نوشته شده توسط : مهدی

تالار عروسی برای تعداد مهمان کم

تالار عروسی برای تعداد مهمان کم : از نکات مهمی که در برنامه ریزی های مراسم عروسی باید راجبش خوب فکرکرد، هزینه های برگزاری یک مراسم عروسی می باشد. مورد هزینه آنقدر مهم است که اگر از نظر اقتصادی هیچ مشکلی نداشته باشید و شما از پولدارترین فرد جهان هم که باشید، ابتدا باید بررسی کنید تا در برگزاری مراسم عروسی، دچار مشکل مالی نشوید.

تالار عروسی برای تعداد مهمان کم

همانطور که می دانید از مهم ترین کارها در برنامه ریزی عروسی ، تهیه لیست نهایی مهمانان است که تهیه این لیست یکی از کارهایی است که باید با دقت صورت بگیرد بعضی وقت ها بخاطر صرفه جویی در هزینه ها مجبور می شوید لیست مهمان ها را کم کنید. یا برعکس مهمانان دعوتی شما برای مراسم کم است و شما مجبور هستید تا یک تالار با ظرفیت کمتر را برای برگزاری مراسم انتخاب کنید.

معرفی بهترین تالار های عروسی در تهران : تالار عروسی تهران

برای اینکه خلوت بودن تالار مراسم شما در روز مراسم مشخص نشود ایده های جالبی هست که ما به شما راجب ان ایده ها توضیحاتی را می دهیم که مراسمتان باشکوه تر جلوه دهد. باید به طور متوسط بشینیم و تخمین بزنیم که هزینه هر مهمان به طورکل چقدر خواهد شد مشخص است که اگز تعداد مهمان کم باشد هزینه ورودی باغ یا تالار شما هم کم میشود.

یکی از بیشترین هزینه های برگزاری مراسم عروسی هزینه تالار محل برگزاری عروسی است. شما برای اینکه در هزینه رزرو تالار تخفیف بگیرید می توانید مراسمتان را در بجای آخر هفته در روزهای وسط هفته برگزار کنید.

گل آرایی بیشتر تالار عروسی  یا باغ تالار

در مراسم های عروسی در تالار عروسی دیزاین و طراحی فضا و محیط اهمیت زیادی در برگزاری مجالس دارد. گل آرایی عروسی بخش مهمی زیبایی تالار است که این تزئین ها در قسمت های مختلف تالار پذیرایی انجام می شود که این قسمت ها عبارتند از: گل آرایی میز عروس و داماد، گل آرایی فضای ورودی تالار یا باغ عروسی، گل آرایی فضای داخلی برگزاری جشن و یا سایر فضاهای مورد نظر عروس و داماد، اگر شما برای دیزاین و طراحی تالار خود یک طراح دکوراسیون انتخاب کرده اید ابتدا شما تمام ایده ها و طرح هایی که برای تزئین تالار عروسیتان دارید را برای او بازگو کنید.

گل ارایی از جمله تزئین هایی است که زیبایی صدچندانی به تالار شما می دهد. می دانیم که استفاده از گل ها در فضای تالار به هر شکلی زیبا و شکیل خواهد بود. گل های رز در هر رنگی با عطری که در فضا پخش می شود محیطی زیبا را برای مهمانان رقم می زند. اگر می توانید در دیزاین تالار از گل های طبیعی استفاده کنید تا جلوه خاصی به مراسم تان ببخشد.

گل آرایی تالار عروسی

شما برای صرفه جویی و برای اینکه هزینه های سنگینی را صرف گل ارایی نکنید می توانید از گل های مصنوعی برای روی میز میهمانان و تزئین ورودی و … استفاده نمایید و دیگر لازم نیست هزینه های سنگینی بابت سفارش گل طبیعی پرداخت ننمایید. شما برای تزئین قسمت های مختلف باغ و سالن عروسی بهتر است از خدمات مجلس خود بخواهید که حتما گل آرایی های خود از آینه هم استفاده نمایدچون با آینه کاری و انعکاس همه چیز در آینه دیگر نیازی به وجود حجم زیاد از هر چیزی نباشد و جالب است که در بسیاری از طراحی ها استفاده از آینه در تزئینات آنها را شکیل تر نشان می دهد. حتما توجه داشته باشید که گل ارایی را فقط برای استفاده روی میزها محدود نکنید، بلکه تمام راهروها، راه پله ها، فضای داخلی و هر جا ممکن است کم بودن جمعیت به چشم بیاید از گل ارایی استفاده کنید.

 

گل آرایی زیبا و قرار دادن گل های زیبا بر روی میزهای میهمانان با تمام زیبایی هایش در روحیه مهمان ها هم می تواند تاثیرات مثبتی را ایجاد کند و بانشاط تر باشند. البته باید در این نکته هم توجه داشت که حجم گل های روزی میزهای مهمان ها به اندازه ای نباشد که فضای زیادی از میز را بگیرد و مهمان ها راحت نباشند و نتواند از خود پذیرایی کنند.

راهرویی را که عروس و داماد می خواهند وارد تالار میهمانی شوند، اگر دارای گل آرایی و نورافشانی باشد مراسم شما جلوه بیشتری خواهد داشت. با بالا بودن قیمت گل های طبیعی پس اگر شما نتوانستید با گلهای طبیعی آنجا را تزیین کنید نگران نباشید با گلهای مصنوعی می توانید بهترین گل آرایی را داشته باشید پس استرس چیزی را نداشته باشید و از یک شب رویایی که برای داشتنش از ماه ها قبل برنامه ریزی کرده اید در کنار مهما ن هایتان لذت ببرید.

وهمچنین محلی که قرار است جایگاه داماد عروس باشد باید گل آرایی و نورپردازی خاص و چشمگیری داشته باشد. چون جایگاه عروس و داماد باید از دیزاین ویژه ای برخوردار باشد و چشمگیر تر از هر جای سالن باشد چون که بیشتر میهمانان جذب محل نشستن عروس می شوند. توجه داشته باشید که هر جای خالی را با پایه های گل تزیین کنید تا شلوغ تر به نظر برسد.

هر چقدر که گل آرایی محیط بهتر و زیباتر باشد فضای عروسی شما بهتر خواهد شد و همانان و بلکه خود عروس داماد نیز از این گل ارایی لذت بیشتری خواهند برد.

تزئین میزهای مهمانان در باغ تالار عروسی

برای پر دیده شدن تالار فقط دیزاین میزها لازم نیست که با گل ارایی میزها انجا پر دیده شود. روش های دیگری هم انجام میشود که به شرح مختصر آن می پردازیم. طراحی میز و صندلی ها، رنگ و نحوه قرار گرفتن آنها در کنار یکدیگر و بطور خلاصه چیدمان میز و صندلی عروسی، اهمیت بسیار زیادی در زیبایی دکوراسیون تالار عروسی دارد. گاهی سالن پذیرایی کوچک است و مهمان های کمی در سالن وجود دارد یا بخاطر بودجه کم مجبور به حذف تعداد از مهمان ها هستید، اما به دلیل چیدمان زیبا و بکارگیری بهترین مدل تزیینات تالار عروسی ، کوچک بودن فضا حس نمی شود.

تالار عروسی

در واقع باید میز و صندلی ها به گونه ای چیده شوند که علاوه بر راحتی رفت و آمد مهمان ها، برای پذیرایی و سایر امور جشن فضای بیشتری ایجاد شود. اگر مهمان ها در تالار راحت نباشند این امر تاثیر منفی در جشن دارد. اگر سالن شما بزرگ تر است و تعداد کمتر شما یک میز بزرگ بگذارید و انواع نوشیدنی ها را روی ان قرار دهید. میز سلف سرویس را هم طوری قرار دهید که دو قسمت ابتدا و انتهای آن به فضای باز ختم شوند تا مهمان ها کنار میز دچار ازدحام و شلوغی نشوند.

 

قبل ازانجام چیدمان شام ابتدا باید یک رومیزی زیبا انتخاب کنید. رومیزی هایی که نگین کاری شده اند، همیشه جلوه بیشتری دارند، زرق و برق رومیزی می تواند زیبایی میز شام عروسی را دو چندان کند. این میز تنها یک شب در زندگی عروس و داماد چیده می شود و بنابراین باید تمام تلاش خود را برای زیبایی آن به کار بست اما یادتان باشد این اقدامات تماما برای کم کردن هزینه ها بود و قرار نیست تصاویر مجله ها و سایت ها را عینا اجرا کنید.

موسیقی و دی جی

انتخاب گروه موسیقی خوب و کار بلد حرفه ای، از جمله خوانندگان و نوازندگان در وهله اول به بودجه و سلیقه عروس و داماد بستگی دارد. شما با انتخاب یک گروه موزیک عالی می توانید یک شب رویایی برای مهمانان و خودتان رقم بزنید همه ما می دانیم که یه موزیک خوب همیشه می تواند کل جشن را تحت الشعاع خود قرار بدهد. ثابت شده است که همیشه وجود یک گروه موسیقی خوب، یک جشن عالی و یک خاطره ی فوق العاده از مراسم عروسی را در ذهن همه ماندگار می کند.

همانطور که می دانید موسیقی و شور و شادی همیشه جز جدایی ناپذیر مجالس عروسی است همه مهمان ها با شنیدن صدای موسیقی و ساز و دهل، ناخودآگاه لبخند بر لب می نشاند و سرشار از احساس خوب غرق شادی می شوند این نکته را در نظر داشته باشید که شما حتما در مورد خواننده ای که قرار است در مراسم شما نقش ایفا کند نیز به خوبی تحقیق نمایید تا با اطمینان خاطر، یک شب خوب و بدون استرس را سپری کنید حتما در انتخاب اجرا کننده موسیقی مراسم خود، یا همان دیجی، باید افرادی را در نظر بگیرید که موزیک های درخواستی شما را اجرا کنند.

پس یک دی جی خوب میتواند جشن شما را پر شور و سرشار از انرژی کند، هدف از یک جشن عالی، ثبت خاطره ای به یاد ماندنی است که باعث می شود عروس و داماد صحنه های زیبایی برای یادگار در فیلم عروسیشان و خاطر مهمانانشان ثبت کنند. پس در انتخاب گروه موسیقی مراسم خود نهایت توجه را به عمل آورید که مراسم شما را به یاد ماندنی تر کند. برای برگزاری مراسمتان حتما قرار نیست که یک فرد مشهور را به تنهایی برای اجرای موسیقی خود انتخاب کنید.

برای کامل کردن تدارکات مراسم خود به غیر از گروه موزیک در مراسم عروسی بهتر است از نورپردازان و صدابردان حرفه ای نیز استفاده شود؛ بنابراین به کارگیری گروه موزیک یا دی جی مناسب در خدمات مجالس شما اهمیت بسزایی خواهد داشت و که می تواند لحظات بسیار شاد و خاطره انگیزی برای شما و سایر حاضرین در جشن را ایجاد نماید.

برای صرفه جویی در هزینه شما می توانید فردی با تجربه یا تشریفات عروسی را با دستمزد کمتر برای این کار انتخاب کنید و باز هم یک مراسم خاطره ساز را تجربه کنید.

روشنایی تالار و نورپردازی در باغ عروسی

در اکثر مهمانی ها مخصوصا عروسی ها اگر مهمان های میزبان تعداشان کم باشد و بررای این خلوت بودن فضا و سالن کار خلاقانه ای انجام نشود مراسم شما دیگر حال و هوای شادی نخواهد داشت اما بعضی اوقات هم کم بودن مهمان ها در مراسم عروسی همیشه هم به معنی بی روح بودن و سرد و بی رونق بودن مراسم عروسی نخواهد بود. شما می توانید برای خوب جلوه دادن مراسم خود بخشی از بودجه ای راکه پس انداز کرده اید را صرف ایده های خلاقانه خود کنید و شک نکنید که با این ترفند ها مهمانی شما زبانزد همه خواهد شد.

 

در تزیین و طراحی تالار عروسی چراغانی کردن و استفاده از نور های رنگی می تواند فضای دل انگیزی را به مراسم شما ببخشد. نور پردازی جایگاه عروس و داماد از مهم ترین کار های است که هنگام تزئین جایگاه باید به ان دقت کرد. برخی از افراد بر این مورد اعتقاد دارند که هرچه در طراحی تالار از چراغ های رنگارنگ بیشتری استفاده کنید مهمانان را بیشتر تحت تاثیر قرار خواهید داد.

طراحی تالار عروسی

در صورتی که تعداد مهمان های شما کم باشد شما می توانید یک روشنایی زیبا و تاثیرگذار خلق کنید که برای این تعداد مهمان مناسب باشد. نیازی نیست که حتما زیاد هزینه کنید شما با یک هزینه مناسب هم می توانید محیط فوق العاده ای را برای مهمانان مراسم خود آماده کنید.

از این رو چراغانی کردن تالار و نورپردازی می تواند اثرات زیادی را در ظاهر تالار و همچنین اثرات بانشاطی هم بر روحیه میهمانان خواهد گذاشت، نور پردازی و روشنایی فضای احساسی را در جشن شما ایجاد می کند که می شود با کم ترین هزینه هم این کار را انجام داد. باید بدانیم که در طراحی تالار نورپردازی یک نیروی به خصوص است؛ که جان تازه به محیط می بخشد و جلا می دهد.

بیشتر بدانید : باغ عروسی

منظور از نور پردازی فقط این نیست که لامپ ها و چراغ ها را تنظیم کنید این به هیچ عنوان نورپردازی محسوب نمی شود. شما باید برای این کار هنگامی که دارید برنامه ریزی عروسی را می کنید مثل سایر کار های دیگر برای این مورد هم حتما یک طراح نورپردازی داشته باشید که هنگام جشن با اتفاقات مراسم عروسی هماهنگی داشته باشد تنها در این صورت است که شما می توانید از آثار کامل و پایانی نورپردازی بهره مناسب را ببرید.

اجرای رقص نور در روی سن که با خلق اشکال هندسی زیبایی چندانی به سن رقص می دهد نور پردازی راهرو ورودی عروس و داماد همه و همه این موارد نیازمند یک نور پرداز حرفه ای است که با ظرافت خاص کارها را انجام دهد. زیبا کردن یک طراحی خاص نور پردازی همراه با یک دکور خوب کنار هم یک دیزاین عالی را رقم میزنند که تصور یک طراحی بدون نور ممکن نیست پس دقت کنید که برای زنده کردن دکور و طراحی تزیینی سالن و ایجاد حس زیبایی نورپردازی و استفاده از نور های رنگی در آن محیط امری ضروری و الزامی است که با به کار گیری ان موارد یک سالن بی نقص داشته باشید و یک شب پر خاطره را کنار میهمانانتان برای خودتان رقم بزنید.



:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

ویژگی های باغ تالار لوکس

ویژگی های باغ تالار لوکس , یک باغ تالار لوکس و مجلل چه خصوصیاتی باید داشته باشد : پس از انکه مراسم نامزدی برگزار شد حال نوبت ان است که عروس و داماد عزیز برای مراسم جشن عروسی خود تدارکات لازم را ببینند وبرنامه بریزند.واطرافیان نیز مدام از انها سوال خواهند کرد که مراسم عروسی شما کی است ؟ویا کدام باغ تالار را برای جشن خود در نظر دارید؟بنابراین این مسئله که مراسم را در کدام تالار برگزار کنید وکجا را برای این کار تعیین کنید یک مقدار کار دشواری است بخصوص اگر ندانید که از کجا باید این کار را شروع کنید.وچه معیارهایی را در این خصوص در نظر بگیرید.

ویژگی های باغ تالار لوکس

ما تعدادی از این خصوصیات را در زیر بیان میکنیم تا شما را با انها اشنا کنیم و شما زوج های جوان راحتر بتوانید در این خصوص تصمیم بگیرید وانتخاب کنید.

اطلاعات : بهترین تالار عروسی

میهمان های ما چند نفر هستند؟

عروس وداماد محترم ابتدا باید تعداد دقیق میهمان های خود را بدانند ویک لیست دقیق از انها در بیاورند وسپس به باغ تالار مراجعه کنند وببینند ومطمئن شوند که ایا این مکان گنجایش میهمانان انها را دارد ویا نه؟ودر صورت نداشتن گنجایش لازم به مکان های دیگر مراجعه کنند ودر ضمن وقت خود را بی جهت تلف نکنند وبه جاهایی که گنجایش ان متناسب با تعداد میهمانان انهاست بروند نه جاهای کوچکتر وعکس این قضیه نیز بایست رعایت بشود یعنی اگر تعداد میهمانان ما کم است ما باید از اجاره ی باغ تالار های خیلی بزرگ پرهیز کنیم چون در این صورت مجلس عروسی ما بسیار ساکت وصوت وکور به نطر خواهد رسید وبسیاری از میزها خالی خواهد ماند.ویا مراسم بی روح وسرد خواهیم داشت.

 

تالار عروسی

مقررات مکان برگزاری مراسم

هنگام مراجعه برای اجاره ی مکان عروسی خود در مورد مقررات حاکم بر ان مکان سوال کنید وببینید ایا برنامه هایی را که در نظر دارید در انجا اجرا کنید با این قوانین تطابق دارند ویا نه؟ زیرا قوانین تالارها مقداری با هم متفاوت است وعین هم نیستند.به عنوان نمونه برخی از مکانها اجازه ی اجرای بعضی از برنامه ها را بعد از ساعت ۱۱ شب به بعد را نمیدهند.ویا مقررات بسیار سفت وسخت دیگری را برای خود دارند .به هر حال ما اگر دیدیم که این مقررات با برنامه های ما جور نیست باید قید ان مکان را بزنیم وبه فکر جای دیگر برای جشن خود باشیم.

باغ تالار بایست دسترس پذیر باشد

مکان مد نظر ما برای برگزاری مراسم عروسی باید از نظر موقعیت شهری در نقطه یی از شهر قرار داشته باشد که همه ی میهمانان بتوانند با وسیله های شخصی ویا وسایل نقلیه ی عمومی بدون ان که دچار مشکل شوند ودر ترافیک شهری گرفتار شوند به موقع وبدون هیچ گونه خستگی ناشی از رفت وامد در جشن ما حضور بیابند.ودر ضمن به این نکته هم توجه کنید که این مکان با آرایشگاه وآتلیه یی که در نظر دارید نیز زیاد فاصله نداشته باشد.چون شما نیز این مسیر را چند بار رفت وامد خواهید کرد .

محل برگزاری از زیبای وقشنگی لازم برخور دار باشد

در ابتدای مراجعه به سالن برای اجاره ی ان دقت کنیم که سقف انجا از بلندی زیادی برخور دار باشد.زیرا سقف های بلند هیبت وزیبایی سالن رابالا میبرد و برعکس سالن های با سقف های کوتاه بسیار دلگیر به نظر میایند.مسئله ی بعدی روکش میز وصندلی ها است که هر چه زیباتر واز پارچه های قشنگ وبراق تر باشند سالن ما زیباتر دیده خواهد شد.وهمچنین باید به نور پردازی انجا نیز دقت کنیم که از نور پردازی خوبی برخوردار باشد.و همچنین سالن باید تهویه ی مناسبی نیز داشته باشد.

 

تالار

پارکینگ متناسب با تعداد میهمانان

از انجایی که احتمال زیادی وجود دارد که بیشتر میهمانان با خودروهای شخصی خود در عروسی حضور پیدا کنند واز امن بودن جای خودروی خود نیزباید مطمئن شوند پس ما باید توجه کنیم که ایا مکان مورد نظر ما مجهز به چنین پارکینگی هست ویا نه؟ودر صورت نبودن به جاهای دیگری مراجعه کنیم.

برای عروس وداماد میز شام به چه صورتی است؟

در بیشتر تالار ها طراحان سالن سعی میکنند که برای عروس وداماد میز های بهتر وشیکتری را اماده کنند وان ها را با شمع وگل و… تزیین کنند تا هم خاصتر به نظر بیایند وهم عکس های انها زیباتر وبه یاد ماندنیتر بشود.پس باید به میز عروس و داماد نیز توجه کرد که بهتر وشیکتر از دیگر میزها باشد.

دارا بودن سرویس های بهداشتی مناسب

سرویس های بهداشتی مناسب وکافی نیز از دیگر نکته هایی است که باید به ان توجه لازم را کرد.بخصوص اگر مراسم ما در فصل های سرد سال مانند پاییز وزمستان است حتما این نکته را فراموش نکنید وهمین طور توجه کنید که سرویس ها تمیز وزیبا باشند وزیاد با سالن فاصله نداشته باشند.



:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی
کاشت ناخن , هزینه و قیمت کاشت ناخن : داشتن ناخن های مرتب در بین خانم ها از محبوبیت زیادی برخوردار است؛ و از این رو که امروزه کاشت ناخن در کشور ما طرفداران زیادی پیدا کرده است. معمولا کسانی که کاشت ناخن را انتخاب می کنند هرکدام دلایلی برای انجام این کاشت را دارند. مهم ترین عوامل انتخاب کاشت: بعضی از خانم ها صرفا برای زیبایی و بعضی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌هایشان و برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارد انواع کاشت را انتخاب می‌کنند.

کاشت ناخن

همان طور که گفتیم از علت های که افراد سراغ کاشت ناخن می روند این است که ناخن های خشک ضعیف و شکننده دارند و نمی توانند ناخن هایشان را مثل بیشتر خانم ها دیزاین کنند و همیشه مشکل شکستن ناخن دارند. کاشت می تواند راه حل مناسبی برای برطرف کردن مشکلات ناخن و داشتن ناخن های زیبا و بلند باشد توجه به این نکته که کاشت ناخن باید توسط متخصص کاشت و با شناخت از مواد و ابزار انجام شود. کسانی که از بیماری های قارچی رنج می برند بهتر است که کاشت ناخن انجام ندهند چون به علت نرسیدن اکسیژن به ناخن بیماری ناخن شما بیشتر و بیشتر می شود.

معرفی بهترین آرایشگاه و سالن زیبایی : آرایشگاه عروس

کاشت ناخن درست است که باعث زیبایی ناخن هایتان می شود ولی ممکن است باعث بیماری های قارچی ناخن شود پس کاشت ناخن تا حد امکان برایتان توصیه نمی شود مگر در مواقع خاص مثل کسانی که ناخن شان عیب زیادی مثل مشکلات ژنتیکی که ظاهر خوبی ندارد و در صورت اینکه از روش های دیگری جواب نگرفته باشند می توانند کاشت را انجام دهند البته آن هم به صورت مقطعی و با رعایت تمام نکات ایمنی می توانند انجام دهند.

انواع کاشت ناخن

کاشت پودری

همان طور که گفتیم انواع مختلفی کاشت وجود دارد که در این بین کاشت ناخن پودری از لحاظ مقاومت و زیبایی رتبه ی اول را این میان دارد. در این کاشت ابتدا ناخن مصنوعی را که همان تیپ است را روی ناخن می چسبانند و کوتاه می کنند مقدار کوتاهی ناخن به همان اندازه است که خودتان دوست دارید برای جلوگیری از بروز و مشکلات قارچی حتما باید از ضد قارچ استفاده کنند و بعد از ضد قارچ شروع به زدن مواد کاشت روی ناخن می کنند. بعد از آن دست داخل یووی قرار می گیرد.

مدت زمان ترمیم کاشت ناخن پودری یک ساعت الی یک ساعت و نیم می باشد و از آن جایی که کار ناخن بسیار با دقت و ظرافت باید انجام شود معمولا سوهان کشی این کار هم کمی زمان بر است پس شما باید صبور باشید تا کاشت شما به بهترین نحو انجام توصیه ما به خانم هایی که وقت و حوصله ی درست و حسابی ندارند روش کاشت ناخن پودری نمی باشد.

 

کاشت ناخن ژله ای

از روش های حرفه ای کاشت ناخن می توان به روش کاشت ژله ای اشاره کرد؛ که با این کاشت زیبایی و جلوه خیره کننده ای به ناخن ها داده و جذابیت دست چندین برابر می شود. درخشش وشفافیت ناخن در کاشت ژله ای به این خاطر است که به دلیل استفاده سه مرحله ای از ژل های مخصوص، ناخن ها درخشش و شفافیت بی نظیری پیدا می کنند و نتیجه کاشت ناخن فوق العاده زیبا می شود. بعد از روش کاشت پودری این روش در رتبه دوم قرار دارد. به علت بد طعم بودن این مواد معمولا این کاشت برای کسانی که عادت به جویدن ناخن های خود دارند برای ترک این عادت زشت می تواند مفید هم باشد. کاشت ژله ای هم مثل کاشت پودری انجام می شود در تمام مراحل استفاده از ضد قارچ نباید فراموش شودتنها تفاوت این کاشت فقط در نوع مواد آن ها است مواد ژله ای به صورت آماده قابل خریداری است.

کاشت ناخن

کاشت ژله ای نسبت به پودری از استحکام کمتری برخوردار است و نیاز به مراقبت بیشتری دارد و کسانی که پوست آن ها به این مواد واکنش نشان می دهد باید سریع این کاشت را جدا کنند تا دچار مشکلات قارچی یا ویروسی ناخن نشوند.

کاشت ناخن قالبی

در میان انواع مختلف کاشت های که وجود دارد کم طرفدار ترین و بی کیفیت ترین کاشت همین کاشت قالبی ناخن است

فرایند این روش کاشت طوری است که امکان ماندگاری خیلی کمتری دارد در این نوع کاشت ناخن، مواد کاشت روی ناخن مصنوعی ریخته می شود و بعد ازاستفاده از ضد قارچ روی ناخن ها با فشار زیاد روی ناخن ها مواد را روی ناخن فیکس می کنندو ر ادامه ناخن مصنوعی را از مواد جدا می کنند و برمی دارند و از آنجای که این نوع کاشت احتیاج به سوهان کشی ندارد بعد از مدت کوتاهی به اصطلاح ناخن هوا میگیرد.

معمولا این نوع کاشت ناخن قالبی به افرادی که ناخن های پراکنده و یک شکل ندارند اصلاً توصیه نمی شود؛ زیرا به دلیل ضخیم بودن کاشت ناخن، کار ازشکل طبیعی خود خارج می شود این نوع کاشت ناخن باید تمام ناخن های دو دست یک شکل باشند در غیر این صورت کاشت ناخن به شکل مرتبی انجام نخواهد شد پس نتیجه که کاشت ناخن قالبی را می توان روی انگشت های استاندارد کار کرد در این روش کاشت ناخن در مقایسه با روش های دیگر کاشت ناخن مواد بیشتری مصرف میشود.

کاشت فیبر گیاهی

کاشت ناخن با فیبرگیاهی، این روش کاشت هم نوعی از کاشت ناخن است که در این روش به جای استفاده از تیپ روی ناخن از الیاف گیاهی مخصوصی مانند ریشه گیاه روی سطح ناخن استفاده می شود مواد این کاشت ناخن فیبر مثل مواد ژل می باشد در این روش کاشت مواد را با قلم برداشته و بر روی سطح ناخن قرار می دهیم و بعد از مواد گذاری دست داخل دستگاه UV قرار می گیرد در آخر درست مثل سایر کاشت ها سوهان کشی منظم انجام می شود در تمامی روش های کاشت برای زیبایی بیشتر سوهان کشی خیلی مهم است.

 

کاشت دیپینگ

امروزه کاشت ناخن نسبت به سالهای اخیر بسیار پرطرفدار شده است همان طور که می دانیم انجام کاشت ناخن در جهت زیبا تر جلوه دادن ناخن ها انجام میشود پس مستلزم زیبایی، دوام، ظرافت و البته بهداشت است.

کاملا طبیعی و مشخص است که تمامی ما انسانها به سلامت بدن خود چقدر اهمیت میدهیم واز ان جایی که ناخن هم یکی از نقاط ظاهری بدن ما به شمار می آید پس توجه به سلامت آن و مراقبت از آن هم وظیفه ماست در توضیح انواع کاشت ها کاشت دیپینگ را برایتان شرح می دهیم کاشت دیپینگ که این کاشت بدون قلم مو و لیکویید انجام می شود این کاشت دارای یک پرایمر مخصوص به اسم پرایمر کاز است.

در این روش ناخن را به صورت ۴۵ درجه نگه می داریم و روی سطح ناخن را مرتب سوهان میکشیم تا براق بودنش از بین برود باید حین سوهان کشی مراقب باشیم تا صدف ناخن آسیب نبیند چون ناخن دچار قارچ می شود بعد از سوهان کشی تیپ مناسب را انتخاب می کنیم و به ناخن می چسبانیم؛ و مثل روش های گفته شده عمل می کنیم و از آن جایی که با پرایمر کار می کنیم پرایمر را روی ناخن می زنیم و به صورت عمود داخل پودر فرو می بریم و بعد اضافی پودر را با چند ضربه می گیریم و تا رسیدن به ضخامتی که می خواهیم ادامه می دهیم سپس سوهان می زنیم و ناخن را طراحی می کنیم.

کاشت سیلک (ابریشم)

یکی از جذاب ترین کاشت های ناخن روش کاشت سیلک است. این روش کاشت، نام خود را از Silk یا ابریشم گرفته است چون در ساختار این کاشت از پارچه ابریشم استفاده می شود. این کاشت برای کسانی مناسب است که ناخن های ظریف و شکننده دارند و دوست دارند که حالت طبیعی ناخن هایشان را هم داشته باشند مثل روش های قبل ناخن را سوهان کشی می کنند تا مواد باقی مانده از لاک یا برق ناخن از روی ناخن کاملا پاک شود تا ناخن اماده انجام کاشت شود.

بعد از زیرسازی با روغن کوتیکول بعد از خشک شدن آن آماده چسباندن ابریشم می شویم درست مثل سایر روش های کاشت، تیپ مورد نظر را بر روی ناخن چسبانده و پس از خشک شدن آن، اندازه و فرم دلخواهمان کوتاه می کنیم بعد قطعه ای سیلک (ابریشم) را به ترتیبی بر روی ناخن ها می چسبانیم اگر با لبه های ناخن فاصله داشته باشد به کمک ابزار برش، فرم ناخن را اصلاح می کنیم.

 

کاشت ناخن میکس

تفاوت این کاشت با سایر کاشت ها این است که این حالت کاملا براق و شیشه ای است کاشت ناخن میکس ترکیبی از کاشت ناخن پودری و ژله ای است. بعد از انجام ضد قارچ بلافاصه کاشت پودری را انجام می دهند؛ و بعد ازانجام سوهان کشی لایه ای از ژل را روی ناخن می گذارند و داخل دستگاه یووی قرار می دهند تا کاملا خشک شود کاشت ناخن میکس همان کاشت پودر (آکرلیک) است که فقط در انتهای کاشت، ناخن کاشته شده را با استفاده از ژل کاور می کنند این کاشت. این کاشت بدون لاک و دیزاین به خودی خود زیباست و از بقیه کاشت های دیگر هم گران تر است.

کاشت ناخن فرنچ

این روش کاشت هم یکی از روش های محبوب و پر طرفدار است معمولا این نوع کاشت با دو روش دائم و موقت انجام می شود. در این نوع کاشت قد طبیعی ناخن فرد حداقل بای ۳ میلی متر باشد بعد از مانیکور و شاین آف و زدن و ضد قارچ کردن ناخن ابتدا تیپ مورد نظر را روی ناخن قرار می دهند و دوباره از ضد قارچ و پرایمر با پودر کاور (رنگ دلخواه) ترجیحا هلویی یاصورتی صدف سازی می کنند و بعد فرنچ را باپودر سفید گچی یاهر رنگ و دیزاینی که دوست دارید کار کرده و در پایان یک لایه کلییر روی کل کار می کشید ودوباره سوهان کشی را انجام می دهند. اگر فرنچ با سفید گچی فقط کار شود اصولا فرنچ کلاسیک میگیم.

کاشت مرمریت

این روش نوعی کاشت گریم است در واقع این روش تکنیکی است که در داخل کاشت استفاده می شود، ما کاشتی به نام مرمریت نداریم بلکه طراحی بصورت مرمریت داریم مرمریت کردن ناخن تکنیکی است ما در کاشت استفاده می کنند کاشت نرمال انجام می دهند و یک لایه روی کار مرمریت انجام می دهیم.

جز این روش های کاشت که گفته شده روش های دیگری هم هستند که تیتر وار برایتان اسم میبریم

  • کاشت اکرلیک=پودر+ قلم
  • کاشت دوال=پودر + قالب
  • کاشت موقت یا نمازی=تیپ گذاری
  • کاشت دیپینگ =بدون لیکویید با مواد قدیمی
  • لمینت = لاک ژله ای+پولیش

نکاتی که باید شما بدانید:

  • آنتی بیوتیک بهترین دارو برای درمان عفونت های قارچی است پس حتما در بروز مشکل بعد از کاشت ناخن برای درمان عفونت های قارچی از آنتی بیوتیک ها استفاده کنید.
  • کاشت های طولانی به ظاهر ناخن اسیب وارد می کنند پس برای جلوگیری از آسیب از کاشت ناخن بصورت طولانی استفاده نکنید.


:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

اجاره ماشین عروس لوکس , اجاره ماشین عروس لوکس : همانطور که می دانیم در برگزاری مراسم عروسی یکی از کلیدی ترین موارد داشتن ماشین عروس با تزیین زیبا و دلنشین می باشد . خیلی از عروس و دامادها حتی با داشتن ماشین , می خواهند ماشین عروس شیک و لاکچری اجاره کنند . از طرف دیگر موسسات زیادی برای اجاره خودرو وجود دارند که اجاره ماشین عروس نیز از مهمترین فعالیت های آنها می باشد.

اجاره ماشین عروس لوکس

تصور کنید یک ماشین مدرن و لوکس رو تزیین کنید و عروس و داماد با آن به سمت خونه خوشبختی خودشان حرکت کنند چه حال خوبی هستش . ماشین های لوکس زیادی وجود دارند که با قیمت های متقاوتی در موسسات اجاره داده می شوند . شاید در بین این ماشین های لوکس بتوان به مدل هایی همچون : بنز s500 که تعداد محدودی وجود دارد و یا بی ام وی X4 , پورشه پانارما , مازاراتی و… اشاره کرد .

چرا اجاره ماشین عروس لوکس

زندگی برای همه هر روز مدرنتر و بروز تر می شود و تمامی خودروها روز به روز به صورت لوکس و پیشرفته در می آیند و همه عاشق این تکنولوژی هستند . در این بین وقتی می خواهیم مراسم عروسی برگزار کنیم . همیشه به دنبال لوکسترین و شیک ترین تالار عروسی می گردیم و به دنبال آن خواستار این هستیم که یک تیم حرفه ای تشریفات عروسی و خدمات مجالس عروسی ما را مدیریت کنند . در این شرایط نبود یک ماشین عروس لوکس جای خالی بزرگی را خواهد داشت .

اجاره ماشین عروس در دو حالت صورت می پذیرد

  1. اجاره ماشین عروس با راننده
  2. اجاره ماشین عروس بدون راننده
 

هر کدام از موارد بالا به دلیل گرانی بیش از اندازه این نوع ماشین های لوکس شرایط خاصی برای اجاره دارند. بهترین راه استفاده از اجاره ماشین با راننده می باشد. شما در این صورت مسئولیت کمتری دارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اجاره ماشین عروس لوکس می توانید به صفحه اختصاصی موسساتی که در سایت معرفی شده اند سر بزنید و با آنها تماس گرفته و کسب اطلاع کنید.



:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

  رنگ ابرو انواع رنگ ابرو , هزینه و قیمت رنگ ابرو : وقتی راجب رنگ ابرو حرف می زنیم به نظر رنگ کردن ابرو کار ساده ای می آید اما توجه به نکاتی در این زمینه هم باعث می شود تا شما ابروهای زیبا تری داشته باشید. تغییر رنگ ابرو فقط مختص مداد زدن و سایه زدن ابرو نیست. بیشتر خانم ها که دوست ندارند ابروهایشان رارنگ بزنند از مداد ابرو برای تغییر رنگ ابروهایشان استفاده می کنند. بسیاری از آرایشگر ها در جواب اینکه چه نوع رنگی برای ابرو مناسب است در جواب آن ها به این نکته اشاره می کنند که رنگ ابروها باید یک درجه تیره‌تر از رنگ موها باشد با وجود این بیشتر خانم ها قبول نمی کنند.

رنگ ابرو

ما در این مقاله بسیاری از نکات ضروری رنگ کردن ابرو و تکنیک های مخصوص آن را برایتان به طور کامل شرح داده ایم که با مطالعه این مقاله نکات کاربردی بسیاری را خواهید فهمید.

معرفی بهترین برندهای آرایشگاه در تهران : آرایشگاه عروس در تهران

مواد مورد نیاز برای رنگ ابرو

  • رنگ مخصوص ابرو
  • برس سر باریک رنگ
  • اکسیدان مخصوص ابرو
  • گوش پاک کن یا پنبه برای پاک کردن رنگ از روی ابرو
  • کرم یا وازلین برای چرب کردن قسمت هایی که نباید رنگ بگیرد
  • ظرف شیشه ای برای مخلوط کردن رنگ

هماهنگی رنگ مو با پوست

بعضی ها در رنگ کردن ابروهایشان به رنگ موی که دارند توجه می کنند درست است که رنگ مو با ابرو باید نزدیک باشد اما در این میان توجه به رنگ پوست هم بسیار مهم است؛ مثلا خانم هایی که موهای تیره و پوست گندمی دارند و رنگ ابرو هایشان هم مشکی است این ترکیب رنگ در صورتشان جذاب است پس در بسیار از اوقات شما می‌توانید برای انتخاب رنگ ابرو ابتدا بدون در نظر گرفتن رنگ مو ، به رنگ پوست‌تان توجه کنید و رنگ ابرو را براساس رنگ پوست تان تغییر یا ثابت نگه دارید. پس خانمی که پوست روشن دارد و رنگ موهایش هم بلوند باشد وابروهای تیره دارد باید نسبت به رنگ موهایش تا ۲ درجه رنگ ابرو را روشن کند. در مورد افراد با پوست تیره هم باید گفت که روشن کردن رنگ ابروی این افراد باعث می شود تا رنگ صورت شان بازتر شود. برای رنگ موهای به رنگ فندقی یا قرمز بهتر است که ابرو را تیره کرد.

بیشتر بخوانید : هایلایت مو

اکسیدان مخصوص ابرو

بیشتر خانم ها دوست دارند که با رنگ کردن ابروهایشان یک تغییر را در خودشان ایجاد کنند همان طور که قبلا گفتیم رنگ کردن ابرو بر اساس رنگ مو و رنگ پوست صورت می گیردپس خانم ها اغلب برای ایجاد تناسب بین رنگ مو و ابروی خودشان تصمیم به رنگ کردن ابرو می گیرند. رنگ ابرو اکسیدان مخصوصی دارند که نسبت به اکسیدان های مو دوز ضعیف تری دارد و از آن جایی که موی ابرو نسبت به موی سر کوتاه است خب کاملا مشخص است که خیلی سریع هم رنگ می گیرد پس شما بایداز اکسیدان خیلی ضعیفی استفاده کنید تا اسیبی به ابروی شما وارد نشود. توجه داشته باشید که همان اکسیدانی را که برای رنگ‌ کردن موها استفاده می کنید برای ابرو یا مژه‌های‌تان هم به کار برید.

 

معمولا آرایشگران در سالن های زیبایی وقتی می خواهند ابرو را رنگ کنند از اکسیدان شماره ۳ استفاده می کنند. توصیه ما به شما این است که رنگ مخصوص ابرو و اکسیدان مخصوص را شما حتما از فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی تهیه کنید.

هماهنگی رنگ مو با رنگ ابرو

همان طور که گفتیم ما در این مقاله برای شما اصول درست رنگ کردن ابرو را آموزش می دهیم. بعضی از خانم ها علاقه زیادی به رنگ کردن موهایشان دارند و معمولا بعد از رنگ کردن مو هایشان در رنگ کردن ابروی خود دچار تردید می شوند درست است که به غیر از رنگ کردن می توان با مداد ابرو و سایه های پودری به طور موقت ابروها را تغییر رنگ داد، اما اگر که موهایتان را به رنگ روشن تر رنگ کرده باشید، برای طبیعی نشان دادن رنگ ابروها می توان آنها را رنگ کرد. بهتر است که یک آرایشگر حرفه ای این کار را انجام دهد تا از هرگونه آسیب به چشم جلوگیری شود.

پس در ست کردن رنگ مو و ابرو و ایجاد تغییر در چهره خانم هایی که موهای آنان قهوه ای متوسط و یا خرمایی هستند آن ها باید ابروها را به همان رنگ خرمایی و یا یک درجه تیره تر در آورند و خانم هایی که موهای آنها قهوه ای روشن است نباید از قهوه ای تیره برای ابروها استفاده کنند در حالیکه خانم های با موهای بلوند می توانند از بین رنگ های بلوند تا رنگ های قهوه ای روشن به دلخواه انتخاب کنند.

 

بعد از رنگ کردن ابرو برای پر کردن قسمت های خالی ایرو هم از مداد ابرو استفاده کنید برای داشتن یک چهره و استایل طبیعی نباید رنگ های خیلی غیر طبیعی انتخاب شود. پس دررنگ ابرو این نکته را فراموش نکنید که به طور کلی سعی کنید ابروهایتان را در چهار پایه رنگی نسبت به موها حفظ کنید: یا دو درجه روشن تر یا دو درجه تیره تر کنید و اگر بیش از این درجه ها را ترجیح می دهید حتما از مداد ابرو یا سایه ابرو کمک بگیرید.

انتخاب رنگ ابرو مناسب

همان طور که می دانیم در ریبایی چهره تک تک عضو ها نقش دارند در صورت هم ابرو نقش فوق العاده ای دارد داشتن ابروی مرتب و خوش رنگ همیشه چهره را جذاب نشان می دهد؛ و اگر ابروی ژولیده و بد رنگ داشته باشیم در لحظه‌ی اول برخورد با دیگران، رنگ ابروی ما نامناسب و فیس ما نا مطلوب به چشم می‌آید. پس دقت در انتخاب رنگ ابرویی که با چهره و رنگ موی شما مناسب باشد، اهمیت ویژه‌ای دارد. رنگ ابرو بسته به نوع رنگ مو و رنگ پوست است پس در انتخاب رنگی که می خواهید استفاده کنید نکات زیر را رعایت کنید:

انواع رنگ ابرو

  • رنگ موی روشن= رنگ ابروی خاکستری ملایم
  • رنگ موی قهوه ای روشن= رنگ ابروی قهوه ای روشن یا ماسه ای کم رنگ
  • رنگ موی قرمز= رنگ ابروی مشکی
  • رنگ مویی مشکی= رنگ ابروی قهوه ای تیره

روشن کردن ابرو

معمولا ابرو بخاطر اینکه کم پشت و موی کوتاه تر دارد خیلی زود رنگ می گیرد اما بسیاری از خانم ها هم هستند که رنگ ابرو تیره و تار ابروی کلفت و ضخیمی دارند معمولا این دسته از افراد برای روشن شدن ابروی خود دچار مشکل می شوند و برای این کار مجبورند تا از پودر دکلره استفاده کنند اما استفاده زیاد از این پودر به طور حتم به ریشه مو آسیب وارد می نماید.

نکاتی که برای روشن کردن ابرو باید رعایت شود تا رنگ ابروی مناسب و دلخواه به دست بیاید:

  • اصلاح و کوتاهی ابرو قبل از انجام دکلره
  • شستشویی ابرو با شامپو برای تمیز شدن ابرو
  • برای جلوگیری از هر گونه اسیب به پوست با یک گوش پاک کن اطراف ابرو را با وازلین چرب کنید
  • ماده دکلره را آماده کنید و در یک کاسه بلوری بریزید؛ تهیه ماده دکلره با توجه به نوع آن متفاوت است می‌توانید از فروشنده یا آرایشگرتان کمک بخواهید
  • با برس مخصوص رنگ ابرو یا برس تمیز ریمل مواد را روی ابروها بمالید.
  • چندین بار با حرکات رفت و برگشتی موها را برس بزنید
  • حدود ۵ الی ۱۰ دقیقه باید برای رنگ گرفتن ابرو صبر کرد
  • برای روشن کردن زیاد ۱۰ دقیقه و اگر زیاد تمایل به روشنی ندارید ۵ دقیقه کافی می باشد و مدام چک کنید تا مبادا موی شما بسوزد
  • با استفاده از تکه ای پنبه مواد را از زوی ابرو پاک کنید
  • ابروهایتان را با اب ولرم بشویید و خشک نمایید

ممکن است که ابروی شما کمی زردی داشته باشد برای رفع این زردی مقدار کمی از واریاسیون بنفش رابا اکسیدان مخلوط کنیدو به روی ابروهایتان بزنید و حدود ۱۰ دقیقه زمان دهید و بعد پاک کنید زردی ابروی شما کاملا گرفته می شود و شما حالا یک ابروی ایده ال خودتان را دارید.

تیره کردن ابروها

در این روش هم ابتدا با یک گوش پاک کن پوست اطراف ابرو را کاملا چرب می کنید تا رنگ نگیرد و پوست ملتهب نشود.

رنگی را که انتخاب کرده اید را حدود یک سانتی‌متر داخل ظرف شیشه‌ای بریزید و حدود ۳ قطره اکسیدان روی آن بریزید و خوب مخلوط کنید.

مواد را از قسمت تاج ابرو و قسمت کلفت ابرو با دقت بزنید و توجه داشته باشید که تمام ابرو را پوشانده باشید.

از ان جایی که رنگ‌های تیره و مشکی زود می گیرند ۲ دقیقه زمان کافی است.

تا جایی که دیگر پنبه رنگ نگیرد ابرو ها را با پنبه مرطوب پاک کنید.

پس همانطور که متوجه شدید تیره کردن ابرو بسیار آسان تر از روشن کردن آن است و مدت زمان لازم برای تیره شدن ابروی روشن ۲ دقیقه است و نباید زمان زیادی رنگ روی ابرو بماند زیرا اگر زیاد تیره شود در روشن کردن مجدد رنگ ابرو حتما دچار مشکل خواهید شد.



:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

 

برگزاری عروسی در زمستان : معمولا وقتی که یکی از اقوام از برگزاری مراسم عروسی در فصل زمستان خبر می دهد بی شک با شنیدن اسم فصل زمستان یاد سوز ، برف و سرما می افتیم و ممکن است که این تصور را داشته باشیم که عروسی در زمستان اصلا اتفاق خوب و جالبی نیست. شاید تصور کنید که برنامه های جشن به خوبی برگزار نشود؛ اما بهتر است که زود تصمیم نگیریم و عجله نکنیم و کمی راجب جشن در زمستان تحقیق کنیم. ما در این مقاله شما را با مزایای برگزاری جشن ازدواج در زمستان آشنا می کنیم و شما با مطالعه کامل این مقاله اطلاعات جالبی را در این زمینه به دست می آورید.

عروسی در زمستان

ما در این مقاله چند دلیل آورده‌ایم که چرا عروسی در زمستان خوب است. مطمئنا گرفتن جشن عروسی با هزینه کم، برای هر کسی یک شانس بزرگ محسوب می شود؛ و از آن جایی که زمستان فصل سردی است و بیشتر به همین علت از برگزاری در این فصل جلوگیری می کنند تالار ها و سایر خدمات دهنده های مراسم عروسی برای مشتریان خود در این فصل تخفیف های ویژه و خوبی را در نظر می گیرند.

تالار عروسی مخصوص فصل زمستان : تالار عروسی تهران

اگر در منطقه ای زندگی می کنید که پوشیده از برف است می توانید یادگاری های خوبی از آن روز در برف ثبت کنید. سالنی که برای برگزاری این مراسم بر می گزینید باید شومینه و سیستم گرمایشی خوبی داشته باشد تا مهمان هایتان راحت باشند برعکس تابستان باید از نوشیدنی های گرم از مهمانان پذیرایی کرد. در تزیین دکوراسیون سالن برگزاری مراسم در زمستان استفاده از وسایل چوبی و شمع های زیبا و ریسه های رنگی ریز و روشن می تواند زیبایی مراسم را دو چندان کند و مهمانان را از این زیبایی شگفت زده کند و حال و هوایی گرم و صمیمانه به مراسم می‌دهد؛ که می‌توانید از این تزئینات در بیشتر نقاط مکان جشن استفاده کنید.

 

همچنین می توانید با برگ ها و شاخه های خشک، قندیل ها و اشکال ساختگی و میوه های کاج در گوشه و کنار سالن یا میزها مراسم تان را رنگ و بویی خاص تر بدهید این تزیئنات خیره کننده باعث می شود تا سالن شما مثل یک الماس در میان برف های اطراف بدرخشد. قطعا با نورانی کردن و ریسه های رنگی و ال ای دی های ریز مکان شما بسیار جذاب و رمانتیک می شود.

قطعا باید به جای بستنی و انواع نوشیدنی های خنکی که در فصل های دیگر سرو می شود سرو کردن شیرینی‌های گرم یا دسرها و غذا های سنتی گرم (شله زرد و فرنی به جای بستنی و آبمیوه تابستانی) هم از دیگر مزایای عروسی گرفتن در فصل زمستان است که می تواند جشن شما را کاملا متفاوت و متمایز تر از تمام جشن های دیگر کند و شما یک مراسم سنتی، متفاوت و جالب را تجربه کنید.

برگزاری عروسی در زمستان

این مراسم همان مراسمی است که شما ماه ها برایش برنامه ریزی کرده اید پس علاوه بر طرح های که طراح دکورتان برای تزیین سالن انجام داده است حتما خود شما هم ایده های خاص و لاکچری را برای اجرا در نظر دارید که دوست دارید آن را هم در سالن اجرا کنید شما می توانید میزهای نوشیدنی را کنار شومینه ها قرار دهید تا مهمانان بتوانند نوشیدنی های مثل شیرکاکائوی داغ یا چای را هنگامی که از گرمای آتش لذت می برند، بنوشند. در کنار غذاها حتما از سوپ داغ هم استفاده کنید تا حال و هوای زمستانی تان را گرم و دلچسب کند.

معرفی بهترین موسسه های تشریفاتی : تشریفات عروسی در تهران

حتما به آرایشگرتان بگویید که در آرایش شما از المان های فصلی هم استفاده کند مثلا در دیزاین ناخن هایتان طرحی از بلور های زیبای برف را انتخاب کنید و یا شنل لباس عروستان را خز دار سپید مثل پرنسس ها انتخاب کنید با این تغییرات زمستانی می توانید تبدیل به یک ملکه برفی زیبا شوید.

 

هدیه یاد بود هم در فصل زمستان معمولا متفاوت تر از سایر فصل ها می شود شما اگر هنوز هدیه‌ یا یادگاری برای مهمان‌ها و ساقدوش‌هایتان تهیه نکرده‌اید و در فکر تهیه یک هدیه ماندگار و زیبا هستید پیشنهاد ما به شما این است که تعداد گوی شیشه ای با شن های شناور یا همچنین شما می توانید گیفت های کوچکی را که تهیه کرده اید را با یک برگ پاییزی، یک میوه کاج یا یک مگنت برفی شکل آماده کنید بی شک شما یک یادگاری بی نظیر و ماندگار را برای مهمان هایتان هدیه خواهید کرد.



:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

انواع هایلایت مو , هزینه و قیمت هایلات مو : در این مقاله قصد داریم تا برای شما هایلایت مو و انواع مختلف آن را شرح دهیم. در تعریف هایلایت مو در واقع باید بگوییم که هایلایت مو یعنی ایجاد تکه های روشن مو در لا به لای موهای تیره است. امروزه علاوه بر انواع مش ها و رنگ های متنوع مو هایلایت مو طرفداران بسیاری پیدا کرده است و یکی از تکنیک های پر طرفدار رنگ در سالن های زیبایی می باشد که در مقابل رنگ موهای معمولی هایلایت جذابیت بیشتری را دارد.

انواع هایلایت مو

در این زمینه خلاقیت آرایشگران در ایجاد تنوع رنگی زیاد باعث شده است که رنگ های متعددی از هایلایت ابداع شود که همگی آن ها از محبوبیت زیادی برخوردار است و امروزه هایلایت مو به یکی از بهترین راه های افزایش جذابیت تبدیل شده است. برای داشتن یک موی هایلایت شده زیبا کافیست به یک سالن زیبایی و یک متخصص رنگ و مش مراجعه نمایید تا نتیجه خوب و عالی را در زیبایی مو و چهره تان به دست بیاورید.

بهترین آرایشگاه های عروس : سالن آرایش عروس تهران

هایلایت طبیعی

از آن جایی که فهمیدید هایلایت کردن مو مثل رنگ کردن معمولی نیست و برای انجام نیاز به یک متخصص هایلایت است پس احتیاج به فردی متخصص و حرفه ای دارد. همان طور که گفتیم هایلایت مو مدل های مختلفی دارد برای مثال می توانید تنها روی موها، زیر یا حتی انتهای آن را رنگ کنید. هایلایت طبیعی همان گونه که از اسمش مشخص است روشی است که رنگ هایلایت در این رنگ نباید خیلی روشن باشد در این صورت موی شما از حالت طبیعی خارج می شود رنگ هایلایت طبیعی باید ۱ یا ۲ درجه از رنگ اصلی و زمینه مو روشن تر باشد و نه زیاد معمولا این نوع هایلایت طبیعی برای موهای مناسب است که شاداب و سالم باشند برای داشتن هایلایت طبیعی از رنگ هایی با تناژ قهوه ای مایل به طلابی برای هایلایت موهایتان استفاده نمایید به این شکل شما حتما هایلایت طبیعی تری خواهید داشت.

هایلایت تیکه ای

در این نوع هایلایت رنگ هایلایت حتما باید از رنگ مو پایه خودتان روشن تر باشد. در این روش دسته های باریک و ۳ سانتی از مو رو جدا کرد و رنگ را روی مو می زنند. معمولا این روش هایلایت برای خانم هایی که موهای زبر و ضخیمی دارند انتخاب مناسبی می باشد در این نوع هایلایت تکه ای مو را با کلاه مش یا فویل تا ۳ درجه و یا اگر رنگ های خیلی خاصی مثل مسی یا قرمز میخواهند در این صورت با دکلره مو را کاملا روشن می کنند هایلایت کار می داند که برای این تکنیک از فویل هایلایت استفاده می کنند پس دسته های کوچک و مساوی از مو را جدا می کنند و با فاصله از هم روی آنها رنگی ۳ یا ۴ درجه روشن تر از رنگ پایه موهایتان که با اکسیدان ۹ درصد مخلوط کرده است را میزند. معمولا بعد از ۳۰ دقیقه موها یتان را می توانید شستشو دهید.

در مورد رنگ مو بیشتر بدانید : رنگ مو

هایلایت مخفی

برای اینکه یک تغییر شیک و خاص را در موهایتان تجربه کنید بهتر است که این نوه هایلایت را امتحان کنید و با اضافه کردن چند رشته هایلایت درون موهایتان یک موی زیبا داشته باشید مقداری از موهای تان که در زیر است را انتخاب کنید بهتر است آن قسمت از مو که در دید نیست را انتخاب کنید و سپس موها را رنگ نمایید انتخاب رنگ کاملا سلیقه ای است اما معمولا برای موهای روشن از هایلایت تیره و برای تیره از هایلایت روشن استفاده می کنند همان طور که گفتیم این روش برای کسانی مناسب است که می خواهند تغییر کوچکی در مو ایجاد کنند و این مدل مو زمانی که موهای شما باز است جلوه زیبایی دارد؛ و موهای رنگی لابه لای موهایتان خود نمایی خواهند کرد.

هایلایت مو

هایلایت آمبره

آمبره در معنی لغوی به معنی سایه است امروزه این نوع هایلایت در بین خانم ها از محبوبیت زیادی برخوردار است در روش آمبره مو ریشه مو تیره تر از قسمت انتهایی مو است و به همین دلیل این شیوه رنگ کردن مو و ترکیب رنگ آمبره با ایجاد تنالیته ای مواج در بین موها سبب می شود تا بخش پایینی موها از قسمت های بالایی موها روشن تر به نظر برسد به این تکنیک آمبره می گویند. معمولا برای انجام آمبره بهتر است که از سایه هایی به رنگ طبیعی چهره، مو و چشم استفاده شود بهتر است که با یک متخصص حرفه ای راجب نوع رنگ آمبره مشورت نمایید. پس پیشنهاد ما برای شما این است که روش آمبره یک هایلایت طبیعی است و می توانید برای داشتن موهای جذاب این نوع هایلایت را امتحان کنید.

 

هایلایت بالیاژ

این نوع هایلایت هم در واقع مثل هایلایت آمبره است بالیاژ در لغت به معنی مش در هوای آزاد است، در این نوع روش هایلایت رنگ به صورت رفت و برگشت و در یک شیب طبیعی تر می باشد؛ و آن جایی که این روش بدون فویل و کلاه صورت می گیرد این روش به مدرن ترین و طبیعی ترین تکنیک هایلایت شناخته شده است. بالیاژ نوعی تکنیک است که با ایجاد سایه های طبیعی در بین مو سبب می شود تا مو پر حجم و زیبا دیده شود. این تکنیک برای انواع موهای بلند و کوتاه قابل اجرا است ومثل روش آمبره باعث تیرگی در ریشه موها و روشنی در انتهای موها می شود. از مزیت های دیگر این روش این است کههر چه موی شما رشد کند و ریشه مو شما طبیعی باشد موها تازگی خود را از دست نداده و می تواند تازگی و زیبایی خود را بدون نیاز به ترمیم مداوم حفظ نماید. پس بدون نیاز به ترمیم می توانید با خیال راحت از این روش هایلایت استفاده کنید.

هایلایت فویل

امروزه در دنیای آرایش و رنگ مو از فویل استفاده های زیادی می شود بخاطر تمیز و منظم در آمدن کار بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند که برای هایلایت موها از فویل استفاده کنند این مدل از هایلایت مناسب موهای رنگ شده با پایه ۶ به بالا است که در این روش پس از برداشتن فویل ها تکه های روشن مو به شکلی کاملا منظم و خط کشی شده می باشد. فویل ها را بسته به اندازه موها برش می زنند پس همانطور که گفتیم ابتدا می بایست فویل ها را به قطعات کوچکی متناسب با موها ببرید. معمولا اندازه عرض فویل ۱۰ الی ۱۵ و طول آن ۲۰ الی ۲۵ سانت است. معمولا به شکل مستطیل و کمی بلندتر برش می زنند و قسمت های از مو که قرار است رنگ شوند را پس از رنگ کردن درون فویل ها می گذارند. دقت کنید که چون فویل ها تا می شوند باید ۲ برابر طول مو باشد.

هایلایت کردن پر حجم مو

یکی از عمده مشکلاتی که خانم ها دارند و همیشه از آن حساس نارضایتی می کنند داشتن موهای کم پشت و نازک است که این مشکل باعث شده است تا برای زیباتر کردن موهای شان با مشکل مواجه شوند. معمولا وقتی کسی موهایش را رنگ می کند متوجه پر پشت شدن موهایش می شود. بله رنگ کردن موها باعث حجیم شدن و پر پشتی مو می شود مخصوصا وقتی که قرار باشد که شما به یک مهمانی خاص یا عروسی دعوت شوید؛ و نمی توانید موهای کم پشت خود را برای مهمانی مرتب کنید بهترین راه یک آرایشگر حرفه ای را انتخاب کنید تا یک رنگ موی مناسب، مدل مو و آرایشی مناسب چهره تان را برایتان انتخاب کند حتما هم لازم نیست که کل موهایتان را رنگ کنید با هایلایت قسمتی از مو می توانید موهایتان را حجیم تر جلوه دهید. اگر بعد از رنگ کردن مو از موها به درستی مراقبت کنید، رنگ آنها چندین هفته دوام می آورد.



:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

انواع لایت مو

انواع لایت مو : هایلایت و در کل رنگ کردن مو و ایجاد تغییر بزرگ در رنگ مو یکی از پرطرفدارترین تکنیک هایی آرایشی است که در بین خانم های عاشق رنگ مو کاربرد وسیعی داشته است چون کمک زیادی به زیبایی موها و در نهایت زیبایی چهره شخص کرده است.

انواع لایت مو

در اینجا ما شما را با انواه لایت های روز دنیا آشنا می کنیم

لو لایت (low light)

لو لایت مخصوص موهای روشن و بلوند می باشد معمولا این لایت با دو روش فویل و کلاه مش قابل انجام است لو لایت به طور کل یعنی ایجاد تکه های تیره روی موهای روشن، انجام لو لایت در جذابیت چهره فرد و جوان تر دیدن شدن و درخشان شدن موی فرد تاثیر گذار است آرایشگر با انجام لو لایت چهره‌ی مشتری را از‌یکنواختی در می آورد و با ایجاد رفله‌های تیره، نوعی سایه روشن زیبا بر روی موی مشتری ایجاد می کند؛ که این روش برای کسانی که ریشه مو دارند و نمیخواهد رنگ یا مش خود را تمدید کنند هم مناسب است.

همان گونه که گفتیم لو لایت یعنی روی موهایی با زمینه روشن، تکه های تیره درآوردن. معمولا روش لو لایت برای موهای روشن اروپایی بسیار مناسب و راحت است. در زمان هایی که موهای روشن شخص دچار زردی یا بدرنگی شده هم می توان رگه های تیره از پایه ۳ و ۴ از هر رنگی که دوست دارد روی موهای روشن او ایجاد کرد.

بهترین آرایشگاه عروسی در تهران : آرایشگاه عروس

های لایت (Hight Light)

در تعریف های لایت، های لایت برعکس لو لایت است.‌ پس در این روش آرایشگر بر عکس لو لایت تکه های روشن را بر روی تیره در می آورد. در روش ‌ هایلایت کردن مو را تا ۳ درجه روشن می کنند و در دکلره تا ۸ درجه روشن می کنند.

 

و رگه های خیلی روشن و انواع بلوند‌های دودی، زیتونی و رنگهای خاص مثل مسی، صورتی، قرمز، سورمه ای ایجاد می‌کنند. هایلایت روی موی طبیعی خیلی طبیعی تر و بهتر می شود چون همان طور که گفتیم مخصوص موهای تیره است. هایلایت با دو روش فویل و کلاه مش قابل انجام است در این روش رگه های از مو را با استفاده از رنگ های (دودی) یا دکلره تا حدود ۳ تا ۸ درجه می توانند روشن کنند.

سان‌ لایت (Sun light)

این روش لایت در ۲ حالت صورت می پذیرد و داشتن زمینه موی روشن بهترین حالت برای انجام سان لایت است.

روش اول : وقتی موهای زمینه خیلی روشن باشد از لابه لای موهای شخص تکه ها و رگه های روشن تری در می آورند معمولا از بلوند خیلی روشن استفاده می شود.

روش دوم : همان طور که گفتیمروش دومی نیز برای انجام سان لایت وجود دارد که در این روش بیضی بالای سر را کاملا با روش دکلره بلوند می کنند در این روش هم خیلی بهتر است که زمینه‌ی مو بسیار روشن باشد زیرا یک هارمونی بسیار زیبا را موهایتان ایجاد می کند ولی از ان جایی که سلیقه های اشخاص با هم متفاوت است عده ای نیز سان لایت را روی زمینه تیره دوست دارند که آن روش هم زیبایی خاص خود را دارد.

مون‌ لایت (moon light)

روش مون لایت کاملا برعکس روش سان لایت است؛ یعنی تمام مراحل را عین سان لایت انجام می دهند با این تفاوت که در این روش بیضی بالای سر از رستنگاه مو تا تاج سر کاملا تیره رنگ می کنند و قسمت های زیرین موها بلوند می شود.

 

سان لایت پر طرفدار تر از این روش است و روش مون لایت به نسبت سان لایت از طرفداران کمتری برخوردار بوده واین روش مخصوص افرادی با سلیقه های خاص و منحصر به فرد است.

هاف‌لایت (half light)

در این روشن مو را به ۲ رنگ متفاوت از هم در می آورند و همان گونه که از اسمش مشخص است نصف موها در این روش روشن شده و نصف باقی موها تیره می شوند. با توجه به اندازه موی فرد مو را به قسمت مساوی تقسیم می کنند و نصف پایین مو را دکلره کرده و قسمت های بالای مو را یک رنگ تیره تر انتخاب می کنند انتخاب نوع رنگ مو کاملا سلیقه ای است؛ مثلا اگر موی فرد پایه‌ی ۵‌ یا ۶ زیتونی باشد و نیمه‌ی روشن شده بلوند زیتونی که یک رنگ موی بسیار زیبا و جذاب می شود. این نوع‌ هاف لایت با بعضی از شینیونها بسیار زیباست و چهره فرد را بسیار جذاب می کند و در زیبایی او تاثیر دارد.

بیشتر بدانید : رنگ مو

مووی لایت (movie light)

یکی از انواع هایلایت های فانتزی موی لایت است که اغلب کسانی که این مدل را انتخاب می کنند کسانی هستند که تنوع طلب و روحیه خیلی شاد و فانتزی دارند. در این روش لایت به این ترتیب که مستطیل بالای سر را به طور کامل دکلره کرده و به هفت قسمت افقی تقسیم می کنند. سپس هر یک از این مستطیل ها را به به رنگ های شاد فانتزی مثل نارنجی، بنفش، آبی، صورتی، سبز و… رنگ آمیزی می کنند. در مرحله آخر موهای شما به شکل رنگین کمانی در خواهد آمد. جنس این رنگ های فانتزی دائمی نیست و این رنگ ها از نوع رنگ های موقتی است که معمولا به شکل رنگ های شامپویی در بازار موجود است که معمولا پس از چند بار شستشو کمرنگ وکمرنگ تر می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی مختلط : برای زوج های جوان برگزاری مراسم شب عروسی بسیار مهم است چون که یکبار در طول زنگی برایشان اتفاق می افتد. اکثر افراد بخاطر دردسر های عروسی این مراسم را نمی گیرند ولی اگر بخواهند مراسم عروسی را برگزار کنند تمام تلاش خود را می کنند که در این مراسم سنگ تمام بگذارند.

امروزه یکی از مسائلی که افراد را به خود درگیر می کند این است که سالن عروسی مرد و زن جدا می باشد. بدیهی است که خیلی از دخترها دوست دارند تنها شب عروسی که دارند در کنار پدر و برادر های خود باشند و این شب با شکوه و به یادماندنی را در کنار هم بگرانند اما در هر حال این قانونی در کشور ماست که همگی باید به احترام بگذاریم در رعایت آن کوشا باشیم. البته در میان خانواده هایی وجود دارند که مراسم عروسی خود را در باغ عروسی برگزار می کنند و همه خانواده در کنار هم می باشند و مراسم به صورت مختلط برگزار می شود.

برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی

مشاهده لیست قیمت تالارهای عروسی تهران : قیمت تالار عروسی

بهتر است برای برگزاری مراسم عروسی مختلط اصرار زیادی نکنیم

برای اینکه به قوانین کشور خود احترام بگذاریم بهتر است از خواسته های خود دست برداریم و اصراری برای برگزار کردن مراسم عروسی به صورت مختلط نداشته باشیم. بجای اینکه افکار و انرژی خود را به این موضوع صرف کنیم می توانیم تمام انرژی خود را برای پیدا کردن محلی مناسب مانند تالار یا باغ عروسی صرف کنیم و در این فکر باشیم که کاری انجام دهیم که به مهمانان در این مراسم خوش بگذرد و شبی خوب داشته باشند. می توانیم با کارهای مختلف زیادی مهمانان خود را شگفت زده کنیم و آنقدر به خود و مهمانان خوش بگذرد که فکر مختلط بودن مهمانی به کلی از ذهن شما بیرون برود . به این منظور می توانید از تیم تشریفات مجالس بهره ببریم و از آنها راهنمایی بخواهیم.

 

تالار عروسی

تشریفات مجالس می تواند در همه نقاط شهر تهران و اطراف آن متناسب با هزینه و تعداد مهمانان و سلیقه برایتان تالارها وباغ عروسی هایی معرفی و در اختیارتان بگذارد. این تالارها و باغ ها بسیار شیک و مجهز به تمام امکانت می باشد و برگزاری مراسم عروسی در آن محل ها بسیار باشکوه و زیبا خواهد بود. وجود فضایی ویژه برای مراسم عروسی و محل مناسبی برای بازی کردن بچه ها و پذیرایی در فضایی باز و مجلل از مهمانان شبی به یاد ماندنی برای شما و مهمانانتان خواهد بود .

یک تصور غلطی در ذهن اکثر افراد وجود دارد که اگر یک مراسم عروسی در تالار باشد مختلط نیس و اگر در باغ باشد حتما آن عروسی مختلط است. ولی اینگونه نیست شما می توانید برای مراسم عروسی خود باغی اجاره کرده و با رعایت قانون و شئونات به صورت جداگانه مراسم خود را برگزار کنید. در باغ ها می تواند امکاناتی باشد که هرگز در تالار ها نمی تواند باشد مانند : فضای باز و هوایی آزاد ، تزئینات متفاوت و زیبا ،چایخانه سنتی ، کافی شاپ، بازارچه سنتی برای مهمانان می تواند باشد.

البته باید به فصلی که مراسم عروسی را در آن می گیریم دقت کنیم بدیهی است که باغ عروسی فقط در فصل های بهار وتابستان جالب و زیبا خواهد بود ود در فصل های دیگر می توان از تالار برای برگزاری مراسم عروسی استفاده کرد. چون که فضای باغ بزرگ و باز می باشد و مراسم در شب برگزار می شود باید تمام فضای باغ را با چراغ هایی نورانی پر کنیم تا در شب نور کافی وجود داشته باشد.

 

البته دور از ذهن ها نباشد که تالار عروسی مزایایی نسبت به باغ را دارا می باشد که شما در حالت تغییر ناکهانی آب و هوا در امان خواهید بود در بعضی مواقع دیده شده است که با گل آرایی و شمع آرایی و تزیینات زیبا تالار از باغ جذابتر و زیباتر نیز شده است.

مطمئن ترین کار این است که شما برای کاهش این نگرانی ها می توانید مراسم خود را به تشریفات مجالس بسپارید تا مراسمی با شکوه و زیبا داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

موسیقی آذربایجانی به موسیقی سنتی مردمان آذربایجانی اطلاق می‌شود. هنرمندان آذربایجانی با خلاقیت خود، موسیقی منحصربه‌فردی را می‌آفرینند. کسانی که این نوع موسیقی را به‌همراه سروده‌های خود به‌زبان ترکی آذربایجانی می‌خوانند، عاشیق خوانده می‌شوند.

دانلود آهنگ آذری جدید

عاشیق‌ها در وصف آذربایجان و دلاوری‌های بزرگان آن، در مراسم جشن و عزاداری، سروده‌های زیبایی را به‌همراه موسیقی آذربایجانی می‌خوانند و مورد توجه مردم قرار می‌گیرند.

 

عاشیق‌ها از دوران قبل از اسلام در بین مردمان ترک‌تبار وجود داشته‌اند.

دانلود آهنگ شاد آذری برای رقص لزگی

موسیقی آذربایجانی از دو نوع یا شاخهٔ اصلی تشکیل شده که از لحاظ تقسیم‌بندی موسیقایی منشاء و حالت‌های مختلفی دارند. معمولاً نوع سازهای موسیقی آذربایجانی، خاستگاه و دوستداران اقسام موسیقی با هم تا حدی متفاوتند، هرچند بسیاری دوستدار هردو هستند. تعداد بسیاری از موسیقی‌دانان آذربایجانی با آشنایی به هردو نوع از این موسیقی‌ها توانسته‌اند آثاری هنری بزرگی در قالب اپرا‌ها، موسیقی سمفونیک و موسیقی برای باله خلق نمایند. از مهم‌ترین گونه‌های موسیقی آذربایجانی می‌توان به موسیقی میخانه‌ای، هنر اجرای آذربایجانی تار، بالابان، ناقارا، باغلاما و گارمان اشاره کرد.

دانلود آهنگ عروسی آذری , دانلودآهنگ آذری رقص عروس , دانلود آهنگ آذری برای رقص عروس

اگرچه موسیقی موغام آذربایجان به دستگاه‌های موسیقی ایرانی نزدیک است و در بعضی مواقع حتی یکی هم هستند، ولی طرز اجرای این دو موسیقی ملی در انسان احساس بسیار متفاوتی ایجاد می‌کند. موسیقی آذربایجانی مملو از حس قهرمانی و جسارت است. در حالی که موسیقی ایران عارفانه است. درست است که موسیقی آذربایجان نیز دارای مقام‌های حزین و غمگین و عارفانه است، ولی به‌هنگام شنیدن آن، امید و تحرک در آن احساس می‌شود. در این موسیقی حرکت و دینامیسم وجود دارد.

اهنگ رقص اذری , دانلود آهنگ آذری شاد برای رقص پا ,



:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

انتخاب کارت عروسی , بهترین مدل کارت عروسی را انتخاب کنید : همیشه وقتی که تاریخ عروسی به طور دقیق مشخص شد و ؛ عروس و داماد تالار و محل عروسی را هم انتخاب کردند وبا ان قرار داد بستند بعد نوبت به دعوت میهمانان برای عروسی خود می رسد وانها به فکر تهیه یک لیست از میهمانان می افتند وپس از ان که با در نظر گرفتن یک سری مسائل خاص لیست میهمانان خود را تعیین وتهیه کردند .حال نوبت به ان می رسد که یک کارت عروسی مناسب را انتخاب و سفارش دهند تا به وسیله ی ان بتوانند دوستان وآشنایان وقوم وخویش خود را به مراسم عروسی شان دعوت کنند.

انتخاب کارت عروسی

در اغلب موارد زوج های جوان عزیز برای تهیه وسفارش این کارت ها بسیار دغدغه دارند هم برای انتخاب ان وهم دوست دارند هرچه زودتر انها را تهیه کرده وبه دست آشنایان و دوستان وفامیل برسانند وبهتر است که این کار را حدود دوهفته قبل از عروسی انجام دهند وکارت ها را تهیه کرده وبه دست میهمانان خود برسانند تا میهمانان نیز بتوانند برنامه ی کاری وزندگی خود را طوری برنامه ریزی کنند که بتوانند سر وقت در جشن مراسم انها حاضر شوند وخود را در شادی انها سهیم سازند.

بهترین تالار های عروسی در تهران : باغ تالار عروسی تهران

در نظر اول سفارش وتهیه کارت عروسی برای برپایی یک مراسم عروسی در باغ تالار ویا سالن عروسی کار بسیار اسانی به نظر می رسد ولی در برخی موارد این امکان وجود دارد که مشکلاتی در این زمینه به وجود اید که عروس وداماد محترم ما را دچار استرس ونگرانی بکند.چنان چه عروس ودامادهای محترم قبل از سفارش وتهیه کارت عروسی خود به نکاتی که ما در این جا ذکر خواهیم کرد توجه لازم را داشته باشند استرس انها در این زمینه بسیار کاهش خواهد یافت وبه راحتی هم خواهند توانست بهترین کارت عروسی را برای خود انتخاب وسفارش دهند.

نکات مهم در انتخاب کارت عروسی

قیل از اینکه نکات مهم در انتخاب کارت عروسی را بخوانید حتما با موسسه تشریفات عروسی و یا خدمات مجالس که مسئول برگزاری مراسم عروسی شما می باشد مشورت کنید . خدمات مجالس و تشریفا عروسی بهتر از هر کس دیگری می توانند در این زمینه راهنمایی کنند چرا که کلیت تم عروسی شما را آنها بهتر می شناسند و راحتر می توانند شما را راهنمایی کنند تا اینکه چه نوع کارت عروسی انتخاب کنید.

معرفی بهترین موسسات برگزار کننده مراسم عروسی در تهران : تشریفات عروسی

به کار بردن تصاویر در کارت عروسی :

چند سالی است که استفاده از تصاویر بر روی کارت های عروسی رونق پیدا کرده است ولی هستند تعدادی از زوج هاهم که دوست ندارند بر روی کارت عروسی انها هیچ تصویری باشد.ولی باید به این نکته توجه شود که به کار بردن تصویر بر روی کارت عروسی موجب جذابیت بیشتر ان می شود وکارت عروسی را بهتر از قبل می کند.واخیرا هم رواج پیدا کرده که عروس وداماد یک عکس هنری قشنگ از خودشان را بر روی کارت عروسی شان چاپ می کنند.

 

وتعدادی از زوج ها هم استقبال بسیار زیادی از چاپ عکس خود بر روی کارت عروسی شان می کنند ولی یک تعداد از عروس وداماد ها هم دوست دارند بر روی کات عرو.سی انها تصاویر فانتزی به کار برده شودواین بستگی به سلیقه ی شخصی هر کدام از زوجین دارد ونمی شود برای ان قانونی خاص تعیین کرد.

به کار بردن شعر های قشنگ از شعرای معروف قدیم و جدید :

استفاده از یک قطعه شعر زیبا وقشنگ می تواند قشنگی کارت عروسی شما را چند برابر افزایش دهد.وچنان چه این قطه شعر مقداری کوتاه وپر معنی هم انتخاب شود زیبایی کارت را چندین برابر بالا خواهد برد.توصیه ما به شما عزیزان این است که یک شعری را برای کارت خود انتخاب کنید که در عین تکراری نبودن بسیار شاد وپویا هم باشد.ووقتی کارت شما به دست دوستان واشنایان واقوام می رسد هم برای انها این قطعه شعر موقعی که ان را می خوانند تازه گی داشته باشد وهم کارت شما از لحاظ زیبایی نظر انها را به خود جلب کند, برای انها جذاب باشد.شما این قطعه شعر را می توانید از دیوان شاعران معروفی مانند حافظ وسعدی ودیگر شاعران قدیمی انتخاب کنید ویا هم می توانید انها را از کتاب های شعر شاعران جدید برگزیند.این شعر می تواند یک قطعه شعر نو هم مانند شعر های سهراب سپهری ویا نیما ویا دیگر شاعران هم باشد.فقط باید دارای معنا ومفهوم قشنگ ومربوط به عشق وزندگی باشد.

استفاده از فونت و رنگ های زیبا و جذاب :

سعی کنید متن روی کارت دعوت عروسی را با فونت زیبایی نوشته وچاپ کنید در صورتی که دوست دارید بر روی کارتان یک قطعه شعر چاپ شود می توانید فونت نستعلیق را به کار ببرید زیرا زیبایی کارت شما را به حد زیادی افزایش خواهد داد.ومتن مربوط به محل برگزاری مراسم وهمین طور وقت ان را هم بهتر است برای ان که به اسانی قابل خواندن باشد.با یک فونت ساده تایپ شود تا برای همه به اسانی قابل خواندن باشد .در قسمت چاپ متن کارت عروسی هم شما می توانید از رنگ های مختلف استفاده کنید زیرا این کار بر زیبایی کارت شما خواهد افزود به عنوان مثال شما می توانید در بخشی از کارت که نام های عروس وداماد نوشته می شود از رنگ های شاد وجذابی مانند بنفش ویا قرمز استفاده کنید.

 

کارت عروسی چه جنسی داشته باشد و چگونه ان را تزیین کنیم؟

در اکثر موارد جنس کارت های عروسی کاغذی می باشد اما یک تعداد ازاین جنس ها دارای قیمت زیادی می باشند.مثل کارت های چرم ویا روغنی و…و تهیه ان به تعداد زیاد برای زوجین هزینه ی زیادی را در برخواهد داشت.ما می توانیم برای افزایش زیبایی وجذاب کردن این کارت ها بر روی یک طرف کارت از یک شی کوچک تزئینی استفاده کنیم این شی تزئینی می تواند چیز های مختلفی مانند یک پاپیون کوچک ویا یک تعداد مروارید ویا گل های کوچک وزیبا باشد که انها را با استفاده از یک چسب به پشت کارت می چسبانیم.و زیبایی ان را چند برابر می کنیم.

استفاده از خلاقیت در چاپ کارت دعوت عروسی :

یک سری از زوج های محترم دوست دارند که کارت های عروسی انها از دیگر کارت های عرو.سی متفاوت باشد وبرای همین هم تلاش می کنند که با استفاده از خلاقیت خود خودشان کارت عروسی شان را طراحی وتزئین کنند.به عنوان مثال تعدادی از عروس وداماد ها علاقه مند هستند که متن روی کارت عروسی به زبان محلی ومادری انها چاپ شود ویا در صورت دارا بودن طبع شعر علاقه دارند یک قطعه از شعر هایی که خودشان سروده اند را بر روی کارت چاپ کنند.

در این شرایط بهتر است در زیر شعر ذکر کنند که شعر متعلق به خودشان است و یک سری از افراد هم دوست دارند بر روی کارت عروسی یک ضرب المثل معروف ورایج ویا یک عبارت به خصوصی را که همه به ان اشنا هستند را چاپ کنند.شما نیز می توانید با استفاده از این موارد می توانید بر زیبایی و جذابیت کارت خود بیفزایید.ویک تفاوت در کارت خود با دیگر کارت ها ایجاد کنید .ولی به این نکته توجه داشته باشید که تفاوت داشتن صرفا به معنی به کار بردن هزینه ی زیاد نیست ودر اغلب موارد می توان با استفاده از یک مبلغ ناچیز ودر عوض خلاقیت زیاد یک تفاوت فاحش ایجاد کرد.

 

به اعیاد و مناسبت ها هم توجه داشته باشید:

چنان چه تاریخ برپایی جشن عروسی شما هم زمان با یک روز خاص ویا یک عید مذهبی باشد.می توانید بر روی کارت دعوت عروسی خود به این روز های خاص هم اشاره کنیدمثلا چنان چه روز عروسی شما هم زمان با میلاد یکی از ائمه اطهار است این امکان برای شما وجود دارد که با چاپ یه قطعه شعر در وصف ان معصوم بزرگواربر جذابیت کارت خود بیفزایید.

درج ادرس وزمان برگزاری مراسم جشن :

باید قبل از چاپ کارت عروسی خود تکلیف یک سری از مسائل مانند زمان برگزاری مراسم ومحل وتالارویا باغ تالار را به طور دقیق مشخص کنید ودر مورد انها تصمیم نهایی را بگیرید .سپس اقدام به چاپ کارت کنید ودر ان به طور مشخص آدرس وزمان عروسی را چاپ کنید تا میهمانان دچار سر در گمی نشوندوتلاش کنید تا حدود دوهفته قبل از عروسی ان را به دست قوم وخویش ودوستان خود برسانید تا انها برای عروسی شما امادگی لازم را داشته باشند.



:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

دسته گل عروس , مدل دسته گل عروس , تزیین دسته گل برای عروس

انتخاب دسته گل عروس , مدل دسته گل عروس , تزیین دسته گل برای عروس : دسته گل عروس یکی از ملزومات مهم برای عروس خانم در شب عروسی می باشد که انتخاب ان برای عروس خانم ها بسیار مهم است وانها در انتخاب ان حساسیت زیادی را به خرج می دهند. زیرا انها دوست دارند که زیباترین وبهترین وخاص ترین دسته گل عروس را داشته باشند. و آن دسته از عروس خانم ها که دارای سلیقه ی زیادی در این زمینه هستند اهمیت خاصی به مدل دسته گل خود می دهند.

مدل دسته گل عروس

بنابراین شما عزیزان هم که قصد برگزاری مراسم عروسی وتهیه دسته گل عروس را دارید باید به یک سری نکات مهمی در این زمینه توجه داشته باشید وانها را رعایت کنید.چنان چه شما از ان دسته از عروس خانم ها هستید که در انتخاب دسته گل عروسی خود بسیار حساس هستید وتا به حال از هیچ کدام از دسته گل های را که در دستان عروس خانم ها بوده اند را پسند نکرده اید.شما باید به یک گل فروشی مراجعه کنید وبا کمک و راهنمایی گل فروش سعی کنید که برای خود یک دسته گل زیبا وقشنگ مطابق سلیقه ی خود طراحی و تهیه کنید.

بهترین گل فروشی های تهران : گل فروشی

مدیریت طراحی و دیزاین دسته گل عروس با تشریفات عروسی

برگزاری مراسم عروسی در زندگی هر فردی یک بار اتفاق می افتد و برگزاری باش کوه آن همیشه آرزوی هر زوجی می باشد. لذا همیشه مشکلاتی در این راستا پیش می آید که خود عروس و داماد در انتخاب برخی از مسائل عاجز می مانند . پیشنهاد عروس سیتی مشاوره گرفتن از موسسات تشریفات عروسی و خدمات مجالس است در زیر به برخی از نکات مهم از زبان مدیریان حرفه ای تشریفات و خدمات مجالس در انتخاب دسته گل مناسب ارائه می کنیم :

وقتی گل های دسته گل تان را انتخاب می کنید به این نکته توجه کنید که گل هایی را برای ان برگزینید که مقداری با دوام باشند تا مجبور نشوید که انها را زود دور بریزید وبعد از یکی دو هفته انها را خشک کرده وبه عنوان یادگاری نگه دارید.در انتخاب و سفارش گل ها برای دسته گل عروس تان سعی کنید دقت زیادی را به خرج دهید زیرا شما برای این کار هزینه ی زیادی را صرف می کنید وقتی که شما این گل ها را خشک کردید می توانید بعدا از انها استفاده های مفیدی را بکنید .

مثلا می توانید برای تزیین یک میز شام دو نفره ورومانتیک از انها به کار ببرید ویا می توانید ان ها را بر روی کارت پستال های مختلف چسبانده وبعدا هر وقت که نیاز شد ان را به افرادی که دوست شان دارید هدیه بدهید.چنان چه قصد دارید بعدا دسته گل عروسی خود را خشک کرده واز ان در زمینه های مختلف استفاده کنید ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که در دسته گل عروس خود گل هایی مانند داوودی-زنبق-ارکیده رز-سوسن به کار ببرید.زیرا جلوه ی این دسته از گل ها بعد از خشک شدن بهتر از گل های دیگر است.روشی که با ان می توانید گل های دسته گل تان را خشک کنید به این طریق است که در یک جای خشک وبدون جریان هوا دسته گل عروس خود را به حالت بر عکس اویزان کنید واجازه دهید که چند روزی به همین حالت بماند و خشک شود.

بهترین موسسه تشریفاتی در تهران : تشریفات مجالس

در صورتی که شما دوست دارید برای مراسم عروسی خود یک دسته گل بزرگ سفارش دهید به این نکته توجه کنید که شما در طول مراسم وساعت های زیادی باید این دسته گل را در دست خود نگه دارید ودر صورت داشتن حجم و وزن زیاد حتما شما را خسته کرده وموجب کلافه شدن شما خواهد شد.بنابر این وقتی می خواهید دسته گل انتخاب کنید حتما سعی کنید که ان را با توجه به قد وقواره خود سفارش دهید مثلا اگر قد وقامت شما کوتاه است ومقداری ریز نقش هستید شما حتما باید یک دسته گل کوچک برای این کار انتخاب کنید واز انتخاب دسته گل های بزرگتر اجتناب کنید زیرا هیچ وقت بزرگی دسته گل دلیل بر زیبایی ان نمی تواند باشد ومی شود یک دسته گل کوچک را به بهترین حالت وزیباترین شکل ممکن طراحی ودرست کرد وزیبایی یک دسته گل به گل های به کار رفته در ان وبه طراحی ان بستگی دارد.نه به اندازه وبزرگی ان.

 

دسته گل عروس

در هنگام سفارش دسته گل عروسی تان در صورتی که اطلاعات زیادی در مورد ترکیب رنگ ها وتناسب وتضاد گل ها در کنار هم ندارید می توانید از گل فروش محترم کمک گرفته واز او بخواهید که شما را در این مورد راهنمایی بکند تا دسته گلی در خور را انتخاب کنید.معمولا عروس خانم ها دسته گل خود را به صورت تک رنگ سفارش می دهند .در صورتی که اگر از دورنگ متضاد ویا یک ترکیب متناسب از رنگ های مختلف استفاده می کردند جلوه وشکوه بهتری به ان می داد ودسته گل انها جذابیت وزیبایی زیادی را دارا می شد.اگر شما تنها از یک رنگ در ان به کار ببرید دسته گل شما بی روح وبی احساس وپزمرده دیده خواهد شد بنابراین در هنگام سفارش ان تلاش کنید که چندین گل زیبا وقشنگ در ان به کار ببرید زیرا هر گلی زیبایی خود را دارا می باشد وهر کدام از انها یک قشنگی خاصی به دسته گل می دهند.

به این نکته توجه داشته باشید که در گل ارایی ویا سفارش دسته گل عروس خود از گل های معطروگل هایی که عطر وبوی بسیار تندی دارند استفاده نکنید زیرا اگر بخواهید از این گونه گل ها در انها به کار ببرید ممکن است عطر انها موجب حساسیت ویا سر درد شما ویا میهمانان شده وشما را به عطسه یندازد.زیرا تعداد زیادی از افراد به عطر بعضی از گل ها حساسیت والرزی دارند. وشما مجبور می شوید در طول مراسم سر درد بکشید.پس تلاش کنید از ان دسته گل ها در دسته گل به کار ببرید که زیاد معطر نیستند ودر عین حال زیبایی خاصی را دارا می باشند.

 

نکته مهم دیگر در انتخاب بهترین دسته گل عروس

نکته ی دیگری که عروس خانم ها باید در هنگام سفارش گل های دسته گل خود به ان توجه خاصی داشته باشند این است که در هر کشور ودر هر آداب ورسومی گل ها برای خود یک زبان خاصی را دارا می باشند وهر کدام از انها نماد یک مطلب خاص می باشد.ودارای پیام خاصی برای ان کسی است که ان گل به او هدیه داده می شود مثلا گل رز قرمز در فرهنگ ما ایرانیان نماد عشق ومحبت وعلاقه می باشد.و وقتی یک عاشق می خواهد عشق وعلاقه ی خود را به معشوقش نشان دهد به او یک شاخه ویا دسته گل رز قرمز هدیه می دهد. و گل های دیگر مانند لاله ویا سوسن ویا ارکیده ویاسمن ویا گل های دیگر نیز هر کدام دارای مفهوم خاصی می باشند.

در صورتی که شما می خواهید هزینه ی زیادی برای دسته گل وهم این طور برای گل ارایی ماشین ویا تالار عروسی صرف نکنید وقصد صرفه جویی در این زمینه ها را دارید شما می توانید از گل هایی که در ان فصل ودر منطقه ی زندگی شما وجود دارند برای این کار استفاده کنید زیرا انها بطبع دارای قیمت پایینی خواهند بود .وهمین طور گل های فصلی دارای دوام زیادی هستند و از انجایی که این دسته گل باید چندین ساعت در دستان شما تر وشاداب بماند بهتر است این گونه گل ها در دسته گل استفاده کنید تا هم دیرتر پزمرده شوند و هم از اول دارای شادابی وطراوت زیادی باشند.

 

به راحتی هم گل فروش بتواند سر وقت انها را پیدا کرده وبرای شما حاضر واماده کند. همین طور اگر شما بخواهید از گل های فصلی استفاده کنید این امکان برای شما وجود دارد که گل فروش یک گلی را برای شما معرفی کند که بسیار زیبا وجذاب باشد وشما تا به ان روز اصلا هیچ آشنایی با ان نداشتید وبه این طریق بتوانید از ان در دسته گل خود استفاده کنید, و از زیبایی ان لذت ببرید.

شما می توانید گل مورد علاقه ی خود را هم در بین گل هایی که برای دسته گل خود سفارش می دهید جای دهید ودر حالتی هم که گل مورد علاقه ی شما در محل زندگی شما وجود ندارد وباید ان را ازیک منطقه ویا حتی از یک کشور دیگر تهیه کنند بهتر است در این صورت چند روز زودتر ان را سفارش دهید تا سر وقت حاضر شود ودر ان تاخیر ایجاد نشود.

نکات مهم در انتخاب دسته گل عروس

هماهنگی دسته گل با لباس عروس خانم :

عروس خانم در هنگام سفارش دسته گل باید به لباس عروس خود دقت کند و ببیند که تزئینات لباس او در کجای ان قرار دارد واگر تزئینات لباسش در پایین تنه ودر دامنش قرار دارد سعی کند که از دسته گل های اویزان که قسمت پایین لباسش را پوشش خواهد داد است استفاده نکند زیرا این ها زیبایی لباسش را محو خواهند کرد وبهتر است از دسته گل معمولی استفاده کند ویا اگر تزئینات لباس اودر قسمت بالا قرار دارد بهتر است برای جلوه گر شدن ان دسته گل های کوچکتر به کار ببرد.

دسته گل عروس

بیشتر بدانید : مزون لباس عروس

هماهنگی آن با نوع مراسم :

اگر مراسم شما دارای یک حالت سنتی وقدیمی است بهتر است برای دسته گل نیز از گل هایی استفاده کنید که زیاد به روز وجدید نباشندواگر هم تم عروسی شما امروزی است بهتر است از گل های شیک امروزی در دسته گل شما استفاده شود.

هماهنگی دسته گل با نوع گل ارایی تالار :

بهتر است گل هایی که در دسته گل استفاده می شود مقداری متفاوت از گل های مورد استفاده در گل ارایی باشند.تا بیشتر جلوه کرده وجذاب باشند.



:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

دسته گل عروس

انواع دسته گل عروس  , دیزاین انواع دته گل برای عروس خانم , بهترین نوع گل ( رز , لاله , آلاله , لیلیوم , ادریسی , یاسمن سفید ) برای استفاده در دسته گل عروس  : از انجایی که دسته گل در تمام طول مراسم همراه عروس خانم است پس از تمام گل های موجود در مراسم مهمتر است و انتخاب ان دقت بیشتری می خواهد بنابر این در اینجا چند نکته را یاد اور میشویم تا عروس خانم های ما راحتر بتوانند دسته کل عروسی خود را انتخاب کنند.

انواع دسته گل عروس

بهترین گل فروشی های تهران بزرگ : گل فروشی

بیشتر سعی کنیم که دسته گل را متناسب با فصل عروسی خود انتخاب کنیم :

معمولا گل هایی که مخصوص هر فصل هستند در ان فصل کیفیت ودوام خوبی دارند پس بهتر است که ما تلاش کنیم در هر فصل از گل های مخصوص ان فصل برای دسته گل خود استفاده کنیم وهم چنین این نکته را نیز به خاطر داشته باشیم که هر چه گل های ما تازه و شادابتر باشند دوام بهتری خواهند داشت.ودیرتر کیفیت خود را از دست خواهند داد.ویک نکته هم که در انتخاب گل های فصلی وجود دارد این است که اگر ما به دنبال گل های فصلی باشیم واز گل فروش محترم در این مورد پرسش کنیم ممکن است که با گل هایی مواجه بشویم که تا کنون هیچ آشنایی با ان ها نداشتیم و دسته گل عروس ما را بسیار زیبا جلوه دهند .وهمچنین اگر دسته گل عروسی ما از گل های فصلی انتخاب شوند بطبع قیمت ان پایینتر خواهد بود.

راهنمای انتخاب دسته گل برای عروس : مدل دسته گل عروس

هماهنگی دسته گل عروس با تم مراسم عروسی

هنگامی که به گل فروش مراجعه میکنیم ومی خواهیم دسته گل عروسی خود را سفارش بدهیم باید گل فروش را در جریان این امر قرار دهیم که تم عروسی ما به چه صورت است .به عنوان مثال آیا مراسم عروسی ما یک مراسم سنتی است یا یک مراسم مد روز و رنگارنگ امروزی.و اگر سنتی است باید گل  دسته گل عروس را نیز مانند مراسم ساده سغارش دهیم مانند گل های سوسن ویا الاله و اگر یک مراسم شاد امروزی است  پس بهترین گزینه این است که دسته گل عروس نیز مانند مراسم شاداب و رنگارنگ باشد واز تعداد زیادی گل رنگارنگ در دسته گل استفاده شود.

جای دادن گل مورد علاقه ی خود در دسته گل عروسی

بهتر است سعی کنیم موقعی که برای سفارش دسته گل عروس به گل فروش مراجعه میکنیم.در مورد گل های مورد علاقه ی خود نیز با گل فروش صحبت کنیم وببینیم آیا گل های دلخواه ما در ان فصل وجود دارند یا نه چون بسیاری از گل ها فصلی هستند ودر هر فصلی موجود نیستند وهم چنین ما باید به منطقه ای که در ان زندگی میکنیم نیز توجه کنیم چون ممکن است ان گل ها اصلا در کشور یا شهری که ما ساکن هستیم وجود نداشته باشد ودر صورت موجود بودن  انها  از گل فروش خواهش کنیم که از ان گل ها نیز در دسته گل عروسی ما استفاده کنند. در صورتی هم که دلمان خواست خودمان دسته گل عروسمان را درست کنیم تمام تلاش خود را به کار بریم که از گل های تازه و شاداب دلخواه خود استفاده کنیم.

دسته گل عروس

هماهنگی دسته گل عروس با قد و قامت عروس خانم

عروس خانم های عزیز باید بلندی و کوتاهی قد خودوهمچنین هیکل خود رادر انتخاب و سفارش دسته گل عروس  در نظر بگیرند وبه این نکات توجه کنند که  دسته گل عروس مناسب قد و هیکل خود را سفارش دهند .به عنوان مثال اگر قد بزرگ ویا هیکل درشتی دارند بهتر ان است که دسته گل عروس خود را نیز مقداری بزرگ انتخاب کنند.ودر صورتی که از قد وقواره ی کوچکی برخوردار هستند بهترین گزینه این است که دسته گل عروس خود را در سایز های کوچکتر سفارش دهند.ویااگر  دارای قد بسیار بلندی هستنند سعی کنند که  دسته گل های اویزان ودنباله دار را به کار برند زیرا این فرم دسته گل ها بیشتر با قد شما هماهنگی داشته وقد شما را رعنا تر نشان خواهد داد.

 

همامنگی رنگ دسته گل عروس با رنگ آرایش وپوست عروس خانم

عروس خانم های عزیز ما باید به این نکته توجه داشته باشند که بتوانند رنگ دسته گل عروس خود را با رنگ آرایش خود هماهنگ کنند به عنوان نمونه اگر دارای رنگ روشنی هستنند زیاد سعی نکنند که از رنگ های تیره در دسته گل خود استفاده کنند چون این کار باعث خواهد شد که ان عروس به صورت بی حال ورنگ پریده دیده شود.وهمین طور اگر دارای رنگ پوست تیره هستید سعی نکنید که از رنگ های زیاد روشن در دسته گل عروس خود استفاده کنید.ویک عروس خانم باهوش بیشتر باید به دنبال این باشد که  رنگ هایی را در دسته گل عروس خود به کار برد که مکملی برای رتگ آرایش خود باشد.وهمین طور سعی کند که از تجربه ی افرادی که در این زمینه بیشتر تجربه و مهارت دارند مانند گل فروش ها یا آرایشگرها استفاده کند.

بهترین تشریفات عروسی در تهران : تشریفات عروسی تهران

هماهنگی دسته گل عروس با لباس عروس خانم

عروس خانم های محترم باید در انتخاب و سفارش دسته گل عروس خود دقت زیادی کنند که بتوانند ان را با موارد زیادی هم خوانی دهند که یکی از این موارد نیز لباس عروس خانم است .شماباید توجه کنید که حتما قبل از انتخاب دسته گل عروس لباس عروس را انتخاب کنید و ببینیدکه آیا میخواهید لباس شما به چه صورت دیده شود.مثلا اگر قسمت جلوی لباس شما بسیار زیباست وشما می خواهید بیشتر به چشم بیاید پس مناسبتر این است که از یک دسته گل کوچک ودر عین حال بسیار شکیل استفاده کنید.ویا نه دارای پایین تنه ی بسیار ساده ای است بهتر است برای پوشش دادن قسمت پایین ان  یک دسته گل عروس اویزان و دنباله داررا به کار ببریم.تا بیشتر قسمت بالای لباس ما که زیباتر است خود نمایی کند.ودر عین حال دسته گل عروس را باید به صورتی انتخاب کنیم که زیاد  جزئیات لباس عروس ما را پوشش ندهد.وزیبایی ان را از بین نبرد.

انواع دسته گل های عروس با گل های متفاوت

از انجایی که هر کدام ز گل ها معنا ومفهوم خاصی دارنند و هر کدام نماد یک مسئله ی خاص هستند پس ما باید دقت کنیم که گل یا گل هایی را که برای دسته گل عروس خود انتخاب می کنیم طوری باشد که گویای احساسات وعواطف ما باشد.وبا سلیقه ی ما سازگاری داشته باشد.

مدل دسته گل عروس

دسته گل رز

گل رز یکی از پر طرفدار ترین گل ها در دسته گل های عروس خانم ها است وهمان طور که در همه ی نقاط جهان نیز جا افتاده ودر همه ی قصه ها وافسانه ها نیز وجود دارد همیشه نماد عشق و محبت بوده و هست البته رنگ قرمز ان نماد عشق ومحبت است ورنگ صورتی ان نماد فیض ونعمت ورنگ سفید ان نماد خلوص است.و هر وقت یک عاشق میخواسته ویا میخواهد عشق خود را به معشوق خود نشان دهد  به ان دسته گل رزقرمز هدیه میدهد.گل های رز انواع و اقسام گوناگونی در رنگ های متفاوت دارند.که چند نمونه را به شما معرفی میکنیم.

  1. گل رز دو رگه : گل های هم شکل ومعمولی که در هر گل فروشی پیدامیشود
  2. گل رز خوشه ای : شکل ان شبیه رز های باغچه ای است وحدود پنج تا ده گل به یک شاخه متصل است
  3. گل رز باغچه ای :  که عطر وبوی بسیار قشنگی دارد .ودر عین حال گرانتر از سایر گونه ها است.
 

دسته گل لاله

گل های لاله میتوانند انتخاب بسیار خوبی برای دسته گل عروس خانم ها باشند زیرا هم نماد عشق وارامش و خوشی هستند وهم دارای طیف گسترده ایی از انواع رنگ ها هستند .و به راحتی میشود سایر موارد عروسی را با ان هماهنگ کرد.گل های لاله دارای رنگ های گوناگون مانند صورتی کرم زردو یا رنگ های شادتر مانند قرمز ارغوانی بنفش هستند که در همه ی فصول نیزمعمولا یافت میشوند وهمچنین نیز از قیمت پایین و خوبی نیز برخوردارهستند.ودر اکثر میهمانی ها و عروسی ها در قسمت های متنوع از ان استفاده میشودولاله نیز دارای انواع مختلف است.

مانند گل لاله ی هلندی : که در هر گل فروشی میتوان ان را پیدا کرد.

گل لاله ی فرانسوی : که از قیمت زیادی برخوردار است ولی بسیار زیبا با ساقه های بلند وبرگ های بزرگ است.

توصیه ما به شما عروس خانم های عزیز این است که اگر میخواهید ساده وشکیل دیده شوید از گل لاله در دسته گل عروسیه خود استفاده کنید.

دسته گل شیپوری

گل شیپوری در رنگ های مختلفی از جمله نارنجی وزردو ارغوانی روشن وبنفش تیره و رنگ استخوانی دیده میشود که رنگ استخوانی ان پر طرفدارتر از بقیه رنگ های ان است وبیشتر در دسته گل های عروس مورد استفاده قرار میگیرد وهمچنین این گل دارای دو گونه متفاوت است نوع کوچکتر ان که بیشتر در دسته گل های کوچکتر و ظریفتر مورد استفاده  است ونوع دیگر ان که دارای گل بر گ های بزرگتر و ساقه های بلند است و از ان در دسته گل های عروس بزگتر استفاده میشود.ویک نکته دیگر در مورد گل شیپوری این است که اگر به انتهای دسته گل شیپوری یک روبان از نوع ساتن بسته شود بسیار چشم نوازی کرده و زیبا دیده میشود.

دسته گل یاسمن سفید

گل یاسمن در کشور ما بیشتر نماد تعلق خاطر وعلاقه است وبه همین دلیل میتواند انتخاب مناسی برای دسته گل عروس باشد وهمچنین میتوان از ان روی کت اقا داماد نیز استفاده کرد چرا که دارای شکل ظریف وزیبایی است.گل یاسمن دارای شکل ستاره ای میباشد وبه صورت بوته یی میروید.ودارای عطر خیلی زیبایی است ودارای قیمت مناسبی است چون در تمام فصول سال میتوان ان را در گل فروشی ها یافت.

دسته گل الاله

گل الاله دارای شکل بزرگ با گل برگ های بسیار است که دارای انواع مختلف رنگ ها از جمله زرد وسفید وصورتی میباشد اگر گل الاله را همراه گل رز در دسته گل عروسی خود قرار بدهیم یک دسته گل بسیار زیبا به وجود میاید که توجه همگان را به خود جلب میکند.

دسته گل ادریسی

این گل دارای گل برگ های بزرگ وبسیار زیادی است ومیتوان از ان در دسته گل های بزرگ استفاده کردودارای رنگ های مختلف از جمله صورتی وسفیدوآبی وسبز میباشد واین نوع دسته گل نیز بسیار زیبا جلوه میکند.

دسته گل لیلیوم

گل لیلیوم یا همان سوسن  یکی از پر طرفدارترین گل هایی است که در دسته گل عروس کار برد دارد.این نوع گل دارای انواع ونزاد های مختلفی است واین امر موجب میشود که دست گل فروش در درست کردن دسته گل با این نوع گل بازتر باشد.وهمچنین از این گل در تزیین ماشین عروس نیز بیشتر استفاده میشود ولی با این وجود دارای قیمت بالایی است.این گل دارای انواع مختلفی است ولی بیشتر نوع هلندی ان در دسته گل عروس استفاده میشود زیرا دارای مقاوت بالایی در مقابل بی ابی است و از انجایی که دسته گل عروس یاید ساعت های زیادی سر حال و شاداب باشد انتخاب بسیار مناسبی برای دسته گل عروس است.و هم چنین این گل نماد خلوص وعظمت است.

 

دسته گل پائونیا

گل پائونیا که به گل صد برگ شهرت دارد دارای گل برگ های درشت وزیادی است ومیتواند برای دسته گل های بزرگ انتخاب مناسبی باشد.وهمچنین این گل دارای عطر بسیار دل انگیزی است.شما عزیزان میتوانید یک دسته گل بسیار زیبا با این گل  سفارش دهید ویا میتوانید ان را با گل های دیگر ترکیب کنید تا دسته گل عروس بسیار زیبایی به وجود اید.این گل نماد رحمت ومهربانی است.

دسته گل مروارید

اگر شما عزیزان قصد برگزاری عروسی خود در فصل های بهار ویا تابستان را دارید گل مروارید انتخاب مناسبی برای دسته گل عروس شما خواهد بود.زیرا که این گلی زیبا وگرم است که انرزی زیادی به شما خواهد بخشید.

دسته گل لیلی کالا

گل لیلی کالا یکی از نزادهای گل نیلوفر است وگل بسیار با ظرافتی است که اگر عروس خانم ها ازان استفاده کنند این نشان دهنده ی ان است که ان عروس خانم دارای احساسات بسیار لطیف وظریفی است وبه همین دلیل توجه عروس خانم ها را به خود جلب میکند.ودارای رنگ ها وسایز های مختلفی است ومیتوان به راحتی از ان برای درست کردن دسته گل عروس استفاده کرد.خمیدگی وانحنای این گل نیز بر زیبایی ان افزوده وزیبایی ان را چند برابر کرده .است

دسته گل ارکیده

گل ارکیده  نیزدر اغلب دسته گل های عروس ها به چشم میخورد ودارای طبع گرمی است وشاید هم به همین دلیل عروس خانم ها ان را برای دسته گل عروسی خود انتخاب میکنند.تا بر جذابیت خود بیفزایند.ارکیده نماد زیبایی است.

دسته گل گل نخود

این گل دارای گلبرگ های موج دار و عطر بسیار زیبایی است وهمین امرهم باعث شده که اغلب ان را در جشن های عروسی یا به عنوان دسته گل عروس ویا دسته گل های ساغدوش ها استفاده کنند.

متفاوت بودن دسته گل عروس با دسته گل های ساغدوش ها

اگر چنان چه عروس خانم دارای ساغدوش هستنند باید دسته گل خود را به گونه ای انتخاب کنند که با دسته گل های ساغدوش های خود متفاوت باشند تا بیشتر جلوه ی خود را نشان بدهد.

موسسه خدمات عروسی و تشریفات مجالس

عروس برای اولین بار است که به دنبال کارهای عروسی می رود و از این نظر تجربه ای ندارد ولی موسسات عروسی و خدمات مجالس همیشه کارشان با تزیین و برگزاری مراسم عروسی می باشد لذا مشاوره گرفتن و سپردن برخی از کارهای مهم به این موسسات می تواند شما را در برگزاری مراسم عروسی باشکوه یاری کند. از پیشنهادهای برگزار کننده مراسم عروسی خود حتما بهرمند شوید . انها دسته گل عروس شما را بر اساس برخی از معیارهای می شنجد و رنگ بندی آن را پیشنهاد می دهند .

بهترین موسسات تشریفاتی تهران بزرگ را می توانید اینجا پیدا کنید : تشریفات مجالس



:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

تزیین ماشین عروس

تزیین ماشین عروس , تزئینات ماشین عروس : یکی از مهمترین تدارکات مراسم عروسی تزئین ماشین عروس می باشد و همه ی عروس وداماد ها علاقه مند هستند که ماشین عروس انها به بهترین شکل ممکن گل زده شود وتزئین شود بنابراین این کار یکی از مهمترین تدارکات ونکته هایی است که نیاز به توجه کردن قبل از عروسی توسط عروس وداماد دارد.

تزیین ماشین عروس با همکاری باغ تالارها :

یکی از برترین و مهمترین خدمات برخی از تالارهای عروسی تزئین ماشین عروس به وسیله ی انها است .انها ماشین هایی بسیار شیک و لوکس را نیز برای این کار در اختیار دارند وشما فقط باید نوع ماشین ومدل تزیین ان را انتخاب کنید تا ان را در اولین فرصت برای شما اماده کننند.وگل بزنند.ودر صورتی هم که تمایل داشتید می توانید ماشین عروستان را از بیرون تهیه کرده وان را بدهید گل آرایی و تزئین کنند.

بهترین باغ تالارهای عروسی در تهران : باغ تالار عروسی تهران

در بین ما ایرانی های رسم های بسیار قشنگی وجود دارد که نشان از فرهنگ غنی ما است این رسم ها در مورد عروسی نیز وجود دارند وبسیار قشنگ هستندویکی از این رسم های قشنگ روز عروسی این است که در این روز آقا داماد یک دسته گل زیبا تهیه کرده وان را با تمام وجود وعشق وعلاقه به عروس خانم هدیه می دهد.واین دسته گل به عنوان یک نماد به حساب می اید که نشان دهنده ی این است که داماد با این کار می خواهد به عروس بگوید که دوست دارد باهم یک زندگی قشنگ به زیبایی گل داشته باشند وعروس خانم نیز تا پایان مراسم ان را در دست های خود نگه می دارد. وبه هدیه ی آقا داماد احترام می گذارد وانها با یک ماشینی زیبا که با سلیقه ی خودشان تزئین شده راهی خانه ی ارزوها وبخت خود می شوند .

 

شما می توانید برای انتخاب تزیین ماشین عروس و همین طور برای انتخاب دسته گل به چندین گل فروشی مراجه کرده واز انها بخواهید که عکس هایی از نمونه کار های خود را در اختیار شما قرار دهند تا شما پس از مقایسه ی نمونه کار ها وقیمت های انها یک دسته گل زیبا ویک تزئین ماشین عروس قشنگ از بین انها انتخاب کنیدوان را سفارش دهید.ویک بیعانه پرداخت کنید .تا برای روز عروسی شما ان را اماده کننند وهمین طور اگر شما از قبل یک طرح خاصی را برای این کار در زهن خود دارید ودوست دارید که این طرح برای تزئین ماشین عروس شما استفاده شود می توانید ان را به گل فروش ویا فردی که وظیفه ی گل ارایی ماشین شما را دارد توضیح دهید تا ان را برای شما پیاده کند..

برای انتخاب گل فروشی باید چند نکته را رعایت کرد :

  1. فاصله ی گل فروشی تا منزل اقامت شما زیاد نباشد.تا وقت شما هنگام رفت وامد به انجا تلف نشود.
  2. همین طور فاصله ی ان با ارایشگاه نیز زیاد نباشد.که عروس خانم زیاد منتظر امدن شما باشند.
  3. وموقعیت مکانی ان طوری باشد که زیاد در مسیر های پر تردد وشلوغ وترافیک نباشد به خصوص اگر عروسی در روز پنجشنبه باشد این ترافیک بیشتر نیز خواهد بود.واین امکان وجود دارد که شما در یک ترافیک سنگین گیر کنید ونتوانید سر وقت به آرایشگاه و تالار عروسی خود برسید.

در صورتی که ماشینی که به عنوان ماشین عروس در نظر گرفته اید به خودتان تعلق دارد؟

برای انتخاب و تزئین ماشین عروس هم مانند سایر تدارکات عروسی هزینه مورد نیاز است .ولی در صورتی که شما دوست ندارید برای این کار هزینه صرف کنید ودوست دارید هزینه ی این کار را صرفه جویی کنید .در صورت داشتن خودروی شخصی می توانید ان را برای این کار انتخاب کنید و یا میتوانید از ماشین های دوستان واشناین در این کار استفاده کنید.ولی یک تعداد افرادی هستند که دوست دارند برای حمل عروس خود از ماشین های لوکس و مجللی که برای این کار کرایه داده می شوند استفاده کنند.بنابراین دراین صورت شرایط یک مقدار با قبل متفاوت می شود.وهزینه های عروسی مقداری زیادتر خواهد شد.

 

یکی از امتیازات این روش این است که شما گزینه های زیادی در اختیار دارید که می توانید هر کدام را به دلخواه انتخاب کنید اما هر انتخابی هزینه ی مخصوصی برای خود دارد .وگل فروشی ویا در محل اجاره انها وظیفه دارند که شرایط اجاره وهمین طور حدود قیمت ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهندوتا شما هم بتوانید با در نظر گرفتن همه ی جوانب امر تصمیم خود را بگیرید و ماشین عروس خود را انتخاب کنید.و طرح تزئین ان را نیز تعیین کنید.

واما شرایط اجاره ماشین عروس :

  • اکثرا ماشین عروس را به مدت ده ساعت به اجاره می دهند ودر صورتی هم که شما بخواهید بیشتر از این مدت ماشین را پیش خود نگه دارید وتحویل ندهید در این صورت باید یک هزینه ی اضافی بابت هر ساعت تاخیر در تحویل ان پرداخت کنید.
  • معمولا هزینه ی تزئینات وگل ارایی ماشین عروس را باید فرد اجاره دهنده ی ماشین پرداخت کند وهزینه ای جداگانه از این بابت از مشتری در یافت نمی شود وعروس وداماد می توانند ومختار هستند که نوع تزئین وگل ارایی ماشین را خودشان از آلبوم گل فروشی انتخاب بکنند.واز انه بخواهند که این طرح روی ماشین انها زده شود.
  • زیاد از محدوده شهر خارج نشوید زیرا این کار موجب خواهد شد که هزینه های شما زیاد شود.زیرا سوخت زیادی مصرف می شود وهمین طور اصطلاک ماشین نیز به حساب می اید.
  • در صورتی که دوست دارید ماشینی را که اجاره می کنید بدون راننده باشد و خودتان ان را برانید دراین صورت باید در هنگام اجاره ماشین عروس باید چکی به اندازه ی قیمت ماشین در انجا به عنوان ضمانت در اختیار کسانی که ماشین را اجاره می دهند بگذارید وهنگامی که ماشین را تحویل می دهید انها چک شما را به شما تحویل خواهند داد.ولی نه در صورتی که شما تمایل دارید که ماشین را همراه راننده اجاره کنید دیگر نیازی به دادن چک نیست.ودیگر لازم نیست نگران تهیه ی چک باشید.

اجاره ماشین عروس

معروفترین موسسات اجاره ماشین عروس در : اجاره ماشین عروس تهران

و در پایان

در صورتی که شما زیاد وضع مالی خوبی ندارید ومی خواهید هزینه ی اجاره و تزئین ماشین عروس را در عروسی تان صرفه جویی کنید؟در صورت داشتن مقداری خلاقیت شما می توتند خودتان ماشین تان را خودتان گل بزنید ویا با تعدادی بادکنک ان را تزئین کنید واگر هم خودروی شخصی ندارید می توانید از یکی از دوستانتان خواهش کنید تا ماشینش را در ان روز در اختیار شما قرار دهد.



:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

رنگ مو

رنگ مو  انواع رنگ مو : رنگ مو یکی از بهترین و پر طرفدار ترین محصول آرایشی در دنیای امروز شناخته شده است. در بیشتر جوامع رنگ مو اصلی ترین ماده آرایش مو است که با تغییر رنگ موی طبیعی به خاکستری یا سفید شدن تار های مو استفاده از رنگ مو بیشتر و بیشتر شده است. تغییر در رنگ مو باعث شده است تا برای پوشش دادن تارهای سفید یا تنوع طلبی افراد برای داشتن موهای با رنگ های دلخواه استفاده از رنگ مو ها روز به روز بیشتر شود از آن جایی که دنیای رنگ مو بسیار گسترده است شما برای پیدا کردن یک رنگ مو مناسب باید یکسری نکات قبل از رنگ مو را در نظر بگیرید که ما تمامی این نکات را برای شما در این مقاله شرح داده ایم.

شناسایی یک رنگ خوب

ممکن است که بسیاری از افراد نسبت به نوع رنگی که استفاده می کنند آلرژی داشته باشند و این حساسیت باعث سوزش پوست سر یا قرمزی پوست و یا علائم دیگر شود. شما حتما برای اطمینان از اینکه رنگی که استفاده خواهید کرد هیچ حساسیتی نداشته باشد پس قبل از اینکه موهایتان را رنگ کنید، رنگ مورد نظر را برای نداشتن حساسیت به آن آزمایش کنید.

رنگ مو

ابتدا برشور داخل رنگ را حتما مطالعه کنید. معمولا روش تست رنگ مو هم به این روش است که مقداری از رنگ مورد نظر را پشت گوش بزنید اگر بعد از چند ساعت علائم حساسیت مثل سوزش و خارش شدید حتما به متخصص پوست مراجعه کنید؛ اما اگر هیچ اتفاقی برای پوستتان نیفتاد یعنی رنگ مورد نظر برای شما هیچ عارضه ای ندارد و با خیال راحت محصولتان را استفاده کنید برای اطمینان بیشتر شما رنگ مو هایتان را حتما از فروشگاه های معتبر و دارای مجوز وزارت بهداشت تهیه کنید.

معرفی بهترین آرایشگاه های عروس در تهران : آرایشگاه عروس تهران

ظرف مخلوط رنگ

معمولا در انتخاب ظرف برای مخلوط کردن رنگ در آن جز ظرف فلزی از ظروف شیشه ای و پلاستیکی باید استفاده کرد. پس بعد از پوشیدن دستکش مقدار لازم از رنگ مورد نظرتان را در یک ظرف غیر فلزی باید بریزید و بعد مقدار لازم از کرم اکسیدان را به آن اضافه کنید و با قلم رنگ خوب با هم مخلوط کنید تا ترکیبی یک دست و یک نواخت ب دست آورید. ممکن است در حین رنگ کردن قسمت های از صورت مثل پیشانی و پشت گردن در اثر رنگ لک شوند بهتر است برای جلوگیری ان قسمت ها را با وازلین یا کرم مرطوب کننده حسابی چرب کنید.

 

شروع رنگ از کدام قسمت سر

رنگ کردن مو نیاز به رعایت نکاتی دارد تا نتیجه که می خواهید بگیرید همان چیزی باشد که می خواستید. اگر شما تا به حال موهایتان را رنگ نکرده اید و این بار اولین بار است باید در رنگ موی زبیعیتان شما بیشتر دقت کنید؛ و طوری رنگ کنید که رنگ تمام تار موهای شما را به طورکامل پوشش دهد، اگر در لا به لای موهای خودتان تار مو های سفید دارید بهتر است از قسمتی که این تارهای روشن زیاد است رنگ کردن را شروع کنید.

انواع رنگ مو

شما ابتدا قسمت ها انتهای مو را رنگ کنید و بعد از چند رنگ را به ریشه مو بزنید وقتی که رنگ کردن مو هایتان تمام شد شما اگر تار موی ضخیم داشته باشید مقدار زمانی که برای رنگ گرفتن موهایتان لازم دارید ۴۰ دقیقه است و برای موهای نازک و ۳۰ دقیقه برای موهای نازک ۳۰ دقیقه برای زمان برای شستشو کافی است؛ و نکته مهمی که شما قبل از انتخاب شروع رنگ کردن موهایتان باید بدانید این که در مورد کلیه رنگ‌ها به‌ خصوص رنگ‌های روشن و مد روز، باید رنگ‌آمیزی را از پشت سر شروع کرده و به طرف جلوی سر ادامه دهید.

مرحله آخر رنگ گزاری

وقتی که زمان ماندن رنگ روی موهایتان به اتمام رسید حالا نوبت شستن موها یتان است، توجه داشته باشید که بیشتر از زمانی که لازم است رنگ روی موهایتان نماند چون باعث سوزش پوست سرتان میشود. پس ابتدا موی سر خودتان را با آب خیس کنید وآرام ماساژ دهید به هیچ وجه برای شستشو از شامپو استفاده نکنید؛ و برای رفع کف حاصل از رنگ مو موهایتان را با نرم کننده یا کاندیشنز خیلی آرام آب کشی کنید. پس رعایت این نکته که بعد از رنگ کردن حداقل تا ۴۸ ساعت نباید موهایتان را شامپو بزنید تا رنگ بتواند به خوبی در هر ساقه مو نفوذ کند را برای نتیجه بهتر حتما رعایت کنید.

 

روش رنگ ریشه مو

اگر ریشه موهایتان در امده و شما این تغییر رنگ با قسمت های دیگر مو را دوست ندارید برای رنگ کردن ان می توانید به سالن زیبایی مراجعه کنید و چون فقط ریشه موهایتان نیاز به رنگ دارد شما هزینه کمتری را پرداخت می کنید.

رنگ کردن ریشه هم اصول خودش را دارد مثل تمام رنگ کردن ها باید از پشت سر شروع کردو به سمت جلوی مو ها آمد. نباید تمام مو ها را آغشته به رنگ کنید و حواستان باشد که هدف شما فقط رنگ کردن ریشه مو است. همان طور که در قسمت قبل گفتیم زمان لازم برای شستن به جنس موی شما بستگی دارد پس موی ضخیم ۴۰ دقیقه و موی نازک ۳۰ دقیقه زمان لازم است. قبل از اینکه موهایتان را آبکشی کنید با یک شانه رنگ های روی ریشه مو را شانه زده و با رنگ های قسم های دیگر یک رنگ می کنیدو ۵ دقیقه بعد موهایتان را آبکشی نمایید توجه کنید که برای بالا بردن دوام رنگ مو تا ۲ روز نباید موها را با شامپو شست تا کاملا رنگ داخل ساقه مو نفوذ کند.

راه حل رنگی شدن پوست

یکی از مشکلات رنگ کردن مو رنگ گرفتن دست یا جاهای که رنگ به آنجا می خورد است قبل از شروع به رنگ زدن شما قسمت های که امکان رنگ شدن را دارند را با وازلین یا کرم مرطوب کننده مقداری چرب کنید. معمولا وقتی روی ناخن مقداری از رنگ می خورد ظاهر ناخن خیلی بد می شود راه‌حل ساده برای این مشکل این است که شما می‌توانید از مقدار کمی دکلره مو خیلی ضعیف برای پاک کردن رنگ از روی ناخن تان استفاده کنید.

رنگ مناسب ابرو

بسیاری از متخصصان پوست و مو استفاده از رنگ مو برای ابرو را منع کرده اند پس شما هیچ وقت برای هماهنگی بین رنگ مو با ابرو، از رنگ مو برای رنگ کردن ابرو استفاده نکنید. بلکه رنگ های مختص ابرو با اکسیدان ضعیف برای ابرو مناسب است. مخصوصا اگر شما حساسیت نسبت به رنگ داشته باشید، وککمی از رنگ با چشم شما تماس داشته باشد بی شک چشم شما دچار عفونت و یا آسیب همیشگی می شود. در بسیاری از کشور ها و کشور آمریکا سازمان غذا و دارو استفاده همزمان از رنگ مو و رنگ ابرو را برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی ممنوع اعلام کرده است.

 

مش و لایت

معمولا مش کردن موها به ۲ روش انجام می شود: روش اول روشی است که با کلاه انجام می شود و معمولا این روش برای موهای خیلی کوتاه مناسب است و به صورت پراکنده روی سر انجام می شود.

و روش دوم روش مش با فویل است که معمولا مش‌های به وسیله فویل خیلی منظم‌تر و مشخص تر است؛ و این ‌روزها این روش یعنی مش با فویل طرفداران بیشتری دارد زیرا نسبت به روش مش با کلاه درد، سختی و ناراحتی کمتری را برای فرد ایجاد می‌‌کند؛ و مورد دیگر این که آرایشگرهم خیلی منظم تر و دقیق تر تکه های مش را روی مو انجام دهد رنگ لایت خوب می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی موهای شما داشته باشد. ولی با کلاه که مختص موهای کوتاه هست فقط مش های سوزنی و پراکنده انجام میشود. در روش لایت می توان از ۲ رنگ نزدیک به هم استفاده کرد اما با این تفاوت که یکی از آن ها باید پررنگ تر و دیگری کمرنگ تر باشد. در روش مش رنگ های که می شوداستفاده کرد بیشتر از ۲ رنگ است.

رنگساژ

هنگامی که موها را رنگ یا مش می‌کنید روزهای اول رنگ موهای شما خیلی شفاف و زیبا هستند. ولی بعد از گذشت مدتی موهای شما دیگر زیبایی و شفافیت روزهای اول خودش را ندارد پیشنهاد آرایشگر در این زمان برای شما استفاده از یک رنگساژ است که با رنگساژ دوباره زیبایی و درخشندگی به موهایتان بازمی‌گردد. در تعریف رنگساژ باید گفت که در واقع رنگساژ همان رنگی است که به وسیله مقدار مناسبی از آب ضعیف شده است، می توانید رنگساژ را مثل شامچو به موهایتان بزنید و حدود ۱۰ دقیقه صبر کنید و موها را آبکشی کنید سپس متوجه خواهید شد که چقدر رنگ‌تان شفاف شده‌است و نکته مهم در استفاده از رنگساژ این که: برای رنگساژ کردن یک شماره تیره‌تر از پایه دکلره کار استفاده می‌شود، مثلا اگر پایه دکلره به ۶ برسد، رنگساژ باید پایه ۵ را استفاده کنیم.

سالن آرایش و زیبایی خود را پیدا کنید : سالن آرایش و زیبایی



:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

نکات مهم در خوش عکس شدن عروس و داماد

نکات مهم در خوش عکس شدن عروس و داماد , چه کار هایی باید انجام دهیم که عروس وداماد خوش عکسی باشیم وعکس های قشنگی از عروسی خود داشته باشیم؟ : همیشه وهمه ی عروس داماد ها علاقه مند هستند که در عکس های عروسی خود خوش عکس وزیبا باشند راه کارها وراه حل های مختلفی برای عملی شدن این کار وجود دارد که شما می توانید با استفاده از انها این مهم را عملی سازید وعکس های قشنگی از عروسی خود داشته باشید.اکثرا برای ما اتفاق می افتد که وقتی عکس مدل ها وسلبریتی ها را می بینیم با خود می گوییم که خدایا چه عاملی موجب شده است که انها این قدر خوش عکس باشند؟وزیبا به نظر ایند.

خوش عکس شدن عروس و داماد

ما در این نوشته تلاش خواهیم کرد تا شما را با راه کارهایی اشنا کنیم که شما می توانید با استفاده از انها وبه کار گیری انها بهترین عکس ها را برای روز عروسی خود بگیرید. وانها را برای همیشه به یادگار داشته باشید.معمولا بیشتر عروس خانم ها این دغدغه ی فکری را در نزدیکی روز عروسی خود دارند که آیا می توانند به راحتی در مقابل دوربین بایستند ولبخند بزنند ویا زست وفیگور بگیرند؟ومشکلی از این بابت خواهند داشت ویا نه؟واین عکس ها را عکاسان حرفه ای ودر آتلیه خواهد گرفت ویا خود مهمانان وبا دوربین های خانگی ویا موبایل وتبلت های شخصی به عنوان یادگاری از عروس وداماد خواهند گرفت.

معرفی بهترین آتلیه عکاسی عروس در تهران : آتلیه عکاسی تهران

ما به شما عزیزان توصیه می کنیم که اصلا هیچ استرس ونگرانی در این مورد به خود راه ندهید زیرا ما تلاش خواهیم کرد که در این مقاله راه کارهای کلیدی زست گرفتن در مقابل دوربین را به شما آموزش بدهیم ووشما بتوانید با یاد گیری انها در عکس های خود بسیار زیباتر و خوش هیکل تر وخوش تیپ تر از همیشه باشید ومانند یک ستاره در عکس های عروسی تان بدرخشید.واز دیدن انها همیشه لذت ببرید.

 

همه ی عروس ها دوست دارند وعلاقه مند هستند که در عکس های عروسی خود مانند یک پرنسس زیبا وقشنگ باشندوودر بهترین وزیباترین شب زندگی خود بهتر وزیباتر وباشکوه تر از شب های دیگر زندگی شان در عکس های عروسی شان جلوه کنند ودیده شوند.طوری که هر بیننده ای از تماشای ان عکس ها انگشت به دهن بماند.

برای این کار بهتر است شما عروس خانم عزیز از آرایشگر خود درخواست کنید که بعد از پایان ارایش شما از یک اسپره ی تثبیت کننده استفاده کرده وارایش شما را تثبیت کند.در این صورت ارایش صورت شما ثابت وسر جای خود خواهد ماند وهمین طور این اسپره یک براقیت طبیعی به صورت شما خواهد بخشید.زیرا این اسپره ها دارای یک سری مواد هستند که این براقیت را تولید می کنند.

سعی کنید قشنگی ها وویزگی های بارز صورت وچهره ی خود را با استفاده از یک سری ترفند های ارایشگری که معمولا ارایشگران حرفه ای در ان مهارت دارند برجسته واشکار کنید تا زیبایی انها افزایش پیدا کند ویزگی هایی مانند.پلک نازک وکشیده-نداشتن گودی دور چشم –بینی باریک –گونه های استخوانی –چشم ها وابروی باریک وتیره- فاصله ی متناسب بین چشم ها –لب کلفت و برجسته –چربی کمتر صورت –چهره ی باریک-داشتن پوست برنزه –داشتن موهای زیبا وپرپشت .قبل از اینکه نکات زیبای صورت خود را برجسته واشکار کنید سعی کنید مقداری روشن کننده از زیر فاندیشن به کار ببرید.

این نکته را به خاطر داشته باشید که اگر پوست صورت شما بیش از اندازه براق باشد در عکس های شما جلوه ی زیاد خوبی نخواهد داشت وعکس ها بد شکل از اب در خواهند امد بنابراین تا جایی که می توانید سعی کنید روی دماغ تان روشن کنند ه ها را به کار نبرید.

 

آتلیه عکاسی عروس و داماد

واما چند توصیه ی مهم برای شما عزیزان داریم تا با به کار بستن این توصیه ها قبل از تدارکات عروسی وشلوغی های ان انها را به کار گرفته وآرامش زیادی پیدا کنید:

سعی کنید چند روز مانده به روز عروسی هر روز وروزی حدود نیم ویا یک ساعت حتما پیاده روی داشته باشید وهمین طور قراعت قرآن وخواندن بعضی از دعاها وگفتن ذکر نیز به ارامش شما کمک خواهد کرد.برای پیدا کردن ارامش شما می توانید یکی از کارهایی که به ان علاقه مند هستید را انتخاب کرده وان را انجام دهید تا آرام گیرید.

گرفتن دوش اب گرم نیز یکی از مواردی است که ارامش عجیبی به انسان می بخشد پس تلاش کنید که هر روز یک دوش اب گرم بگیرید وبیشتر از وقت های دیگر زیر اب بمانید.وحس سبکی وارامش کنید.صحبت کردن با یکی از نزدیکان که به اواعتماد زیادی دارید نیز می تواند در حد زیادی شما را آرام کند وبه شما دل گرمی بدهد.

خوردن صبحانه را فراموش نکنید وهر روز حتما صبحانه بخورید حتی اگر شده چند لقمه هم باشد باز ان را میل کنید زیرا این کار شما را سر حال خواهد کرد.سعی کنید قبل از عروسی به پوست خود رسیدگی کرده واز کانسیلرهای مختلف برای از بین بردن برخی ایرادات پوستی خود استفاده کنید .مثلا برای رفع التهاب وقرمزی پوست می توانید از یک کانسیلر خاص استفاده کنید.وکانسیلری دیگر را برای رفع سیاهی های زیر چشم به کار ببرید ویا از یک کانسیلر دیگر برای روشن کردن وشفافیت پوست خود استفاده کنید.برا ی از بین بردن جوش های صورت نیز می شود از کانسیلر ها استفاده کرد.وهمین طور این امکان وجود دارد که شما بتوانید کانسیلر های مختلف را باهم مخلوط کنید وبعد از انها استفاده کنید.

 

بهترین عکاس و فیلم بردار را برای عروسی خود انتخاب کنید:

از خدمات ویزه وخاص باغ تالارها می تواند عکاسی و فیلمبرداری ویژه از عروس و داماد باشد .عکاسان انها باید در زمینه ی عکاسی در آتلیه تخصص و مهارت داشته باشندو همین طور دارای تجهیزات مدرن و پیشرفته و دوربین های به روز دنیا باشند.این ها نکاتی است که عروس وداماد های عزیز باید هنگام انتخاب عکاس و فیلم بردار برای عروسی خود باید انها را رعایت کنند وبه انها توجه داشته باشند.وهمین طور هنگام مراجعه به بهترین ومجلل ترین تالارها از انها در خواست کنند که همه ی امکانات خود را برای انها باز گو کنند ودر صورت امکان در اختیارشان قرار دهند.

بهترین آتلیه عکاسی در تهران : آتلیه عکاسی عروس و داماد

امید واریم که زوج های جوان عزیز مطالب این مقاله را به خوبی مطالعه کنند وبتوانند ان را در عروسی خود به کار گیرند وبا استفاده از نکات ذکر شده در ان بتوانند عکس های بسیار زیبا وقشنگی از عروسی خود تهیه کنند که در انها بسیار خوش هیکل وزیبا به نظر می ایند.



:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

راهنمای انتخاب آتلیه عکاسی عروس

راهنمای انتخاب آتلیه عکاسی عروس : با یک بررسی و تحقیق ساده در مورد عکس های قدیمی به این نکته پی خواهیم برد که از زمانی که صنعت عکاسی به وجود امد علاوه بر عکس های معمولی عکس های عروسی نیز گرفته میشد چون ما با نگاهی ساده به تاریخ میتوانیم عکس های عروسی شاهزادگان وشاهان را مشاهده کنیم .

راهنمای انتخاب آتلیه عکاسی عروس

در ان زمان این عکس ها علاوه بر ان که به عنوان یادگاری گرفته میشدند بلکه به عنوان یک سند زنده از تاریخ نیز بودند که ما الان میتوانیم با مشاهده ی انها پی به آداب و رسوم نیاکان خود ببریم وبا طرز لباس پوشیدن و رسم های انها اشنا شویم از انجایی که عکس های عروسی در بهترین وشادترین روزهای زندگی یک فرد گرفته میشوند بنابراین از اهمیت خاصی برای همه برخوردار هستند وهمه ی عروس و دامادهای عزیز تلاش میکنند حتما از این روزها عکس تهیه کنند تا در اینده یاداور بهترین خاطراتشان شود..احساسات وعواطف ان روز ها را برایشان زنده بکند.

نگاهی به تاریخ عکس های عروس و دامادی تا به امروز

اگر نگاهی گزرا به عکس های عروسی که از گذشته های دور تا به امروز گرفته شده اند بیندازیم در خواهیم یافت که این عکس ها تغییرات زیادی کرده است ودلایل این تغییرات نیز تغییر فرهنگ ها وتغییر مد وتغییر نگرش انسان ها بوده است که اجتناب ناپذیر است.معمولا عکس های عروسی همیشه پر از شادی ونشاط وشور است ودر گذشته نیز این چنین بوده وهست و وقتی به عکس های عروسی گذشتگان نگاه میکنیم می بینیم که جمعیت زیادی با شور واشتیاق عروس داماد را احاطه کرده اند.واین هنر عکاسی است که این لحظات قشنگ را ضبط وثبت کرده است.

معرفی بهترین آتلیه های عکاسی در تهران : آتلیه عکاسی عروس و داماد

اگر چه در گذشته دوربین های عکاسی از کیفیت خوبی برخور دار نبوده اند ولی عکس های ان دوران باز رنگ ولعاب خود را به خوبی حفظ کرده وبه بیننده ی خود یک حس زیبا وقشنگ میبخشد. وان لحظات را برای بیننده خود تداعی میکند واورا پر از انرزی مثبت میکند.به خصوص عکس هایی که در حیاط ومنازل عروس وداماد ها وهمان معماری قدیمی گرفته شده اند پر از خاطره اند.و ما را به ان دوران میبرند.

ولی برخلاف عکس های عروسی قدیمی که معمولا همه ی فامیل در عکس های عروسی حضور داشتند در اثر حاضر عروس وداماد با مراجعه به اتلیه های عکاسی فقط از خودشان عکس میگیرند ودیگران در عکس های انها حضور ندارند.همچنین پیشرفت فن اوری موجب شده که هر عیب ونقصی در عکس ها وجود داشته باشد بتوان ان را با برنامه هایی مانند فتوشاپ ویا زدن روتوش برطرف کرد.تا بتوانیم بهترین عکس ها را از بهترین روز های زندگی خود داشته باشیم.

 

آتلیه عکاسی عروس و داماد

آتلیه های عکاسی چه معایب و مزایایی دارند؟

از انجایی که روز عروسی یکی از بهترین ومهمترین روز های زندگی هر انسانی میباشد پس همه ی ما تلاش میکنیم که این روز را به بهترین شکل ممکن ثبت وضبط کنیم زیرا ما در ان عکس ها در اوج زیبایی وشکوه هستیم. واین مسئله موجب میشود که کسب وکار عکاسان واتلیه ها بسیار پر رونق باشد.معمولا امروزه همه ی عروس وداماد های عزیز برای گرفتن عکس عروسی خود به اتلیه ها مراجه میکنند وکمتر عروس دامادی را میتوان مشاهده کرد که این کار را انجام ندهند. بیشتر جلوه هایی که این اتلیه ها به عکس ها میدهند معمولا انها را زیباتر میکنند ولی ما در اینجا باید به این نکته توجه کنیم که این جلوه ها بیشتر از حد نشوند زیرا ممکن است عکس های ما را به صورت مصنوعی نمایان کنند.وعروس وداماد را از قیافه ی واقعی خود دور کنند.

عروس و داماد ها به دنبال چه نوع آتلیه ای هستند؟

با یک بررسی ساده میتوان دریافت که اکثر عروس داماد های محترم در انتخاب آتلیه مناسب معیار هایی مانند کیفیت عکاسی –قیمت- تنوع و نحوه ی برخورد عکاس با مشتری را در نظر میگیرند.وسپس اتلیه عروسی خود را انتخاب میکنند

برخی از افراد در خواست هایی مانند تکراری نبودن زست ها وقیمت مناسب را در نظر میگیرند.در بعضی موارد امکان دارد به خاطر قیمت بالا ویا دریافت کردن همه ی مبلغ عکس ها افرادی بخواهند یک اتلیه عکس را کنار بگذارند.پس همیشه سعی کنید که به آتلیه های مختلف وبا قیمت مناسب مراجعه کنید تا مشکل هزینه زیاد نداشته باشید زیرا قیمت بالا همیشه ضامن کیفیت کار نیست.واین امکان وجود دارد که به خاطر ازدحام کار عکس های شما را به صورت عجله ای وبا کیفیت پایین در اورند.وان عکس عکس مد نظرتان نباشد.پس سعی کنید برای ان که بتوانید بهترین اتلیه عکاسی را برای خود انتخاب کنید به چندین اتلیه عکاسی مراجعه کرده ونمونه کارهای انها را ببینید وباهم مقایسه کنید ودر ضمن در مورد قیمت های انها نیز پرس وجوکنید.سپس با اتلیه ی مناسب قرار داد ببندید.

در انتخاب آتلیه عکاسی عروس و داماد به چه نکاتی باید توجه کرد؟

شکل نور پردازی وزست ها وکیفیت کار و…از جمله نکاتی هستند که ما در هنگام مراجعه به آتلیه عکاسی باید به انها دقت وتوجه کنیم وهمین طور سعی کنیم از انها در مورد فلش ها ودوربین ها ودیگر وسایلی که با انها در فضای باغ ویا در بیرون فیلم خواهند گرفت پرس وجو کنیم از انجایی که بیشتر هزینه درا ین مورد شامل هزینه فیلم برداری میشود پس مواردی مانند کیفیت دوربین ها وتعداد دوربین هایی که در ان شب مورد استفاده قرار می گیرد وهمین طور کرین وهلی شات میتوانند در هزینه نهایی شما تاثیر گزار باشند.واگر دوست دارید یک کلیپ اسپرت از شما برای نمایش در سالن عروسی تهیه شود پس باید هزینه ان را هم به صورت جداگانه در نظر بگیرید.

آتلیه عکاسی عروسی خود را انتخاب کنید : آتلیه عکاسی

چنان چه شما یک فرد مذهبی هستید!

ازانجایی که بیشتر پرسنل های آتلیه ها معمولا آقایان هستند این مسئله ممکن است انتخاب یک آتلیه مناسب را برای افراد مذهبی را با مشکل روبه رو کند وهمچنین ممکن است در یک باغ همزمان چندین عوس وداماد مختلف مشغول گرفتن عکس و فیلم برداری باشند.بنابراین افراد مذهبی برای رهایی از چنین مشکلاتی باید در هنکام مراجعه به اتلیه برای بستن قرار داد باید این مسئله را با مدیران انجا مطرح کنند واز انها قول بگیرند که چنین مشکلاتی پیش نیاید.

 

ایا تبلیغات محیطی و میدانی برای انتخاب آتلیه عکاسی کافی است؟

در انتخاب اتلیه سعی کنید که تنها به تبلیغات میدانی انها توجه نداشته باشید چون معمولا اغلب اتلیه ها سعی می کنند که امکانات وتجهیزات خود را خیلی بیشتر از مقدار واقعی ان نشان دهند تا بتوانند مشتریان بیشتری را جذب کنند ورضایت مشتری را جلب کنند برای این کار بهترین راه حل این است که ما از دوستان وآشنایانی که اخیرا عروسی کرده وبه اتلیه مراجه کرده اند در مورد کیفیت وقیمت و تجهیزات و امکانات انها سوال کنیم تا بتوانیم بهترین اتلیه را برای مراسم عروسی خود انتخاب کنیم این راه مطمئن تر است زیرا پای منافع انها در میان نیست ومطمئنا انها درست ترین اطلاعات را در اختیار ما خواهند گذاشت وهمین طور در انتخاب اتلیه تلاش کنید به سابقه ی کاری انها نیز توجه کنید زیرا سابقه تاثیر بسیار زیادی در کیفیت کار دارد.وهمین طور محیط وفضای اتلیه را از لحاظ دل باز بودن ودنج بودن وزیبایی مکان ومحیط انجا مورد بررسی قرار دهید زیرا این موارد تاثیر زیادی بر روی کیفیت و زیبایی عکس های شما خواهند گذاشت

انتخاب عکس ها منطبق با سلیقه ی شما:

هنگامی که عروس وداماد می خواهند در اتلیه عکس بگیرند معمولا از بین عکس ها به طور میانگین حدود بیست تا سی عکس مطابق سلیقه ونظر انها وخود عکاس انتخاب خواهد شد ولی عروس وداماد های عزیز باید دقت لازم را به عمل اورند که این انتخاب حتما بر اساس سلیقه وعلاقه ی خودشان انتخاب وبر همان اساس هم ویرایش و روتوش شود .بنابر این به دقت همه ی معیار ها مانند نور پردازی ومحیط وپس زمینه ی عکس و…را در نظر بگیرند وسپس عکس خود را انتخاب کنند .

آیا فقط دوربین های با کیفیت و با امکانات بالا کافی است و یا باید عکاس نیز حرفه ای باشد؟

از انجایی که تجربه ثابت کرده فقط دوربین با کیفیت وتجهیزات مجهز نمیتوانند دلیل بر گرفتن فیلم وعکس های خوب وعالی باشندوبلکه برای این کار نیاز به یک عکاس حرفه ای وبا تجربه ویک فیلم نامه ی خوب است چون با یک دوربین معمولی هم میشود عکس های خوب وزیبا گرفت واین کار فقط به مهارت وحرفه ای بودن عکاس بستگی دارد.به این نکته نیز توجه کنید که برخی از اتلیه ها برای جلب رضایت مشتری مدعی هستند که عکس های انها به روز است واین حرف صحت ندارد زیرا عکس از ان هنر هایی نیست که هر روز به روز شود.

سعی کنید عکس های عروسیتان جان دار باشند!

از انجایی که روز عروسی یک روز تک وتکرار نشدنی در طول زندگی هر فرد است پس ما باید در گرفتن عکس های عروسی سعی کنیم که احساسات واقعی خود مانند خنده وگریه واسترس وشادی را بروز دهیم وسعی در پنهان کردن انها نداشته باشیم وفقط زست هایی را که عکاس میگوید را به خود نگیریم واگر یک زست خاصی را هم خودمان دوست داریم ان را هم بگیریم زیرا ما یک بازیگر نیستیم که فقط گفته های عکاس را جزئ به جزئ اجرا کنیم .بنابراین بهترین کار این است که در روز عروسی مان خودمان باشیم وحالت طبیعی خودمان را حفظ کنیم.

خلق و خو و رفتار صمیمانه ی عکاس

از انجایی که برخی از عروس وداماد های عزیز ممکن است که از گرفتن برخی صجنه ها وعکس ها معذب شده واز عکاس یا فیلم بردار خجالت بکشند پس بهتر است که عکاس وفیلم برداری را انتخاب وتعیین کنند که با انها رفتار بسیار دوستانه وصمیمانه ای داشته باشد تا انها هم احساس راحتی کرده وبه راحتی بتوانند احساسات واقعی خود را بروز دهند.تا عکس هایشان طبیعی تر وزیباتر جلوه کنند.



:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

اهمیت فیلم و عکس عروسی

اهمیت فیلم و عکس عروسی : همه ما میدانیم که عکس های عروسی خاطره انگیزترین ومهمترین چیز هایی هستند که از مراسم عروسی ما به یادگار میمانند وسال ها بعد از عروسی که به انها نگاه میکنیم تمام ان روز با همه ی خاطراتش برایمان تداعی میشود وااین عکس ها با تمام کسانی که در ان عکس ها حضور داررند والان ممکن است در میان ما نباشند یاداور لحظات خوش ما هستند.

اهمیت عکس عروسی

ما در روز مراسم عروسی باید از عکاس تقاضا کنیم که در طول مراسم وبدون وقفه در میان جمع عروس وداماد ومیهمانان حضور داشته باشد تا از همه ی صحنه های جالب وبه یاد ماندنی و اتفاقاتی که ممکن است پیش اید فیلم وعکس تهیه کند زیرا دیگر این صجنه ها تکرار نخواهند شد ما میتوانیم لیستی از عکس های مختلف ار مراسم مان را که دوست داریم داشته باشیم را تهیه کنیم وان را به عکاس بدهیم تا این عکس ها را برایمان بگیرد وخلق کند تا انها را به عنوان یادگاری برای خودمان نگه داریم .

معرفی بهترین برند های عکاس در تهران : آتلیه عکاسی عروس و داماد

همان طور که عکس عروسی از اهمیت خاصی برخوردار است فیلم عروسی هم دارای اهمیت زیادی است زیرا زنده کننده ویاد اور بهترین لحظات وشادی ونشاط ما هست بنابراین بهتر است که ما از فیلم بردار بخواهیم که از تمام روز عروسی واز لحظه به لحظه ان مثلا از اماده شدن عروس وداماد گرفته تا امدن میهمانان وحضور یافتن پدر ومادرمان در کنار سفره ی عقد وهمین طور از لحظه ی زیبای بله گفتن عروس خانم و لبخند زیبا وقشنگ داماد که از ته دل خوشحال است فیلم بگیرد تا هم بتوانیم همه ی ان لحظات قشنگ را ثبت و ضبط کنیم و هر وقت که ان را دوباره تماشا کنیم بتوانیم ان احساسات را تجربه کنیم وهم یک فیلم مستند از روز عروسی مان تهیه کرده باشیم که بعدا از دیدن ان لذت ببریم همین طور ما می توانیم از فیلمبردار بخواهیم که چند کلیپ را که قبلا در عروسی ها تهیه کرده اند بخواهیم به ما نشان دهند تا ما یکی دو مورد از انها را انتخاب کنیم واز او بخواهیم برای ما نیز ان کلیپ ها را تهیه کند.

 

پیشنهاد ویژه تشریفات عروسی و خدمات مجالس

این پیشنهاد ما برای ان دسته از عروس وداماد هایی کار برد دارد که از لحاظ مالی هیچ مشکلی ندارند وهزینه اصلا برای انها مسئله ای نیست ودر عوض خیلی روی فیلم وعکس های عروسی خود حساس هستند این افراد میتوانند این کار یعنی گرفتن عکس وتهیه کلیپ عروسیشان را چند روز قبل از روز عروسی انجام دهند وبرای این کار هم باید هم با ارایشگر خود هماهنگ کنید تا علاوه بر روز عروسی در ان روز نیز شما را به بهترین شکل ممکن اماده کند .

هم با مزون لباس هماهنگ باشید تا لباس عروس نیز روز گرفتن عکس ها در اختیار شما باشد واگر هم که لباس راخریداری کرده باشید دیگر هیج نگرانی نخواهید داشت. ودر ضمن باید با گل فروش نیز همامنگ باشید تا در ان روز نیز ماشین شما را تزیین بکند.وچون شما این کارها را دو بار تکرار میکنید میتوانید از ارایشگر ویا از گل فروش ویا مزون لباس درخواست کنید که تخفیف خوبی را به شما بدهند.

آتلیه عکاسی عروس و داماد

در این صورت شما بدون ان که نگران کمبود وقت باشید وبدون هیچ گونه استرسی میتوانید همه ی فیگور ها وزست هایی را که دوست دارید امتحان کنید وبا همه ی نزدیکان و دوستان خود عکس وفیلم تهیه کنید وتمام ان روز را بدون ان که نگران از دست رفتن زمان باشید به گرفتن عکس اختصاص بدهید وتمام حالت های ممکن را چندین بار امتحان کنید وویا مقداری استراحت کرده ودوباره شروع به گرفتن عکس کنید به طور حتم این گونه شما میتوانید عکس وفیلم های بسیار بهتری را تهیه کرده و روز جشنتان وبهترین روز زندگی تان را ثبت وضبط کنید تا بعدا شیرین ترین خاطره ی زندگی تان شود.

 

و اما نکته و حرف پایان در رابطه با اهمیت انتخاب یک آتلیه عکاسی عروس

در صورتی که دوست دارید بعد از سال ها که آلبوم عروسی خود را باز میکنید همچنان لبخند بر لبانتان بنشیند پس بنابراین سعی کنید نهایت دقت لازم را در انتخاب آتلیه ی عروسی خود به کار ببرید بدون هیچ گونه رودر وایسی وخجالت نمونه کارهای انها را به خوبی ببینید وبررسی کنید وچنان چه دوست دارید کلیپ اسپرت در تالار عروسی تان اجرا کنید از فیلم بردار خود درخواست کنید که چند نمونه کار در اختیار شما قرار دهد و در مورد کار های انها تحقیق و بررسی کنید .

در مورد سلایق شخصی خود با انها حرف بزنید و مشورت کنید و هر شرطی دارید با انها در میان بگزارید و چنان چه شما یک عروس وداماد مذهبی هستید و رعایت این مسائل برای شما اهمیت زیادی دارد حتما ان را با آتلیه خود در میان بگزارید واز انها درخواست کنید که از پرسنل خانم برای گرفتن عکس ها وتهیه کلیپ شما استفاده کنند واگر باغ شخصی در اختیار دارید سعی کنید برای گرفتن عکس با انجا رفته وپس از اتمام کار وتهیه کلیپ وفیلم فایل های اصلی را از آتلیه عکاسی دریافت کنید به تمام تجهیزات اتلیه از جمله تعداد دوربین ها ووطریقه ی نور پردازی وکیفیت وسایل انها ونیز به مهارت عکاسان وفیلم برداران انها دقت کنید تا بتوانید بهترین وخاطره انگیز ترین عکس ها را از عروسیتان تهیه کنید وداشته باشید.

از انجایی که خلاقیت در عکس گرفتن یکی از مهمترین نکات در عکاسی میباشد بنابراین از عکاس های خلاق برای این کار استفاده کنید تا برای شما بتوانند زست ها وفیگور های تک و نادر را طراحی کنند واین نکته را هم مد نظر قرار دهید که عکاس وفیلم بردار شما خوش اخلاق وخوش برخورد باشد زیرا در این صورت شما در طول عکاسی وفیلم برداری هیچ استرسی نخواهید داشت وبسیار ریلکس خواهید بود .

 

آرزومندیم که نکات ذکر شده برای شما مفید واقع شوند وشما عزیزان بتوانید با توجه به این نکات وعملی کردن انها یک آتلیه ی خوب برای گرفتن عکس وفیلم های خاطره انگیز از بهترین وشیرین ترین روز زندگی تان انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

اجاره ماشین عروس کلاسیک

اجاره ماشین عروس کلاسیک : همیشه این ماشین های لوکس و مدرن نیستند که کلاس بالایی به مجالس شما می دهند گاها اجاره ماشین عروس کلاسیک خوشگل می تواند همه مهمانان شما را غافل گیر کند. یک ماشین عروس کلاسیک با رنگ کاملا متالیک همه را متحیر خواهد کرد. خیلی از عروس و دامادها هم عاشق این هستند که ماشین عروس یک ماشین کلاسیک و زیبا باشد . در کل می توان گفت در برگزاری مراسم عروسی تمامی تشریفات عروسی و خدماتی که ارائه می شود . تک به تک از اهمیت بالایی برخوردار می باشند و نبود یکی از این موارد موجب ایجاد نقص در برگزاری مراسم عروسی خواهد شد . یکی از موارد مهم دقت در اجاره ماشین عروس می باشد .

اجاره ماشین کلاسیک

ماشین عروس یکی از مهمترین مواردی است که باید عروس و داماد به ان توجه داشته باشند . چرا که بیش از ۳۰ در صد از فیلم و عکاسی عروس در کنار ماشین عروس اتفاق خواهد افتاد . فیلمبرداری که موقع حرکت ماشین عروس از آرایشگاه عروس شروع می شود تا در نهایت مسافت طولانی که به سمت منزل می باشد .

موسسات اجاره خودرو : اجاره خودرو

چرا اجاره ماشین عروس کلاسیک

دیگر ماشین های مدرن و گران قیمت جذابیتی برای مراسم عروسی ندارند همه می خواهند یه کار خارق العاده در مراسم عروسی دوستانشان تجربه کنند. وای وجود یک ماشین قرن ۱۵ رو شما در یک عروسی تصور کنید که با اون ژست خاص خود و گل آرایی زیبایی که روش انجام شده است . چه جلوه ای به مراسم خواهد داد. بدون استثنی نظر همه مهمانان شما را جلب خواهد کرد .

اجاره ماشین عروس کلاسیک

از طرفی به دلیل اینکه ماشین های کلاسیک خیلی در دید عموم مردم نیستند و تردد زیادی در جاده ها ندارند , زیبایی بی نظیری ایجاد می کنند. اگر یک تشریفات عروسی , موسسه خدمات مجالس خوب را در اختیار داشته باشید می تواند با استفاده از فنون گل آرایی و تزیین ماشین عروس یک عروسک تحویل شما دهد . عروسکی که با عشق اول و آخرتان سوارش خواهید شد و به منزل خوشبختی وارد خواهید شد.

یک روز به یاد ماندنی با اجاره ماشین عروس کلاسیک

حتی تصور اینکه می خواهید ماشین عروسیتان از نوع کلاسیک و از مد افتاده باشد هم هیجان جالبی دارد . با تمام این موارد باید ایرادات ماشین های کلاسیک را نیز بیان کنیم . که شاید در مراسم دردسر ساز نیز باشند .

دقت در اجاره ماشین کلاسیک برای عروسی

به دلیل سن بالای این نوع از ماشین ها احتمال خرابی بالایی دارند ؛ لذا باید در انتخاب ماشین کلاسیک به عنوان ماشین عروس دقت کافی داشته باشید که ماشین کاملا سالم باشد و در راه خراب نشود که شما مجبور باشید با استفه=اده از یدکش به مراسم و تالار عروسی وارد شوید .

یک مورد مهم دیکر اینکه این نوع از ماشین ها نه سیستم سرمایشی دارند و نه گرمایشی لذا در زمستان نیاز خواهید داشت که کلی لباس بپوشید که موجب خواهد شد در عکس عروسی بد دیده شودید و در تابستان نیز سیستم سرمایشی وود ندارد که در هوای گرم به دادتان برسد و کلی عرق خواهید کرد و اذیت می شوید.



:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

روش های مخفی کردن غبغب با گریم صورت

روش های مخفی کردن غبغب با گریم صورت : بیشتر افراد از اینکه غبغب دارند بسیار ناراحت هستند و در بیشتر موارد این مورد باعث خجالت کشیدن ان ها از این مورد می شود درباره غبغب باید گفت که غبغب، در واقع گوشت پر از چربی است که معمولا در زیر چانه بیشتر افراد دیده می شود و اغلب به خاطر افزایش چربی یا افتادگی پوست در زیر چانه فرد ایجاد می شود و از آن جایی که داشتن چانه زیبا، در زیبایی صورت نقش بسزایی دارد امروزه راه کار های زیادی برای رفع و پوشاندن این قسمت از چانه وجود دارد که ما در این مقاله سعی کرده ایم تا با استفاده از روش های آرایشی راه های پنهان کردن غبعب را برای شما اموزش بدهیم درست است که پنهان کردن غبغب با آرایش کردن کار آسانی نمی باشد ولی ما برای شما تکنیک های مناسبی را ارائه می دهیم.

روش های مخفی کردن غبغب با گریم

شما در اولین گام برای اینکه غبغبتان به چشم نیاید سعی کنید در قسمت های مختلف صورتتان مانور دهید مثلا می تواند آرایش چشم و گونه هایتان با رنگ های براق می باشد. یا شما می توانید با زدن یک رژلب یا برق لب پر رنگ و براق و برجسته کردن لب هایتان نگاه های اطرافیان را به سمت لب ها جذب کنید تا جلب توجه غبغب تان کم رنگ تر باشد.

بهترین سالن های زیبایی عروس : سالن زیبایی عروس تهران

روش های مخفی کردن غبغب با گریم صورت

معمولا با ارایش می توان نقاظی از صورت را محو یا مشخص تر کرد در اینجا هم با انجام گریم صورت می توان غبغب را تا اندازه ای کم رنگ تر جلوه داد شما با سایه روشن و تیره می توانید این کار را انجام دهید.

  • سایه روشن برای بزرگ تر نشان دادن اعضای صورت استفاده می شود پس شما برای چانه های که به نسبت چهره کوچک و عقب هستند، می توانید با استفاده از سایه روشن، آن را بزرگ تر جلوه دهید.
  • و بر عکس سایه تیره برای کوچک تر نشان دادن پس در این مورد هم شما برای چانه های که به نسبت چهره جلو تر هستند، می توانید از سایه تیره در آن قسمت ان را کوچک تر نشان دهید.
  • در صورتی که چانه شما بدون زاویه باشد یعنی صاف باشد شما می توانید از سایه روشن و تیره استفاده کنید و شما بر روی حجم چانه سایه روشن و برای زیر لب از سایه تیره استفاده کنید.
 

و مشکل اصلی و اساسی در بیشتر آرایش ها و داشتن غبغب حال شما اگر دارای مشکل غبغب چانه هستید می توانید زیر چانه را سایه تیره بزنید و برای جذاب تر نشان دادن چانه خودتان هم می توانید کمی از سایه دودی زیر چانه بزنید.

پس شما چنان چه می خواهید که غبغب تان را از دید پنهان کنید در نکات ارایشی گفته شده فقط کافی است خط گردن خود تان را نشان دهید. شاید بپرسید که چگونه این کار را انجام دهید، پس برای این کار خط گردن خود را روشن کنید و معمولا استفاده از لباس های که یقه های بازتری دارند برای مشخص بودن گردن و گلو راه مناسبی است. استفاده از پودر برنزه مات نه هایلات و درخشان در اطراف خط گردن شما معمولا ظاهر خوشایندی را برای شما ایجاد می کند و تا حدودی با این کار غبغب تان ناپدید می شود. اگر پوست تیره ای دارید شما با زدن سایه نسبتا تیره تر از رنگ پوست تان یا استفاده از رژ گونه برنزه‌ی مات که بهترین راه برای این است که درخشش و برق خاصی نداشته باشد تا توجهی را به چانه‌تان جذب نکند. می توانید به طور نسبی غبغب تان را از نگاه ها پنهان کنید و با اعتماد به نفس بیشتری در مهمانی ها شرکت کنید.

کانتورینگ کردن

روش کانتورینگ هم برای مخفی کردن غبغب به شما توصیه می شود پس شما اگر پوست تیره و گندمی دارید، استفاده از یک برنزر طلایی ، می توانید خط چانه و فک را کمی تیره تر نماید تا به این ترتیب بخشی از صورت را کوچک و ظریف تر نشان دهد و برعکس اگر رنگ پوست شما روشن و رنگ پریده باشد، شما با استفاده از یک برنزر رزگلدی می توانید این کار را انجام دهید شما حتی برای محو کردن چین و چروک های موجود بر روی گردنتان هم می توانید از روش کانتورینگ استفاده کنید.

 

سفت کردن پوست با ماسک گلیسیرین

معمولا در مطالعه علت بوجود آمدن غبغب متوجه شدید که وجود غبغب از ضعیف شدن عضله ها و مهمترین آنها از شل شدن عضله می باشد، برخی درمان‌های خانگی طیبعی وجود دارند که می‌توانند به سفت کردن پوست صورت، گردن کمک کنند ماسک ها و روش های مختلفی برای برای محکم شدن عضله وجود دارد که ما در این بخش به یک مورد از این ماسک ها اشاره می کنیم. شما می توانید با ترکیب یک قاشق غذاخوری گیلیسرین به همراه یک قاشق مرباخوری نمک و چند قطره روغن نعناع یک ماسک مناسب برای سفت کردن عضلات تهیه کنید و سه بار در طول هفته به مدت ده دقیقه این ماسک را روی نواحی گردن و چانه خودتان بگذارید و بعد از گذشت ۱۵ دقیقه با آب خنک شستشو دهید.

سالن زیبایی عروس

بیشتر بدانید :  آرایشگاه عروس

همان طور که گفتیم در آرایش کردن پنهان کردن غبغب کار آسانی نیست و واقعا کار دشواری است ولی شما با رعایت این ترفندهای آرایشی می توانید نگاه ها را غبغب بگیرید و به سمت نقاط زیباتر صورتان بکشانید این روش های ارایشی معمولا کار را برای ایجاد یک ظاهری زیبا آسان کرده‌ است.

نکته ای که در آخر برایتان می گوییم و معمولا کاربردی تر هم هست مدل بستن موهایتان می باشد که این یک راه خوب برای نمایش تیپ ظاهری تان است. اگر دچار غبغب هستیدپس به شما توصیه می کنیم که تا می توانید از داشتن موهای کوتاه دوری کنید چون موی کوتاه معمولا غبغب تان را بیشتر به رخ افراد می کشد پس داشتن موی بلند و تا روی شانه یا حداقل تا زیر فک مطمئنا باعث پوشش غبغب شما می شود، برای بستن موهایتان ما به شما مدل دم اسبی یا گوجه‌ای را پیشنهاد می کنیم. معمولا این مدل مو برای مهمانی ها هم بسیار خوب و شیک است وهم راه خوبی برای ناپدید کردن غبغب تان است.



:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

وظایف ساقدوش در مراسم عروسی

وظایف ساقدوش در مراسم عروسی : معمولا برنامه ریزی کردن برای روز عروسی برای هر فردی از سخت ترین ودر عین حال به یاد ماندنی ترین لحظات عمر اوبه حساب می اید وهمه ی عروس وداماد ها دوست دارند که جشن عروسی بسیار باشکوه وزیبایی را داشته باشند که همیشه در یاد وخاطره ی خود ومیهمانان شان ثبت شود.چنان چه از بین افراد خانواده ویا فامیل هستند افرادی که اخیرا ازدواج کرده وعروسی گرفته اند پس این امکان برای شما فراهم است که در عروسی خود از ساقدوش هایی استفاده کنید که به اندازه ی کافی تجربه دارند.

وظایف ساقدوش در مراسم عروسی

داشتن تجربه ی زیاد برای ساقدوش ها از اهمیت زیادی برخوردار است وزوج های جوان عزیز باید در بر پایی مراسم عروسی به این نکته توجه خاصی کنند.گنان چه دوست دارید وعلاقه مند هستید که در مراسم عروسی ساقدوش عروس ویا داماد باشید پس بهتر است که با وظایف ساقدوش در جشن عروسی آشنا شوید.لغت ساقدوش یک کلمه ی ترکی وبر گرفته از فرهنگ مردم آذری است و به معنی طرف راست ویا دست راست می باشد که معمولا در فرهنگ انها همراه کلمه ی سلدوش به کار برده می شود که ان هم به معنی طرف چپ ویا دست چپ است .

برگزار کننده عروسی و مجالس را در اینجا بیابید : تشریفات عروسی

ساقدوش وسلدوش معمولا دو نفر از افراد نزدیک داماد هستند و انها در طول مراسم وظیفه دارند که در دو طرف داماد بایستند.وداماد را تا پایان مراسم عروسی همراهی کنند.ولی در دیگر کشورها ودر فرهنگ کشور های غربی وظایف انها مقداری متفاوت است ودر فرهنگ انها عروس نیز دارای ساقدوش می باشد که انها نیز وظایف خاص خود را دارند.واز یک سری قوانین تبعیت می کنند.چنان چه شما هم دوست دارید که در مراسم عروسی خود ساقدوش هایی را داشته باشید که مراسم شما را جذابتر کنند پس باید از قبل انها را از بین دختران وپسران مجرد فامیل ویا دوستان واشنایان انتخاب کنید.

بهترین  تالار های عروسی در تهران : تالار عروسی

در زیرا مطالبی در مورد کارهایی که ساقدوش ها نباید انچام دهند وهمین طور در مورد وظایف انها ذکر خواهیم کرد.

 

وظایف ساقدوش ها در مراسم عروسی :

شما نیز مانند دیگر میهمانان برای عروس وداماد کادو تهیه کنید :

اگر چه شما به عنوان ساقدوش در مراسم عروسی شرکت کرده اید اما شما هم جزئ میهمانان به حساب می اید وعروس وداماد هم مانند سایر میهمانان برای شما هم هزینه کرده اند .وبهتر است که شما هم در عوض ان هزینه ای که انها برای حضور شما در ان مراسم صرف کرده اند یک کادو تهیه کرده وبه انها هدیه دهید ویا زحمت انها را با یک سبد گل جبران کنید.در ضمن انها نیز در عروسی شما این زحمت شما را بی پاسخ نخواهند گذاشت وان را برای شما جبران خواهند کرد.

سعی کنید در مراسم گوشی خود را در حالت سایلنت قرار دهید :

حتما در مراسمی که شما به عنوان ساقدوش در ان حضور دارید دارای اهمیت زیادی است پس تلاش کنید ومواظب باشید که گوشی شما حتما در حالت سایلنت باشد بخصوص اگر در یک مراسم عقد این وظیفه را به عهده داشته باشید مانند عروس وداماد مورد توجه همه هستید واین امکان وجود دارد که صدای پیامک شما ویا حرف زدن شما با گوشی اصلا به مزاج میهمانان خوش نیاید وجلوه ی بدی داشته باشد.

اصلا در مورد مشکلات به وجود امده با عروس خانم صحبت نکنید و او را در جریان نگزارید:

همیشه عروس خانم ها چند روز قبل از عروسی وبه خصوص در روز عروسی دغدغه ی فکری وکار های انجام نشده ی زیادی را دارند بنابراین بهتر است که مسائل و مشکلات مربوط به ساقدوش ها مانند لباس ساقدوش ها ویا امادگی نداشتن یکی از انها را سعی کنید با او در میان نگزارید ودر بین خودتان حل وفصل کنید تا او دغدغه ذهنی کمتری داسته باشد وبتواند آرامش خود را حفظ کند وکمتر دچار استرس شود.

 

سعی کنید به هر طریقی شده خوش برخورد وپر انرزی باشید :

یکی از وظایف مهم ساقدوش ها به وجود اوردن یک جو دوستانه وصمیمی است که این جو دوستانه آرامش را هم برای عروس خانم به ارمغان خواهد اورد.پس شما به عنوان یک ساقدوش نباید اجازه دهید که عروس خانم هیچ در گیری ویا بد اخلاقی را بفهمد وحس کند.و اگر عروس خانم با شما تندی کرد سعی کنید از رفتار او دل گیر وناراحت نشوید زیرا ممکن است که به دلیل فشار زیادی که در روز عروسی ودر روز های قبل از ان بر روی عروس خانم است اونتواند رفتار خود را کنترل کند ونا خواسته با شما بد خلقی کند وبعدا از این کار خود پشیمان شود شما باید از حرف های او ناراحت نشوید وانها را جدی نگیرید.

یاداوری چیز هایی که عروس خانم ممکن است انها را فراموش کند:

عروس خانم چون در روز عروسی داری دغدغه ی ذهنی زیادی است وممکن است مقداری هم استرس داشته باشد به همین دلایل ممکن است برخی از برنامه هایی را که برای مراسم عروسی در ذهن خود داشت را فراموش کند در این جا ساقدوش ها وظیفه دارند که این مسائل را به اویاداور شوند تا مراسم عروسی بت تمام جزئیاتش به درستی پیش رود.



:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

مدل دم اسبی و آبشاری بستن مو با کش

مدل دم اسبی و آبشاری بستن مو با کش : قطعا مو یکی از اعضای بسیار تاثیر گذار در چهره است . در این میان موهای بلند از جذابیت خاصی برخوردارند . داشتن موی بلند تنها دلیل جذابیت بودن نیست ، چرا که مرتب کردن موها و مرتب بستن موها از عوامل بسیار حائز اهمیت در زیبایی و جذابیت است . از این رو آشنایی با انواع مدل بستن مو در این امر به شما کمک زیادی می کند . بستن مو در بین بانوان از اهمیت بیشتری برخوردار است . شما می توانید برای بستن مو از مدل های مختلفی همچون بستن مو با کش ، بستن مو با گل سر ، بستن مو با گیره ، بستن مو با تل ، بستن مو با کریپس و انواع روش های موجود دیگر استفاده کنید . ما در ادامه ی این مقاله شما را با مدل بستن مو با کش بیشتر آشنا می کنیم .

مدل دم اسبی و آبشاری بستن مو

با وجود روش های متفاوت برای بستن مو با کش ، ما به بررسی حالت معمول و رایج بستن مو با کش می پردازیم . مدل موی دم اسبی ، روش رایج بستن مو با کش می باشد . این روش در مواردی مانند زمان هایی که شما به باشگاه می روید . دوست ندارید موهایتان جلوی صورتتان بریزد ، روش مناسبی است . شما با رعایت چند نکته و اضافه کردن چند مرحله ی ساده می توانید موهایتان را با استفاده از مدل موی دم اسبی خیلی زیبا و شیک و جذاب ببندید .

معرفی بهترین آرایشگاه عروس در تهران : آرایشگاه عروس

در ادامه ی این مقاله ما مدلی از موی دم اسبی را که باعث می شود موهایتان بلندتر و جذاب تر به نظر برسد را به شما معرفی می کنیم . ممکن است در ابتدا این روش برای شما دشوار به نظر برسد ، ولی شما با یکی دو بار امتحان کردن می توانید به راحتی موهایتان را به این روش ببندید .

یکی از مدل های جذاب بستن مو با کش ، مدل موی دم اسبی می باشد . شما با این روش می توانید موهایتان را در قسمت میانه ی پشت سر و یا قاعده گردن به زیبایی جمع کنید .

مدل دم اسبی آبشاری یکطرفه!

آیا شما هم جز دسته افرادی هستید که دوست دارید ، موهایتان بلندتر به نظر بیاید؟

اگر شما هم جز دسته افرادی هستید که خواهان بلندتر به نظر رسیدن موهایتان هستید ، می توانید از مدل دم اسبی آبشاری استفاده کنید . این مدل با سه تا دم اسبی بسته می شود . یک دم اسبی بالای سر و دوتا پایین سر. در این مدل به دلیل اینکه موها مانند آبشار به پایین می ریزد ، موهایتان بلندتر به نظر خواهد رسید . ما در این مقاله یکسری تغییرات جزئی را اعمال کرده ایم ، این تغییرات باعث می شود ، موهایتان زیباتر و جذاب تر به نظر برسد . برای این کار شما هر یک از دم اسبی ها را به طرفی از سر متمایل کرده وموهایتان را فر کنید . برای شروع شانه دم باریک، ۳ کش سر، اتوی فر یا بابلیس، و اسپری مو را آماده کنید.

مراحل بستن موی دم اسبی آبشاری

برای بستن مدل موی دم اسبی آبشاری به روش زیر عمل کنید .

  1. در مرحله ی اول بایستی موهای شما حجم بگیرد ، برای این کارر قسمت بالای موهایتان را شانه کرذه و پ.ش دهید . قسمت بالای موهایتان را شانه کرده و پوش دهید! تا حجم بگیرد
  2. در مرحله ی دوم موهایتان را در قسمت بالایی و وسط سر با کش محکم ببندید .
  3. سپس با استفاده از یک گیره آن را به کنار بیندید تا دم دستتان نباشد .
  4. قسمت دیگر موهایتان را گرفته و کمی به راست و یا چپ اولین دم اسبیتان بکشید و سپس با کش آن را نیز ببندید.
  5. قسمت آخر را دورتر از دوتای دیگر دم اسبی ببندید .
  6. گیره های دم اسبی ها را باز کنید تا موهایتان بلندتر به نظر برسند .
  7. برای اینکه موهایتان حجیم تر به نظر برسد و همچنین دم اسبی ها مخفی شوند ، موهایتان را کمی فر کنید .
  8. با استفاده از اسپری مورد دلخواهتان موهایتان را اسپری بزنید .
  9. برای جذابیت بیشتر موهایتان را روی یک شانه تان بریزید!


:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

نکاتی که در انتخاب لباس داماد باید توجه کرد

نکاتی که در انتخاب لباس داماد باید توجه کرد : همان طور که می دانید پوشیدن لباس خوب و متناسب با تناسب اندام باعث آراسته دیدن شما در مهمانی ها می شود و همان قدر که خانم ها برای انتخاب نوع لباس هایشان همیشه وسواس به خرج می دهند. انتخاب لباس مناسب در بین همه افراد، چه مرد و چه زن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از این رو همه افراد سعی می کنند لباسی متناسب با فرهنگ و آداب در مهمانی ها و مجالس بر تن داشته باشند؛ و این حساسیت در انتخاب لباس تنها مخصوص خانم ها نمی باشد؛ بلکه آقایان نیز همیشه به دنبال لباس هایی زیبا و برازنده خود هستند.

انتخاب لباس داماد

اوج و شدت این حساسیت در انتخاب لباس ، در دوران خرید و انتخاب کت و شلوار دامادی بیشتر از بیشتر می شود. لباس مناسب و مرسوم برای آقایان در روز عروسی کت و شلوار است معمولا این کت شلوار که مخصوص داماد است باید در مهمانی بین سایر مهمان ها از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار باشد چون کت شلوار دامادی است و این کت و شلوار با مدل های خاصی طراحی می شوند.

با پیدایش مدل های جدید امروزه معمولا در انتخاب لباس داماد همچون لباس عروس هم باید یک سری نکات و ریزه کاری ها را توجه کرد.

داماد ها هم مثل عروس خانم ها می خواهند که در این شب زیبا مثل شریک زندگی شان در مراسم عروسی عالی به نظر برسند؟ اینجا ما برای شما و داشتن انتخاب عالی پنج قانون را توصیه می کنیم که شما با رعایت این ۵ نکته به عنوان یک داماد تمام عیار در مجلستان بدرخشید و تمام چشم ها به شما خیره خواهد بود. پس توصیه ما به شما این است که اگر در انتخاب لباس مناسب دچار سردرگمی شدید راهکار های زیر را دنبال کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر : مزون لباس عروس

لباس شما باید مناسب محیط عروسی باشد

در انتخاب کت و شلوار برای داماد دقیقا به همان اندازه که انتخاب لباس عروس اهمیت ویژه ای دارد لباس داماد هم باید با دقت و سلیقه انتخاب شود؛ و از آن جایی که کت و شلوار دامادی تنها لباس مهم در بین خرید آقای داماد است اما باید در انتخاب نوع آن دقت کافی را داشت. توجه داشته باشید که لباسی را که شما می پوشید حتما باید با محیطی که در آن جا قرار خواهید گرفت کاملا هماهنگ و مناسب باشد.

شما اگر تصمیم گرفته اید که مراسم تان را در یک محیط خارجی و محیط باز بیرون برگزار کنید برای این نوع مکان شما رنگ کت شلوارتان را با عوامل بیرونی هماهنگ کنید اگر مراسمتان در باغ است شما برای جیب کتتان یک گل طبیعی سرخ بگذارید یا عروس خانم تاج گلی از گل های با ترکیب رنگ باغ را در سرش داشته باشد و می توانید لباس معمول تری بپوشیدو بجای رنگ های تیره از کت و شلواری را رنگ روشن تن کنید.

ولی اگر مراسم جشن شما در یک هتل یا تالار پذیرایی برگزار خواهد شد شما حتما باید از لباسی با رنگ های تیره و رسمی در مراسم حاضر شوید و از آن جایی که کت شلوار شما باید خیلی مرتب باشد حتما قبل از مراسم کت و شلوارتان را برای رفع تمام چروک و چین خوردن به اتوشویی بدهید تا در مراسم کت شلوارتان را با اتوی مناسب استفاده کنید.

لباس شما با همسرتان همخوانی داشته باشد

همان طور که می دانید انتخاب لباس دامادی برای داماد از کت‌وشلوار گرفته تا کفش و کمربند برخلاف آنچه تصور می کنیم کار راحت و چندان ساده ای هم نیست، خرید داماد و انتخاب کت شلوار او ریزه‌کاری‌ های خاص خودش را دارد. معمولا انتخاب رنگ کت‌ شلوار داماد یک انتخاب کاملا شخصی و سلیقه ای است؛ اما ما اینجا نکاتی را برای شما بازگو می کنیم که شما با رعایت این نکات کنار عروس تان در مجلس بدرخشید اولین قانون در میان انبوه قوانین خوش پوشی این است که بهتر است شما در انتخاب رنگ کت و شلوار تان از انتخاب رنگ‌های غیر رسمی کاملا خودداری کنید؛ و از آن جایی که معمولا رسمی ترین رنگ و لاکچری ترین رنگ برای کت‌وشلوار دامادی رنگ مشکی رنگی با وقار که هیچ زمانی هم از مد نمی‌افتد.

پس شما اگر رنگ مشکی را برای کت‌وشلوار دامادی‌تان انتخاب کرده باشید بدون شک که بهترین رنگ برای پیراهن شما رنگ سفید خواهد بود چون این شیوه ی ست کردن لباس به صورتی است که پیراهن داماد بایستی سفید باشد تا با لباس عروس هماهنگی داشته باشد و این ترکیب رسمی‌ترین ترکیب رنگی است که شما می‌توانید برای لباس‌دامادی‌تان در نظر بگیرید، به خصوص هنگامی که آن را با کراوات یا پاپیونی با همین رنگ ست کرده باشید. رنگ مناسب پوست چهره شما نکته دیگری است که نباید فراموش کرد. پس ست کردن و نزدیکی رنگ های لباس عروس و داماد به هم از جمله مهم ترین عوامل موثر بر برگزاری مراسمات و جشن های عروسی می باشد که هم از نظر عروس و داماد و هم از نظر میهمانان دارای اهمیت می باشد.

نوع پوشش پذیری بدنتان را در نظر بگیرید

همان طور که گفتیم کت‌و‌شلواری که به عنوان کت‌وشلوار دامادی‌تان انتخاب می‌کنید، کاملا شخصی و سلیقه ای است اما باید در انتخاب آن دقت کنید. لباس شما می‌تواند هر مدلی که دوست دارید باشد؛ دو دکمه، چهار دکمه، یقه کشیده و بلند یا… همه این موارد در گرو تناسب و استایل شماست بنابراین اگر شما فرد قد بلندی هستید و اندامی متناسب دارید به احتمال زیاد در انتخاب لباس مناسب هیکل خودتان دچار مشکل جدی نخواهید بود؛ اما اگر جز افراد کوتاه‌ قد هستید شما باید در انتخاب کت‌ و شلوار بیشتر دقت کنید تا شلوار در ناحیه ساق پا دچار افتادگی نباشد؛ و اینکه لباسی که می خواهید تن کنید روی بدن شما چه مدلی بهتر جواب می‌دهد.

اینجا منظور ما از بهتر جواب‌دادن یعنی لباسی که می پوشید قد شما را کشیده‌تر و سایزتان را جمع وجورتر کند. اندازه کت‌ و شلوار شما نباید ذره‌ای بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از سایز واقعی‌تان باشد چون مهم‌ترین مسئله انتخاب سایز و هم‌چنین از متناسب بودن سرشانه‌ها اطمینان داشته باشید. از آن جایی که به طور کلی عروس و داماد قلب تپنده ی یک مراسم و یا جشن عروسی هستند و نوع لباس پوشیدن و برخورد صمیمی آنان با مهمان ها در طول مراسم بسیار مورد اهمیت واقع شده است؛ و نباید این نکته اصلی را فراموش کنید که جشن عروسی شما اولین جایی است که به عنوان زوج رسمی در ان شرکت می کنید پس برای همین شما باید حداکثر هم خوانی را در لباس هایتان رعایت کنید.

لباس ساقدوش ها را بر اساس میل خودتان انتخاب کنید

داشتن ساقدوش و انتخاب نوع تیپ و لباس آن ها کاملا بر عهده عروس و داماد است و وجود ساقدوش های داماد در تالار و باغ عروسی از نظر ظاهری به جشن، جلوه خاص و زیبایی را می بخشد و معمولا از ملزومات خدمات عروسی به شمار می رود صمیمی ترین دوست های داماد می توانند به عنوان ساقدوش باشند که معمولا پسرهای مجرد ساقدوش داماد می شوند. ساقدوش ها معمولا هم قد داماد بوده و مثل داماد شیک و خوش لباس باید باشند.

شما حتی وقت کافی برای ست کردن لباس های ساقدوش ها نداشته اید پس به یاد داشته باشید که ست لباس ساقدوش داماد از مسائلی است که کمتر به آن پرداخته می شود ولی دارای اهمیت خاص خودش است. برای مثال اگر داماد از کراوات استفاده می کند ساقدوش ها هم باید از کراوات استفاده کنند و اگر پاپیون می زند، ساقدوش ها هم باید پاپیون بزنند. در عروسی معمولا رنگ کروات یا پاپیون ساقدوش های داماد با رنگ پیراهن داماد هماهنگ انتخاب می شود که این هماهنگی ها زیبایی خاصی را به وجود می آورند.

گاهی هم ممکن است که تعداد ساقدوش های داماد بیشتر از چهار نفر باشند اینجا می توان خلاقیت به خرج داد و از ست های غیر رسمی و مدرن یا خاص برای طراحی لباس آن ها بهره گرفت که باز هم باعث جذابیت می شود و طرفداران بی شماری دارد.

متفاوت باشید

خب این کاملا مشخص است که برای رفتن به یک عروسی تمام مهمان ها بهترین تیپ را انتخاب می کنند پس شک نکنید که همه کسانی که به مراسم شما دعوت هستند هم سعی می کنندکه به نوعی بهترین لباس های خود را بپوشند، پس بدون شک این برای شما کار را سخت تر خواهد کرد. شما به عنوان داماد در مراسم کنار همسرتان باید از تمام مهمان ها زیباتر و و خوش تیپ تر باشید و باید تمام تلاشتان را بکنید از سایرین متفاوت به نظر برسید.

اگرشما میخواهید که خوش‌لباسی خودتان را به حد عالی تری برسانید و از هر نظر یک داماد خوش‌تیپ در کنار ملکه خودتان باشید، نباید به یک پیراهن معمولی فکر کنید. پیراهن انتخابی شما باید مخصوص باشد و قابل استفاده برای یک جفت دکمه سردست زیبا که حتما آن را با سنجاق کراوات‌تان ست کرده‌اید. انتخاب کت و شلوار متناسب با اندام خودتان، کفش مناسب، کراوات یا پاپیون مناسب، دستمال جیبی و خیلی موارد دیگر… تا شما از سایر مهمان ها بهتر خود نمایی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

نکاتی در انتخاب لباس عروس صورتی یا نامزدی با رنگ صورتی

نکاتی در انتخاب لباس عروس صورتی یا نامزدی با رنگ صورتی : مسلما شما با شنیدن اسم لباس عروس ، لباسی سفید و بلند در ذهن تان مجسم میشود. معمولا همه عروس خانم ها لباس عروس خود را بین طیف سفید تا شیری و کرم انتخاب می کنند و بیشتر عروس خانم ها لباس های پفی رنگی را مناسب مراسم نامزدی یا حنابندان می دانند؛ اما بسیاری از عروس خانم ها هم هستند که این عروس های خوش ذوق دوست ندارند که مانند بقیه عروس ها درجشن شان حاضر شوند آن ها همیشه به دنبال طرح ها و ایده های نو می گردند تا در شب جشن شان یک سورپرایز بزرگ برای تمام مهمان ها باشند.

لباس عروسی صورتی

همان طور که گفتیم لباس هاس رنگی مخصوص جشن های فانتزی و جشن سالگرد ازدواج است؛ اما با گذشت زمان و تغییر سبک، لباس عروس رنگی نیز بین عروس خانم ها معمول شده است. ایده ی لباس عروس رنگی، مانند صورتی ، طلایی و یا نقره ای، برای تغییری مدرن در یک مراسم سنتی، بی نظیر است. لباس هایی با پارچه های براق و جزئیات ظریف، مدل های جدید و مدرن می باشند که در عین حال شکل سنتی هم دارند اما استفاده از آن در جشن های کلاسیک که اغلب تم جشن سفید و کرم است نیز مانعی ندارد چون این جشن مختص خود شما است و خودتان هر طور که دوست دارید می توانید در مراسم تان حاضر شوید است.

بهترین مزون های لباس عروسی در  : مزون لباس عروس در تهران

از آن جایی که در بین تمام رنگ های زیبا، صورتی رنگ مورد علاقه بسیاری از خانم‌ها می باشد و اگر شما هم جز ان دسته از افرادی هستید که دوست دارید در جشن عروسی‌تان از این رنگ استفاده شود نکاتی را که ما در این مقاله برایتان پیشنهاد می کنیم را با دقت مطالعه کنید.

 

انتخاب لباس عروس با رنگ صورتی و پوشیدن آن برای مراسم عروسی در واقع انتخابی خاص و منحصر به فرد است. عموما بیشتر دختر خانم ها لباس نامزی را رنگی انتخاب می کنند اما هستند عروس خانم هاییی که می خواهند متفاوت تر از دیگران باشند و در این میان از میان تمام رنگ ها لباس عروسی صورتی را برای خود انتخاب می نمایند. پیشنهاد ویژه ما برای شما این است که برای زیبایی بیشتر لباس عروسی تان بهتر است که از تلفیق رنگ صورتی و سفید برای آن استفاده کنید.

برای اینکه متفاوت تر از بقیه عروس ها باشید باید آرایش شما هم با همه آن ها متفاوت باشد؛ و از ان جایی آرایش عروس ظاهراً عمری هزار ساله دارد، اما همان طور که همیشه دیده ایم تنها زمانی ظاهر عروس باشکوه خواهد شد که لباس سفید رنگ را برتن می‌کند. با این حال اگر تصمیم خودتان را گرفته باشید برای متفاوت بودن می‌توان استایل ها و آرایش صورتی را انتخاب کنید.

که این ترکیب رنگ و نوع آرایش بسیار هم می‌تواند زیبا باشد کنار رنگ لباس و ارایش صورتی شما باید یک تم صورتی را هم اجرا کنید تا مراسم تان بسیار گرم و جذاب باشد.

معمولا عروس خانم ‌های کم سن و سال همیشه به دنبال لباسی شیک و متفاوت که متناسب با سن شان باشد هستند. لباس های پف دار با شکوفه های ریز و رنگی بسیار زیبا و شیک می شود وقتی که عروس خانم ها این لباس های رنگی را می بینند مطمئنا عاشق این مدل لباس رنگی خواهند شد. چون که رنگ‌ های ملایم و شکوفه‌ های ریز موجود در این لباس آن را به متفاوت‌ ترین لباس عروسی ممکن تبدیل کرده است.

 

حالا که لباس پف دار صورتی را برای مراسم تان انتخاب می کنید بهتر است که دسته گل عروسی که با این لباس باید در دست داشته باشید تلفیقی از گل های سفید رنگ گل‌های رز ریز و درشت صورتی باشد. چون که وجود گل‌ها و شکوفه های رنگی موجود در این لباس با دسته گلی که در دست خواهید داشت جلوه ای زیبا به شما می دهد. شما با این ترکیب لباس به عنوان پرنسس در میان مهمانان شناخته می‌شوید.

ما سه پیشنهاد ویژه برای استفاده از تم صورتی در آرایش و لباستان به شما ارائه می دهیم:

اولین پیشنهاد ما : استفاده از گل های رز صورتی به همراه گل ها و شکوفه های سفید در سالن است. سالن شما وقتی به گل‌ های رز و و نوار های زرق و برق دار مزین شود زیبایی خاصی را برای مهمان ها رقم می زند.

پیشنهاد دوم ما : به شما در نحوه آرایش تان است همان طور که گفتیم رنگ صورتی یکی از رنگ‌ های بسیار ظریف و زیبای دخترانه است و از آن جایی که این رنگ کاربرد زیادی در طراحی لباس نیز دارد؛ و در بسیاری از مواقع خانم‌ها تمایل دارند که از این رنگ از لباس برای نامزدی خود استفاده نمایند و با این رنگ لباس زیبایی و ظرافت دخترانه خود را بیشتر از همیشه نشان دهند. اصلی ترین چیزی که بیشتر از هر بخشی اهمیت دارد این است که در کنار لباس و استایل مناسب استفاده از یک آرایش جذاب که با رنگ لباس نیز هماهنگ باشد بدون شک آرایش شما وقتی کامل و زیبا می شود که خط چشم صورتی رنگ به همراه مقداری براق کننده این آرایش چهره با رژ لب صورتی و گل‌های رز به عنوان تاج گل سرتان زیباترین ترکیب ممکن را برای شما رقم خواهد زد.

برای اینکه لباس عروس تان را در زمان مناسب بگیرید حتما یک یا دو روز زودتر باید تهیه کنید برای اینکه لباس تان پف داشته باشد لباس تان را دو سه روز قبل از عروسی حتما یک بخار بدهید تا چروک هایش باز شود.

پیشنهاد سوم ما : استفاده از گل های صورتی کم رنگ و پر رنگ در تم شما یا در لباس شما به همراه استفاده از این رنگ سایه ملایم بر صورت تان بسیار جالب توجه و زیبا خواهد بود.

شما با مطالعه این مقاله و با دنبال کردن راه حل‌های نوشته شده در مطالب بالا می‌توانید با کمال ارامش و بدون هیچ نگرانی مطمئن باشید که انتخاب تم صورتی برای لباستان برای مراسم جشن تان بسیار رویایی می شود و شما با این تم زیبا مورد توجه و ستایش مهمانان قرار می گیرید.



:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

کانتورینگ و استروبینگ

کانتورینگ و استروبینگ : از آن جایی که این شعار از قدیم الایام باب بوده است و ما بیشتر جاها این جمله را شنیده ایم که زیبایی در سادگی است. پس داشتن صورتی زیبا با آرایش ملایم برای خانم ها یک حسن خوب محسوب می شود، چون همان طور که گفتیم زیبایی در سادگی است. امروزه آرایش غلیظ و زننده دیگر در میان خانم ها محبوبیت ندارد و سبک بیشتر آرایش ها لایت هستند. شما پس اگر خواهان یاد گرفتن آرایشی لایت و ویژه هستید ما در این مقاله برای شما یکی از تکنیک های آرایش را که روش کانتورینگ است که این روش آرایش به تعادل میکاپ صورت شما کمک می کند و شادابی و زیبایی خاصی به آن می بخشد را به شما معرفی می کنیم.

کانتورینگ و استروبینگ

کانتورینگ و استروبینگ معمولا دو تکنیکی است که این تکنیک ها برای اصلاح نقص ها، پر رنگ کردن نقاط قوت صورت و عالی جلوه دادن آرایش صورت به شما کمک می کند و از انجایی بیشتر خانم ها برای انجام ارایش ها پول زیادی را صرف رفتن به ارایشگاه ها می کنند شما با اموزش این روش نیاز به هزینه و صرف وقت زیادی نیستید و با خیال راحت می توانید حتی در منزل خودتان صورتتان را میکاپ کنید؛ و با استفاده از این روش شما یک آرایش سبک و ملایم داشته باشید، توجه داشته باشید که این نوع آرایش را شما نباید به عنوان آرایش روزانه خود استفاده کنید چون ممکن است به پوست شما آسیب برساند.

بهترین آرایشگاه عروس در تهران : سالن آرایش عروس

کانتورینگ

استفاده از کانتورینگ در نحوه ارایش بدین معنا است که کانتورینگ یکی از مراحل آرایش می باشد که این کانتور نواقص اجزاء صــورت را به خوبی می پوشاند؛ و شما خیلی راحت با ااستفاده از این تکنیک آرایشی می توانید که چهره خود تان را به فرم ایده آل برسانید. در کانتورینگ صورت از اصولی ترین نوع گریم با کانتورینگ، داشتن کرم پودر مایع مناسب در اولویت است.

مطالعه کنید :   استفاده از مداد یا خط چشم سفید برای آرایش

کانتورینگ

شما در گام اول باید در انتخاب کرم پودرتان دقت داشته باشید و از آن جایی که کرم پودر مایع بسیار راحت تر و روان تر روی پوست پخش می شود این نوع کرم پودر سبک را که خیلی بهتر از نوع دیگر آن است انتخاب کنید. کرم پودری را که برای خودتان انتخاب می کنید باید از لحاظ رنگ و نزدیک بودن به رنگ پوست تان باشد و حتما دقت داشته باشید که در مصرف کرم پودر ها زیاده روی نکنید تا حالت طبیعی پوستتان از دست نرود و پوستتان حالت مصنوعی نداشته باشد.

ابزارهای لازم برای کانتورینگ :

  • پالت کانتورینگ
  • براش های مخصوص کانتورینگ
  • براش کانتورینگ
  • براش هایلایت
  • براش ترکیب

پالت کانتورینگ :

امروزه بیشتر شرکت ها و کمپانی های تولید محصولات آرایشی و بهداشتی پالت های کانتورینگ رو به صورت مجزا ارائه می کنند. معمولا این پالت های کانتورینگ از دو یا چند رنگ هستند و حتما در بین رنگ ها باید یک رنگ خیلی روشن و یا یک رنگ خیلی تیره وجود داشته باشد. رنگ پوست شما در انتخاب رنگ پالت شما تاثیر دارد پس فراموش نکنید که این مورد به تیره یا روشن بودن پوستتان بستگی دارد. معمولا در پالت کانتورینگ رنگ روشن صورت را بزرگتر و برجسته تر می کند و برعکس آن رنگ تیره صورت شما را کوچکتر و نامشخص تر نشان می دهد.

براش های مخصوص کانتورینگ :

شما برای اینکه نتیجه خوبی از روش کانتورینگ بگیرید پس باید همه رنگ ها به خوبی با هم ترکیب شوند برای این ترکیب شما نیاز به براش های مخصوص هستید که ما آن ها را برایتان معرفی خواهیم کرد.

مطالعه کنید :   آرایش چشم با داشتن لنز

براش کانتورینگ :

این براش که مخصوص زدن کرم پودر های مایع روی پوست است و از آن جایی که سر سفت و محکمی دارد می تواند هر نوع کرمی را روی سطح پوست صورت به طور یکنواخت پخش کند.

براش هایلایت :

برای استفاده از هایلایتر و کرم مناسب است کاربرد این براش برای دقیق تر کردن مواد آرایشی روی پوست است چون شکل گرد بودن سر این براش و صاف بودن آن باعث شده است تا شما با این براش راحت تر بتوانید محصولات آرایشی را دقیق تر بر روی پوست تات پخش کنید.

براش ترکیب :

کاربرد این براش در مرحله پایان کار انجام می گیرد وشما باید از این براش برای ترکیب کردن رنگ های تیره و روشن استفاده کنید با این براش می توان خط های که روی پوست تان به طور واضح و مشخص مانده اند را از بین برد و آرایش صورت را خیلی طبیعی تر کرد.

مشخص کردن مرز نقاط تیره و روشن کانتورینگ

شما در ادامه کار گریم با براش مخصوص ابتدا دو رنگ تیره و روشن که در قسمت های مشخص صورت زده اید را با براش خوب مخلوط کنید و حتما توجه داشته باشید که این ترکیب کردن باید به شکلی باشد که سایه و برجستگی های آن منطقه صورت مشخص باشد درمرحله آخر برای اینکه آرایش خود تان را بوسیله کانتورنیگ تمام کنید کل صورت را با پودر بپوشانید و آرایش صورت را تکمیل کنید. احیانا اگر لازم دیدید در قسمتی از نواحی تیره کانتورینگ را تیره تر کنید می توانید برای این کار از پودر برنزه استفاده کنید.

مطالعه کنید :   کاربرد کانسیلر

استروبینگ (برق انداختن صورت)

استروبینگ

همراه با روش کانتورینگ روش آرایشی استروبینگ هم امروزه به یکی از جدیدترین تکنیک های آرایش صورت تبدیل شده است. شما در این تکنیک با استفاده از روش هایلایت کردن بجای زدن سایه تیره از رنگ روشن استفاده می کنید پس برعکس کانتورینگ نیازی به ترکیب سایه های تیره و روشن در این روش نیست و صرفا این هایلایت برای درخشان تر شدن صورت انجام می شود.

بیشتر بخوانید : آرایشگاه عروس تهران

این روش نیاز به دقت بیشتری دارد پس با دقت و ظرافت انجام دهید پس هنگامی که برق انداختن صورت شما با رعایت کردن تموم جزئیاتی که به شما توصیه کردیم به پایان رسید شما با یک کرم پودر تیره تر می توانید آرایش تان را تکمیل تر کنید. از پنکک یا رژ گونه برای تیره کردن می توانید استفاده کنید پس برای این کار مقداری از پودر را رو روی براش مخصوص بزنید وبرای آن قسمت هایی که دوست دارید تا کمی فرو رفته تر دیده بشود بهتر است که رنگ نزنید تا ترکیب آرایش تا برهم نخورد.



:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

مدیریت مراسم عروسی به یاد ماندنی

مدیریت مراسم عروسی , چگونه یک مراسم عروسی به یاد ماندنی را مدیریت کنیم؟ : روش مدیریت و برپایی جشن عروسی برای عروس و داماد اهمیت زیاد وخاصی دارد ونحوه ی مدیریت عروسی خاطره انگیز انها را در یک برنامه ریزی صحیح ودرست کمک ویاری خواهد کرد.

مدیریت مراسم عروسی

چگونگی مدیریت وتوجه داشتن به هزینه های عروسی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است به طوری که اگر در یک قسمت ان کم دقتی ویا بی دقت کنیم باعث خواهد شد که دیگر برنامه های عروسی نیز به بی نظمی دچار شوند. و جشن عروسی شما رابه یک مجلس بی نظم ونظام و شلوغ و درهم برهم تبدیل خواهد کرد. مخارج عروسی شما می تواند با توجه به مواردی مانند محل زندگی وشهر ویا استانی که در ان زندگی میکنید وهمین طور تعداد مهمانانی که دعوت کرده اید وکیفیت خدماتی که به میهمانان خواهید داد تغییر زیادی بکند.معمولا برخی از عروس ودامادها پس از اتمام عروسی احساس پشیمانی می کنند و با خودمی گویند کاش این قدر در تدارکات عروسی افراط نمی کردیم وهزینه ی زیادی را هدر نمی دادیم.وان هزینه ها را پشت وانه ای برای آینده ی خود می کردیم.

اکنون لحظه ی موعود و شب عروسی تان فرا رسیده وشما باید در این شب که بهترین شب زندگی تان و شیرین ترین شب ان است سعی کنید که از ته دل شاد باشید وشادی کنید وخاطرات شیرینی هم برای خود و هم سایرین خلق کنید واز ان تا جایی که برایتان امکان دارد لذت ببرید.ولی برای ان که از این شب به یاد ماندنی لذت ببرید شما عروس وداماد عزیز باید تلاش کنید تا از چند ماه قبل از عروسی برای ان مرحله به مرحله برنامه ریزی کنید وهمه ی کارها را برای دقیقه ی نود نگه ندارید.

دادن مشاوره مدیریت و اداره ی مراسم در باغ تالار عروسی

زوج های جوان وهمین طور خانواده ها باید توجه داشته باشند که کادر هایی با تجربه وحرفه ای در باغ تالار های عروسی حضور دارند .که قبل ودر حین برگزاری مراسم همراه ودر خدمت شما هستند وبر همه چیز نظارت می کنند وکنترل همه چیز را در دست دارند تا چیزی در مراسم کم وکسر نباشد.ودر عین حال امنیت مراسم ونظم ان را نیز برقرار می کنند وبنابراین لازم نیست که شما نگران هیچ چیز باشید وشما می توانید با خاطری اسود وراحت به مراسم خود برسید وهمه چیز را به انها واگذار کنید.تا بهترین وبه یاد ماندنی ترین روز زندگی تان را داشته باشید.واز ان لذت ببرید.وخانواده ها نیز احساس آرامش کنند.

انتخاب بهترین باغ تالار عروسی در تهران : باغ عروسی

چگونگی طراحی و مدیریت عروسی

باید دقت شود که طراحی یک عروسی خوب وشایسته باید با شخصیت زوج های جوان عزیز هماهنگی وهم خوانی داشته باشد واهمیت این مسئله بیشتر از خود عروسی است.هنگام مراجعه ی عروس وداماد ها به مراکز تشریفات عروسی باید این مراکز از لحاظ روان شناسی انها را بررسی کنند و شخصیت انها را تجزیه وتحلیل کرده وبا شناخت داشتن از ویزگی های شخصیتی انها مدیران ان مراکر سعی کنند که با انها یک ارتباط دوستانه برقرار کنند. و با توجه به شخصیت وسلیقه ی انها برای عروسی برنامه ریزی کنند.وظیفه ی مراکز و موسسات تشریفات عروسی این است که یک شب زیبا ویک مراسم با شکوه وبه یاد ماندنی را برای عروس وداماد های عزیز ومیهمانان انها رقم زده وبرگزار کنند.

انتاخاب بهترین موسسه تشریفات و خدمات : خدمات مجالس

وظیفه ی موسسات عروسی این است تا تمام سعی وتلاش خود را بکنند تا پیش از برگزاری مراسم وفرا رسیدن شب عروسی خانواده های دو طرف احساس راحتی وآرامش بکنند .ایجاد حس ارامش وراحتی در عروس وداماد وخانواده های انها پیش از عروسی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که قبل از برگزاری مراسم عروسی هم خانواده ها وهم خود زوج ها دارای استرس زیادی هستند وهمش نگران این مسئله هستند که احتمال دارد در عروسی مشکل ویا مشکلاتی پیش بیایدوهمه چیز درست وطبق برنامه پیش نرود.

 

برای ایجاد اطمینان در خانواده ها وخود عروس وداماد باید این موسسات برنامه های دقیق وبا تمام جزئیات کار را در اختیار انها قرار دهند تا بتوانند در انها اطمینان ایجاد کرده وبه انها آرامش ببخشند.وانها مطمئن شوند که این موسسات همه ی جوانب امر را در نظر گرفته است واحتمال بروز مشکل نیست.در چنین مجالسی خود عروس وداماد وخانواده های انها نیز مانند دیگر میهمانان وبا خیالی اسوده وراحت حضور می یابند وهیچ نگرانی ندارند.

برنامه ریزی برای برگزاری مراسم عروسی سرشار از ریزه کاری های فراوان است که باید هر کدام این کارها درست وسر موقع انجام شوند تا یک نتیجه ی قابل قبول بدهد.این امکان وجود دارد که یک کم کاری ویا یک مسئله ی پیش بینی نشده همه ی برنامه ریزی ها را خراب کندواین مسئله می تواند مواردی مانند خرابی ماشین داماد ویا قطع ناگهانی برق وگیر کردن در یک ترافیک سنگین باشد.مثلا این امکان وجود دارد که ماشین آقا داماد را دزد درست چند دقیقه قبل از عروسی بزند واقا داماد نیز کوتاه نیاید وقصد کند که دزد را پیدا کند در چنین موقعیتی باید برگزار کننده ی مراسم درایت به خرج داده وبرنامه هایی مانند عقد را که حضور داماد در ان ضروری وحتما مورد نیاز است را به آخر مجلس موکول کند تا دیگر قسمت های عروسی ودیگر برنامه ها نیز بهم نخورد و عروسی با ارامش پیش رود تا داما دعزیز نیز حضور یابد.

از انجایی که عروس و داماد برای هر دقیقه حضور خود ومیهمانانشان در تالار هزینه پرداخت می کنند پس هر دقیقه برای انها ارزشمند است .این امکان وجود دارد که در هر مراسمی یک سری اتفاقات پیش بینی نشده روی دهد.در این مواقع باید موسسات تشریفات بتوانند به طرز خوب وشایسته این اتفاقات را مدیریت کنند برای این که بتوان یک مشکل را حل کرد نباید منتظر باشیم تا مشکل به وجود بیاید بلکه باید از اول مشکل را پیش بینی کنیم وبرای ان راه حلی نیز در نظر بگیریم.موسسات تشریفات نیز باید این چنین عمل کنند .

برای مثال چنان چه مراسم عروسی در تابستان ودر یک فصل گرم سال انجام می شود پس باید سالن عروسی را خنک نگه داشت ولی موسسه باید این پیش بینی را بکند که این امکان وجود دارد که در حین برگزاری مراسم کولر خراب شده ونتواند مجلس را خنک کند.واز قبل به فکر راه حل باشد ویکی دوتا کولر اضافی خریداری کند تا در صورت لزوم جایگزین کند.وهمین طور بهتر است برای برگزاری بدون عیب ونقص مراسم دریک روز بیشتر از یک مراسم برگزار نشود



:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

آرایش صورت مخصوص مهمانی ها

آرایش صورت مخصوص مهمانی ها : داشتن صورت زیبا و باوقار یکی از مهم ترین خواسته های همه افراد است؛ و همان طور که می دانید بیشتر خانم ها و در واقع همه خانم ها نسبت به چهره خود شان حساس هستند و این حساسیت باعث شده تا آن ها همیشه تمایل داشته باشند تا برای شرکت در مهمانی ها و مجالس مختلف تغییرات مثبتی را در چهره و موهای خودشان ایجاد کنند.

آرایش صورت مخصوص مهمانی

شما هم اگر به یک مهمانی دعوت شدید و دوست ندارید که یک آرایش جلف و زننده داشته باشید و صورت شما حالت طبیعی داشته باشد؛ و آرایش شما کاملا طبیعی جلوه کند ما برای شما و داشتن یک ارایش منظم و خوب یک چیز را توصیه می کنیم و آن هم دانستن راز شناخت آرایش هر یک از بخش های صورت است شما با شناخت نوع آرایش می توانید به راحتی تمام مشکلات صورت تان را محو کنید؛ و از آن جایی که آرایش چهره بر روی جوانی و شادابی چهره شما بسیار تاثیرگذار است اگر در میکاپ خودتان از مواد آرایشی با کیفیت و عالی استفاده کنید به طور حتم می توانید با چهره ای ایده آل در امهمانی شرکت کنید.

تکنیک آرایش ملایم

همیشه هم خوب نیست که طوری آرایش کنید که صورت شما علاوه بر زیبایی بلکه زشت تر هم به نظر برسد معمولا آراستگی ظاهری بیشتر در روزهایی که برای مهمانی و دید و بازدید ها است اهمیت پیدا می کند اما همان طور که گفتیم آرایش زیاد و سنگین، چیزی از زیبایی نیست و این نوع ارایش فقط بیانگر این است که شما از اصول زیبایی و آرایشی هیچ شناختی ندارید پس شما ابتدا باید اصول یک آرایش ملایم روزانه را بیاموزید تا بتوانید یک آرایش زیبا و متناسب را برای خودتان انجام دهید؛ و مهم نکته اول از همه باید در انتخاب لوازم آرایش مورد استفاده خودتان دقت کنید.

کرم پودر

بیشتر کرم پودر ها بعد از استفاده روی پوست خوب نشان نمی دهند در انتخاب کرم پودر مناسب خودتان سعی کنید از کرم پودرهای که دارای مرطوب کننده هستند و خیلی راحت تر روی پوست صورت می خوابند استفاده کنید. کرم پودر مایع خیلی سبک تر از انواع دیگر پودر ها است و معمولا این نوع پودر خیلی بهتر جذب پوست می شود استفاده از ضد آفتاب هم خیلی مناسب است. سعی نکنید که برای از بین بردن چین و چروک صورتتان از کرم پودر بیشتری استفاده کنید. چون نه تنها پوشش نمی دهد بلکه باعث می شود چروک پوستتان برجسته تر و چهره را پیرتر نشان می دهد.

 

کانسیلر

در تعریف کانسیلر باید گفت که کانسیلرها در واقع همان کرم‌ پودرهای فشرده روشن و رنگی هستند که برای پوشاندن تیرگی پوست تان شما می‌توانید آنها را قبل یا بعد از کرم پودر استفاده کنید البته بیشتر افرادی که از کانسیلر استفاده می کنند می‌گویند که بهتر است کانسیلر بعد از کرم‌پودر زدن استفاده شود. شما برای رفع سیاهی که در دور چشم ممکن است باشد نباید هیچ وقت از کانسیلر پوشش دهنده لک پوست استفاده کنید؛ و از آن جایی که این کانسیلر ها برای رفع لک بسیار غلیظ هستند پس شما نمی توانید برای پوست نازک زیر چشم تان از آن کانسیلر استفاده کنید. برای برطرف کردن خستگی چشم هایتان بهتر است که ابتدا با برس کانسیلر زیر چشم ها رو نقطه گذاری کنید وسپس نقطه ها رو با انگشت خودتان آرام پخش کنید در این صورت خستگی چشم ها برطرف می شود.

 

ریمل ضد آب

استفاده از ریمل به عنوان یکی از ابزار زیبایی چشم همیشه مورد توجه بوده است و در بین ریمل ها معمولا بیشتر خانم ها از ریمل ضد آب استفاده می کنند ان هم بیشتر به این علت که اینن نوع ریمل در برخورد با آب کمتر زیرچشم می ریزد و مشکل سیاهی زیر چشم ندارد به همین دلیل مورد توجه است ولی استفاده زیاد از این ریمل به خاطر فرمول قوی که در خودش دارد مژه ها را خشک و اغلب با بالا رفتن سن مژه فرد نازک می شود. برای اینکه مژه هایتان را حجیم تر نشان دهید و برای زیباتر شدن چشم هایتان بهتر است که روی محل رویش مژه را مداد قهوه ای یا سیاه بکشید و سپس از یک ریمل سبک و نه ضدآب به مژه هایتان حالت بدهید.

بیشتر بدانید : انتخاب ریمل مناسب

شما در هنگام فرچه زدن مژه هایتان برای سهولت کار می توانید از دو نوع فرچه استفاده کنید. یک فرچه کوچک و یک فرچه بزرگ برای مژه های بالایی. توجه داشته باشید که فرچه ریمل را برای اینکه مواد زیادی به خودش نگیرد قبل از استفاده به لبه ریمل بکشید با این کار مواد زیادی روی مژه نمی ماند و در نتیجه مژه هایتان به هم نمی چسبد. تکنیک دیگر در ریمل زدن این که ریمل را ابتدا به نوک مژه ها بزنید تا آنها را دانه دانه کند و در نهایت از انتهای مژه به سمت بالا بکشید.

 

آرایشگاه عروس

سایه

سایه ها برای زیبا کردن چشم ها کاربرد دارند فقط باید نحوه سایه زدن را بلد بود. برای آرایش چشم با سایه شما باید یک رنگ کمی تیره تر از رنگ پوست خودتان را انتخاب کنید. در انتخاب نوع سایه بین سایه مات و براق استفاده از سایه های براق مخصوصا در سنین بالا موجب نمایان شدن چروک های ریز پلک می شود سایه های مات بیشتر از سایر سایه ها امروزه استفاده می شود چون سایه های مات زیبایی چهره فرد را بیشتر می کند. شما هم اگر دنبال یک رنگ برای سایه خودتان هستید می توانید رنگ های مثل خاکستری، هلویی، بنفش و…برای چشم هایتان استفاده کنید. برای کسانی که مشکل افتادگی پلک دارند برای رفع یه خط چشم باریک و به سمت گوشه بیرونی چشم ها بکشند. در سایه زدن باید رنگ سایه را به تدریج از تیره به روشن بزنید تا طیف رنگی ملایمی داشته باشد و سایه تان خط و لبه نداشته باشد.

رژ لب

رژ لب در واقع تکمیل کننده ارایش صورت است شما هر چقدر هم میکاپ داشته باشید اگر رژ لب نداشته باشید خیلی بی روح دیده می شوید رژ لب انواع رنگ و شکل های متنوعی دارد که تک تک آن ها از محبوبیت خاصی بین خانم ها برخور دار است. اگر شما در سن میانسالی به سر می برید و برای یک مهمانی دنبال یک رژ مناسب سنتان هستید پیشنهاد ما این است که بهتر است شما از رژلب با رنگ روشنی استفاده کنید از آن جایی که حجم لب با بالارفتن سن کمتر می شود رنگ روشن لبتان را حجیم تر نشان می دهد و استفاده از رژلب های با رنگ تیره را فاصله بگیرید چون رنگ تیره بر عکس روشن در هر کجا که استفاده می شوند کوچک کنند ان قسمت هست و باعث می شود تا سفیدی دندان هایتان هم کمتر دیده شود.

ابرو

شما اگر در سنی به سر می برید که رشد ابرو هایتان کم شده و ابروهای کم پشتی دارید و مخصوصا اگر در سن میانسالی به سر می برید. بهتر است که زیاد به ابرو هایتان دست نزنید چون زیاد اصلاح کردن ابرو باعث توقف رشد ابرو و کم پشت شدن آن می شود. برای پر کردن نواحی خالی ابرویتان می توانید با کمک یک مداد و یا یک سایه ابرو از قسمتی از ابرو که خالی است را پر کنید. در گام اول مداد ابرو را برداشته و با ضربه های کوچک و نرم محیط خالی را پر کنید. درگام بعدی شما می توانید با استفاده از یک برس ابرو، یک لایه پودر سایه روی مداد بمالید و برای نرم کردن ابرو و ترکیب آنها با هم از شانه ابرو استفاده کنید. در انتخاب رنگ برای ابرو معمولا رنگ هایی را انتخاب کنید که با تیره ترین قسمت از موهایتان هماهنگ است تا بتوانید اثر آن را در ابرو هایتان مشاهده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

مراقبت های بعد از کراتینه کردن مو

مراقبت های بعد از کراتینه کردن مو : امروزه بیشتر کسانی که موهای فرفری و موج دار دارند برای ایجاد تنوع دوست دارند که حالت موهایشان را تغییر دهند و موهای صاف و لختی را داشته باشند یکی از روش های که برای این کار لازم است کراتینه کردن مو است. کراتینه کردن یکی از روشهای رایج صاف کردن مو و بر طرف کردن وزی و زبری موها است که با استفاده از مواد شیمیایی انجام می شود.

مراقبت های بعد از کراتینه کردن مو

در واقع این روش به عنوان نوعی متد طبیعی برای صاف کردن مو بکار می برند و شما می توانید با مراجعه به سالن های زیبایی زیر نظر تکنسین مو، موهای خودتان را صاف و درخشان کنید. معمولا بعد از انجام این متد روی موهایتان باید در مراقبت و نگهداری آن دقت کنید و باید موهایتان را صاف نگهدارید تا مواد کراتین روی آن بنشیند. در اینجا ما مهم ترین موارد حفاظت از موهای کراتین شده را برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره به شما بازگو می کنیم.

بیشتر بخوانید : آرایشگاه و سالن زیبایی عروس

زمان خواب

معمولا مدت زمان ماندگاری و دوام کراتین ، بین ۳ تا ۵ ماه می باشد؛ و مراقبت خوب از مو بر ماندگاری بهتر و بیشتر آن موثر است. شما برای اینکه موهایتان را به بهترین شکل مراقبت کنید، هنگام خوابیدن باید از بالش‌های که رویه ساتنی و ابریشمی دارند استفاده کنید؛ زیرا که پارچه ساتن و ابریشم، رطوبت موی شما را حفظ و میزان اصطکاک بین موی شما و بالشتان را در زمان خواب کاهش می‌دهد که این امر از شکنندگی مو جلوگیری می کند در این صورت موهایتان برای مدت طولانی حالت صاف و براق خودش را حفظ خواهد کرد. اگر از خواب بیدار شدید و مشاهده کردید که کمی موهایتان خم شده با استفاده از اتو فورا موهایتان را صاف کنید.

 

برطرف کردن پیچ خوردگی ها

کراتینه کردن درست است که روشی برای زیبا شدن موهای وز و زبر است اما مراقبت از آن سختی هایی را هم دارد البته چند روز اول باید خیلی مراقب بود آب و رطوبت برای موها در روز های اول کراتینه اصلا خوب نیست و به توصیه بیشتر تکنسین های زیبایی تا مدت ۳ روز بعد از انجام کراتینه، به هیچ وجه نباید موی سر خود را خیس کنید یا نم دار کنید و اگر اتفاقی موهای شما خیس شدند سریعا با سشوار خشک کنید ؛ و یا بعد از خواب موهایتان خمیده و یا پیچ خورده بود باید با یک اتو یا سشوار خیلی زود مو را صاف کنید.

پس از بعد از دستکاری زیاد موها تا چند روز بعد از کراتینه حتما بپرهیزید چون این کار باعث می شود تا پیچ خوردگی زیادی بین موهایتان ایجاد شود؛ و حتی در چند روز اول نباید اصلا از سنجاق سر یا کش مو برای نگه داشتن موهایتان استفاده کنید چون به طور حتم باعث آسیب به موهایتان می شوید.

انتخاب شامپو

تا اینجا راجب بیشتر راه های مراقبت از موی کراتین شده اطلاعاتی را به دست آوردید انتخاب شامپوی مناسب هم یکی از همین کار ها است. پس از انجام کراتینه، شما باید در انتخاب شامپویتان بسیار دقیق باشید معمولا به شما گفته شده است که چه شامو هایی برای مو های شما مضر است. بله شامپوهای حاوی سولفات سدیم، زیرا این شامپو ها کراتین موهای شما را ازبین می‌برند؛ بنابراین شما از شامپوهایی استفاده کنید که بدون سولفات باشند.

همچنین توصیه شده است که آب حاوی کلر مثل اب های استخر ها واب شور هم کراتینه موهایتان را از بین می برند پس از رفتن به استخر و دریا تا مدتی خودداری کنید. ولی اگر از روی اجبار و مجبور باشید که شنا کنید. ابتدا موهای خودتان را با آب بشویید یا از یک نرم کننده‌ی بدون نیاز به آبکشی استفاده کنید؛ و موهایتان را ماساژ دهید چون هر دوی این کارها جلوی نفوذ کلر و آب شور را به بدنه‌ی موی شما می‌گیرد. بعد از تمام شدن شنا خیلی سریع دوباره موهایتان را آبکشی نمایید. بسیاری از متخصصان برای ماندگاری بیشتر کراتین به افرادی که مو هایشان را کراتینه کرده اند توصیه می کنند که جهت ماندگاری تاثیرات کراتین مو از شست و شوی روزانه آن اجتناب کنند.

بخوانید : آرایشگاه عروس

نکته کلیدی مهم :

  • همانطور که گفته شد شکل و حالت موها بعد از انجام کراتینه براق می شوند ولی این درخشان بودن مو فقط برای هفته های اول کراتینه است و دوام زیادی ندارد.
  • عوارض جانبی ناشی از کراتینه کردن مو غالبا شدید است.
  • بعد از ۵ روز که موها را شستشو دادید بهتر است براشینگ کنید و یا موهای خود را اتو کنید.
  • اگر از دسته افرادی هستید که به مواد حساسیت دارید و دچار خارش و سوزش پوست سر می شوید بهتر است در باره انتخاب این روش کمی تامل کنید و هوشمندانه فکر کنید.
  • ممکن است که بعد از کراتینه کردن دچار ریزش مو شوید.
  • گفته می شود به غیر از ریزش مو، نازک شدن مو هم طی چند هفته پس از کراتینه مو در بعضی از افراد دیده شده است.


:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

هفت ویژگی که در اتاق پرو عروس لازم است

هفت ویژگی که در اتاق پرو عروس لازم است : همان طور که می دانیم پیدا کردن یک سالن خوب نقش موثری را در برگزاری مجلس عروسی باشکوه و تمام عیار شما ایفا می کند؛ و حتما می تواند خاطره خوب و خوشی را در ذهن شما و مهمانانتان ثبت کند. انتخاب یک سالن برای عروسی کار راحتی نیست و نیاز به تحقیق و بررسی بین تالار های برگزاری مراسم دارد. پس بنابراین گاهی پیدا کردن سالن خدمات عروسی خوب برای شما به یک دغدغه جدی تبدیل می شود. برای همین باید تمام موارد را لحاظ کنید بنابراین مکانی که شما باید آن جا باشید قطعا جای مهمی برای شما و مراسم تان به ‌حساب خواهد آمد.

مزون لباس عروس

اتاق پرو سالن مراسم شما جایی است که شما کیف‌ ها و لوازم هایتان را آن جا قرار می‌دهید پس بایدشما احساس راحتی کنید. ما در این مقاله چند مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های این فضا یا اتاق های پرو را برایتان شرح می دهیم پس یکی از ملزومات تالار ها داشتن یک اتاق پرو مناسب و بزرگ می باشد.

بهترین مزون های لباس عروس در تهران : مزون لباس عروس

اسنک ها

از آن جایی که در روز مراسم شما استرس دارید و وقت و زمان کافی برای خوردن غذا ندارید پیشنهاد ما سرو اسنک است. اسنک‌ها برای چنین روزی فوق‌العاده هستند. شاید این برایتان کمی سنگین باشد شما می‌توانید سراغ گزینه‌های سبک مانند سبزی‌ها، ذرت بوداده یا پروتئین‌های سبک‌تر بروید انواع قارچ‌های خاکی می‌توانند از بهترین گزینه‌ها باشند تا در مراسم دچار معده درد نشوید و گرسنگی سراغتان نیاید. برای اینکه در مراسم نگران معده درد تان نباشید در مصرف نوشیدنی ها هم دقت کنید و مطمئن شوید نوشیدنی‌های مناسبی نیز در دسترس باشند و در طول مراسم معده درد شمارا اذیت نکند.

 

نوشیدن آب فراوان

تشنگی و تشنه بودن شما در طول مراسم شما را بی حال تر و کسل تر نشان میدهد و نوشیدن آب کافی شما را سرحال تر می کند و بدنتان را هیدراته نگه می دارد. پس نوشیدن آب خنک برایتان خیلی بهتر از سایر نوشیدنی های دیگر است.

شارژر تلفن همراه

همیشه از بدترین اتفاق های مهمان ها برای ثبت لحظات شاد مراسم شما نبود شارژ کافی تلفن هایشان است پس این اتفاق بسیار لذت بخشی برای آن ها می شود تا در اتاق پرو تعداد شارژر همراه قرار داشته باشد یا تعدادی شارژر در اختیارشان به امانت قرار دهید تا پوشش لحظه‌ به لحظه مراسم را از دست ندهند.

جعبه کمک های اولیه

شما به عنوان میزبان باید برای آسایش مهمان هایتان تمام سعی خودتان را بکنید و مکانی را که انتخاب می کنید هم باید ازهر لحاظ میزبان خوبی برای مهمان های شما باشد ممکن است که در طول برگزاری مراسم هر اتفاقی برای یکی از مهمان ها رخ دهد پس وقوع هر اتفاقی غیرقابل پس بینی است. پس برای رفع این مشکلات چه ‌بهتر که از مدیریت سالن بخواهید با کیت اضطراری یا همان جعبه کمک های اولیه در برابر این حوادث ایمن باشید. تا خیالتان از هر بابت راحت باشد و مراسم در نهایت ارامش برگزار شود.

چوب لباسی

خب این کاملا مشخص است که مهمانان در ابتدای ورود به سالن اصلی تالار قصد تعویض لباس خواهند داشت و لازم است که اتاق پروی وجود داشته باشد تا مهمانان شما با خیالی آسوده آماده حضور در جشن شوند شاید در اتاق پرو به اندازه کافی جا برای گذاشتن لباس ها و وسایل مهمان ها و لوازم اضافی آن ها نباشد و هم‌چنین اگر در طول مراسم به تغییر لباس تان فکرمی کنید بازهم چوب‌ لباسی‌ها به کارتان خواهد آمد. سعی کنید با هماهنگی تدارکات تالار و مدیریت تعداد زیادی رگال (چوب‌ لباسی) تهیه کنید و در اتاق پرو قرار دهید این‌گونه لباس‌های افراد چروکیده و کثیف نخواهد شد و می‌توانید خیال خودتان و مهمان ها را از بابت چروک نشدن لباس هایشان راحت کنید.

 

مکان استراحت

در انتخاب سالن برای مراسم در رعایت نکات برای انتخاب یک مکان خوب باید همه موارد را لحاظ کنید شما حتما مطمئن باشید که در مکانی که برای اتاق پرو شما در نظر گرفته‌ شده است، یک فضای استراحت نیز قرار داشت باشد. شاید نیاز باشد تا در طول مراسم گاهی چند ثانیه استراحت بسیار کوتاهی داشته باشید و انرژی به مراسم برگردید حتما این کار می‌تواند به آرامش و لذت بردن شما از مراسم کمک کند.

صندلی های اضافه

همراهان شما که برای حاضر کردن شما با شما به اتاق پرو می آیند باید صندلی ها برای نشستن داشته باشند حتماً مطمئن باشید که در آن روز چند صندلی اضافه برای همراهان شما در اتاق پرو عروس قرار گرفته باشد بهتر است از قبل تعداد افراد حاضر و همراه تان را به تدارکات اطلاع دهید تا در آماده کردن اتاق پرو شما دچار مشکل کم یا زیادی تعداد صندلی نشوند.



:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

آموزش کاشت ناخن گریم

آموزش کاشت ناخن گریم : داشتن ناخن های زیبا حق طبیعی هر خانمی است و امروزه کاشت ناخن و مانیکور و انجام پدیکور و تمام کارهای مربوط به ناخن روز به روز گسترش پیدا کرده است و خانم های زیادی به دلایل مختلفی کاشت ناخن انجام می‌دهند؛ پس یکی از روش های مختلفی که خانم ها برای زیبا تر شدن ناخن هایشان انتخاب می کنند استفاده از روش کاشت ناخن است.

برخی از خانم ها صرفا برای داشتن ناخن های زیبا و دوست داشتن این زیبایی و بعضی دیگر به دلیل مشکلاتی که ناخن‌هایشان به ان دچار شده است و برای رفع وپوشاندن ناخن‌هایی که دیگر به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارد انواع کاشت را تجربه می‌کنند. معمولا انجام این نوع کاشت ناخن برای افرادی که به دلایلی مثل استرس و اضطراب عادت به جویدن ناخن های خود دارند و اصلا قصد ترک این عادت بد را ندارند یکی از مزایای کاشت ناخن می باشد.

بهترین آرایشگاه های تهران : آرایشگاه عروس

کاشت انواع متنوع و گوناگونی دارد که ما در این مقاله برای آشنایی شما با یکی از این نوع کاشت ها، کاشت گریم را برایتان به طور کامل شرح می دهیم :

امروزه یکی از مدرن ترین شیوه های آموزش کاشت ناخن کاشت گریم است. معمولا از این نوع کاشت برای همه نوع ناخن استفاده می شود اما خیلی بهتر است که این نوع برای ناخن های کوتاه و پهن انجام شود. در روش کاشت گریم ناخن های که آسیب می بینند به خوبی قابل ترمیم هستند؛ که این آسیب دیدگی معمولا شامل مشکلات ساختاری از قبیل کوتاهی پایه و بدرنگی و که باعث می شود تا ناخن ظاهر زیبای خودش را از دست بدهد.

مطالعه کنید :   10 ویژگی انتخاب آرایشگاه عروس خوب

این نوع کاشت، یعنی همان کاشت گریم به منظور صدف سازی ناخن و برای افرادی که صفحه ناخن کوچکی دارند کاربرد بیشتری دارد برای صدف سازی از پودر تیپ بی رنگ شیشه ای استفاده می شود که این پودر در کاشت گریم و کاشت ناخن استفاده می شود. پس برای این کاشت علاوه بر تیپ بی رنگ شیشه ای معمولا از فرمر کاغذی / پودر کاور یا همان هلویی/ پودرهای رنگی یا سفید / پودر کریستالی استفاده می شود.

ناخن کار در این روش برای زیباتر نشان دادن ناخن روی ناخن را کاور می کشد تا در پایان کار یک ناخن مرتب و زیبا داشته باشید. روش کاشت گریم نسبت به کاشت های دیگر کمی پرهزینه تر است چون که در این روش به خاطر داشتن مهارت بالای ناخن کار در طرح زدن با قلم و سرعت و مهارت استفاده از قلم های گرد (تنها قلم مناسب برای کاشت آکریلیک) از محبوبیت زیادی بین خانم ها برخوردار است.

نسبت به کاشت های دیگر این نوع کاشت برای ترمیم باید کاملا با سهان تراشیده شود و سپس از اول با یک طرح متفاوت دوباره روی ناخن انجام شود معمولا هزینه ترمیم هم چندان تفاوتی با کاشت ندارد و همان طور که گفتیم این روش هزینه بالایی دارد؛ اما از آن جایی که این گریم زیبایی خاصی به ناخن فرد می دهد بسیاری از افراد مشتاق این روش هستند.

کاشت ناخن به روش گریم :

با ایجاد خش روی ناخن صدف ناخن طبیعی را آماده پذیرش مواد کاشت میکنم. مرحله بعد اینکه به ناخن ها ضد قارچ می زنند و بعد از استفاده از ضدقارچ، با استفاده از پرایمر صدف ناخن را اماده چسباندن مواد روی صدف ناخن می کنند. بعد از اینکه ناخن ها اماده شدند و با استفاده از پودر هلویی صدف ناخن نسبت به اندازه واقعی کمی درشت می کنند؛ و ناخن کار برای اینکه نوک ناخن را فرم دهد با کمک فرم دهنده و یا پودر های رنگی نوک ناخن را به فرم دلخواه در می آورند. معمولا ناخن کار های حرفه ای که در انجام مانیکور تبحر خاصی دارند می توانند برای فرم دادن به نوک ناخن از فرم دهنده استفاده نکنند.

مطالعه کنید :   فرق شامپو با کاندیشنر

پس نتیجه ای که از کاشت ناخن می توان گرفت این است که کاشت ناخن زیبایی دست و ناخن هایتان را دوچندان می کند، مخصوصا برای خانم های که ناخن های کوتاه، بدفرم و بدشکل دارند. شاید برای شما سوال پیش بیاید که آیا این نوع کاشت به ناخن شما آسیب وارد می کنددر پاسخ باید گفت که در صورتی که کاشت با روش بهداشتی انجام شود آسیب و ضرری به ناخن نمی رساند و به هیچ وجه هیچ اختلالی در رشد ناخن شما ایجاد نمی کند به همین دلیل برای زیبایی ناخن هایتان روش خوبی است وشما هیچ ضرری نمی کنید.

جدی ترین توصیه ما برای شما در صورت انجام کاشت ناخن این است که شما برای انجام کاشت مناسب و عالی حتما باید یک سالن و ناخن کار خوب را انتخاب کنید. تا خیالتان از کاشت تان راحت شود و گرفتار مسائل و مشکلات بروز بیماری و درمان طولانی مدت و پرهزینه آن نشوید. پس دقت در انتخاب سالن را فراموش نکنید.



:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

عکاسی پرتره و نکات مهم آن

عکاسی پرتره و نکات مهم آن : می توان عکاسی پرتره را اینگونه شرح داد که این گونه از عکاسی به معنی عکاسی از یک فرد ویا گروه کوچکی از انسان ها به شمار میرود که در ان چیزی که از اهمیت زیادی برخوردار است چهره وبیان حالات ان است.

عکاسی پرتره

در این نوع عکاسی هدف این است که با نشان دادن شباهت ها وحالت ها وشخصیت و موضوع یک داستان خاصی را بیان کنند.در تصویر معمولا تمرکز بر روی چهره ی فرد است.در برخی موارد هم ممکن است قسمت های دیگر بدن فرد به عنوان پس زمینه در کادر تصویر قرار گیرد. ممکن است شما یک سری از پرتره هایی را ببینید که هدفی غیر حرفه ای دارند وفقط برای کارهای شخصی ویا برای جمع اوری خاطرات تهیه می شوند.ولی در این میان یک سری از این عکس ها نیز برای هدف تبلیغاتی تهیه می شوند که بر روی پوستر ها وبیلبورد ها وجلد های سی دی وجلد های کتاب و…به کار می روند.

بیشتر بخوانید : آتلیه عکاسی عروس

به غیر از موارد هدف شما از این نکاتی که مادر مورد عکاسی پرتره در اختیار شما قرار می دهیم لذت خواهید برد در صورتی که عکاسی پرتره یکی از هنر های مورد علاقه ی شما است بنابراین حتما سعی کنید که این مقاله را مطالعه کنید ودر صورتی هم که تازه در این راه دارید قدم بر میدارید امید واریم که این نکات برای شما مفید واقع شود.تا در عکاسی پرتره موفق شوید.

رعایت نکات مهم در عکاسی پرتره

نکته ی اول : سعی کنید که هدفتان را حتما مشخص کنید.

پیش از انکه شروع به گرفتن عکس کنید باید هدف ان را مشخص کنید.اینکه شما با چه روشی عکس می گیرید وظاهر ان عکس بر چگونگی استفاده از ان عکس تاثیرگزار است.با این روش شما می توانید با این نکته پی ببرید که ایا شما به یک نمای بزرگ از صورت نیاز دارید ویا یک زاویا از ان می تواند برای شما کافی باشد.وهمین طور می توانید مشخص کنید کا این عکس باید به ثورت عمودی تهیه شود ویا افقی؟به عنوان مثال زمانی که ما برای تبریک تولد یک کودک یا برای تبلیغ ازصورت او عکس می گیریم حتما باید ان عکس را به صورت افقی بگیریم.

نکته ی دوم: موضوع عکاسی خود را انتخاب کنید.

آتلیه عکاسی عروس

سعی کنید با توجه به نوع عکسی که مد نظر دارید موضوع ویا مدل تان را نیز تعیین کنید. واین مدل می تواند هر فردی باشد وبستگی به شما دارد که ایا او را برای این کار مناسب میدانید ویا نه؟در صورتی که برای یک پروژه ی بازرگانی می خواهید عکس تهیه کنید بهتر است که فردی را برای این کار برگزینید که دارای یک ظاهر دوستانه وصمیمی باشد.ولازم نیست که مدلی که انتخاب می کنید زیاد زیبا وجذاب باشد.وتنها این نکته اهمیت دارد که مدل شما در دیده بیننده چگونه باشد وبتواند پیامی را که هدف شماست را به طرز صحیحی به بیننده خود انتقال دهد. چنان چه شما می خواهید که یک عکسیرا بگیرید که بامزه باشد ویا برای استفاده ی شخصی شما باشد شما مختار هستید که هر موصوعی را که دوست دارید برای این کار انتخاب کنید.

مطالعه کنید :   نکات مهم در خوش عکس شدن عروس و داماد

نکته ی سوم : موقعیت را درست انتخاب کنید.

همیشه تلاش کنید برای این کار از انتخاب پس زمینه های شلوغ پرهیز کنید زیرا موضوع شما را از لحاظ بصری به داخل محیط خواهد کشاند.سعی کنید ان دسته از محیط ها را انتخاب کنید که تاکید وتمرکز بیشتری را به موضوع شما خواهد دادوهمین طور می شود پرده های پس زمینه را نیز به کار برد.

نکته ی چهارم:برنامه ریزی ژست ها

پیش از این که کار خود را شروع کنید سعی کنید که کعدادی ژست در ذهن خود اماده کنید.این کار شما موجب خواهد شد که عکس های شما بیشتر انرژتیک شوند.ودیگر لازم نخواهد بود که در حین انجام کار بیش از اندازه در مورد ژست ها تفکر وفکر کنید.وهمین طور مدل شما نیز خسته نمی شود و در وقت شما نیز صرفه جویی می شود.پس سعی کنید در ابتدای کار خود یک وقتی را برای برنامه ریزی در مورد ژست ها اختصاص دهید وهمین طور ان ژست ها نز بتید خلاقانه وخوب باشند.وهنگامی که برای گرفتن عکس به محل عکاسی می اید اطمینان حاصل کنید که همه ی کارها وبرنامه ریزی ها را به درستی انجام داده اید.ودر اوردن صحیح احساسات مدل ها بستگی زیادی به کار شما دارد.

نکته ی پنجم:گرفتن عکس از حالت های متفائت احساسی

سعی کنید از حالت های مختلف ومتفاوت چهره ی مدل عکس بگیرید وتنها بر روی لبخند اوتمرکز نکنید ومدل شما ممکن است که حالت های متفاوتی را در این بین به خود بگیرید .در برخی از این ها ممکن است دندان های مدل دیده شود ودر برخی دیده نشود ویا ممکن است در یک حالت چهره ی او جدی ودر حالت دیگر به طور مرموز باشد.ویا ممکن است در بعضی از حالت ها تصویر پرتره حالتی غمگین وناراحت داشته باشد.پس شما تلاش کنید که حالت های متفاوت تصویر پرتره را تجربه کنید در اخر کار به این نتیجه خواهید رسید که این کار شکا تجربه ی بسیار خوبی بود.

مطالعه کنید :   به چه روشی هایی می توان خوش عکس بود؟

نکته ی ششم : اسباب و وسایل مختلف را به کار ببرید.

در صورتی که شما از اسباب و وسایل مختلف را به کار ببرید مدل شما احساس راحتی بیشتری خواهد کرد .استفاده از این وسایل موجب می شود که تصویر شما حالت درام بگیرد.واینها می توانند وسایلی باشند که در تعریف عکس شما کمک کننده باشند.ویا می توانند به تصویر شما حالتی جالب ویا مرموز را بدهند.تجربه ثابت کرده است که تصاویری که در انها از اسباب و وسایل استفاده شده است تاثیر بیشتری بر بینننده ی خود داشته اند.

نکته ی هفتم:تهیه ی یک تصویر صادقانه

معمولا یک تصویر هنگامی که صادقانه باشد این مزیت را دارا است که می تواند داستان های بیشتری را بیان کند. یک عکاس باید بتواند در هنگامی که از مدل خود می خواهد ژست مد نظر را در مقابل دوربین به خود بگیرد ظاهر صادقانه ی تصویر خود را نیز حفظ کند.برای این کار کافی است که شما از مدل خود درخواست کنید که هنگام گرفتن عکس به سمت دیگری نگاه بکند.به عنوان مثال به چیز هایی مانند یک گل ویا چیز دیگر در ان اطراف نگاه کند.با این روش شما می توانید ظاهر تصویر را طوری نشان دهید که بدون روش هنری تهیه شده است.ودر این حالت تصویر شما ظاهری جالبتر را به خود خواهد گرفت.

نکته ی هشتم:از لنز های مختلف استفاده کنید.

هنگامی که عکاسی پرتره تهیه می کنید لنز های مختلف را به کار ببرید.این کار شما موجب خواهد شد که نتایج متنوعی را از کار خود بگیرید.وتصویر شما ظاهری متفاوت خواهد داشت.ولی این تفاوت ها زمانی به وجود خواهند امد که شما مثلا از لنز ۵۰mmیا ۲۴mm استفاده کرده باشید.اگر از هر کدام از این لنز ها که استفاده کنید نتیجه ی مد نظر را به شما خواهند داد.

نکته ی نهم:کادر بند ی های متفائت را به کار ببرید.

راه وروش های مختلفی برای برای استفاده از کادر بندی در تصویر موجود است.تنها با قراد دادن ژست مدل در یک قاب در یا خم شدن بر روی یک میز فریم یا کادر مناسب به وجود می اید.سعی کنید که راه های خلاقانه پیدا کنید که تصویر شما را هرچه جذابتر کنندوشما بتوانید نگاه بیننده ها را به سوی موضوع خود معطوف کنید.سعی کنید که از خلاقیت خود استفاده کرده و از محیط اطراف خود به عنوان یک فریم استفاده کنید و یک عکس بسیار فوق العاده تهیه کنید.

نکته ی دهم:از نور پردازی های مختلف استفاده کنید.

این امکان برای شما فراهم است که با استفاده از نور پردازی های متفاوت به تصویر پرتره ی خود یک احساس خاص ونادر را بدهید.شما می توانید با نور پردازی کم تصویر را تیره کرده ویا با یک نور پردازی بیش از اندازه تصویر را روشن تر کنید.هنگامی که شما از نور پردازی استفاده می کنید باید تصویر چهره یک حالت واضحی داشته باشد.و هنکامی که شما در یک فضای باز مشغول عکاسی هستید نباید چهره ی مدل درست و مستقیم در برابر خورشید قرار بگیرد.وسعی کنید که بر روی چهره نور پردازی کنید تا چهره به درستی و واضح نشان داده شود.

معرفی بهتری آتلیه های عکاسی : آتلیه عکاسی

همین طور شما می توانید در فضای باز در ساعت های طلایی روز عکاسی کنید تا بتوانید یک درخشش خاصی در پوست مدل ایجاد کنید.هنگامی که می خواهید در یک محیط بسته عکاسی کنید می توانید این کار را در کنار یک پنجره انجام دهید مزیتی که ای کار شما دارد در این حالت یک نور ملایم وغیر مستقیمی بر موضوع شما خواهد تابید ودر ضمن شما می توانید از وسایل نور پردازی نیز استفاده کنید.

مطالعه کنید :   اهمیت فیلم و عکس عروسی

نکته ی یازدهم عکاسی پرتره : پر کردن فریم

قطعا یک تصویر پرتره می تواند ظاهر متفاوتی از عکس هایی که در شبکه های اجتماعی دیده می شوند داشته باشد.وشما می توانید این کار را با پر کردن فریم عکس ونشان دادن جزئیات بیشتر عملی سازید.می توان بر روی چهره بزرگ نمایی کرد ویا می توان به طرزی خلاقانه بر روی دست ها ویا موها ویا چشم ها و…بزرگ نمایی کنید.این کار شما موجب خواهد شد که شما بتوانید یک عکس متمایز وبی نظیر را تهیه کنید.

نکته ی دوازدهم : سعی کنید که از زاویه های مختلف استفاده کنید.

در عکاسی پرتره علاوه بر اینکه شما از نور پردازی و کادر بندی مختلفی استفاده می کنید می توانید از زاویه های گوناگونی نیز استفاده کنید.این کار موجب ایجاد جذابیت بیشتر در کار شما خواهد شدو همین طور می شود افکت های مختلفی در عکس به وجود اورد وتاکید بیشتری بر روی برخی از قسمت های سوژه داشت.سعی کنید زاویه هایی را که به نظرتان خوب ومناسب می اید تجربه کنید.وبه طور یقین می توانید از انجام ان لذت ببرید وعکس های قشنگی تهیه کنید.هنگامی که این عکس ها را به طور خالصانه تهیه می کنید می توانید از یک لنز واید (wide-angle)برای عکاسی از محیط اطراف شی ء استفاده کنید تا داستان کار را بهتر بیان کرده باشید.



:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

برای خوش عکس شدن در روز عروسی چه راز هایی وجود دارد؟

برای خوش عکس شدن در روز عروسی چه راز هایی وجود دارد؟ : همیشه همه ی افراد با دین عکس های مدل ها ویا سلبریتی ها این سوال برایشان پیش می اید که چه چیزی ورازی وجود دارد که موجب می شود این افراد تا این حد خوش عکس باشند. ما سعی می کنیم در این مطلب به شما بگوییم که چه گونه عکس بگیرید تا در روز عروسی خود بسیار فوق العاده به نظر ایید.

خوش عکس شدن در روز عروسی

معمولا یکی از بزرگترین دغدغه های عروس خانم ها در روز عروسی خود شیوه ی ایستادن ولبخند زدن و ژست گرفتن در روبه روی دوربین می باشد.چه ان عکس های حرفه ای که در اتلیه گرفته می شود وچه عکس هایی که میهمانان با گوشی ها و موبایل های خود به عنوان یادگاری با عروس خانم می گیرند.مشخص است که همه عروس خانم ها بدون استثنا می خواهند در شب عروسی خود مانند یک پرنسس باشند و مثل یک ستاره در چشن عروسی خود که بهترین شب زندگی انها است بدرخشند.وقشنگ تر وزیباتر از همه ی عمر خود در عکس های عروسی خود ثبت وضبط شوند و یادگاری بسیار با ارزشی برای اینده ی خود به جا بگذارند.

مطالعه کنید : بهترین آتلیه عکاسی عروس

ما به شما اطمینان می دهیم که در اینجا نکته های طلایی ومهم ژست گرفتن در مقابل دوربین را به شما یاداور شویم تا با استفاده و با به کار گیری انها بتوانید زیباتر و قشنگتر و خوش تیپ تر و خوش اندام تر از همیشه در مقابل دوربین ظاهر شوید , دیده شوید.

مطالعه کنید :   عکاسی کودک , آتلیه عکاسی کودک

نکته ی اول : پیش از اینکه روز موعود فرا رسد سعی کنید که ژست های سلبریتی ها را در خانه ودر مقابل اینه تمرین کنید.زیرا انها به خوبی می دانند که چگونه در مقابل دوربین ژست بگیرند که لااقل ده کیلو کمتر از وزن واقعی خود به نظر ایند.سعی کنید که حرکات انها را تقلید کنید تا یواش یواش بدن خود را برای گرفتن ژست های مختلف اماده کنید.

تعداد تمرین ژست گرفتن در عکاسی عروس

  1. سعی کنید در روبه روی اینه ایستاده وکمر خود را ۴۵ درجه به سمت چپ ویا راست بچرخانیدوهمزمان با ان باسن خود را نیز به همراه انحنای کمر بچرخانید.
  2. تلاش کنید وزن خود را روی پای عقب بیندازید.
  3. پای دیگر باید به سمت جلو باشد.
  4. سعی کنید زانوی خود را مقداری به پایین بیاورید تا بدنتان زیاد سفت نشده ومصنوعی به نظر نرسد.
  5. می توانید یک دست را به کمر بگیرید ووشکم را منقبض وجمع کنید.

نکته ی دوم : معمولا بیشتر لباس های عروس استین ندارند وبدون استین هستند وهنگام پوشیدن این گونه لباس ها معمولا وبه طور ناخود آگاه همهی عروس خانم ها دوست دارند که دست های خود را نزدیک بدن خود نگه دارند ویا به نحوی انها را در پشت خود پنهان کنند واین امر موجب می شود که بازوهای انها بزرگتر به نظر اید وهمچنین شانه هایشان پهن تر دیده شود بنابراین برای پیش گیری از این موارد عروس خانم هاباید سعی کنند موقعی که لباس بدون استین به تن دارند بازوها وارنج ها خود را مقداری از بدن خود فاصله بدهند.واز هم دیگر نیز دور نگه دارند.تا خوش تیپ تر دیده شوند.

مطالعه کنید :   آشنایی با تکنیک پنینگ در عکاسی

نکته ی سوم : تلاش کنید که عضلات چهره ی خود را رها کرده وریلکس نگه داریددر صورتی که حس می کنید به خاطر لبخند زدن های پی در پی عضلات صورت شما سفت وماسیده شده است تلاش کنید به عضلات صورت خود مقداری استراحت بدهیدوبرای چند ثانیه هم شده انها را رها کرده ومنبسط کنید.وهمین طور چشمان خود را بسته وواجازه دهید تا عضلات لب ها وگونه هایتان به حالت اولیه ی خود برگردد.وشما می توانید از عکاسان درخواست کنید که هنگامی که سرتان به طرف پایین است وچشمانتان را بسته اید از شما عکس بگیرند یقینا عکس زیبایی از کار در خواهد امد.

آتلیه عکاسی عروس

نکته ی چهارم : بیشتر با چشمانتان لبخند بزنید.بعضی وقت ها می توانید خنده ی روی لبانتان را کمتر کرده ویک ژست جدی به خود بگیرید وبه همراه تلالو ونشاط توی چشم هایتان لبخند بزنید.به اصطلاح سعی کنید تا چشمانتان بخندند.

نکته ی پنجم : باید از افتادن غبغب خود در عکس جلوگیری کنید .در بیشتر موارد برجسته افتادن غبغب در عکس های هر فردی حتی افراد لاغر نیز موجب ناراحتی انها می شود .برای پیش گیری از این امر می توان در هنگام گرفتن عکس باید گردن خود را ایستاده نگه داشته وهم زمان با ان سرتان را به سمتی چرخش دهید وغبغب را بالا بکشید.ویا یک روش دیگر نیز برای پنهان کردن غبغب وجود دارد وان هم این است که سعی کل سطح زبان تان را به سقف دهانتان بچسبانید.به این روش نیز غبغب برجسته دیده نخواهد شد.

نکته ی ششم : هنگامی که می خواهید بایستید سعی کنید که راست ومحکم بایستید.هیچ وقت قوز نکنید.شانه ها را به سمت عقب بکشید وسینه را باز نگه داریدوهمین طور عضلات شکم را منقبض کرده وان را جمع کنید.

مطالعه کنید :   عکاس خوب و حرفه ای

نکته ی هفتم : سعی کنید که معجزه ی لبخند را فراموش نکنید وبهتر است که این را بدانید که لبخند ها وخنده های مصنوعی زیبا ودرخشان نیستندوبه بیننده ی خود حس مصنوعی بودن را انتقال می دهند.سعی کنید خندین را حس کرده وبعد لبخند بزنیدوتلاش کنید شاد باشید وبخندید وبدانید که این لبخند واقعی خودتان است که عکس های شما را زیباتر وجذابتر خواهد کرد.ودر برخی از موارد به دلیل استرس ونگرانی عروس خانم ویا اقا داماد نمی توانند ان طور که باید از ته دل بخندند ویا لبخند بزنند وبه مشکل برمی خورند در اینجا باید انها از یک ترفند کوچک استفاده کنند که این کار را برای انها بسیار اسان خواهد کرد وان ترفند این است.

انتخاب بهترین آتلیه عکاسی و فیلمبرداری عروس در : آتلیه عکاسی

در اینجا عروس خانم واقا داماد می توانند یک خاطره ی شیرینی را که در گذشته داشتن به یاد اورند تا این لبخند به اسانی بر لبان انها بنشیند.وبتوانند یک عکس زیبا از خود به جا بگذارند.



:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

عکاسی از عروس و داماد

عکاسی از عروس و داماد , چطور می شود از عروس وداماد یک عکس خوب گرفت؟ : براینکه از عروس وداماد یک عکس خوبی گرفته شود هم عکاس باید به اندازه ی کافی با تجربه باشد وهم عروس وداماد باید مقداری خلاقیت واستعداد از خود نشان دهند تا بشود تصویر خوب وبا نشاطی را به جا گذاشت.در ضمن باید به این نکته اشاره کنیم که هنر عکاس وشناختش نسبت به تناسب های فیزیکی ورنگی جزء جدا نشدنی یک عکاسی خوب است. بنابراین جند پیشنهاد وراهنمایی را برای شما برای گرفتن عکس های با نشاط در روز عروسی ذکر می کنیم که بهتر است مطالعه کنید.

عکاسی از عروس و داماد

بهترین راه های گرفتن یک عکس خوب از عروس و داماد

۱) اولین و مهمترین نکته در داشتن یک عکس خوب این است که هر فردی باید در محیط اتلیه بتواند احساس راحتی وارامش بکندواهمیت این موضوع برای عروس وداماد ها دوچندان است زیرا انها تا روز عروسی لحظات پر فشاری را پشت سر گذاشته اند واین امر موجب شده است که در اکثر لحظات اشفته ودل نگران باشند.ودر صورت ادامه ی این شرایط امکان دارد که عکس های زیاد خوبی گرفته نشودبنابراین پیشنهاد ما به همهی عروس وداماد ها این است که هنگامی که برای گرفتن عکس به آتلیه عکاسی عروس مراجعه می کنند همه ی دل نگرانی ها واسترس های خود را پشت در بگذارند وبرای یکی دو ساعت هم که شده ارامش خود را حفظ کنند تا عکاس نیز بتواند کار خود را به درستی انجام دهد.

۲) معمولا هیچ عکاسی از عروس و داماد انتظار ندارد که در حد یک مدل ایده ال باشد بنابراین لازم نیست که انها نگران فرم بدن وچهره ی خودشان باشند.زیرا که یک عکاس حرفه ای وبا تجربه می تواند عکس های زیبایی از چهره ها واندام های متضاد تهیه کند.

 

۳) بهتر است که عروس و داماد ها قبل از اینکه در آتلیه حضور بیابند در اینترنت وشبکه های اجتماعی عکس های عروسی را سرچ کنند و ژست ها وفیگور های مختلف را ببینندویکی دو مورد از انها را با عکاس در میان بگذارند تا با عکاس به یک اشتراک نظر برسند واگر قبلا هم ان را تمرین کرده باشند که بهتر خواهند توانست که ان را به کمک عکاس در اورند وتعدادی عکس خوب بگیرند.

۴) زوج های جوان عزیز باید سعی کنند که با عکاس همکاری لازم را داشته باشند زیرا برای تهیه یک عکس رومانتیک وبا نشاط وزیبا عکاس به طور حتم به همکاری ان دونفر نیاز دارد.

۵) اگر لباس های عروس وداماد ساده باشد وزیاد رنگا رنگ نباشداز شلوغ کاری رنگ ها جلوکیری به عمل می اید وعکس های بهتر وزیباتری تهیه می شود.

۶) بهتر است که عروس وداماد برای انتخاب دسته گل وتزیین ماشین عروس با عکاس خود مشورت کنند.

۷) ما پیشنهاد می کنیم ان دسته از داماد ها که خود را چاق می دانند سعی کنند که از لباس های تیره استفاده کنند وان دسته از عروس خانم ها هم که خود را لاغر می دانند تلاش کنند که لباس های پف دار بپوشند.

امید واریم که مطالب ذکر شده برای شما عروس وداماد های عزیز مفید واقع شود وشما بتوانید در روز عروسی وهنگامی که به آتلیه مراجعه می کنید از انها استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

انتخاب تشریفات عروسی

 انتخاب تشریفات عروسی , در انتخاب موسسه تشریفات و باغ تالار عروسی چه سوالاتی را باید از خود بپرسیم؟ : بطبع خانواده ها و عروس و دامادها برای برگزاری یک مراسم عروسی زیبا و باشکوه و به یاد ماندنی نیاز به راهنمایی و کمک موسسات تشریفات مجالس عروسی دارند. و برای این کار نیز می توانند به طور مستقیم از کارشناسانی که در برخی از این موسسات حضور دارند مشاوره بگیرند.

انتخاب تشریفات عروسی

در این روش انها می توانند به طور مستقیم تمامی قیمت ها ونحوه و چگونگی ارائه ی خدمات را از خود فردی که انها را اجرا خواهد کرد بشنوند.وتصمیم بگیرند.ولی با تمام این حرف ها باز احتمالا در هنگام انتخاب موسسات مربوط به تشریفات عروسی وبهترین انها یک سری سئوالات برای انها پیش خواهد امد که از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

بیشتر بدانید : تشریفات عروسی در تهران

مهمترین و اولین قدمی که انها باید برای برگزاری یک مراسم خوب وبه یاد ماندنی باید انجام دهند این است که یک باغ تالار و یک موسسه تشریفات خوب وشناخته شده که قبلا امتحان خود را پس داده وقابل اعتماد است برای این کار انتخاب کنندوتمام اجرای مراسم را به انها بسپارند وخود نیز به این کار نظارت کننند.واگر یک سری ایده نیز از قبل برای برگزاری مراسم عروسی خود در ذهن دارند میتوانند ان را در اختیار مجری عروسی قرار دهند تا در صورت امکان ان ایده را در عروسیشان به کار گیرد.

چنان چه دوست دارید که یک مراسم عروسی زیبا وبدون هر گونه عیب ونقص وبا شکوه داشته باشید باید صبر وحوصله به خرج داده ویک موسسه تشریفاتی شایسته و مناسب برای این کار انتخاب کنید.چندین عامل در انتخاب یک موسسه تشریفاتی خوب ومناسب دخالت دارند که اولین و با اهمیت ترین ان توجه کردن به بودجه ی خود می باشد.که ما سعی می کنیم ان را برای شما توضیح دهیم.

مطالعه کنید :   انواع دسته گل عروس

شما عزیزان باید در گام نخست سطح بودجه ی خود را تعیین کنید وببینید که چه مقدار بودجه را می توانید برای این کار اختصاص دهید وسپس با توجه به میزان بودجه ی اختصاصی خود به دنبال یک موسسه تشریفات مناسب و سازگار با بودجه تان که دارای خدمات خوب وشایسته ای نیز باشند .باشید.احتمالا این کار برای شما وقت گیر خواهد بود چون باید به تعداد زیادی موسسه مراجعه کنید ونوع خدمات وهزینه هایی که در مقابل این خدمات را دریافت میکنن را باه مقایسه کنید.

تالار عروسی تهران

انتخاب بهترین باغ یا تالار عروسی در  : تالار عروسی تهران

بهترین ان را انتخاب کنید. ولی باید در ان صبر وحوصله ی زیاد ودقت فراونی به خرج دهید تا جایی را که مد نظرتان است وبابودجه شما هم خوانی دارد بتوانید پیدا کنید.وبه هدفتان که پیدا کردن یک موسسه تشریفاتی با امکانات وخدمات خوب وسازگار با توان مالی شما است بتوانید برسید.

چه سوالاتی را شما باید از برگزار کنندگان مراسم عروسی داشته باشید؟

سابقه ی کاری شما در این زمینه چقدر است وشما چه مدت است که مشغوله این کارید؟وآیا به اندازه ی کافی تجربه در این زمینه دارید؟

علت انتخاب این شغل شما چه بود (آیا علاقه ی خاصی داشتید ویا در زمینه ی مدیریتی قوی بودید؟)

حقوق شما در مقابل خدماتی که برای این مجالس انجام می دهید چقدر است؟

تعداد اقساط هزینه ی قرارداد چقدر است وما برای پرداخت ان چقدر فرصت داریم؟ودر صورت تاخیر در پرداخت چه می شود؟

از این لحظه به بعد وتا زمان برگزاری مراسم ما باید چند جلسه باهم داشته باشیم؟وچند بار همدیگر را ملاقات کنیم؟

مطالعه کنید :   نکات مهم برای داماد ( بخش اول )

برای ما امکان بررسی وتست خدمات شما از نزدیک وجود دارد؟

این امکان برای ما وجود دارد که بتوانیم به طور مستقیم با ارائه دهندگان خدمات ملاقات کرده وبا انها صحبت وگفتگو داشته باشیم؟ونکاتی را در مورد پذیرایی به انها گوش زد شویم؟

در ان روز مهماندارها وآشپز ها چه لباس فرم هایی را به تن خواهند داشت؟وبه چه رنگی خواهد بود؟

روز مراسم عروسی ما شما از چه ساعتی شروع به انجام کار خواهید کرد ومدیریت وخود شما از چه زمانی در تالار حضور خواهید داشت؟

وسایل پذیرایی مانند میوه وشیرینی وآجیل وغذاها ودسرها ونوشیدنی ها و… را ما باید خودمان تهیه کنیم ویا انها تهیه خواهند کرد وهزینه ی ان را دریافت خواهند کرد؟

چنان چه شما بعد از عقد قرار داد نتوانید به ما خدمات ارائه دهید واختمالا مشکلی برای شما پیش آید.آیا این امکان برای شما وجود دارد که از یک موسسه همکار دیگر در خواست کنید که این کار را برای ما انجام دهدوعروسی ما را برگزار کند؟ ومسئولیت ان را به عهده بگیرد؟

آیا اسامی همه ی کسانی که در مراسم ما به ارائه ی خدمات خواهند پرداخت مانند مهمان داران ودربان سالن واشپز ها ومجری مراسم و… در قرارداد ثبت خواهد شد یا نه؟

برای شما این امکان وجود دارد که بعد از عقد قرارداد ارائه دهندگان خدمات ویا همان میهمان داران را عوض کنید وایا برای این کار خسارت خواهید گرفت ودر صورت گرفتن خسارت مقدار ان چقدر است؟

ان دسته از مواردی که با برگزار کننده باید در قرارداد ثبت شود:

  • برای برگزاری مراسم عروسی هزینه به چه صورتی پرداخت خواهد شد؟(اقساط ساعتی بیعانه)یا به چه صورتی؟
  • ما باید چند جلسه با موسسه ارائه ی تشریفات عروسی دیدار وگفتگو داشته باشیم وانها را ملاقات کنیم؟
مطالعه کنید :   نکات مهم برای داماد ( بخش دوم )

انها باید نام ارائه دهندگان خدمات ( تشریفات عروسی ) را در قرار داد ثبت وذکر کنندودر مورد خدمات هر کدام از انها توضیحاتی نوشته شودوهر هزینه ای برای این کار توسط موسسه برگزاری می شود باید ان را در قرار داد قید کنند.

مهمترین مطلب نیز این است که حتما و صد در صد باید تاریخ وروز برگزاری عروسی در قرار داد ثبت شود.

همچنین باید در قرار داد اطلاعات شما وتلفن تماس شما نوشته شود تا هر وقت که ان موسسه خواست با شما ارتباط داشته باشد وبا شما جلسه تشکیل دهد بتواند به شما دست رسی داشته باشد.وبه راحتی با شما تماس بگیرد.

در صورت لزوم باید در قرار داد شرایطی که برای تغییر موارد قرارداد نیاز است وهمین طور شرایط قرار داد جدید نوشته شده باشد.

وهمین طور باید در قرار داد نوشته شود که در چه صورتی وبا چه شرایطی دو طرف می توانند قرارداد را نقض کنند.

ودر پایان کار نیز هم باید شما وهم مدیریت اجرا کننده ی تالار پای قرار داد را امضا ویا مهر کنید.

امیدوارم که شما در انتخاب موسسه برگزاری مراسم عروسی خود بتوانید از نکته های ذکر شده در بالا استفاده ی مفیدی بکنید.


برای انتخاب بهترین موسسه تشریفات عروسی در سایت راهنمای عروسی , عروس سیتی به لینک زیر مراجعه کنید : خدمات مجالس عروسی



:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

انتخاب آتلیه عکاسی و فیلمبرداری خوب

انتخاب آتلیه عکاسی و فیلمبرداری خوب  : اگر کمی دقت کرده باشید در هر جشن عروسی و مراسمی فیلم و عکس تنها یادگاری هایی هستند که از ان به جا می مانند و به همین علت انتخاب یک آتلیه و فیلمبردار خوب برای عروس و داماد ها هنگامی که در حال انجام تدارکات عروسی هستند بسیار مهم وبا اهمیت است.به طوری که اگر انها در این کار موفق نشوند وخدایی نکرده مشکلی پیش اید تا سال ها حسرت ان را خواهند خورد.

انتخاب آتلیه عکاسی و فیلمبرداری خوب

بهتر است عروس وداماد ها قبل از انکه به آتلیه ها مراجعه کنند سعی کنند که اطلاعاتی در مورد آتلیه ها مانند سابقه و امکانات وکف و سقف قیمت ها وکیفیت عکاسی و فیلم برداری و پرسنل انجا به دست اورند . زیرا مراجعه ی انها به تک تک اتلیه ها هم وقت گیر خواهد بود ووقت انها را تلف خواهد کرد وهم موجب خستگی انها می شود ولی باید در اینجا اشاره کنیم که بهترین راه برای انتخاب یک آتلیه ی خوب و مناسب تماشای البوم ها وکار هایی است که انها تا به حال انجام داده اند که در برخی موراد اتلیه ها البوم های عکس خود را بر روی سایت قرار می دهند وشما می توانید از انها دیدن کرده وسپس ان اتلیه را برای عروسی خود انتخاب کنید.

بهترین آتلیه های عروسی در  : آتلیه عکاسی عروس

یک مثلی وجود دارد که می گوید (چنان چه که ندانی که می خواهی به کجا بروی از هر راهی که بروی فرقی نمی کند.)یک توصیه که ما همیشه به عروس وداماد های عزیز می کنیم این است که حتما سعی کنند که انتظارشان را از یک آتلیه ی خوب مشخص کنند.تا هم خودشان بدانند که چه می خواهند وهم برای مدیر اتلیه مشخص شود که انها چه می خواهند تا بتوانند انتظار انها را براورده سازند.به عنوان مثال بعضی از افراد وجود دارند که دکور اتلیه برای انها اهمیت زیادی دارد ویا برخی به افکت های کامپیوتری علاقه دارند وانها را بیشتر می پسنندو…بنابراین باید مدیر اتلیه بداند که انتظار شما از عکس های عروسی تان تا چه حد است تا بتواند در حد توان شما را یاری کند.

مطالعه کنید :   چند اشتباه متداول در عکاسی عروس در روز عروسی

در برخی از موارد مشاهده می شود که عروس و داماد ها هماهنگی با اتلیه را برای اخر برنامه های خود نگه می دارند وبا عجله به یک اتلیه مراجه می کنند واز انها تقاضای انجام کار خود را دارند که کار بسیار اشتباهی است .زیرا به نظر ما اولین جایی که بعد از انتخاب مکان عروسی باید با ان قرار داد بست یک اتلیه ی خوب است .زیرا معمولا وقت اتلیه های حرفه ای وخوب از ماه ها پیش پر است .

انتخاب بهترین مکان برای برگزاری مراسم عروسی : تالار عروسی

ممکن است زمانی که ما مراجه می کنیم برای تاریخ عروسی ما وقت نداشته باشند وما مجبور شویم که با یک اتلیه غیر حرفه ای قرار داد ببندیم وفیلم وعکس های عروسی مان زیاد جالب از کار در نیایند.پس حتما از مدتها قبل از عروسی سعی کنید با اتلیه هماهنگ کنید.تا فیلم و عکس های عروسی شما ان ط.ری که انتظار دارید از کار در ایند..خاطره ی شیرینی از عروسی تان به یادگار داشته باشید که همیشه از دین انخود ودیگران لذت ببرید.



:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

راهنمای انتخاب ریمل مناسب

راهنمای انتخاب ریمل مناسب : باید گفت که ریمل یکی از بهترین لوازم آرایشی هایی است که تاثیر زیادی در زیبا و درخشان شدن چشم‌ها دارد و همین باعث شده تا محبوبیت خاصی بین خانم ها داشته باشد و به خصوص خانم‌هایی که برای‌شان آرایش چشم، اهمیت بسیاری دارد. همان طور که می بینیم انواع و اقسام ریمل در بازارهای لوازم آرایشی موجود است ریمل‌های که هر یک از برند خاص و با کیفیتی خاصی تهیه شده است درست است که استفاده از ریمل آسان می باشد چون این ماده بلافاصله پس از مصرف اثر زیبایی را از خودش بر روی چشم ها بجا می گذارد.

انتخاب ریمل مناسب

هر ریملی که ساخته شده است همگی داری چندتا خصوصیت خوب است که باید در حین انتخاب ریمل به آن توجه کرد. بسیاری از افراد هستند که نمی توانند یک ریمل خوب و با کیفیت و بسته به نیازشان را پیدا کنند ما در این مقاله راه های انتخاب یک ریمل مناسب و مراحل انتخاب آن را برایتان به طور کامل شرح می دهیم تا افراد تازه کار فرمول انتخاب و استفاده از یک ریمل خوب را با مطالعه این مقاله به دست بیاورند مسلم است که انتخاب یک ریمل خوب و یاد گرفتن روش صحیح استفاده از آن، می‌تواند کمک بیشتری در زیبا کردن چشم های شما داشته باشد.

بهترین آرایشگاه ها و سالن های زیبای تهران : آرایشگاه عروس تهران

اولین مورد :  برس ریمل

همان طور که گفتیم امروزه در بازار های فروش لوازم آرایشی ریمل های مختلفی وجود دارند که قابلیت های زیادی دارند از جمله: بلند کننده مژه، ضخیم کننده، تقویت کننده و موارد دیگر… اما هر یک از این ریمل ها دارای یک برس متفاوت هستند ما برای شما انواع برس و کارایی آن ها را شرح می دهیم.

 

حجیم کردن مژه :

اگر شما جز افرادی هستید که می خواهید مژه های حجیم و ضخیمی داشته باشید شما باید از ریمل هایی با برس های به شکل مویی پر استفاده کنید معمولا برس های که موی بیشتری دارند مناسب است.

بلند کردن مژه :

شما برای بلند تر کردن مژهایتان باید ازیک برس با شکل منحنی که قابلیت فر کننده هم دارند استفاده کنید. چون این نوع برس مژه های شما را بلند و چشم را کاملاً باز تر نشان دهد. پس برای این کار، شما هنگامی که به طور مساوی همه قسمت‌های مژه تان را ریمل می‌زنید باید برس آن را بچرخانید به این ترتیب هم مژه ها فر و هم بلند می شوند.

دومین مورد : فرمول های ریمل

  • ریمل بلند کننده
  • ریمل ضخیم کننده
  • ریمل فر کننده

ریمل بلند کننده مژه :

این ریمل همان طور که از اسمش پیداست مناسب برای افرادی است که مژه های کوتاه دارند و گفتیم که اگر می خواهید که مژه هایتان پر پشت تر به نظر برسد، باید در انتخاب درست ریمل بسیار دقت کنید. این نوع ریمل انتخاب مناسبی برای مژه های کم پشت است؛ و برای دخترخانم ها و خانم هایی که مژه های کوتاهی دارند موثر است چون این نوع ریمل از موادی مانند الیاف تشکیل شده که می توانید بدون جمع شدن ریمل روی مژه ها چندین لایه روی هم ریمل بزنید و به این ترتیب مژه های بلند و حجیم داشته باشید.

ریمل ضخیم کننده مژه :

این ریمل مناسب برای کسانی است که دوست دارند چشمان کشیده و گربه ای داشته باشند. این ریمل چون از ترکیبات غلیظی ساخته شده است و ممکن است حاوی پلیمرهای سیلیکون یا موم باشند که باعث می‌شود مژه‌های شما پرتر بنظر برسد و بهتر است برای کشیده تر دیده شدن چشم در انتهای مژه بیشتر زده شود و یا در قسمت هایی که نیاز دارید مژه برجسته تر باشد بیشتر ریمل بزنید. استفاده از این نوع ریمل ضخیم کننده به مژه‌های شما، حجم و سنگینی می دهد.

 

ریمل فر کننده مژه :

ترکیب این ریمل به نوعی است که مژه ها به طور موقتی فر شوند چون ترکیب این ریمل از فرمول پلیمر و رزین درست شده اند تا بصورت موقتی به فر بودن مژه ها کمک کنند، روش برس کشیدن با این ریمل به این صورت است که در این روش باید به قسمت ریشه مژها ریمل بیشتری زده شود تا فر بودن شکل بگیرد، بسیاری از افراد و آرایشگران توصیه می کنند که برای گرفتن نتیجه عالی بهتر است که ترکیب دو نوع ریمل بلند کننده و ضخیم کننده با هم باشد در این صورت چشمان شما زیبا و منحصربفرد می شود.

نحوه ریمل زدن صحیح

ریمل زدن درست باعث می شود تا چشمانی درشت و جذاب داشته باشید اما این کار روش و اصولی دارد که ما اینجا نحوه صحیح ریمل زدن را بیان می کنیم. ابتدا شما قبل از هر کاری مزه های خودتان را از هرگونه مواد آرایشی تمیز کنید و بعد با استفاده از یک فر مژه به مژه های خودتان موج دهید و فر کنید بعد از اینکه مژه هایتان را فر کردید می توانید ریمل زدن را شروع کنید.

بهتر است که هنگام ریمل زدن نگاه خود را به سمت پایین بیندازید و برس را از ریشه مژه‌ها شروع به کشیدن به سمت بالا کنید با حرکت زیگزاگی برس بکشید چون هنگامی که از ریشه برس ریمل را به صورت زیگزاگ حرکت می‌دهید مواد ریمل روی خط مژه‌ها باقی می‌ماند و باعث پرحجم‌تر شدن مژه می‌شود؛ و اگر این کار را چند بار تکرار کنید مژه‌هایتان پرتر به نظر می رسند پس این کار را دو یا سه بار انجام دهید بهتر است برای ریمل زدن قسمت پایین مژه باید از نوک برس ریمل و نسبت به پلک بالا از ریمل کمتری استفاده کنید.

بیشتر بدانید : بهترین سالن زیبایی عروس

نکته مهم :

  • از آنجایی که برس ریمل استفاده شده دارای باکتری است به هیج عنوان نباید از ریمل شخص دیگر یا ریمل تان را به صورت مشترک استفاده کنید
  • بعضی افراد عادت دارند که ریمل مژه هایشان را با دست می کنند توصیه ما به شما این است که هیچ‌گاه با دست ریمل روی مژه‌ها را نکنید زیرا با این کار مژه های شما دچار ریزش و التهاب می شود پس بهترین روش پاک کردن این است که پنبه‌ای را به شیرپاک‌کن بزنید و بعد پنبه را روی مژ‌ها یتان فشار دهید تا ریمل‌ها درون ماده پاک‌کننده حل شوند و در نتیجه‌ ریمل شما به‌راحتی پاک شوند
  • استفاده از رنگ‌های فانتزی مثل آبی، قرمز، سبز و… برای خانم‌های خیلی جوان مناسب است؛ و بهترین ریمل همان ریمل مشکی است.
  • در مقایسه ریمل های معمولی و ضد آب باید گفت که از آن جایی که پاک کردن ریمل‌های ضدآب، سخت‌تر از ریمل‌های معمولی است و هنگام پاک کردن حتما از مژه ها کنده خواهند به همین دلیل و برای پیشگیری از آسیب‌دیدن مژه‌ها، بهتر است از ریمل‌های معمولی استفاده کنید.
  • تاریخ انقضای ریمل ها معمولا بیش از ۳ ماه است ولی بهترین زمان مصرف ۳ ماه است پس اگر بیش از سه ماه از خرید ریملتان گذشته و محتوای قوطی خشک و چسبناک شده، بهتر است تا آن را دور بیندازید و استفاده نکنید.


:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

زیبایی ناخن با پدیکور و مانیکور

زیبایی ناخن با پدیکور و مانیکور

مانیکور چیست؟

انجام مانیکور معمولا به افرادی که کاشت ناخن انجام نمی دهند و دوست دارند ناخن های زیبا داشته باشند توصیه می شود؛ اما اینجا در تعریف مانیکور باید گفت که مانیکور برای رفع گوشتهای اضافه دور ناخن انجام می شود و با مانیکور این گوشت های اضافی به طور کامل گرفته می شوند و با کمک سوهان کشی عالی تمام شیارها و زردیهای صدف ناخن از بین می روند و با استفاده از مواد مخصوص و پولیش براق می شوند، بیشتر افرادی که مانیکور انجام می دهند بر این باورند که با انجام مانیکور ناخن هایشان رشد و زیبایی خاصی پیدا می کند و در نهایت مانیکور موجب می شود تا ناخن هایی تمیز و فوق العاده زیبا داشته باشید.

مانیکور

پدیکور چیست؟

همه ی ما به زیبایی دست و پاهایمان خیلی اهمیت می دهیم در اینجا منظور از پدیکور این است که پدیکور برای رفع گوشت های اضافه دور ناخن های پا و همچنین برای پاهایی که پوسته های اضافه در ناحیه کف یا پاشنه دارند که این مسئله بسیار هم آزار دهنده است انجام می شود با انجام پدیکور از ترک زدن پاشنه پا نیز جلوگیری می کنید و در آخر پاهایی زیبا و تمیز را خواهید داشت.

پدیکور

پس همان طور که در تعریف مانیکور و پدیکور گفتیم پدیکور به معنی مراقبت از پا بدون شک می تواند راهی مفید برای درمان بیماری های ناخن پا باشد و مانیکور راهی برای زیباتر کردن و مراقبت از ناخن های خانم ها است شما برای انجام مانیکور و پدیکور باید به سالن زیبایی که افرادی را که این تخصص را دارند مراجعه کنید تا زیبایی دستانتان را چند برابر کنند.

بهترین سالن زیبایی وآرایشی در تهران : آرایشگاه و سالن زیبایی تهران

راه های ماندگاری مانیکور و پدیکور

برای حفظ ناخن هایتان ما اینجا مواردی را برایتان شرخ می دهیم که با رعایت این موارد مانیکور و پدیکور شما ماندگاری بیشتری پیدا می کند.

  • زدن برق ناخن برای حفظ درخشش و مراقبت از ناخن
  • استفاده از دستکش حین انجام کارها
  • استفاده از صابون و مایع و آب ملایم برای شستشوی دست به جای آب داغ
  • استفاده از از روغن ناخن برای جلوگیری از خشک شدن و پوسته پوسته شدن اطراف ناخن
  • قبل از پوشیدن جوراب انگشت های پا هایتان را با پلاستیک پوشانده و سپس جوراب و کفش خود را پا کنید این کار برای حفظ لاک ناخن های پایتان توصیه می شود.
  • در صورتی که ناخن شما شکست ابتدا آن را صاف کنید و یک فرنچ ساده باریک روی آن انجام دهید.
  • بعد از اینکه از استخر خارج شدید مانیکور و پدیکور شما بخاطر کلر خشک می شوند و آسیب می بیند، سریعا روی لاکتان، یک لایه تاپ کت بزنید زیرا تاپ کت مانع محو شدن رنگ لاک تان می شود.
  • انجام مانیکور ژله‌ای که این مانیکور برای مسافرت خیلی ایده‌آل هستند و خاصیت این لاک بالاست و می‌توانند بین ۱۰ روز تا ۲ هفته بدون ترک و آسیب باقی بمانند.
  • بهتر است که برای دوام بیشتر شما همیشه دست ها و مخصوصا پوست اطراف ناخن هایتان را با روغن مخصوص مرطوب نگاه دارید


:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

تاریخچه خدمات عروسی

تاریخچه خدمات و تشریفات عروسی و مجالس در دنیا : نخستین خدمات جشن های عروسی زمانی به وجود امدند که کشورهای پیشرفته سعی کردند بیشتر کارهای خود را به صورت تخصصی انجام دهند وبه همین خاطر هم انها را به بخش خصوصی واگزار کردند که هر بخشی کار مربوط به تخصص خود را عهده دار شد.ومسئولیت برپایی جشن های عروسی را هم خدمات تشریفات عروسی بر عهده گرفتند.

تاریخچه خدمات عروسی

برگزاری مراسمات عروسی به این روش کم کم در کل دنیا رونق پیدا کرد وبیشتنر مردم خواستار این شدند که مراسمات خود را به این طریق انجام دهند زیرا بر پایی مراسم جشن عروسی به این طریق هم دارای نظم ونظام بهتری بود وهم عروس وداماد دیگر دغدغه ی فکری کمتری داشتند وکمتر دچار استرس می شدند زیرا مسئولیت کار های عروسی بر عهده این گروه ها بود وهم چون این گروه ها دارای تجربه ی زیادی در بر پایی مراسمات عروسی هستند پس مشکلات کمتری در طول مراسم به وجود می اید وخیلی بهتر برگزار می شود.مانند تمام نقاط دنیا امروزه این روش برپایی مراسم عروسی در کشور ما ایران هم رواج پیدا کرده وبیشتر کسانی که شرایط مالی را دارند وتوانایی پرداخت هزینه ها را دارند سعی می کنند مسئولیت برگزاری عروسی خود را بر عهده ی این گروه ها یعنی گروه های تشریفات عروسی واگزار کنند.

ارتباط با : عروس سیتی

همان طوری که بیشتر ما وپدر و مادر های ما هم به خاطر دارند در سال های گذشته مراسم های عروسی در منازل شخصی و به صورت سننتی برگزار می شد.واین در صورتی است که امروزه این این مراسمات به صورت مجلل وتشریفاتی برپا می شوند.وانجام ان در منازل شخصی تبدیل به یک کار بسیار سخت وطاقت فرسا شده که برای خانواده ها انجام ان در منزل مسئولیت های زیادی را در بر دارد.واین امکان هم وجود دارد که خانواده ها با این که بسیار برای انجام این کار دچار مشکل واسترس می شوند وزحمت فراوانی را متحمل می شوند ولی باز امکان دارد که به دلیل کم تجربه گی خانواده ها یک سری مشکلاتی در عروسی پیش بیاید.

موسسات خدمات و تشریفات عروسی در همه جای دنیا به وجود امده اند وکشور عزیز ما ایران هم از این مسئله عقب نمانده ودر اینجا هم موسساتی شکل گرفته است. وبیشتر سالن های برگزاری مراسمات عروسی شباهت بسیار زیادی به هم دارند واین خدمات معمولا شباهت زیادی در همه جای دنیا به هم دارند به طوری که اگر یکی از این موسسات در یک نقطه از دنیا از یک ابتکار وخلاقیت جدیدی در برپایی مراسم استفاده کند دیگر موسسات دنیا هم سعی خواهند کرد که برا ی این که از انها عقب نیفتند از کار انها تقلید کرده وان خدمات را انها هم انجام دهند.تا به اصطلاح امروزی به روز باشند.

 

موسسات کشور ما هم از این قاعده مستثنی نمی باشد.اکثریت غریب به اتفاق مردم ایران در ذهن خود به این مسئله باور دارند که مراسمات عروسی در کشور های غربی واروپایی خیلی باشکوه تر ومجلل تر از کشور ما برگزار می شود در حالی که این یک باور درستی نیست وامروزه برپایی مراسمات در همه ی نقاط دنیا شباهت بسیار زیادی به هم دارد.وتقریبا بیشتر تفاوت هایی که در گذشته در این مورد وجود داشتند کم کم از بین رفته اند.

برخی از خصوصیات بهترین خدمات عروسی در دنیا

سالن عروسی در کنار باغ زیبایی قرار دارد :

از مهمترین خدمات عروسی در بسیاری از کشور ها این است که سالن برگزاری مراسم عروسی در کنار یک باغ قشنگ وبا صفا قرار دارد که امروزه به باغ تالار معروف است .واین باغ زیبا دارای مزایای زیادی برای برپایی مراسم می باشد .یکی از مزایای ان این است که میهمانان شما می توانند در ان تفریح کرده وگشت وگزار انجام دهند وهم با وجود داشتن مناظر طبیعی زیبا این امکان برای عروس وداماد وگروه فیلم برداری فراهم است که فیلم وعکس های بسیار خاطره انگیز در ان مان تهیه کنند که بعدا زوج جوان وخانواده های انها از دیدن ان لذت ببرند.

بیشتر بدانید : باغ تالار عروسی

سوار شدن عروس وداماد ومیهمانان به کشتی :

برخی از موسسات تلاش می کنند که برای این که مراسم عروسی را به خوبی برگزار کنند یک ایده وخلاقیت جدید به کار ببرند تا موسسه خود را تبدیل به یک موسسه خاص در دنیا کنند.مثلا برخی از کشور هایی که از لحاظ جغرافیایی در کنار دریا قرار گرفته اند.این امکان برای موسسات تشریفات عروسی این کشور ها فراهم است که قسمتی از مراسم عروسی را در داخل یک کشتی زیبا و بسیار شیک برپا کنند ویا عروس وداماد می توانند قایق سواری کرده وفیلم عروسی قشنگی داشته باشند.این یکی از خصوصیات بهترین خدمات مجالس دنیا است.

منوی متنوع وارائه ی انواع غذاهای دریایی وبین المللی :

معمولا غذاهایی که در بهترین خدمات مجالس دنیا سرو می شوند از غذاهای محبوب ایرانی ویا از غذاهای دریایی می باشند.و وجود انواع واقسام نوشیدنی ها به صورت گرم وسرد وانواع سالاد ها ودسر ها و شیرینی ها ومیوه ها هم از ملزوماتی است که باید در این خدمات ارائه بشوند.تا مجلسی بی عیب ونقص وشیک برپا شود.

 

پذیرایی با کیک وشیرینی :

در بیشتر نقاط دنیا پذیرایی کردن از میهمانان با کیک و شیرینی های محبوب مردم قبل از سرو شام عروسی یکی دیگر از خصوصیات مهم بهترین خدمات مجالس عروسی در دنیا می باشدکیک عروسی هم که جزئ جدا نشدنی مراسمات عروسی در همه جا به حساب می اید.ویکی از مهمترین ملزومات خدمات عروسی می باشد.

مراسم را به طور کامل گل ارایی کردن :

همیشه ودر همه جا برای این که سالن عروسی وهمین طور مجلس عروسی را زیباتر وشیک تر کنند سعی می کنند که یک گل ارایی بسیار زیبا را در ان انجام دهند .این گل ارایی می توانند در قسمت های مختلف از جمله در ورودی سالن ویا روی میز های پذیرایی از میهمانان ویا در جایگاه عروس وداماد و… انجام شود.انجام دادن این گل ارایی جلوه وشکوه خاصی را به سالن عروسی می دهد وزیبایی ان مکان را چند برابر افزایش می دهد وبه همین دلیل هم گل ارایی نیز یکی از مهمترین وبهترین خدماتی است که این موسسات خدمات عروسی می توانند ان را ارائه دهند.وجلوه وشکوه خاصی به مراسم ببخشند.

وسایل پذیرایی وظروف غذا :

وسایل پذیرایی وظروفی که در مجلس عروسی به کار برده می شوند تاثیرات زیادی در ارائه ی خدمات عروسی دارند .بنابراین باید سعی شود که در خدمات عروسی از وسایل وظوف لوکس وزیبا برای پذیرایی وشام استفاده شود مثلا استفاده از ظروفی مانند ظروف بلوری وپازلی می توانند شکوه وزیبایی مراسم را در حد بسیار زیادی بالا ببرد واستفاده از ظروف ووسایل پذیرایی زیبا هم جزئ ملزومات خدمات عروسی می باشند.

تزئین جایگاه عروس وداماد :

یکی از مهمترین کارهایی که اجرا کنندگان مراسم عروسی باید به ان توجه خاصی داشته باشند تزئین وگل ارایی جایگاه عروس وداماد می باشد زیرا این بخش از سالن بیشتر از همه ی قسمت های ان در دید هیهمانان است وهمه به ان قسمت توجه می کنند چون عروس وداماد در انجاحضور دارند.جایگاه عروس وداماد در بهترین خدمات مجالس جهان به بهترین حالت ممکن تزیین می شود به طور که چشم هر بیننده ای از دیدن ان خیره می ماند وهر کسی از دین ان لذت می برد.مواردی مانند سفره ی عقد ودسته گل عروس وتزئین ماشین عروس نیز در کنار تزئین جایگاه عروس ارائه می شوند.

خدمه ی متحد الشکل و با تجربه :

یکی از مزایای خدمات عروسی این می باشد که انها دارای کادری باتجربه وآموزش دیده هستند که این موجب خواهد شد که چون انها از تجربه ی کافی برخوردار هستند پذیرایی از میهمانان شما به طرز شایسته ای انجام شود.قصوری در کار انها نباشد ودر ضمن این کادر مجرب دارای لباس های متحد الشکل نیز می باشند که ظاهری زیبا به مجلس می بخشد.ودر صورتی هم که لباس های پرسنل انجا در رنگ وطرح های شاد وقشنگ انتخاب شود بسیار زیبایی مجلس شما را بالا خواهد برد.

بیشتر بخوانید : تشریفات عروسی

زیبایی مبلمان وصندلی ها :

مبلمان وصندلی های تالار عروسی در بهترین خدمات مجالس عروسی در دنیا باید در رنگ های شاد ومدل های زیبا انتخاب شوند واین در صورتی است که صندلی ها ومبل مان در همه ی سالن های عروسی وجود دارد تنها تنفاوت انها در بهترین خدمات عروسی دنیا در زیبایی ولوکس بودن انها است.معمولا در این مجالس خاص دنیا سرویس های مبلمان وصندلی های کلاسیک ومدرن جهان به کار برده می شوند.که علاوه برزیبایی وقشنگی انها راحتی انها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا میهمانان ما باید ساعت ها بر روی انها بنشینند ودر صورت راحت نبودن صندلی ها انها احساس خستگی وناراحتی خواهند کرد.

 

دارا بودن کادر حرفه ای فیلم برداری ویک آتلیه ی اختصاصی :

توصیه ما به شما عزیزان این است که در مراسم عروسی خود سعی کنید که از یک گروه فیلم برداری حرفه ای و عکاسان با مهارت برای عروسی خود استفاده کنید تا عکس ها وفیلم عروسی شما بسیار زیبا ودیدنی شود زیرا تصویر برداری از این گونه مجالس نیاز به تخصص و مهارت زیادی دارد ودر بهترین خدمات مجالس در دنیا معمولا کادر فیلم برداری وعکاسان از مهارت و تخصص کافی برخوردار هستند وبه همه ی فنون عکاسی وفیلم برداری اشنایی دارند.

بیشتر بخوانید : آتلیه عکاسی عروس

بخش نور پردازی وپخش موزیک :

باید یک سالن عروسی از شور وهیجان زیادی برخوردار باشد واین شور وهیجان را هم می شود با مواردی مانند نور پردازی ویا پخش موزیک های شاد در انجا به وجود اورد.نور پردازی جلوه ی خاصی به سالن بخشیده ومحیط انجا را بسیار زیباتر می کند .وپخش موزیک های شاد نیز هیجان زیادی را به سالن می دهد ودر میهمانان شما یک شور وشعفی به وجود می اورد.واین در صورتی است که در بهترین خدمات مجالس عروسی در دنیا این موزیک به صورت زنده وتوسط خواننده های مشهور جهان انجام می شود که شور وحال ان بسیاز زیاد وقابل مقایسه با پخش ان نیست.

امید واریم مطالب ذکر شده در بالا برای شما عزیزانی که قصد برپایی جشن عروسی خود در بهترین حالت ممکن وبه همین زودی ها را دارید مفید واقع شود وما توانسته باشیم کمک اندکی در این زمینه به شما بکنیم.



:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

آرایش چشم با داشتن لنز

آرایش چشم با داشتن لنز : بیشتر افراد عینکی برای اینکه در ارایش چشم هایشان مشکلی پیش نیاید و برای راحتی بیشتر از لنز استفاده می کنند. توجه داشته باشید که در استفاده از لنز باید نکاتی را رعایت کنید تا دچار مشکل خاصی نشوید شاید در هنگام آرایش چشم تان دچار خارش و یا قرمزی شود. ما در این مقاله توصیه ها و راهنمایی هایی که توسط پزشکان تایید شده است را برای شما به طور گویا و کامل ارائه می دهیم تا هنگام مواجه با این سوزش چشم بتوانید مشکلتان را حل کنید و یا اصلا با رعایت بهتر نکات دچار این مشکلات نشوید.

آرایش چشم با داشتن لنز

مرحله اول :

قبل از اینکه دست به لوازم آرایشی تان بزنید اولین کاری که باید بکنید این است که لنز هایتان را در داخل چشم هایتان قرار دهید. این به این علت است که بعد از آرایش چشم هایتان اگر لنز هایتان را بگذارید ممکن است که مقداری از مواد آرایشی وارد چشمتان شود و در پوشش نازکی (غشای اشکی) که از چشمتان محافظت می کند مواد آرایشی وجود داشته باشد اینکار چون شما لنز را روی سطح کثیفی قرار می دهید باعث سوزش و خارش می‌شوید، بلکه حتی ممکن است باعث عفونت چشم شما نیز بشود.

بیشتر بدانید : آرایشگاه عروس

مرحله دوم :

در هنگام استفاده از لنز شما باید خیلی مواظب باشید مخصوصا در آرایش چشم هایتان اگر که می خواهید از سایه چشم پودری استفاده کنید معمولا سایه به دلیل فشرده بودن احتمال خیلی را دارد که وارد چشم شما شودولی باز هم نباید ریسک کرد و باید خیلی ارام سایه زد اگر از سایه پودری استفاده می کنید باید خیلی مراقب باشید در این مورد کارشناسان آرایشی توصیه می کنند تا قلم موی آرایش خود را قبل از سایه زدن چشم مرطوب کنید تا سایه چشم، بهتر به پوست شما بچسبد و چیزی به چشم شما وارد نشود.

مرحله سوم :

بهترین نوع خط چشمی که برای شما مناسب است خط چشم مایع است پس باید مراقب باشید و در کشیدن خط چشم تان دقت کنید. از ان جایی که خط چشم مایع برای سلامت چشم بی خطر است زیرا برای کشیدن لازم نیست که به چشم هایتان زیاد فشار وارد کنید؛ اما استفاده از مداد ممکن است باعث شود که برای کشیدن خط روی پلک تان، فشار وارد کنید و با این کار پلکتان را خراش دهید. برای کشیدن خط پایین چشم تان و برای جلوگیری از ریزش مواد به داخل چشم تان توصیه ما این است خط چشم را خارج از چشمتان بکشید چون وقتی مستقیما در داخل پلک پایین خط چشم می کشید ۱۵ تا ۳۰ درصد ذرات بیشتر وارد لایه محافظتی چشم می شود و سرانجام چشم را دچار عفونت، سوزش، خشکی و حتی تاری دید می کند.

آرایشگاه عروس

مرحله چهارم :

ریمل مناسب برای چشم های شما به توصیه کارشناسان ریملی است که عاری از ذرات فیبر باشد. پس درصورتی که از لنز استفاده می کنید بهتر است از ریمل واترپروف استفاده کنید یعنی شما از مصرف ریمل‌های حجم‌دهنده باید خودداری کنید، زیرا ممکن است ذرات داخل ریمل (که عموما متشکل از موادی مشابه نایلون، ابریشم و یا ریون هستند) هنگام فرچه کشیدن به مژه ها خرد شده و وارد چشم شود و باعث بروز مشکلاتی نیز سوزش و ابریزش چشم شوید.

مرحله پنجم :

در مرحله آخر به شما توصیه می شود که قبل از اینکه قصد پاک کردن آرایش صورتتان را داشته باشید حتما لنزهایتان را از چشم خارج کنید چون موقع پاک کردن آرایش چشم معمولا باید از مایعات حلال استفاده کنید به گفته کارشناسان، اگر لنز خود را قبل از پاک کردن آرایش چشم خارج کنید، می‌توانید چشم‌های خود را بدون پاره شدن و مخدوم شدن لنز و ورود مواد پاک کننده به چشم تان، پاک کنید. این نکات را رعایت کنید تا سلامت چشمتان را حفظ کرده باشید. افراد سیگاری که لنز در چشم دارند ۸ برابر افراد غیرسیگاری در معرض خطر زخم قرنیه و عفونت چشمی هستند.

 

نکته مهم:

در استفاده از لنز شما قبل از هر اقدامی و قبل از تماس با لنز حتما باید دست‌تان را کاملا بشویید. رعایت بهداشت در کسانی که به طور مداوم از لنز استفاده می کنند خیلی مهم است پس اگر به طور مرتب از لنز استفاده می‌کنید باید ناخن‌هایتان را هم کوتاه کنید چون ممکن است که ناخن‌های بلند تان به سطح لنزها و چشم‌تان آسیب وارد کند. از آب معمولی (آب جوشیده) برای شست‌و‌شوی لنزها استفاده نکنید و حتما از محلول‌های مخصوص نگهداری لنز استفاده کنید.

معمولا لنزها سطح روی چشم را پوشش می دهند و این پوشش چشم ممکن است که از رسیدن اکسیژن به چشم جلوگیری کند؛ که باعث خشکی چشم می شود. پس برای رهایی از این بهتر است تمام کسانی که از لنز استفاده می‌کنند، همیشه یک یا چند بسته قطره اشک مصنوعی با خود داشته باشند تا در این مواقع از آنها استفاده کنند. وسایل آرایشی جز وسایل شخصی است پس یادتان باشد که هرگز وسایل آرایشی خودتان را برای استفاده به کسی امانت ندهید و یا اصلا نباید از لوازم آرایشی فرد دیگری هم استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

قیمت تالار عروسی

تاالار های عروسی , باغ تالار های عروسی در تهران به دلیل جایگاه و موقعیت , قیمت های متفاوتی دارند . همچنین برخی از تالارهای ویژگی هایی دارند که سایر تالارها ندارند . دیزاین , منوی غذایی , انواع تشریفات عروسی و  … لذا نمی توان قیمت دقیقی برای هر تالار عروسی در نظر گرفت و باید با مدیریت هر تالار بر اساس هزینه ای که می خواهید برای برگزاری مراسم عروسی صرف کنید . باید مذاکره انجام دهید.

 

باغ عروسی ,  تالار عروسی ,  باغ تالار عروسی , تالار , قیمت تالار عروسی

 

 

نکات مهم در خرید اقلام ضروری جهیزیه عروس

در خرید جهیزیه عجله نکنید

مهمترین نکته در خرید اقلام گران قیمت جهازیه عروس این است گه نباید در خرید انها عجله کرد . با حوصله بگردید در بازار و پرس و جو کنید و قیمت بگیرید . تا انتخاب زیادی داشته باشید برای خرید جهیزیه .

مشورت قبل از خرید جهیزیه اقلام ضروری

می دانیم که انواع برندهای موجود در بازار لوازم خانگی بسیار زیاد است و تقریبا هم همشون خودشان را به بهترین نحو تبلیغ می کنند اما نباید قول تبلیغات را بخورید . درباره خرید جهیزیه واقلام ضروری زندگیتان حتما اطلاعات کافی از مارکهای موجود کسب کنید . بهترین راه برای تحقیق پرس و جو از دوستان و آشنایان است که از لوازم خانگی مارکهای مختلف استفاده کرده اند.

تهیه لیست اقلام ضروری در خرید جهازیه

قبل از اینکه به بازار رهسپار شوید حتما یک لیست کامل از جهیزیه تهیه کنید . تا بدون اتلاف وقت مستقیم به بازار اقلام بروید . در برخی از فروشگاه های بزرگ افراد فروشنده نابغه ای کار می کنند که گاها شما را با تبلیغات مجبور به خرید کالایی می کنند که بعدا از خریدش پشیمان می شوید . لذا بهترین راه داشتن لیست جهیزیه برای خرید می باشد که خارج از آن چیزی نخرید .

خرید جهیزیه

وجود لیست کامل از اقلام جهیزیه موجب می شود تا نظم فکری خوبی داشته باشید و چیزی از قلم نیافتد . در صورتی که شما اقلام را نیز دسته بندی کرده باشید در داخل این لیست که خیلی عالی خواهد شود مقلا در یک دسته لوازم برقی را یادداشت کنید و در دسته بندی دیگر رویس چوب و مبلمان را و …

زمانبندی مناسب برای خرید جهیزیه

در فرهنگ کشور ما معمولا برخی از لوازم ضروری و مایحتاج زندگی را ماردان دختران دم بخت از چند سال قبل از ازدواج تهیه می کنند . البته چیز های خیلی ضروری که نیاز به سلیقه خاصی ندارند . مانند رخت خواب , دمکنی ها , دستمال های آشپزخانه , روکش میزها , برخی لوازم دیگر …

چشم و هم چشمی درخرید جهیزیه نکنید

عروس خانم باید به این نکته توجه داشته باشد که هزینه عروسی و خرید جهیزیه بالاست و لذا آن چیزی را که خودش می خواهد و در توان خانواده اش است باید خریداری کند . چشم و هم چشمی موجب اختلال در خرید شما خواهد شد . شاید نتوانید برخی از اقلام ضروری را با قیمت پایین تهیه کنید و هم اعصاب خوردکنی پیش بیاید و هم اینکه زمان را از دست دهید .

 

جهیزیه عروس , جهازیه عروس , خرید جهیزیه عروس , خرید جهیزیه , جهازیه عروس , فروشگاه جهیزیه عروس

 

مدل لباس عروس

انواع مدل لباس عروس ۲۰۱۸  , جدیدترین مدل لباس عروس , قیمت لباس عروس , انواع مدلهای لباس عروس برای خرید , مدل لباس عروس جدید در تهران : چیزی به اندازه لباس عروسی نمی تواند برای یک عروس خانم حساس باشد . همه دختران جوان آرزو دارند روزی این لباس را بپوشند و با شادی و نشاط با عشق خدشون ازدواج کنند . هیچ چیز نمی تواند زیباتر از این صحنه باشد که شما عروس و داماد را با شیک ترین مدل لباس ها ببینید.  مدل لباس عروس دارای تنوع زیادی می باشد ؛ هر یک از این مدلهای لبا عروس خواهان خود را دارد و از طرف دیگر برای هر فردی یک نوع مدل لباس عروس به تنش می خورد .انتخاب هر نوع مدل لباس عروس مهمترین انتخاب برای زیبایی عروس در مراسم عروسی می باشد. لذا در این امر باید حتما دقت زیادی داشته باشد.

 

مدل لباس عروس , مدل لباس عروس , مدل لباس عروس جدید , جدیدترین مدل لباس عروس , مدل لباس عروس شیک , مدل لباس عروس , مدل لباس عروس جدید , انواع لباس عروس

در این بخش دوست دارم انواع مدل های لباس عروس را برای شما معرفی کنم . و بر اساس آخرین مدلهای موجود در بازار هر مدلی را در این بخش قرار خواهیم داد. بر اساس اندام و ساختار جسمانی خودتان بهترین نوع از مدل لباس را می توانید انتخاب کنید . تقریبا در تمامی مزون های لباس عروس تهران می توان انواع مدل های لباس عروس زیر را پیدا کرد ما سعی کرده ایم آخرین مدل های لباس عروس سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ را برای شما معرفی کنیم :

معرفی برخی از گلهای محبوب و پرطرفدار که در گل فروشی بیشترین کاربرد را دارند

تنوع گل در دنیا بسیار زیاد است و تقریبا می توان گفت زیبایی طبیعت به گل است . در فرهنگ های مختلف گل ها معانی محتلفی را دارند و هر نوع گل شامل پیامی می باشد . برخی از معروف ترین نوع از گل ها را که تقریبا می توان در تمامی گل فروشی ها پیدا کرد. برایتان معرفی خواهیم کرد .  همیشه دوست داریم برای تشکر از بهترین و تاثیر گذارترین فرد در زندگیمون دسته گلی هدیه دهیم . در اینجا راهنمایی خواهیم کرد تا بهترین گل را انتخاب کنید .

 

گل فروشی , گل فروشی آنلاین , گل فروشی تهران , گل فروشی , گل فروشی , گل فروشی آنلاین ؛ گل فروشی در تهران

تور لحظه آخری ماه عسل

تور لحظه آخری : شاید تا قبل از برگزاری مراسم عروسی خود به فکر مسافرت به یک کشور خارجی نیافتاده بودین و در همان روزهای بعد از عروسی قصد مسافرت دارید . در این شرایط بهترین کار و اقدام شما برای مسافرت استفاده از تور لحطه آخری می باشد. که به راحتی می توانید با استفاده از جستجو در اینترنت و یا از وب سایت عروس سیتی بهترین و لوکسترین تور لحظه آخری را برای خود انتخب کنید.

 

عروس سیتی , تور ماه عسل , تور ماه عسل ارزان , تور ماه عسل لحظه آخری , تور لحظه آخری , تور ماه عسل , تور ماه عسل , تور ماه عسل لحظه آخری , تور ماه عسل

دانلود بهترین تک آهنگ ها و موزیک های محشر سال , شاد و غمگین در بخش معرفی آهنگ سایت عروس سیتی

آهنگ های مخصوص عروسی , آهنگ های بیس دار مخصوص رانندگی , دانلود آهنگ ها با لینک مستقیم با کیفیت عالی , تمامی آهنگ های ایرانی شاد به همراه پخش آنلاین و قابلیت دانلود آسان از عروس سیتی

 

دانلود موزیک , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ عروسی , آهنگ عروسی شاد , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ بی کلام , دانلود  آهنگ , دانلود آهنگ سنتی

اجاره خودرو  ,  اجاره ماشین با راننده و بدون راننده

اجاره خودرو , کرایه ماشین با راننده , اجاره انواع خودورهای لوکس و شیک , اجاره خودرو با قیمتی مناسب , موسسات اجاره خودرو در تهران , هزینه و قیمت روزانه و ساعتی کرایه ماشین

 

اجاره خودرو , کرایه خودرو , اجاره خودرو تهران , اجاره خودرو با راننده , کرایه خودرو بدون راننده

بهترین مزون لباس عروس

برای انتخاب لباس عروس چه برای خرید و چه برای اجاره همیشه گزینه های زیادی را بررسی کنید و به دو سه مزون بسنده نکنید . مطمئنا موارد بیشتری به چشمتان خواهد خورد. ما در این بخش سعی می کنیم بهترین مزون لباس عروس را به هماره نمونه فعالیت و لباس های طراحی شده معرفی کنیم امید واریم که بتوانید بهترین گزینه را داشته باشید .

 

مزون لباس عروس , مزون لباس , لباس عروس , مزون لباس عروس تهران , بهترین مزون لباس عروس

 

آتلیه عروس و داماد

تشریفات زیادی در برگزاری مراسم عروسی در نظر داریم و می خواهیم که با برنامه ای دقیق تمام کارهای خود را انجام دهیم . از مهمترین کارها رزرو یک آتلیه عروس مناسب و حرفه ای است . آنچه برای هر عروس و دامادی بعد از برگزاری مراسم عروسی خاطره ساز خواهد بود . عکس ها و فیلم عروسی است . همه روز یا شب عروسی زیباست و برای بهتر برگزار شدن آن هر کاری می کنیم .  درست است که بهترین مراسم یک روز یا شب به یادماندی را در خاطرات قرار می دهد ولی بعد از گذشت چند سال و ماه با دیدن عکس ها و فیلم عروسی همه آن خاطرات در ذهن شما تبلور می کند.

 

 

آتلیه عروس , آتلیه عکاسی عروس , آتلیه عکاسی عروس و داماد , آتلیه عکاسی , آتلیه عکاسی عروس تهران

 

راهنمای انتخاب تشریفات عروسی

بدون اغراق می توان گفت روز عروسی هر جوانی یکی از مهمترین روزهای تمام عمرش می باشد. لذا همیشه دوست دارد یک روز به یادماندی با کلی اتفاقات جالب همراه باشد. خیلی از عروس و دامادهای جوان به دلیل نداشتن تجربه نمی توانند مراسم عروسی خود را با ایده دلخواهشان به نحو احسن برگزار کنند . موسسات تشریفات عروسی و خدمات مجالس این کار را برای شما آسان کرده است.

 

تشریفات عروسی , خدمات مجالس , تشریفات مجالس , خدمات عروسی , تشریفات عروسی تهران

انتخاب سالن زیبایی و آرایشگاه عروس

یکی از مهمترین و اساسی ترین در برگزاری مراسم عروسی آرایش عروس و داماد است . در اصل می توان گفت مراسم عروسی به زیبایی عروس و داماد خوش است . پی باید در انتخاب یک آرایشگاه عروس خوب حسابی تحقیق کنیم . آرایشگاه های زیادی در سراسر تهزان وجود دارند که کار میکاپ عروس را نیز انجام می دهند ولی هر کدام دارای رنج کاری متفاوتی می باشند و بر اساس کاری که انجام می دهند  از مشتری خود هزینه دریافت می کنند.

 

آرایشگاه عروس , سالن آرایش عروس , آرایشگاه عروس تهران , آرایش عروس , سالن زیبایی عروس

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1397 | نظرات ()