی که در اتلیه می گیرند این نکته را رعایت کنند وهم در جلوی میهمانان ودوستان وخانواده خوددر مراسم .زیرا این روز بهترین وشیرین ترین روز زندگی شما عزیزان است وهیچ دلیلی برای قیافه گرفتن واخم کردن وجود ندارد.

یک نکته که عروس خانم باید در این جا توجه کند این است که در ان قسمت از مراسم که عوس خانم می خواهد برقصد حتما از اقا داماد بخواهد که با لبخند وعشق رقص او را تماشا کند .چون در این صورت هم عروس وداماد جلوه ی قشنگتری خواهند داشت وهم میهمانان از عشق و علاقه ی بین انها لذت خواهند برد.چون در برخی از عروسی ها دیده می شود که هنگام رقص عروس آقا داماد سر خود را پایین انداخته واصلا به عروس خود نگاه نمی کند واین رقص اصلا به دل میهمانان وخود عروس نمی نشیند.ولبخند زیاد در ان روز احتمالا باعث خواهد شد که عضلات صورت شما درد بگیرد ولی شما باید در مقابل این درد بایستید وهمچنان به لبخند زدن خود ادامه دهید.تا مراسم شاد ومفرحی داشته باشید.

مطالعه کنید :   انواع دسته گل عروس

رعایت برخی نکات در عروسی توسط عروس خانم

شگفت زده شدن از محبت و حمایت دوستان , خانواده و فامیل در مراسم

از انجایی که در مراسم عروسی شما همه ی دوستان وخانواده و آشنایان به خاطر شما در ان مجلس حضور یافته اند پس بطبع توجه همه ی انها به سوی شما است وبه شما وهمسرتان دقت زیادی می کنند.با این وجود امکان دارد که شما به دلیل مشغول بودن با میهمانان وپاسخ گویی به ابراز احساسات انها نتوانید بیشتر کار های خود مانند شام خوردن را انجام بدهیدوحتی بیشتر انها از شما توقع خواهند داشت که با انها عکس یادگاری بگیرید.واین وتقریبا تمام وقت شما را خواهد گرفت.ولی شما از محبت انها خوشحال شده وشگفت زده خواهید شد.

مطالعه کنید : بهترین تشریفات عروسی

در روز عروسی احساس نیاز با تنهایی خواهید داشت.

معمولا در این روز هیج وقت شما تنها نخواهید بود ویکی از دوستان ویا فامیل پیش شما خواهد بود وتا به شما محبت کرده وابراز احساسات کند واین اجازه را به شما نخواهد داد تا تنها شوید پس سعی کنید از قبل این مسئله را پیش بینی کرده وبا ان کنار بیایید وتمام طول مراسم را با دوستان واقوام ومیهمانان بگزرانید.

مقداری خستگی در مراسم عروسی برای زوج های جوان

از انجایی که اکثر افراد به دلیل استرس شب قبل از مراسم نمی توانند خوب بخوابند ودر روز مراسم نیز به دلیل فعالیت های زیاد مانند رفتن با آرایشگاه و مراجعه به اتلیه وگرفتن فیگور های مختلف وبعد از ان رقص در مراسم انها را مقداری خسته می کند.در چنین موقعیتی کانسیلر زیر چشم میتواند به این افراد کمک کند.

برخی از کار ها ممکن است مطابق برنامه ریزی شما پیش نرود.

در بیشتر عروسی ها همه چیز همان طوری که برنامه ریزی شده پیش نمی رود وممکن است خللی در برخی از قسمت های ان پیش اید وعروسی شما نیز ممکن است از این قاعده مستثنا نباشد وقسمت هایی از ان با برنامه ی ریخته شده توسط شما پیش نرود ومشکلی در ان پیش اید. در این زمان شما باید سعی کنید ارام باشید و خون سردی خود را حفظ کنیدومشکل پیش امده را هر چند ریز یا درشت باشد به اطرافیان وخانواده ی خود بسپارید تا در صورت امکان به ان مسئله رسیدگی کرده وان را برطرف کنند.ودر صورت برطرف نشدن سعی کنید که از ان مسئله بگزرید وبه بقیه ی مراسم برسید وخون سرد باشید.چون این مسئله ممکن است برای هر عروسی به وجود اید.

مطالعه کنید :   مدیریت مراسم عروسی به یاد ماندنی

اتفاقات لحظات برنامه ریزی نشده بهترین لحظات عروسی شما خواهد بود

ما به شما اطمینان میدهیم که بهترین وشیرین ترین قسمت از عروسی شما ان قسمت است که شما اصلا از قبل برای ان هیچ گونه برنامه ای نریخته اید ویک دفعه در عروسی اتفاق می افتد.این اتفاق می تواند چند دقیقه تنهایی با همسرتان ویک گفتگوی شیرین با او ویا به آغوش کشیده شدن شما توسط پدر و یا مادرتان ویا دیدن دوستان قدیمی که مدت ها است انها را ندیده اید ویا هر چیز دیگری باشد.که شما را سورپرایز و شاد کند.

داشتن احساسات متفاوت بعد از عروسی

در صورتی هم که شما ازمدت ها قبل هم باهمسرتان اشنا ویا دوست بوده باشید صد در صد مطمئن باشید وقتی که همه چیز را رسمی و قانونی خواهید کرد وبعد از خواندن خطبه ی عقد در بین شما وازدواج شما دو نفر باهم.تغییر زیادی در زندگی واحساس شما روی خواهد داد واحساس شما به هم عمیق تر خواهد شد وبسیار حس قشنگی به هم دیگر خواهید داشت واز گذشته بسیار نزدیکتر بهم خواهید بود ودر مقابل هم احساس مسئولیت خواهید کرد.

معرفی تالار عروسی در : تالار عروسی تهران

مطالبی که در بالا ذکر شد احتمالا برای شما و عروس های دیگر نیز روی خواهد داد شاید شما متوجه به وجود امدن انها نباشید ولی این موارد و اتفاقات پیش می ایند وموجب می شوند که مراسم عروسی شما بسیار جذاب وشیرین شود.شما باید در این روز که بهترین روز زندگی شما است هیج گونه نگرانی را به خود راه ندهید وسعی کنید که در تمام طول ان روز شاد باشید وشادی کنید و از عروسی خود لذت ببرید وبرای خود و دیگران خاطرات شیرین وبه یاد ماندنی بسازید.
ارزومندیم که مطالب گفته شده در بالا برای شما عزیزان مفید واقع شود وشما بتوانید از انها در عروسی خود استفاده ی مفید بکنید.



:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

به چه روشی هایی می توان خوش عکس بود؟

روش خوش عکس بودن , به چه روشی هایی می توان خوش عکس بود؟ : بدون استثنا همه ی انسان ها از کوچک گرفته تا بزرگ دوست دارند در عکس بسیار زیبا و خوب دیده شوند.ولی بیشتر انها بعد از گرفته شدن عکس وتهیه ان متاسفانه زیاد از عکس خود راضی نیستند . شما باید به عنوان یک عکاس گاهی اوقات هم از افرادی عکس بگیرید که زیاد دارای چهره ی خوبی وقشنگی نیستند ولی وقتی عکس انها را تماشا می کنیم قشنگ به نظر می آیند.

روش خوش عکس بودن

ما باید در این بین دقت کنیم که چه کلکی در کار است که بعضی با وجود چهره ی خوب در عکس زیبا دیده نمی شوند و برعکس تعدادی از افراد هم با اینکه چهره ی زیاد جالبی ندارند ولی در عکس های خود فوق العاده به نظر می ایند.ما در این مقاله تلاش خواهیم کرد که یک سری نکاتی را برای شما باز گو کنیم که شما عزیزان بتوانید با استفاده از انها عکس های زیبایی را از چهره های مختلف وافراد مختلف تهیه کنید که بسیار فوق العاده باشند.

بهترین آتلیه عکاسی در تهران : آتلیه عکاسی عروس

روش خوش عکس بودن :

همان طوری که قبلا هم اشاره کردیم در بعضی از موارد برخی از افراد که در حالت عادی دارای چهره ی بسیار زیبایی هستند در عکس خود زیاد جالب وزیبا به نظر نمی رسند وبرعکس تعدادی از افراد هم داری عکس های بسیار قشنگی هستند با اینکه در حالت عادی چهره انها زیاد جالب نیست.معمولا در عکس ها یک سری خدشه هایی را که ممکن است در صورت یک فرد وجود داشته باشد به طرق مختلف از بین می برند ولی افرادی که خوش عکس هستند زیاد برای این کار تلاش از خود نشان نمی دهند وتنها یک سری مسائل را به طور مشترک وجود دارد را رعایت می کنند.درست است که ممکن است این عمل به صورت ناخوداگاه باشد ولی خوش عکس شدن چیزی است که می توان با تمرین کردن ان را به خوبی یاد گرفت.واز ان به بعد از دیدن عکس های خود لذت برد.

مطالعه کنید :   عکاسی محصولات و کالا , عکاسی تبلیغاتی

تلاش کنید راحت وریلکس باشید

یکی از دلایلی که ممکن است موجب شود تعدادی از افراد در عکس خیلی خوب به نظر نرسند می تواند عصبانی بودن انها باشد.وبرای حل این مشکل هم باید این افراد به این مسئله که عکس انها چگونه از اب در خواهد امد فکر نکنند.و او باید یک نفس عمیق بکشد و سپس ان را بیرون دهد.سعی کنید هیچ موقع نفس خود را در سینه حبس نکنید.معمولا عکاسان حرفه ای بذله گو هستند اگر شما هم به یکی از انها دقت کنید می توانید به این نکته پی ببریدوزیرا انها با این کار می خواهند مقداری از فشار روحی که روی انها است را کاهش دهند.

تمام سعی خود را بکنید که ریلکس وراحت باشید زیرا این حالت موجب می شود که عضلات صورت شما شل شوند وصورت شما در حالت عادی قرار گیرد وشما می توانید بدون انکه تلاش زیادی بکنید یک لبخند زیبا بزنید واین لبخند نیز یک درخشش وشفافیت خاصی را به صورت شما خواهد بخشید.

روش خوش عکس بودن

هرگز سعی نکنید که خود را مجبور به لبخند زدن بکنید وبه زور نخندید در صورتی که از لبخند زدن احساس خوبی ندارید پس سعی نکنید که لب خند بزنید وتنها تلاش کنید که ریلکس وراحت باشید ودر یک حالت طبیعی قرار بگیرید.چنان چه یک حالت مصنوعی به چهره ی خود بدهید ان حالت مصنوعی در عکس شما نیز ظاهر خواهد شد.در صورتی که نمی توانید یک حالت طبیعی به چهره ی خود بدهید می توانید از یک کلک کوچک برای این کار استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : بهترین عکاس , عکاسی , فیلمبرداری

شما می توانید در هنگامی که مشغول عکس انداختن هستید به فردی بامزه وخوش اخلاق فکر کنید و یا می توانید به یک خاطره ی شیرین که قبلا در زندگی خود داشتید واز یاد اوری ان همیشه لذت می برید بیاندیشید.به طور ناخوداگاه چهره ی شما از احساسات شما تاثیر خواهد پذیرفت. وچنان چه عکسی را که در این حالت گرفته اید تماشا کنید متوجه خواهید شد که یک لبخند بسیار زیبا و ملیحی را بدون هیچ گونه تلاشی به خوبی توانسته اید بزنید.اگر از همه ی اینها بگزریم بهترین ارایشی که یک فرد می تواند در هنگام عکس انداختن انجام دهد لبخند زدن می باشد.

مطالعه کنید :   روش های پیشرفت در عکاسی و کسب مهارت بیشتر

نکته ی بعدی این است که سعی کنید سر خود را کمی به سمت بالا متمایل کنید .

شما می توانید در این هنگام سر خود را مقداری به سمت بالا متمایل کنید .به صورتی که دوربین مقداری بالاتر ازسطح چشمان شما قرار گیرداین کار دارای دو مزیت برای شما است .مزیت اول این است که یک احساس مثبتی از چهره ی شما نمایان می کند .معمولا نگاه به سمت پایین تصویر خوبی را از ما ارئه نمی دهد.مزیت دوم اینکه موجب خواهد شد که سایه روی چانه ی شما نیفتد.واگر شما یک فرد لاغری باشید این کار برای شما بسیار مفید خواهد بود.چسباندن زبان به بالای دهان یک کلک دیگری است که شما می توانید در هنگام گرفتن عکس بزنید.

عادت کردن به نور :

اگر می خواهید یک عکس زیبا و خوبی از چهره ی یک فرد تهیه کنید در این صورت باید نور کافی به چهره ی او بدهید وبرای این کار هم باید از رفلکتورها ویا منعکس کننده هایی که ایجاد درخشندگی نمی کنند بتوانید استفاده کنید.ولی هنگامی که نور زیادی به صورت فرد می تابد در اولین مرحله چشم فرد را ازار می دهد و اولین واکنشی که هر فردی در مقابل ان انجام می دهد معمولا ان فرد اخم می کند.زیرا هنوز چشم های اوبه این نور شدید عادت نکرده است.

ولی در صورتی که شما می خواهید چشمان شما به این نور زیاد عادت کنند بایست مدتی در این محیط قرار بگیرید وپس از انکه چشمانتان به ان نور عادت کرد شروع به گرفتن عکس بکنید.یک نکته ی دیگر نیز برای جلوگیری از اخم کردن سوژه باید عکاس انجام دهد این است که عکاس باید منبع نور هایی را که از بغل وروبه رو به چهره فرد می تابند بیش از اندازه به صورت او نزدیک نکند تا او معذب شود.

مطالعه کنید :   عکاسی کودک , آتلیه عکاسی کودک

مطالبی را که در بالا به انها اشاره کردیم هم می تواند برای شما عکاسان عزیز مفید وپر فایده باشد تا بتوانید با استفاده از ان مطالب عکس های بسیار زیبا وقشنگی را از سوژه های خود تهیه کنید وهم می تواند برای عموم مفید باشد که بتوانند در هنگام عکس گرفتن خوش عکس ظاهر شوند.



:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

عکاسی کودک , آتلیه عکاسی کودک

عکاسی کودک , آتلیه عکاسی کودک , گرفتن عکس از کودکان واستفاده از سوژه های جالب برای زیباتر شدن عکس انها : اگر یک تحقیق مختصری در مورد سوژه های عکاسی انجام بدهیم مشاهده خواهیم کرد که کودکان محبوبترین سوژه های عکاسی در سراسر دنیا می باشند کودکان یک جذابیت خاصی در خود دارند که این امر هم موجب می شود که عکاسان هنگام گرفتن عکس از انها احساس خوشایندی داشته باشندواز کار خود دوچندان لذت ببرند.به طور خلاصه می شود گفت که کودکان سوژه ی بسیار خوبی برای عکاسی هستند.

عکاسی کودک

ولی یگ نکته ای که در عکاسی از کودک باید به ان دقت کرد این است که هنگام عکاسی از کودک باید بسیار صبور وبا حوصله بود وسعی کرد مهارت های عکاسی از کودکان را یاد کرفت تا بتوان عکاس های قشنگی را از این نوگل ها تهیه کرد وبرای انها به یادگار گذاشت.

در هنگام عکاسی از کودکان به چه نکاتی باید توجه کرد؟

از انجایی که بیشتر کودکان دارای چشم های درشتی هستند پس باید عکاس به این نکته توجه کند وچشم های درشت انها را در عکس سعی کند واضح جلوه دهد.سعی کنید وقتی از کودکی عکس می گیرید فلش دوربین را خاموش کنید تا چشم های اودر عکس قرمز دیده نشوند.وهمین طور باید از نور طبیعی برای عکاسی از کودک استفاده کرد.ولی در صورتی که نور طبیعی به اندازه کافی نیست می توان از فلش استفاده کرده وبعدا با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری مشکل قرمزی چشم انها را برطرف کرد.

چون کودکان غیر قابل پیش بینی ودارای جنب وجوش زیادی هستند پس این امکان وجود دارد که هنگام گرفتن عکس از انها سوژه یعنی کودک در عکس تار بیفتد وواضح دیده نشود شما عکاس عزیز برای پیش گیری از این امر باید در این هنگام از Isoبا سرعت بالا وapertureبالا (حد اکثر گشادی لنز )استفاده کنیدتا عکس را بتوانید در کمترین زمان ممکن بگیریدوهمچنین باید تعدادی زیادی عکس از کودک بگیرید تا بتوانید از بین انها بهترین ها را انتخاب کنیدوامروزه وجود دوربین های دیجیتال این کار را برای عکاسان بسیار اسان کرده است زیرا دیگر مثل قدیم برای هر عکسی یک فیلم خراب نمی شود.

مطالعه کنید :   روش های پیشرفت در عکاسی و کسب مهارت بیشتر

سعی کنید پشت زمینه ی عکس را ساده نگه دارید زیرا کودکان همیشه در محیطی پر از وسایل واسباب بازی هستند واین موجب می شود که ان اسباب ووسایل بیشتر از خود کودک در چشم باشند واز زیبایی عکس تا حد زیادی می کاهند ودر بیشتر موارد در عکاسی از کودک محیط اطراف از اهمیت چندانی برخوردار نیست.وبیشتر زیبایی عکس را کاهش می دهد.

آتلیه عکاسی کودک

سعی کنید تا حد امکان به کودک نزدیک شوید ودوربین را زوم کنید در صورتی که از لنز واید استفاده می کنید پس باید فاصله ی خود را با کودک سعی کنید حفظ کنید ولی در صورتی که می خواهید یک عکس خنده دار و…تهیه کنید نیازی به این کار نیست.به این نکته توجه داشته باشید که چنان چه کودک لباس های پر نقش ونگار ورنگی رنگی به تن داشته باشد در ان صورت توجه از صورت کودک به قسمت های دیگر عکس جلب خواهد شد.سعی کنید برای این که بهترین عکس را از کودکان تهیه کنید برای این کار از نور معمولی استفاده کرده وهمچنین کودک لباس هایی با رنگ های محدود به تن داشته باشد تا صورت کودک بهتر دیده شود.

تلاش کنید طیف رنگ های موجود در عکس را محدود کنید.

معمولا بهترین وقشنگ ترین لحظه برای عکاسی در طول چند ثانیه از دست می رود بنابراین همیشه تلاش کنید که دوربین خود را اماده نگه دارید تا ان لحظات را از دست ندهید.

این امکان وجود دارد که عکس هایی که شما از یک کود تهیه می کنید برای شما جالب و قشنگ باشد در صورتی که برای دیگران این گونه نیست.ودر نظر انان چندان جالب نباشند.پس تلاش کنید که در یک شرایط غیر عادی وغیر معمول از اوعکس بگیرید.

بیشتر بخوانید : آتلیه عکاسی

تلاش کنید با دیگران فرق داشته باشید:

ما سعی می کنیم در اینجا موارد و چیزهایی را که موجب می شود عکس یک کودک جالب وغیر معمول باشد را به طور مختصر برای شما باز گو کنیم.

مطالعه کنید :   فیلمبرداری با دوربین دیجیتال عکاسی

هنگام گرفتن عکس ( عکاسی کودک ) از کودک تلاش کنید همه ی هیکل واندام اورا در عکس نشان ندهید ویک عضورا مانند یک دست ویا یک پا را درخارج از کادر عکس قرار دهید وبه صورت غایب نمایش دهید تا وقتی بیننده ان عکس را تماشا می کند در ناخوداگاه خود به دنبال ان عضو غایب بگررد وعکس جذاب شود.

می توانید به جای خود کودک از اسباب بازی های رنگارنگ او عکس تهیه کنید.

از نگاه یک کودک به عکس نگاه کنید نه از دید یک بزرگ سال واز دید او نیز عکس بگیرید.زیرا نگاه یک کودک با نگاه یک بزرگ سال بسیار متفاوت است .

تلاش کنید که از کودکان در یک شرایط غیر عادی وغیر معمول عکس بگیرید.تا جذابیت عکس بیشتر شود.

می توانید از کودکان در شرایطی که قیافه ی یک بزرگ سال را به خود گرفته اند عکس بگیرید.

می توان در عکاسی کود از اینه ها نیز کمک گرفت خزیدن کودک به صورت چهار دست وپا روی یک اینه می تواند ایده ی جالبی برای این کار باشد ومانند عکاسی از دوقلوها ویا چند قلوها جلوه خواهد کرد عکاسی از دوقلوها وچند قلوها نیز کار بسیار جالبی می باشد وکار عکاس را زیباتر خواهد کرد .وعکاسی از انها نیاز به استفاده از اینه ندارد وقسمت عکاس های خوش شانس می شود.

سعی کنید در این هنگام با استفاده از لنز بلند وapertureبالا پشت زمینه ی عکس کودک را تار کنید زیرا پشت زمینه ی تاریک در مورد کودکان نتیجه ی خوبی را می دهد.پس از انکه عکس را گرفتید می توانید از فیلتر های Blurبرای مات کردن پشت زمینه استفاده کنید.

معمولا کودکان از این که در جاهای عجیب وغریبی قرار بگیرند احساس خوبی دارند ولذت می برند وعکس العمل های جالبی را از خود نشان می دهند.

مطالعه کنید :   برای خوش عکس شدن در روز عروسی چه راز هایی وجود دارد؟

وسایلی مانند لوازم شخصی ومعمولی در عکس کودک می تواند جالب باشد.مانند کفش ها ویا عینک ویا لباس یک بزرگ سال که اوبه تن دارد می توانند عکس اورا جالب وجذاب کنند.

معرفی بهترین آتلیه های عکاسی در تهران : آتلیه عکاسی عروسی تهران

گرفتن عکس از زاویه های مختلف را حتما امتحان کنید.

سعی کنید از هنر تضاد استفاده کنید ویک کودک را به جای انکه کوچک نشان دهید بزرک نشان دهید مانند یک بزرگ سال ویا حتی می توانید اورا مانند یک غول در عکس نشان دهید.
می توانید پشت زمینه ی عکس را با استفاده از فیلتر motion blurونر افزارهای ویرایش تصویر مانند فتوشاپ ویرایش کنید تا پشت زمینه را تار کنید وپشت زمینه ذهن بیننه را منحرف نکند.ولی باید دقت کنید که باید صورت وچشم های کودک واضح وشفاف باشد ولی این کار انقدر که به نظر می رسد به سادگی واسانی وسرعت امکان پذیر نیست.

در عکاسی از کودک سعی کنید تفاوت ها را نشان دهید :

  • اگر شما بتوانید ابعاد اجزای بدن کودک را با دیگران مقایسه کنید این کار می تواند جذابیت عکس او را افزایش دهد.
  • گرفتن عکس کودک در هنگام غذا خوردن او با همه ی رخت وپاش هایی که یک کودک در موقع غذا خوردن انجام می دهد نیز می تواند سوژه ی قشنگی باشد.
  • تلاش کنید پوست لطیف وزیبای یک کودک را در عکس اونمایان کرده وبه خوبی نشان دهید.
  • سعی کنید احساسات شدید کودکان مانند شادی بد اخلاقی –پریشانی –حماقت ها وشیطنت های انهارا به خوبی ثبت وضبط کنید زیرا این ها عکس های قشنگی را برای شما درست خواهند کرد.وسوژه های بی نظیری خواهندئ بود.
  • تمام تلاش خود را بکنید که تا جایی که دوربین به شما اجازه می دهد هنگام گرفتن عکس از کودک به اونزدیک شوید.ودوربین خود را زوم کنید.


:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

عکاسی محصولات و کالا , عکاسی تبلیغاتی

عکاسی محصولات و کالا , عکاسی تبلیغاتی , با چه روش هایی می توان از کالاهای خود عکس گرفت؟: در واقع می توان گفت که عکاسی از یک کالا قسمتی از فرایند بازار یابی می تواند باشد . بنابراین برای این که در فروش این کالا موفقیت کسب شود بایست به این کار یعنی گرفتن عکس از ان کالا دقت زیادی کرد ودر کار خود بسیار جدی بود.در مقاله تلاش شده است که شما عزیزانی را که قصد انجام این کار را دارید راهنمایی کنیم.معمولا امروز روز این نوع عکاسی برای فروش های اینترنتی واستفاده بر روی کاتالوگ ها به کار می رود.ودرواقع منبع درامد خوبی هم برای عکاسان به حساب می اید.اگر چه الان هم بیشتر عکاسان درامد خوبی از این راه کسب می کنند.

عکاسی تبلیغاتی

رایج ترین شکل از عکاسی کالا این گونه است که کالای مورد نظر را در برابر یک پشت زمینه ی رنگی ساده ویا سفید قرار می دهند.و معمولا این عکس های گرفته شده در کاتالوگ هایی که برای فروش کالا تهیه می شوند به کار برده می شوند.هدف از این نوع از عکاسی این است که عکاس بتواند تمام توجه مشتری را به کالای مورد نظر جلب کند ودر عین حال طوری عکس بگیرید که یک انگیزه ای در مشتری برای خرید ان کالا ایجاد کند.بیشتر عکاسان با مقداری دشواری برای گرفتن عکس از کالا در خانه مواجه می شوند.در یک حالت خوب می توان به جای استفاده از چهار منبع نور از سه منبع برای این کار استفاده کرد ویا حتی می توان با استفاده از دو منبع نور نیز از سوژه مورد نظر خود عکس گرفت .در ادامه ی مطلب سعی می کنیم که روش های این کار را برای شما شرح دهیم.

وسایل مورد نیاز برای عکاسی محصولات و کالا , عکاسی تبلیغاتی :

  • لااقل دو منبع نور ودر صورتی هم که این امکانبرای شما فراهم باشد که بتوانید سه یا چهار منبع نور تهیه کنید بسیار عالی خواهد بود.
  • یک ورق کاغذ یا مقوای سفید رنگ تمیز وبدون لک یا یک چیزی شبیه ان
  • یک جعبه ی کوچک(در صورتی که بتوانید تهیه کنید)
  • یک برگ کاغذ نازک شبیه کاغذ مومی ویا یک پارچه ی سفیدی که نور بتواند از ان عبور کند .شما می توانید به جای اینها از یک چتر سفیدی نیز استفاده کنید.
  • یک میز کار ویا یک فضای مناسب برای تمرکز بر سوژه ای که می خواهید از ان عکس تهیه کنید.
  • و همین طور شما به یک نرم افزار ویرایش تصویر مانند فتوشاپ نیاز دارید.
مطالعه کنید :   عکاسی پرتره و نکات مهم آن

در این روش از اموزش من تنها دو فلش را به کار برده ام درست است که همان طور که قبلا هم به ان اشاره کردیم می توان از سه ویا چهار منبع نور هم استفاده کرد ولی من ترجیح می دهم که از فاش های خودم استفاده کنم زیرا از قدرت زیادی برخوردار هستند.فلاش ها باید به طور جداگانه ودر یک فاصله ی مناسب از سوژه قرار بگیرند.در صورتی که زیاد نزدیکه سوژه باشند موجب درخشندگی ناخواسته ی ان خواهند شد.

در صورتی هم که فلاش وچراغ های مخصوص عکاسی را در اختیار ندارید مشکلی برای این کار نیست وشما می توانید از هر چیزی که در دست رس دارید برای این کار استفاده کنید.در صورتی که این امکان برای شما فراهم است شما باید چند لامپ با توان مشابه انها تهیه کنید و برند های مختلف لامپ ها طیف نوری متفاوتی را دارا می باشند اگرچه چشم انسان قادر نیست که این تفاوت ها را تشخیص دهد ولی دوربین های عکاسی می توانند ان را تشخیص دهند واین موجب می شود که نتیجه ی کار تا یک حدی تصادفی از اب در اید.وکار ویرایش تصویر را برای شما مشکل خواهد ساخت.ان دسته از چراغ هایی که مانند چراغ های مطالعه هستند ومی توان زاویه تابش انها را تغییر داد می توانند چراغ های مناسبی برای این کار یعنی عکاسی باشند.

بیشتر بخوانید : آتلیه عکاسی تهران

ما می توانیم از نور خورشید نیز به عنوان یک منبع نور استفاده کنیم .ولی برای این کار باید یک روز ابری را انتخاب کنیم.ولی باید در اینجا به این نکته اشاره کنم که نور خورشید وشدت ان در این روش غیر قابل پیش بینی است وبستگی زیادی به اب و هوا وزمان عکاسی دارد.واقعیت این است که این روش از عکاسی در نور روز همیشه امکان پذیر نیست.

مناسبترین زمان از روز برای عکاسی از کالا چند دقیقه قبل از غروب افتاب است.ودر این صورت زمان زیادی برای عکاسی وجود ندارد.در اینجا شما می توانید از یک منبع نور مصنوعی استفاده کنید.و این منبع نور این امکان را برای شما فراهم می سازد که با اطمینان وتمرکز بیشتری بتوانید کار خود را انجام دهید ودیگر نگران این مسئله نباشید که تا دقایقی دیگر شدت نور تغییر خواهد کرد.

این امکان برای شما وجود دارد که شما بتوانید از هر منبع نوری استفاده کنید ولی بهتر است که به جای استفاده از یک منبع نور قوی از چند منبع مشابه استفاده کنید.زیرا همان طور که قبلا هم به ان اشاره کردیم هر منبع نوری داری طیف نوری متفاوتی است وهنگامی که تعدادی منبع نور دارید که هر کدام یک طیف نوری را ایجاد می کننددر این هنگام جبران ان کار دشواری خواهد بود ولی اگر تعدادی منبع نور داشته باشیم که در زوایه های مختلف انها را قرار داده باشیم تصویر باکیفیت ویک نواخت تری را خواهیم داشت.

مطالعه کنید :   آشنایی با تکنیک پنینگ در عکاسی

سعی کنید در هنگام نور پردازی حداقل فاصله ی منبع نور با سوژه ی مد نظر را رعایت کنید واز چتر سفید ویا فلکتور استفاده شود تا از ایجاد درخشندگی وسفیدی های ناخواسته در تصویر جلوگیری کند.چنان چه سعی کنید از تعداد زیادی منبع نور استفاده کنید وفاصله ی انها زیاد باشد نور یکنواخت ومناسبتری برای عکاسی خواهید داشت.

یک نکته ی دیگر در عکاسی تبلیغاتی که لازم به ذکر است البته برای عکاسان مبتدی نه عکاسان حرفه ای این است که باید برای جلوگیری از سفیدی های ناخواسته در تصویر بایست فلش سر دوربین را خاموش کرد ویا در حالت آف قرار داد.

معمولا در این نوع عکاسی برای پشت زمینه از پرده سفید استفاده می کنند ووهمین طور روی میز ویا روی کف اتاق را هم با پارچه ویا کاغذ سفیدی پوشش می دهند.وسپس ان کالایی که قصد عکاسی از ان را دارند بر روی پارچه ویا ان کاغذ سفید قرار می دهند.یک نکته که در اینجا باید به ان توجه داشت این است که در صورتی که از پارچه استفاده می شود تلاش کنید تا چروک های ان را کاملا صاف کنید تا از ایجاد سایه های ناخواسته در تصویر جلوگیری کنید.

ولی روش دیگری نیز برای این کار وجود دارد که بیشتر برای عکاسی از کالاهای کوچک کاربرد دارد وان ایجاد یک اتاقک سفید رنگ است.در واقع این اتاقک سفید یک جعبه می باشد که داخل ان با مقوای سفیدی پوشش داده شده است.این مقواها بایستی کاملا صاف وبدون هر گونه چین خوردگی باشند.در بیشتر مواقع در دو یا سه ضلع این جعبه ها پنجره هایی قرار می دهند واین پنجره ها را با پارچه ی سفید ونازکی می پوشانند.واین پارچه ها نیز باید کاملا صاف وبدون هر گونه چین خوردگی باشند و سفیدی انها نیز باید در حد سفیدی ان مقوایی باشد که در داخل جعبه به کار رفته است.

معرفی بهترین آتلیه عکاسی عروس و داماد در تهران : آتلیه عکاسی تهران

همین طور می توان یک کاغذ نازک سفید را برای پوشش پنجره های جعبه به کار برد.حال شما باید محصول مورد نظر خود را در داخل این اتاقک سفید قرار دهید وهمین طور در پشت هر پنجره ی اتاقک شفید نیز یک منبع نور قرار دهید وسپس در بالای جعبه را باز کرده وسعی کنید دوربین خود را روی یک سه پایه قرار داده واز ان کالا شروع به گرفتن عکس کنید در صورتی که شما سه پایه در اختیار ندارید می توانید خودتان برای دوربین تان یک پایه بسازید وان را ثابت کنید تا هنگام گرفان عکس دوربین در دستان شما نلرزد.ویک تصویر روشن وبا کیفیت داشته باشید.

مطالعه کنید :   نحوه ژست گرفتن در عکاسی حرفه ای

گرفتن عکس از کالا در هنگامی که شما زمان محدودی در اختیار دارید:

این امکان وجود دارد که موقعیتی برای شما به وجود اید که شما مجبور هستید خیلی سریع از یک کالا عکس بگیرید وهمین طور امکانات ساخت اتاقک سفید برای عکاسی نیز برای شما میسر نیست. ومنبع های نور مستقل نیز در اختیار نداریدومجبور هستید که از فلش دوربین خود استفاده کنید.در اینجا شما باید برای اینکه کار مشتری خود را راه بیندازید وسریع عمل کرده باشید می توانید از دوعدد مقوای سفید وبدون هر گونه چین خوردگی ولک استفاده کرده وپشت وزیر کالای خود را پوشش دهید واز یک کاغذ سفید نازک نیز می توانید در بالای فلش دوربین استفاده کنیدوروی فلش دوربین قرار دهید وسپس با فلش روشن ازیک فاصله ی مناسب عکس بگیرید.

عکاسی تبلیغاتی

ان کاغذ سفید را روی فلش دوربین به این دلیل به کار می بریم که از ایجاد درخشندگی های ناخواسته در تصویر ما جلوگیری به عمل اورد.با این روش می توانید با فلش روشن از نزدیک عکس تهیه کنید.در صورتی که سه پایه در اختیار شما وجود ندارد شما باید چندین عکس بگیرید تا بتوانید بهترین عکس و با کیفیت ترین ان را برای خود انتخاب کنید.

ولی باید این مسئله را یاد اور شوم که عکاسی به این شیوه فقط برای مواقع ضروری وان موقعی است که ما هیج زمانی در اختیار نداریم وگر نه در مواقع عادی برای ان که تصویر با کیفیت تری را تهیه کنیم بهتر است که همه ی وسایل مورد نیاز مانند اتاقک سفید ومنابع نور وسه پایه و…را تهیه کنیم.زیرا در این روش حتما کیفیت کار ما پایین خواهد بود.ما باید در هنگام عکاسی این نکته را مد نظر قرار دهیم که طوری عکاسی کنیم که هم مشتری از ما رضایت داشته باشد وهم خودمان از کار خودمان راضی باشیم واز حرفه ی خود لذت ببریم.



:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

بهترین فصل برگزاری مراسم عروسی

بهترین فصل برگزاری مراسم عروسی , چه فصلی می تواند برای برگزاری مراسم عروسی گزینه ی مناسبی باشد.زمستان یا تابستان؟: وقتی عروس و دامادها می خواهند برای مراسم عروسی خود برنامه ریزی کنند این سوال برای همه به وجود می اید که چه فصل از سال می تواند برای این کار مناسب باشد یا فصل های گرم مانند بهار و تابستان بهتر است و یا فصل سردی مانند پاییز و زمستان؟

عروسی در تابستان

بررسی وتحقیق در این مورد نشان می دهد که فصل های تابستان وزمستان می توانند گزینه های بهتری برای ابر پایی یک مراسم عروسی باشند.در این نوشته ما سعی خواهیم کرد تا مزایای برگزاری مراسم در این فصول از سال را برای شما ذکر کنیم تا با انها به خوبی اشنا شده وبرای انتخاب زمان وفصل مراسمتان بهتر و عاقلانه تر تصمیم بگیرید.

بهترین موسسات برگزار کننده عروسی در تهران : تشریفات عروسی

فصل تابستان و هوای خوب ان

از انجایی که فصل تابستان داری هوای خوب ودلنشینی است پس می توانید مراسم عروسی خوبی را در ان فصل داشته باشید.واز ان جایی که هوا خوب است ونور خورشید به اندازه ی کافی می باشد پس این گزینه می تواند کیفیت عکس های عروسی شما را بالا ببرد وهمین طور برگزاری مراسم در فصل قشنگ تابستان این امکان را برای شما فراهم می سازد که بتوانید مراسم خود را در یک فضای باز وبزرگ مانند باغ تالار و یا باغ عروسی برگزار کنید ومشکل کمبود و کوچکی محل عروسی را نداشته باشید.ومیهمانان شما بتوانند از هوای خوب این فصل واز طبیعت زیبای باغ لذت ببرندوخوش بگذرانند.

ولی سعی کنید در انجا یک فضای بسته هم وجود داشته باشد تادر صورت نامساعد شدن هوا بتوانید از ان فضا هم استفاده کنید .زیرا در برخی موارد حتی در فصل تابستان هم مشاهده شده که یک دفعه هوا به صورت بسیار نامساعد در امده وشروع به امدن باران ویا باد تند کرده به طوری که امکان حضور در محوطه ی باز نبوده است.پس سعی کنید این موارد نادر را هم پیش بینی کنید تا تا بتوانید چلوی مشکلات احتمالی را بگیرید.

بهترین باغ تالار عروسی در تهران در  : فهرست تالار عروسی در تهران

وهمین طور در هنگام برگزاری مراسم عروسی در تابستان ودر باغ عروسی بهتر است از سایه بان هایی بر روی میز های پذیرایی میهمانان استفاده شود تا میهمانان احساس راحتی کرده و در ان هوای گرم میهمانان اذیت نشده ودچار آفتاب سوختگی نشوند.در صورتی که محل زندگی وبرگزاری مراسم عروسی شما در یک منطقه ی شرجی است از انجایی که رطوبت زیاد موجب ازار میهمانان شما خواهد شد پس بهتر است که شما با نوشیدنی های خنک از انها پذیرایی کنید. تا انها احساس تشنگی نکنند.اذیت نشوند.

مطالعه کنید :   تهیه لیست مهمانان برای مراسم عروسی

گرفتن عکس های بسیار زیبا در تابستان

از انجایی که بودن نور کافی در عکاسی وگرفتن عکس تاثیر به سزایی دارد به همین خاطر در هنگام برگزاری مراسم عروسی در فصل تابستان عکس های بسیار زیبایی از شما گرفته وتهیه می شود چون نور به اندازه ی کافی ومتناسب است در صورتی که می ترسید نور خورشید چشمان شما را اذیت کرده وشما را دچار مشکل کند زیرا برخی از افراد در نور زیاد دجار اب ریزی چشم میشوند وخوب نمی توانند چشمان خود را باز نگه دارند بنابراین بهتر است که از عکاس خود درخواست کنید تا محل مناسبی را برای گرفتن عکس های شما انتخاب کند وشما احساس راحتی بکنیدهمین طور باید ردر هنگام گرفتن عکس سایه بر روی صورت شما نباشد زیرا عکس های شما را خراب کرده وموجب پایین امدن کیفیت عکس های شما خواهد شد.

سفرهای متداول دوستان و اشنایان و فامیل در فصل تابستان

در فصل تابستان از انجایی که مدارس تعطیل می باشد اکثر خانواده ها بهمسافرتمی روند وسعی می کنند که از نقاط دیدنی کشور خود ویا کشورهای دیگر دیدن کنندواگر شما علاقه مند هستید که دوستان واشنایان در مراسم شما حضور داشته باشند و بودن در سفر باعث نشود که نتوانند در مراسم شما حاضر شوندپس بهتر است که کمی زودتر کارت دعوت عروسی را در اختیار انها قرار دهید تا انها بتوانند برنامه ی سفر خود را طوری بچینند که بتوانند در مراسم شما حاضر شوند وبهانه بودن در سفر را نداشته باشند.وشما بتوانید از حضور انها در مراسم خود لذت ببرید.

مطالعه کنید :   رعایت برخی نکات در عروسی توسط عروس خانم

فصل زمستان و قیمت های مناسب ان

یکی از مزایای برگزاری مراسم عروسی در فصل زمستان این است که از انجایی که در این فصل به دلیل سردی هوا مرتاسم های کمتری برگزار می شود وبیشتر وقت تالار ها وسالن ها ازاد است پس شما میتوانید در این فصل تالار و سالن های عروسی را با تخفیف زیادی نسبت به فصل تابستان رزرو کنید وهمین طور در تاریخ وزمان برگزاری عروسی نیز دست شما بازتر است ومی توانید با توجه به خلوتی تالارها هر تاریخی را برای مراسم عروسی خود انتخاب کنید.وهمین طور هر تالاری را که خواستید ودوست دارید مراسمتان در انجا برگزار شود به راحتی می توانید رزرو کنید.

فصل زمستان و نورپردازی زیبای سالن

در صورتی که دوست دارید جشن عروسی خود را در فصل زمستان برگزار کنید پس شما می توانید فصای داخل تالار را با چراغها وشمع هایی به طرز زیبایی نور پردازی کنید ویک فضای رویایی ورومانتیک را در مجلس خود به وجود اورید.و می توانید سیرینی و نوشیدنی های گرم را در مجلس خود سرو کنید تا میهمانان احساس سرما نکنند واز بودن در انجا لذت ببرند.

عروسی در زمستان

می توانید از یک شنل ویا کت و… در این فصل سرد استفاده کنید.

از انجایی که هوا در فصل زمستان بسیار سرد است شما می توانید برای مراقبت از خود در مقابل سرما وجلوگیری از سرما خوردگی در مراسم از یک شنل ویا کت زیبا استفاده کنید وجذابیت وزیبایی خود را هم بالا ببرید ولی هزینه ی خریداری این گونه لباس ها معمولا زیاد است وممکن است خرج زیادی را برای شما بتراشد در صورتی که دوست ندارید هزینه ی زیادی برای این کار صرف کنید می توانید ان را از مزون های لباس کرایه کرده ودر صورتی هم که در پیش دوستانهان موجود است از انها به امانت بگیرید تا هزینه های اضافی برای ان متقبل نشوید.ومقداری در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

مطالعه کنید :   تاریخچه خدمات عروسی

وجود برف و سرما در مراسم عروسی در زمستان

در صورتی که شما از اول آرزو داشتید که مراسم عروسی خود را در یک روز سرد زمستان برگزار کنید وهوا نیز برفی باشد باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر چه بارش برف زیبا ویک فضای رومانتیک را به وجود می اورد ولی این برف وسرما حتما رفت وامد را برای میهمانان شما سخت وطاقت فرسا خواهد کرد ودر صورت شدت ان امکان دارد که بعضی از انها از حضور در مجلس شما صرف نظر کنندوترجیح دهند خطر نکرده ونیایند.پس در هنگام برگزاری عروسی در زمستان هم سعی کنید که به پیش بینی هوا دقت کرده وسپس اقدام به تعیین روز ان کنید.

امید است که مطالب ذکر شده برای شما عزیزان مفید واقع شود وشما بتوانید از ان در تعیین فصل عروسی خود بهره کافی را ببرید.



:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

اجاره ماشین بنز برای عروسی

اجاره ماشین بنز برای عروسی : بزرگترین آرزوی هر  عروس و دامادی برگزاری یک مراسم با شکوه و به یاد ماندنی است . آنها دوست دارند در بهترین تالار عروسی و یا حتی باغ عروسی که بهترین گزینه برای برگزاری مراسم عروسی در فصل تابستان می باشد ,  عروسی بگیرند . بهترین پذیرایی را برای مهمانان خود داشته باشند تا یک خاطره به یاد ماندنی داشته باشند . در این بین یکی از آرزوهای دیگر آنها به ویژه عروس خانم این است که وقتی به خانه بخت می رود با یک ماشین عروسی لوکس با رنگ سفید که دارای تزئیناتی شیک می باشد رهسپار شود . یکی از گزینه های همیشگی برای اجاره ماشین عروس خودروی سفید رنگ و زیبای بنز می باشد . که کمتر کسی در دنیا آن را نمی شناسد.

ماشین بنز برای عروسی

بیشتر بخوانید : باغ تالار عروسی

اتومبیل بنز برای اجاره ماشین عروس

بنز یک ماشین بسیار لاکچری می باشد به ویژه مدلهای بالاتر آن که هم گرانقیمت هستند و هم اینکه بسیار شیک هستند. کمتر کسی در دنیا آرزوی داشتن ماشین بنز را ندارد . از طرفی بهترین گزینه برای اجاره در مراسم عروسی به عروس و داماد می باشد . که خواهان زیادی نیز دارد. آقای داماد حتی می تواند بدون اینکه به عروس خانم اطلاع دهد این ماشین را اجاره کند چرا که هیچ حرف و حدیثی برای اجاره ماشین بنز برای عروسی وجود ندارد .

باغ تالار عروسی لوکس و لاکچری با ماسین عروس بنز

برگزاری مراسم عروسی در یک باغ تالار لوکس و درجه یک بدون اینکه ماشین عروسی لوکس باشد هیچ مفهومی نخواهند داشت . چرا که در نهایت امر این ماشین عروس می باشد مه در ذهن و یاد مهمانان خواهد ماند . لذا شما می توانید در کنار برگزاری مراسم باشکوه عروسی خود در باغ عروسی لوکس یا یک تالار بسیار مجلل همه را با ماشین عروس غافل گیر کنید . این ماشین بدون شک می تواند بنز لوکس مانند sl500 باشد.

مطالعه کنید :   انتخاب خودروهای شیک و لوکس برای مراسم عروسی

اجاره ماشین بنز برای عروسی

در رابطه با اجاره ماشین های عروسی بیشتر بخوانید : اجاره ماشین عروس

پیشنهاد تسریفات عروسی برای اجاره ماسین عروس

همیشه در منوی پیشنهادات موسسه های تشریفاتی که مدیریت و مسئولیت برگزاری جشن عروسی شما را دارند . ماشین بنز در رتبه بالا قرار دارد . از نظر عموم مردم ماشین بنز کلاس بسیار بالایی دارد و یک ماشین کاملا تشریفاتی  و مجلسی می باشد . ابهت ماشین بنز در تزئین بسیار به چشم می خود لذا هر موسسه تشریفاتی اولین گزینه برای اجاره ماشین لوکس از دید شما بنز خواهد بود .

برای اینکه با بیشتر موسسه های تشریفاتی تهرا نآشنا شوید : تشریفات عروسی , خدمات مجالس



:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

تهیه لیست مهمانان برای مراسم عروسی

تهیه لیست مهمانان برای مراسم عروسی , با چه روش هایی لیست میهمانان عروسی خود را تهیه کنیم؟ : معمولا دعوت کردن از میهمانان برای حضور در مراسم عروسی ما کار راحتی می باشد ومی توان با یک برنامه ریزی درست و مشورت گرفتن از خانواده ها و دوستان وآشنایان این کارز را به رتحتی انجام داد. توصیه ما به شما زوج های جوان عزیز این است که اگر مراسم عروسی خود را در پیش رودارید و چند ماه بیشتر به ان نمانده است ودوست ندارید زیاد بر سر این مسئله خود را درگیر کنید پس بهتر است مطالبی را که در زیر انها را ذکر می کنیم برای تهیه لیست میهمانان خود به کار گیرید.

تهیه لیست مهمانان برای مراسم عروسی

داشتن برنامه ریزی درست :

تعدادی از عروس وداماد ها چند ماه قبل از عروسی خود شروع به انجام برخی کارهای خود می کنند مثلا خرید جهزیه را اغاز می کنند ویا برای خود دنبال خانه می گردند واین کارها را برای دقیقه ی نود نگه نمی دارند ولی برخی دیگر از کارها هم مانند تهیه لیست میهمانان برای ان ها کار اسانی به نظر می رسد و عجله ای هم برای دعوت میهمانان نمی بینند وبرای همین ان را برای روزهای اخر نگه می دارند ولی این در حالی می باشد که بهتر است از قبل لیست میهمانان خود را هم در اورند زیرا قرار نیست که به محض تهیه لیست میهمانان برای انها کارت دعوت داده شود بلکه می توانند این کار را دو هفته مانده به عروسی انجام دهند.ولی یک حسنی که تهیه لیست میهمانان از قبل دارد این است که انها می توانند تعداد میهمانان خود را حساب کرده وبا توجه به ان تعداد میهمان اقدام به رزرو تالار وهمین طور سفارش غذا , میوه و دسر و…کنند.

بیشتر بخوانید : تشریفات عروسی

لیست حدودی میهمانان را با اولویت بندی به دست آورید:

همه ما به این نکته واقف هستیم که مخارج وهزینه های عروسی امروزه بسیار بالا وسر سام اور است ووهر میهمانی که برای عروسی ما دعوت می شود برای ما هزینه هایی مانند هزینه ی تالار عروسی-پذیرایی-کیک وشیرینی-شام – میوه –دسر – نوشیدنی ها و…را در بر داردپس باید ما در انتخاب میهمانان عروسی خود دقت زیادی را به خرج دهیم تا بیش از توان خود برای خود خرج تراشی نکنیم.

مطالعه کنید :   لباس های مناسب برای مراسم عروسی و میهمانی

خود را توی درد سر نیندازیم.اگر ما بتوانیم لیست حدودا دقیق میهمانان را در اوریم برای ما خیلی بهتر خواهد بود زیرا اگر تعداد میهمانان را ما زیاد تر در نظر بگیریم برای ما مخارج اضافی در بر خواهد داشت ودر صورتی هم که ان را کمتر از تعداد واقعی در نظر اوریم مایع ابروریزی و خجالت و شرمندگی ما خواهد شد پس سعی کنید با یک اولویت بندی درست لیست دقیق تری برای میهمانانتان در اورید تا هیچ استرس ونگرانی در این مورد نداشته بلاشید.

سعی کنید از روی یک اصول وبه درستی مهمان دعوت کنید :

سعی کنید در لیستی که تهیه می کنید ابتدا نام فامیل های عروس وداماد را یاد داشت کنید مانند عمه – عمو- دایی- خاله-برادر وخواهروپس از اتمام نام افراد درجه یک فامیل نوبت به فرزندان انها می رسد مانند دختر خاله ها –پسر خاله ها-عروس ها وداماد های خاله-پسر عمو –دختر عموو…در ص.رتی که علاقه مند هستید که دوستان خود را هم برای مراسم جشن عروسی خود دعوت کنید وبرای دعوت انها وخانواده هایشان شک ودودلی دارید می توانید انها را برای اخر های لیست خود نگهدارید تا خوب در مورد دعوت کردن یا نکردن انها فکر کنید وسپس تصمیم بگیرید که چه کاری انجام دهید.

در بین دوستان دوستان صمیمی را دعوت کنید :

برخی از افراد هستند که سعی می کنند در مراسم عروسی دوست صمیمی شان سنگ تمام بگزارند ووتمام تلاش خود را می کنند تا دوستشان مقداری خوشحال شود وان روز بهترین وخاطره انگیزترین روز زندگی او شود.این سری از دوستان تلاش می کنند تا کمی زودتر در مجلس حاضر شده و شور و هیجان خاصی را به مجلس ببخشند. این سری از دوستان می توانند از بین دوستان دوران دبیرستان ویا هم کلاسی های دانشگاه باشند که شما تا به ان روز ارتباط خود را با انها قطع نکردهاید وبه دوستی خود با انها ادامه داده اید واکنون نیز که زمان عروسی شما است انها را برای عروسی خود دعوت می کنید ملاقات دوستان قدیمی در ان شب به یاد ماندنی حتما شور ونشاط زیادی را در شما ایجاد خواهد کرد.

معرفی بهترین تالارهای عروسی تهران در  : باغ تالار عروسی

تلاش کنید که تصمیم های عاقلانه بگیرید :

چنان چه این امکان برای شما فراهم نیست که در مراسم عروسی خود فامیل ودوستان را هم زمان به ان مجلس به یاد ماندنی دعوت کنید بنابراین باید سعی کنید خوب فکر کرده ویک تصمیم عاقلانه بگیرید تا همه از جشن شما لذت زیادی ببرند وشما هم احساس شادی ورضایت بکنید.برای این کار می توانید یک سالن با ظرفیت بالا را برای این کار رزرو کنید وهمه ی دوستان وآشنایان وفامیل را دعوت کنید تا هم انها در ان مکان بزرگ احساس راحتی کنند وهم شما خیالتان راحت شود ولی باید به این نکته توجه داشته باشید که هر چه تعداد میهمانان شما بیشتر باشد هزینه ی که اخر سر بر روی دست شما خواهد ماند بیشتر شده و ممکن است شما نتوانید از پس این هزینه ها برایید.

مطالعه کنید :   بهترین فصل برگزاری مراسم عروسی

بنابراین بهتر است در مورد دعوت از دوستان هم خوب فکر کرده و سعی کنید ان دسته از دوستان خود را به این مجلس دعوت کنید که صمیمیت زیادی با انها دارید ودارای رفت وامد با انها هستید و مدام هم دیگر را نلاقات می کنید واگر انها را دعوت نکنید احساس ناراحتی در درون خود خواهید کرد و از دعوت ان دسته از دوستان که حتی سال هاست که انها را اصلا ندیده اید خود داری کنید.بهتر است زمان برگزاری مراسم از ساعت ۷تا ۱۱ شب باشد تا بعد از مراسم عروس وداماد به همراه میهمانان خود به خانه ی پدری خود ویا خانهی خودشان تشریف برده و باهم از ان شب به یاد ماندنی هر چه بیشتر لذت ببرند.شبی خاطره انگیز را برای خود ومیهمانانشان رقم بزنند.زیرا این شب دیگر تکرار نخواهد شد وبرای هر فردی یک بار اتفاق می افتد پس باید نهایت استفاده را از ان شب کرد وبا تمام وجود سعی کرد که از ان لذت برد وشادی کرد.

درست است که نکاتی که در بالا برای شما ذکر کردیم در نکاه اول بسیار ساده به نظر می ایند ولی توجه کردن به همین نکات ساده در موقع دعوت میهمانان عروسی شما میتواند لیست میهمانان عروسی شما را بسیار تغییر داده ووبه مجلس شما شور واشتیاق فراوانی را ببخشد.ما به شما عزیزان توصیه می کنیم که حتما در هنگام تهیه لیست میهمانان خود ای نکات را مد نظر داشته باسید تا راجتر وبهتر بتوانید لیست تان را تهیه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

انتخاب تاج عروس زیبا

انتخاب تاج عروس زیبا , چگونه با انتخاب تاج عروس زیبا ملکه مجلس خود باشید؟ : از مهمترین ویژگی های بارز برگزاری مراسم های عروسی آراستگی و باشکوه بودن است . برگزارذی مراسم های عروسی باشکوه در باغ های عروسی به وسیله تشریفات مجالس زیبایی مجلس را چند برابر افزایش می دهد. یکی از مهمترین نکته های مراسم عروسی زیبایی و آراستگی عروس می باشد که در مراسم ازدواج هر فرد از اهمیت زیادی برخوردار است.هر خانم در مراسم ازدواج خود به آرایش مناسب ، لباس شیک و مدل موهای جذاب مناسب با فرم صورت و … احتیاج دارد. تاج عروس نیز از مهمترین آراستگی های عروس خانم می باشد که علاوه بر زیبایی وظیفه نگه داشتن تور عروسی را نیز بر عهده دارد با دقت به ویژگی هایی که در ادامه به انها می پردازیم می توان تاج عروس مناسب و زیبا انتخاب کرد.

انتخاب تاج عروس

تاج عروس مناسب

قبل از انتخاب تاج عروسی باید مدل موی (فر ، باز ، شنیون، …) مورد علاقه خود را انتخاب کنید و متناسب با مدل مو تاج عروسی خود را انتخاب کنید .مدل تاجی که انتخاب می شود باید با مدل لباسی که عروس دارد هماهنگ باشد. برای لباس های پرنسی یا رویال از تاج بزرگ استفاده می شود و برای لباس هایی که در دوخت آهنا مروارید وجود دارد تاج مرواریدی بهترین گزینه است با این کار عروس زیبا و جذاب خواهد بود . اگر لباس عروس ساده یا اروپایی است از تاج گل سفید استفاده می شود .

معرفی بهترین مزون لباس عروس در تهران : مزون لباس عروس

اگر پارچه لباس دارای گل و یا شکوفه است تاج عروس بهتر است از مدلا همان گل باشد. لباس عروس در طرح گل رز نیز می تواند با تاج شما هماهنگ باشد. تاج های بلند برای خانم هایی که پیشانیه بلندی دارند مناسب نیست. برای خانم هایی که اختلاف قدشان با همسرشان زیاد است می توانند با شنیون و استفاده از تاج بلند این اختلاف را کم کنند و زوج هایی که هم قد هستند می توانند موهای خود را از پایین شنیون کنند و از تاج ظریف استفاده کنند .

مطالعه کنید :   انواع هایلایت مو , هزینه و قیمت هایلات مو

خانم هایی که تور عروسیشان دانته بوده یا طرحی شلوغ دارند بهتر است تاجی ساده و ظریف انتخاب کنند. بون استفاده از تاج نیز می توان تور را نگه داشت می توان تور را در لابه لای موها جمع کرد. تاج های شلوغ برای خانم هایی که رنگ موی مش را برای عروسی انتخاب کرده اند مناسب نیست چون که جلوه زیبایی ندارد.تاج گل نیز باید با سرویس جواهرات هماهنگ باشد ،عروس هایی که جواهراتشان زرد رنگ است باید از تاج زرد استفاده کنند و همچنین طلای سفید باید تاج نقره ای رنگ داشته باشد ویا سرویس مرواریدی باید با تاج مرواریدی زیبا و هماهنگ شود. کسانی که کی خواهند از گل به جای تاج استفاده کنند باید از گل مصنوعی استفاده کنند زیرا گل طبیعی در برابر حرارت سر زود از بین می رود و ماندگاری ندارد. تشریفات عروسی برای انتخاب یک آرایشگاه مناسب شما را راهنمایی می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 600
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

مذاکره با مدیر باغ تالار عروسی | به چه روشهایی با تالارهای عروسی مذاکره کنیم

مذاکره با مدیر باغ تالار عروسی | به چه روشهایی با مدیران تالار عروسی  یا باغ تالار عروسی مذاکره کنیم : عروس و داماد های جوان اولین گامی که اکثرا بعد از تعیین کردن تاریخ عروسی خود بر میدارن مراجعه به یک تالار و مذاکره با صاحبان این مکان ها است . چون تا هنگامی که زمان و مکان دقیق مراسم مشخص نشود نمی توان برای کارهای دیگر مانند چاپ کارت عروسی و یا رزرو یک آرایشگاه مناسب و…اقدامات لازم را به عمل آورد.

مذاکره با مدیر باغ تالار عروسی

از انجایی که زوج های جوان ما تا کنون تجربه ای در این زمینه کسب نکرده اند پس ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند .بنابر این ما در این سایت تلاش کرده ایم تا با مطرح کردن روش ها و همچنین تالار عروسی مناسب یاریگر این عزیزان باشیم تا هم به راحتی وخیالی آسوده بتوانند تالار خود را انتخاب کنند وهم ازتخفیف های این تالار ها برخوردار شوند.

اگر چه تالار ها معمولا علاقه ای ندارن در مورد هزینه تالار با مشتری زیاد بحث کنند و از قیمت خود پایین بیاین ولی ما دراینجا چند نکته را یاداور میشوم تا بتوانید قیمت انها را تغییر دهید.

هنکام تعیین تاریخ عروسی خود زمان های غیر معمول را انتخاب کنید :

اگر ما زیاد در مورد روز و فصل عروسی خود حساس نباشیم و بتوانیم روز و فصلی را انتخاب کنیم که تعداد مراسم های عروسی در انها معمولا کمتر است .مثلا به جای تعطیلات عید ویا تابستان و بهار یکی از روز های دی را برای مراسم تعیین کنیم و حتی میتوانیم اگر مشکلی نیست به جای اخر هفته یکی از روز های وسط هفته را انتخاب کنیم تا بتوانیم راحتتر تخفیف بگیریم چون تعداد متقاضی در این روزها بسیار کمتر است و صاحب تالار مجبور است پیشنهاد ما را قبول کند. و همچنین سعی کنیم که اگر قصد برگزاری مراسم خود در تالار یا باغ عروسی را داریم.خیلی زودتر از تاریخ عروسی نسبت به این کار اقدام کنیم زیرا به عنوان مثال اگر ما هشت ماه قبل بتوانیم تالار را رزرو کنیم بهتر می توانیم مذاکره کنیم تا چهار ماه پیش یا دو ماه پیش رزرو کرده باشیم.

معرفی تالار عروسی در تهران : تبلیغات تالار عروسی

به چه تعداد میهمان دعوت کنیم :

اکثر تالارها اگر تعداد میهمان ها زیاد باشند تخفیف های مناسبی میدهند ولی تعدادی نیز وجود دارن که این مسئله را رعایت نمیکنن و بعد از تعیین شدن تعداد میهمان ها برای کم کردن انها ممکن است وجهی دریافت کنند.بنابرین ما باید از ابتدا تعداد میهمان ها را به طور دقیق مشخص کنیم واز این تعداد نیز حد اقل را در نظر بگیریم.زیرا در اکثر عروسی ها تعدادی از مدعووین به دلایلی نمیتوانند حضور پیدا کنند.و چون تعداد دقیق میهمان ها در هفته ی آخر مشخص میشود با تالار قرار بگزاریم که در صورت لزوم بتوانیم تعداد میهمان ها را با همان قیمتی که قبلا تعیین کرده ایم در هفته آخرافزایش بدهیم .

 

تالار عروسی

ایجاد رابطه موثربا مدیر تالار

زوج های جوان عزیز ما هنگام مراجعه به تالارباید طوری برخورد کنند که صاحبان این مکان هاتصور کنند که انجا اولین مکانی است که آنها مراجعه کرده اند.و با ایجاد یک رابطه ی صادقانه و دوستانه تلاش کنند تا اعنماد انها را جلب کرده و به انها نزدیک شوند تا هنگامی که بر سر قیمت و هزینه تالار چونه میزنند به راحتی انها را تحت تاثیر قرار داده و تخفیفی مناسب بگیرند.واین نکته را نیز به خاطر داشته باشند که اولین تالاری را که پسندیدند قرار داد نبندند شاید گزینه های بعدی که مراجعه میکنند بهتر از انجا باشند .و برای انها مورد پسند تر باشد.

رایزنی با مدیران تالارها برای برگزاری یک مراسم عروسی خاص و استثنایی

با داشتن یک ایده ی خوب ومتفاوت که هزینه ی چندانی هم نداشته باشد میتوانیم یک مراسم به یاد ماندنی و رویایی برگزار کنیم که زبان زد همگان شود و مدیران این مکان ها نیز برای گسترش شغل و حرفه ی خود احتمالا پیشنهاد ما را قبول کرده و ما را یاری خواهند کرد.تا تبلیغی هم برای تالار انها باشد.

استخدام کردن یک برنامه ریز حرفه ی

استخدام یک برنامه ریز موجب میشود که شما برای برگزاری مراسم خود استرس کمتری داشته و یک مراسم بدون عیب و نقص داشته باشید و همچنین به دلیل تجربه ی زیادی که این افراد در این زمینه دارند بیشتر مدیران تالار ها ترجیح میدهند که برای مزاکره در مورد تالار و چگونگی بر گزاری مراسم عروسی با این افراد همکاری داشته باشند تا به طورمستقیم خود عروس و داماد.قطعا این کار هم به سود زوج های جوان خواهد بود و هم صاحبان تالارها راحتر خواهند بود.

 

به هیچ عنوان این سوالات را از مدیران تالار عروسی ها نکنید:

  • پایین ترین قیمت شما چقدر می تواند باشد؟
  • علت گرانی ان چیست و میشود تخفیف بدهید؟
  • به چه دلیل خدمات جانبی تالار زیاد هزینه میبرند؟
  • این تالار در مقایسه با تالار های دیگر گران تر است چرا؟

عروس وداماد های عزیز ما به جای این پرسش ها می توانند اینچنین با این افراد گفتگو کنند:

از این که در گام نخست به تالار شما مراجعه کردیم بسیار مسروریم.و حیلی مشتاق هستیم که مراسم عروسی خود را در این مکان به یاد ماندنی و زیبا برگزار کنیم.ولی تنها مشکل ما این است که هزینه بر اوردی ما از بر گزاری مراسم مقداری کمتر از قیمت پیشنهادی شما است. و یک مقدار از توان مالی ما خارج است.بنابر این برای شما این امکان وجود دارد که به طور جزئی بتوانید تعدادی از خدمات خود را تغییر داده ویک مقدار قیمت پیشنهادی خود را پایین بیاورید؟

ایجاد چنین رابطه ای موجب خواهد شد که انها به شما اعتماد کرده و به طور دوستانه شما را راهنمایی کنند وهمچنین ممکن است که خود پیشنهاد تخفیف به شما بدهند.ولی در اینجا باید به این نکته توجه داشته باشیم که تغییر خدمات مراسم شامل موارد جزئی مانند گل آرایی ومورادی از این قبیل باشد وشامل خدمات اصلی مراسم نشود تا خدایی نکرده به برگزاری مراسم صدمه نزند.و بتوانیید یک مراسم خوب وعالی برگزار کنید که هم از بعد مالی ان ابراز رضایت کنید و هم از نحوه ی برگزاری خود مراسم.

شما عزیزان میتوانید با استفاده از سایت ما به تالارهای شیک و مجلل دسترسی پیدا کرده ویک مراسم بسیار عالی ورویایی در انجا برگزار کنید که زبان زد همگان شود.



:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

نکات مهم در انتخاب آرایشگاه عروس

نکات مهم در انتخاب آرایشگاه عروس: خانم های محترم می دانند که بهترین روز زندگیشان روز عروسی آنهاست بنابراین باید به زیباترین شکل ممکن آراسته و جذاب باشند و دنبال آرایشگاهی خوب باشند که بهتر است در نزدیکی باغ عروسی یا تالار عروسی باشد البته می توانند از تشریفات مجالس عروسی در آنجا مراسم خود را برگزار می کنند استفاده کنند و در محل عروسی آرایشگاه خود را انتخاب کنند. از ویژگی های یک آرایشگاه خوب این است که از مواد مرغوب استفاده کند و از آرایشهای غلیظ و عجیب خودداری کند. تشریفات عروسی و خدمات مجالس که برای برگزاری مراسم خود انتخاب کرده اید می توانند شما را در انتخاب آرایشگاه مناسب یاری دهند.

انتخاب آرایشگاه عروس

معرفی بهترین برندهای و سالن های زیبایی در تهران : سالن آرایش عروس تهران

برای انتخاب یک آرایشگاه عروس مناسب به موارد زیر توجه داشته باشید:

پرس و جو در رابطه با سالن زیبایی

از دوستان یا آشنایان یا کسانی که می شناسید و اطلاع دارید که به تازگی در مراسم عروسی شرکت کرده است یا خود به تازگی ازدواج کرده است در مورد آرایشگاهی که انتخاب کرده است سوالاتی بپرسید و ببینید که از آنجا راضی بوده اند. در میان دوستانتان حتما هستند کسانی که مدل موهایشان شبیه شماست از مدل و رنگ موی آنها و آرایشگاهی که می روند از آنها بپرسید این امر شما را در پیدا کردن آرایشگاه خیلی یاری می دهد.

بررسی سالن های زیبایی وآرایش

آرایشگاه های معتبری که در اطراف محل زندگی شما قرار دارند رات شناسایی کنید و به محل کار انها بروید به همه حرکاتشان دقدت کنید از جمله تعداد مشتریان ، تلفن و تعداد تماس های آنها و رزرو کردن مشتری ، نحوه برخورد با مشتری و … از مشتری های انجا از نحوه کار و کیفیت انجا بپرسید و همچنین رضایت انهارا نیز بپرسید مس توانید در وب سایت ها هم جست و جوی ارایشگاه های معتبر باشید.

مطالعه کنید :   انواع هایلایت مو , هزینه و قیمت هایلات مو

تماس با آریشگاه عروس

پس از تحقیق و بررسی که آرایشگاه مناسبی پیدا کردید با آنجا تماس بگیرید و در مورد ویژگی های مو وپوست خود با انها صحبت کنید تا آنها هم بتوانند طبق نیاز ما آرایشگر ماهر و خوبی به شما معرفی کنند. آرایشگاه های سطح بالا برای مشاوره دادن هیچ هزینه ای نمی خواهند و به شما وقت مشاوره رایگان می دهند. بنابراین می توانید به صورت حضوری نیز با آنها در مورد مو و رنگ آن یا پوست خود با آنها صحبت نمایید.

گرفتن وقت مشاوره از مدیریت آرایشگاه

بعد از اینکه وقت مشاوره حضوری شما تعیین شد بروید و در مورد فکرهایی که دارید با آنها صحبت کنید و از آنها بخواهید که آرایشگر خبره و ماهری به شما معرفی کنند.یک آرایشگر خوب بهتر از شما می تواند در مورد مو و فرم صورت شما نظر دهد و آرایش های خوبی برای شما در نظر خواهد داد که صددرصد از پیشنهاد های خود شما بهتر است.

کسب تجربه کم

بعد از انتخاب آرایشگاه و آرایشگر خوب و مناسب قبل از روز عروسی از آنها وقتی برای آرایش مختصر و کوچک بگیرید و به آنجا بروید. بعد از اینکار به کیفیت کار آنها نظر کنید مثلا به رنگ مو ، رنگ ناخون و غیره دقت کنید . با این کار شما می توانید تجربه مختصری از آرایشگاه خود بدست بیاوردی و بدانید که برای روز عروسی این آرایشگاه خوب و قابل رضایت است.

نتیجه گیری نکردن بر اساس قیمت

پس از اینکه تحقیقهای خود را کردید با توجه به بودجه ای که دارید قیمت آرایشگاه را در نظر بگیرید توجه داشته باشید که قیمت بالا نشان دادن کیفیت آرایشگاه نیس و باید به نکات دیگری نیز توجه داشت. سالن های مورد نظر پیشنهاد هایی به مشتری می دهند مانند اقساطی پرداختن هزینه آرایشگاه که اغلب برای نگه داشتن مشتری های خود هستند این امر برای آرایشگاه های تازه تاسیس کار عادی هست که جذب مشتری کند آرایشگاه های حرفه ای و شناخته شده با ارائه مواد مرغوب و با کیفیت مشتری های خود را نگ می دارند.

مطالعه کنید :   آموزش کاشت ناخن گریم

بررسی کیفیت آرایشگاه و سالن زیبایی

پس از انتخاب آرایشگاه و آرایشگر بروشور ها وکاتالوگ های آنها را مطالعه کنید .استایل خود را در نظر بگیرید و در با نمونه کارهای مشابه دیگر مشتریان مقایسه کنید و از آنها در مورد رضایت خود از آرایشگاه مورد نظر را بپرسید.

تعویض و یا انتخاب

اگر از آرایشگاهی که انتخاب کردید راضی نیستید می توانید سالن دیگری انتخاب کنید بهتر است از وسواس زیاد در انتخاب پرهیز کنید و منصفانه انتخاب کنید.

وفادار بودن

اگر آرایشگر خاصی دارید که سالها به آنجا می روید و او از نحوه سلیقه شما اطلاع دارد بهتر است آن را انتخاب کنید و به آرایشگاه های بزرگ و گران قیمت بخاطر اسم و شهرت انجا نروید و از آرایشگر انتظار معجزه و جادو نداشته باشید. چون آرایشگر تلاش خود را برای بهنر ارائه نمودن خدمات انجام خواهد داد.

انتخاب درست

در مورد مدل مو و پوست خود با آرایشگر صحبت کنید و او با توجه به سلیقه و فرم صورت شما و با استفاده از تجربه خود پیشنهاد های زیبایی می دهد که شما می توانید یک انتخاب خوب و درست داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 تير 1397 | نظرات ()